Nicoleta Nicolae ∙ March 19, 2024 ∙ 10 min read

Primăvara aduce noutăți și lansări dintre cele mai diverse. Iată ce ne-a atras atenția.

Primark lansează colecția de primăvară în colaborare cu Rita Ora

Retailerul internațional de modă Primark continuă parteneriatul global cu Rita Ora, superstar și fashion icon, și anunță lansarea celei de-a treia colecții Rita Ora x Primark pentru sezonul de primăvără-vară 2024. Inspirată din stilul personal al Ritei, colecția propune piese vestiementare esențiale pentru orice garderobă, imprimeuri în culori florale, tipare noi și texturi versatile.

Colecția, inspirată din tendințele actuale în modă pentru sezonul de primăvară-vară, combină curajos elemente contrastante pentru un plus de eleganță și stil.Tonurile pastel, imprimeurile florale delicate, dantela și denimul vintage sunt elemente care se completează perfect și definesc o colecție cu personalitate. Câteva dintre piesele must-have ale colecției sunt: rochia galbenă din satin cu detalii florale și dantelă, costumul din trei piese reinterpretat, care include pantaloni scurți de tip bermude, rochiile cu volane sau bluzele și top-urile croșetate. Asemenea colecțiilor anterioare, și aceasta a fost concepută de Primark și Rita, alături de Pippa Atkinson, stilista artistei. 60% dintre piesele vestimentare sunt realizate din materiale reciclate sau sustenabile, inclusiv toate articolele din colecția denim.

În legătură cu acest parteneriat, Rita Ora a declarat: „Mă bucur de lansarea noii colecții care reprezintă încă o etapă a călătoriei mele alături de Primark. De data aceasta suntem pregătiți pentru primăvară, cu articole în tonuri vesele și imprimeuri florale, care oferă numeroase opțiuni pentru ținute casual sau ocazii speciale. Această colecție este concepută pentru a fi purtată și re-purtată cu plăcere și chiar aduce primăvara în orice garderobă. Denimul a fost un element de bază în colecțiile noastre și a fost întotdeauna unul dintre preferatele mele. Îmi plac mult imprimeurile florale, pe care le-am și adăugat de data aceasta, și abia aștept să văd cum aceste piese vor aduce un plus de inspirație pentru ținute șic.”. Colecția de primăvară semnată de Rita Ora x Primark, va fi disponibilă în toate magazinele Primark din cele 16 piețe începând cu data de 19 martie.

Brandul SEROUSSI a deschis primul outlet în București -Discounturi de peste -70%

Cu o istorie de 25 de ani pe piața românească de modă masculină, brandul SEROUSSI anunță deschiderea primului său outlet în București. Această inițiativă a marcat un obiectiv esențial în strategia recentă a companiei, acela de a crea un spațiu pentru pasionații de eleganță masculină cu discounturi semnificative de peste -70%. Outletul reprezintă o oportunitate pentru cei care doresc să se bucure de piesele vestimentare SEROUSSI, fie că sunt în căutarea unui costum perfect pentru evenimente speciale, a unei cămăși pentru birou, a unei haine casual, sau vor să-și îmbogățească colecția personală cu articole vestimentare atemporale. 

“Deschiderea noului outlet SEROUSSI este mai mult decât o simplă extindere a prezenței companiei pe piață; este un angajament clar față de satisfacția clienților noștri. Aceasta nu este doar o ocazie de a achiziționa produse de excepție la prețuri cu discount, ci și o invitație de a deveni parte din universul SEROUSSI, în care eleganța și calitatea merg mână în mână. Ne mândrim cu tradiția noastră de a oferi numai cele mai bune țesături și croieli, și suntem încântați să împărtășim această tradiție cu mai mulți oameni, prin deschiderea outletului. Este un pas important în strategia noastră, respectând în același timp nevoia de inovație și adaptare la tendințele contemporane. În cele din urmă, această inițiativă reflectă dorința noastră de a menține un dialog deschis cu clienții și de a răspunde activ la așteptările lor, consolidând astfel legătura dintre brand și comunitatea SEROUSSI.”, afirmă Albert Ferencz, director general SEROUSSI. 

Dyson lansează Supersonic Nural, cel mai inteligent uscător pentru un scalp și un păr mai sănătos

James Dyson a lansat uscătorul de păr Supersonic Nural™, în timpul evenimentului global de la Seul, din Coreea de Sud. Noul dispozitiv este cel mai inteligent uscător de păr de până acum care integrează o nouă tehnologie cu senzori.

Cel mai recent lansat instrument de styling de la Dyson este echipat cu un nou mod de protecție a scalpului, care utilizează o rețea de senzori Nural™, reducând automat căldura pe măsură ce se apropie de cap, ajutând la protejarea scalpului împotriva deteriorării. Acești senzori îmbunătățesc, de asemenea, experiența de coafare, strălucirea părului și previn deteriorarea termică. Noile accesorii actualizate, care se potrivesc tuturor tipurilor de păr, sunt echipate cu un senzor specific de recunoaștere a atașamentelor, învățând preferințele de coafare ale utilizatorului și simplificând rutina pentru o uscare rapidă sănătoasă, fără căldură extremă.

Dr. Dana Miricioiu, medic chirurg estetician a dezvăluit secretele frumusetii autentice alături de Teoxane

Dr. Dana Miricioiu, unul dintre cei mai apreciati chirurgi esteticieni din Romania, a organizat alaturi de Teoxane un beauty brunch dedicat frumusetii, intr-un cadru select si plin de rafinament, in cadrul caruia a impartasit secretele ingrijirii pielii si a dezvaluit cele mai recente inovatii in domeniu.

In cadrul evenimentul extraordinar dedicat frumusetii autentice si ingrijirii pielii, Beauty Inside Out, invitatii au aflat care sunt solutiile ideale pentru nevoile specifice, puterea produselor de top in revitalizarea si intinerirea pielii si au avut descoperit cele mai recente tendinte in acest domeniu fascinant.

Trezeste-te cu un ten revitalizat folosind noua Masca de noapte Artistry Skin Nutrition de la Amway

Somnul este o latura esentiala a vietii si sanatatii noastre. De fapt, in timp ce dormim, porii se deschid sa evacueze toxinele si stresul, celulele nervoase se refac, iar celulele pielii se innoiesc de 3 ori mai rapid.   Din pacate, stresul vietii moderne poate afecta cantitatea si calitatea somnului de care are nevoie organismul pentru a-si reveni, iar obiceiurile nesanatoase pot avea un impact negativ asupra pielii, care are un rol foarte important, fiind prima linie de aparare a organismului
impotriva agresiunilor mediului.  De aceea, ARTISTRY, brand-ul premium de skincare si make-up distribuit exclusiv de Amway, prezinta Masca de noapte Artistry Skin Nutrition, un produs nou care face rutina de noapte mai eficienta cu un adaos de hidratare: pielea va arata mai neteda si sanatoasa dimineata.
  
Intr-o lume in care ingrijirea pielii devine tot mai mult un ritual zilnic holistic pentru starea de bine, Masca de noapte Artistry Skin Nutrition este aliatul ideal sa va relaxati inainte de culcare si sa oferiti pielii un plus de hidratare – de pana la opt ore – cu o textura matasoasa si un parfum placut, care combina uleiuri esentiale de lavanda si bergamota cultivate la ferme partenere certificate NutriCert. Adaugati aceasta masca leave-on rutinei de ingrijire Artistry Skin Nutrition dupa utilizarea oricarui fluid hidratant Artistry Skin Nutrition si rasfatati- va! 

Masca de noapte Artistry Skin Nutrition este un produs inovator, complet vegan, care contine ingrediente din surse sigure care functioneaza ca suplimente pentru piele. Asa cum corpul nostru are nevoi nutritionale specifice pentru a ne simti bine, la fel se intampla cu pielea, pentru a deveni radioasa, revitalizata si cu un aspect sanatos.

Băneasa Shopping City întâmpină noile colectii din sezonul primăvară-vară și lansează “The Wardrobe Project”

S-au lansat noile colecții de primavară-vară’24 în Băneasa Shopping City, însă nu oricum, ci sub umbrela „The Wardrobe Project”, un proiect nou, lansat în premieră, ce se desfășoară în exclusivitate în incinta centrului comercial din nordul capitalei. Misiunea acestuia este aceea de a oferi inspirație, de a susține pasiunea pentru modă, reprezentând o invitație deschisă la o mai bună cunoaștere de sine și o mai bună înțelegere a stilului personal. În perioada 21 – 31 martie, centrul comercial se transformă într-un portal care îmbină stilul, eleganța și inspirația de shopping, prin experiențe menite să ghideze vizitatorii în universul de fashion al Băneasa Shopping City, având în focus articole din noile colecții recent lansate în magazine . Astfel, ultimele 10 zile ale acestei luni vor fi dedicate proiectului „The Wardrobe Project”, în cadrul căruia vor avea loc o serie de evenimente dedicate clienților.
Prin intermediul „The Wardrobe Project” cei care vor trece pragul centrului comercial sunt invitați să pașească într-un spațiu al modei, curatoriat de stiliști și pasionați de fashion, pentru a participa la workshopuri și sesiuni educative de styling. De asemenea, clienții vor beneficia de tombole cu premii și discounturi speciale la magazinele partenere pe toată durata activării.

Bergenbier S.A. lansează Caraiman, cel mai nou brand din segmentul de bere core

Bergenbier își extinde portofoliul și lansează Caraiman, o bere cu un gust echilibrat, care invita consumatorii la o pauză binemeritată. Caraiman este o marcă pe care compania Bergenbier S.A. a mai produs-o în trecut, acum aproape două decenii.  

Prin sloganul „gust echilibrat, numai bun să-ți tragi sufletul”, noul brand intră în segmentul core și mizează pe momentele de răgaz din activitățile de zi cu zi și pe nevoia de serenitate pe care consumatorii o caută în prezent.

UPSILAMBA, club de lectură pentru copii, pornește în caravană

UPSILAMBA a pornit săptămâna aceasta prin România într-o caravană cu cluburi de lectură pentru copii organizate în școli din județele Dâmbovița (Fieni, Moroeni, Pucioasa și Glod) și Olt (Potcoava, Voineasa, Schitu și Slătioara).

În perioada martie-iunie, copii între 6 și 14 ani vor rosti “upsilamba” pentru a deschide universul literar al unor autori precum Astrid Lindgren, Antoine de Saint-Exupéry, William Shakespeare și universul unor amintiri de aur din cartea de benzi desenate a tânărului autor contemporan Daniel Horia.

Upsilamba este cuvântul bucuriilor intense, al emoțiilor curate, cuvântul magic ce deschide o altă lume, inventat de Nabokov.

Related Posts

Andre Agassi și Stefanie Graf, despre prima vizită în România și viața de sportiv. Interviu de Andreea Esca

Legendele tenisului mondial Andre Agassi și Stefanie Graf au pășit pentru prima dată pe pământ românesc, fiind invitați…

Daniel Radcliffe, primul său premiu Tony Awards

Actorul faimos pentru interpretarea lui „Harry Potter”, Daniel Radcliffe a primit primul său premiu Tony Awards, în acest…

Ben Affleck, la ușa fostei soții

Chiar dacă J Lo și Ben Affleck nu confirmă niciunul dintre zvonurile legate de divorțul iminent, acțiunile lui…

Horoscopul săptămânii

Astrologul Anca Stoica vine cu detalii despre fiecare zodie în parte. Iată ce ne rezervă astrele în săptămâna…

„Retreat Vama Veche”, din 18 octombrie, în cinematografe

Ada Condeescu, Adela Popescu și Laura Cosoi rămân „goale” în Vama Veche. Mai precis, în sufletele goale, după…

Clujul, orașul unde IQOS continuă seria evenimentelor aniversare Together X

Evenimentul aniversar a celebrat spiritul IQOS printr-un festival al simțurilor dedicat comunității. Toate simțurile au fost activate într-o…

Nicole Kidman și Zac Efron, aventură toridă în ”A Family Affair”

Nicole Kidman (56 de ani) nu-și ia nicio clipă pauză și lansează film după film. Cel mai recent…

Top 10 destinații pentru 2024, potrivit TikTok

Nu mai e niciun secret că rețelele sociale, în special TikTok, dau tonul în modă, beauty, călătorii și…

Începe TIFF.23!

Festivalul Internațional de Film Transilvania, cel mai important eveniment cinematografic din România, debutează vineri, 14 iunie, cu o…

Ce mesaj a transmis Coldplay, după două seri de concerte la București

Trupa Coldplay a susținut, pe Arena Națională din București, două concerte la care au participat aproximativ 100.000 de…