A List Magazine ∙ February 15, 2024 ∙ 14 min read

Săptămâna aceasta avem noutăți dintre cele mai variate. Iată ce ne-a atras atenția!

Cadouri elegante de la CCC în luna iubirii

Când moda se întâlnește cu noua tehnologie, se creează ceva unic. Dovada acestui lucru este campania din luna iubirii de la CCC „De mână cu tendințele”. Imaginile prezintă genți de damă și de bărbați, unele însoțite de perechi de păsări generate de inteligența artificială – un simbol pentru dragoste, bucurie și momente petrecute împreună. Dacă ești în căutarea unui cadou pentru o persoană dragă sau pur și simplu vrei să-ți completezi garderoba cu un accesoriu elegant, asigură-te că explorezi noutățile de la CCC.

Deși este important să prețuim dragostea în fiecare zi, Valentine’s Day și Dragobete sunt fără îndoială ocazii perfecte pentru a-i oferi persoanei iubite un cadou. Indiferent de nevoi, preferințe și buget, vei găsi cadouri perfecte la CCC. Anul acesta, gențile sunt vedetele campaniei. Colecția include o gamă largă de modele: de la opțiuni funcționale pentru uzul zilnic până la stiluri elegante pentru ieșiri seara.

Pentru persoanele ocupate care duc un stil de viață activ și au nevoie să aibă mereu cele mai necesare lucruri, recomandăm alegerea unei genți tip shopper. Spațiul mare din interior permite să depozitezi multe lucruri – de la un laptop, documente, la cosmetice sau o sticlă de apă. Modelul roz deschis de la Jenny Fairy combină atât funcționalitatea, cât și designul interesant.

O soluție versatilă atât pentru femei, cât și pentru bărbați va fi o geantă mare Beverly Hills Polo Club, perfectă pentru călătorii sau vizitele la sală. Este atât de confortabilă încât o poți împacheta ușor pentru o călătorie de mai multe zile. Nu este doar un accesoriu practic, ci și foarte elegant.

Cu toate acestea, oferta largă CCC nu include doar genți de dimensiuni mari. Printre propunerile de cadouri se regăsesc multe tipuri de genți mai mici. Designul crossbody de la Jenny Fairy va fi soluția perfectă pentru femeile în căutare de confort și stil. Bareta ajustabilă este, de asemenea, un mare avantaj. De asemenea, merită menționată geanta Badura decorată cu elemente aurii. Se va potrivi perfect multor stiluri datorită culorilor clasice.

Gama Neutrogena® cu Formula Norvegiană combate efectele frigului pentru a lupta împotriva uscăciunii și deshidratării pielii, în special în cele mai expuse zone ale corpului.

Temperaturile scăzute din timpul iernii ne afectează direct și pot avea consecințe vizibile asupra pielii noastre. Frigul tăios ne afectează atât sănătatea, cât și aspectul pielii noastre. Prin urmare, în aceste luni, avem nevoie de îngrijre suplimentară pentru a ne menține pielea catifelată, hidratată și netedă. Gama cu Formula Norvegiană devine aliatul perfect datorită formulei sale exclusive cu glicerină care repară și hidratează chiar și pielea cea mai uscată.

​Mâinile crăpate și buzele uscate sunt doar câteva exemple ale modului în care factorii de mediu ne afectează pielea. Dermatologul Marta Garay subliniază că, în această perioadă a anului, „pielea are tendința de a se usca, din cauza temperaturii exterioare sau a sistemelor de încălzire”, rezultând o piele „care are un aspect tern din cauza pierderii strălucirii și a texturii”.

Unul dintre cele mai frecvente efecte în această perioadă este deshidratarea, care provoacă roșeață și senzația de mâncărime a pielii. „Acest lucru se traduce printr-o piele care va prezenta treptat o rugozitate crescută și se va lăsa, favorizând apariția prematură a ridurilor și a liniilor de expresie”, explică medicul. „Schimbările bruște de temperatură dăunează stratului exterior al pielii, cunoscut sub numele de strat cornos, lăsându-l fără apărare împotriva agresiunilor externe”, adaugă ea. Un exemplu în acest sens este vântul, care usucă și descuamează pielea.

MINA, Museum of Immersive New Art, lansează noul spectacol: „Vrăjitorul din OZ Imersiv”. 

Acesta va fi prezentat în premieră pe 20 februarie și va oferi o reinterpretare fascinantă a poveștii clasice a Vrăjitorului din Oz într-un spațiu imersiv de excepție, cu proiecții 360, inclusiv pe podea și tavan.

Cu ocazia vacanței de școală a copiilor, săptămâna viitoare vom avea deschis în fiecare zi a săptămânii, între orele 10:00 și 20:30. Ulterior, programul obișnuit pentru spectacolul Vrăjitorul din OZ Imersiv va fi de miercuri până duminică, între orele 12:00 și 20:30. Piesa durează 30 de minute și începe la ore fixe.

Tommy Hilfiger a fost în centrul atenției cu „A New York Moment”, în cadrul New York Fashion Week. 

Într-o seară de Ospitalitate Hilfiger la The Tommy, care a însemnat transformarea cromatică a Oyster Bar în roșu, alb și albastru, brand-ul a adus moda, spectacolul si faima la Grand Central Terminal. 

Incepand ca o scrisoare de dragoste catre New York, colectia Toamna-Iarna ‘24 a redat stilul unic al orasului si l-a reinterpretat cu un twist specific Tommy. Seara a fost momentul in care s-a anuntat revenirea la ADN-ul TOMMY HILFIGER, la codurile stilului Classic American Cool si la un look inspirat de viata din New York.

Serum Queen Bee, pentru regina din tine

În stup, tot este mai bun se leagă de regina albinelor, matca supremă, ființa cea mai importantă din marea lume al albinelor. Stupul întreg culege, sintetizează și aduce tot ce este mai bun pentru a hrăni vitalitatea și fertilitatea Reginei, care are viața cea mai lungă și o frumusețe perfectă. Lăptișorul de matcă este cunoscut din cele mai vechi timpuri pentru proprietățile sale de rejuvenare și a fost folosit de cele mai frumoase femei ale lumii. Lui i se alătură mierea și propolisul, ale căror proprietăți sanogene și cosmetice sunt recunoscute și adorate, mai ales de noi, cei de la APIVITA. 

Cercetătorii brandului APIVITA, inspirat de natură și albine, au adunat în gama Queen Bee tot ce e mai bun în stup. Chintesența frumuseții și puterii incontestabile a ingredientelor apicole. Iar serumul Queen Bee este o adevărată revelație. Acest produs combină în perfectă armonie proprietățile de reîntinerire ale lăptișorului de matcă cu efectele protectoare și regenerante ale propolisului și cu binefacerile mierii, care insuflă viață divinei Regine a Albinelor, Queen Bee.Această emulsie luxuriantă și dinamizantă este formulată cu ajutorul a două tehnologii brevetate revoluționare, cu eliberare controlată – astfel pielea beneficiază de o impregnare concentrată, continuă și de lungă durată cu lăptișor de matcă și propolis.

Atuurile serumului Queen Bee

Acesta reduce ridurile, crește fermitatea pielii și redefinește conturul feței cu ajutorul lăptișorului de matcă cu eliberare controlată.  Folosindu-l, vei avea posibilitatea să constați că acest serum reface volumul și densitatea pielii, oferindu-i un efect de lifting instantaneu. În plus, hidratează în profunzime, hrănește și iluminează tenul.

#OPIYourWay

Cu o paletă complet personalizabilă, plină de nuanțe subtile, noua colecție OPI Your Way – primăvara 2024 prezintă finisaje glazurate, strălucitoare de tip luciu și de tip sclipici, destinate să formeze un strat peste nuanțele mate hiper-pigmentate, permițând consumatorilor să coloreze și să creeze opțiuni coloristice personalizabile la infinit. 

Printre highlighturile cromatice se află nuanța de caisă (apricot) cu finisaj mat și sclipici (Apricot AF, gLITter), cu un vibe mereu reînnoit, care oferă o variantă spectaculoasa față de pastelurile tradiționale. Nuanțele mate Cyber lime și turquoise (Get in Lime, First Class Tix) energizează trupul și sufletul, în timp ce nuanțele trans-sezoniere brun închis, caramel consistent, bronz mat și bej strălucitor (Material Gworl, Spice Up Your Life, Basic Baddie, Bleached Brows) evocă o senzație de căldură. Nuanțele dulci de pink bubblegum lucios, lila cu sclipici și albastru deschis mat (Bubblegum Glaze, Suga Cookie, *Verified*) conferă o energie jucăușă și nostim-capricioasă. 

OPI Your Way include 12 nuanțe noi – șapte mate și cinci cu efect strălucitor – disponibile sub formă de GelColor, Nail Lacquer și Powder Perfection (șase nuanțe selectate), plus 9 nuanțe noi – șase mate și trei cu efect strălucitor – care sunt disponibile exclusiv sub forma Infinite Shine. Parcurgând trei pași simpli, consumatorul poate crea lookuri complet personalizate. Pasul unu: colorează. Cum? Alegi drept bază o nuanță mată – sau folosește mai multe, pentru a crea un vârf în stilul manichiurii franțuzești ori pentru a crea aliniamente abstracte. Pasul doi: finisează. Aplică un strat de luciu deasupra nuanței sau nuanțelor mate. Pentru un look cu adevărat personalizat, de exemplu un ombre din sclipici cu accente perlate, poți folosi mai mult de un singur luciu. Pasul trei: dă-i un nume fancy! De exemplu, Apricot AF combinate cu Glazed N’ Amused va da Apricot N’ Amused, o culoare cu totul nouă și un nume cu totul nou.

AVON anunță lansarea programului de franciză: investește în propriul magazin și fii parte din povestea de succes în lumea frumuseții!

AVON, lider global în industria frumuseții, își deschide ușile pentru antreprenorii dornici să devină parte din succesul său, prin lansarea modelului de franciză la nivel național.

Acesta poate fi momentul oportun pentru a investi în propria afacere și de a se alătura unei comunități de succes în domeniul frumuseții, beneficiind de susținerea unui brand de prestigiu. AVON invită antreprenorii să exploreze modelul său de franciză, oferindu-le posibilitatea de a aduce frumusețea în centrul propriilor afaceri. Prin franciza AVON, aceștia vor experimenta prestigiul unui brand cu o istorie internațională remarcabilă. Cu o prezență de peste 137 de ani în industria frumuseții și 26 de ani în România, AVON este susținut de o comunitate de antreprenori pasionați de beauty. 9 din 10 femei din România cunosc brandul AVON, iar 5 din 10 folosesc produsele, confirmând impactul pozitiv în viețile consumatoarelor.

Frumusețea și inovația sunt ingrediente cheie în toate produsele AVON. Cu peste 750 de patente și 100 de premii în ultimii trei ani, franciza AVON aduce în magazinele partenere arome îndrăgite și produse de îngrijire cu tehnologii de ultimă generație.

A început festivalul vacantelor cu preturi reduse la Paralela45, disponibile online si in agentiile proprii, pana pe 19 februarie!

Cea mai ieftina vacanta de vara in Antalya costa de la 299 de euro/persoana, in Grecia,  de la 357 de euro/persoana, in Tunisia, de la 441 de euro/persoana, in perioada targului de turism online si offline “Experiente de neuitat“, organizat de Paralela45 intre 14 si 19 februarie.

Agentia nu este prezenta la Targul National de Turism organizat la Romexpo.

Ofertele pentru vara 2024 in 27 de zone de vacanta din Turcia, Grecia, Tunisia, Spania, Portugalia, Italia, Cipru, Egipt sunt disponibile pe zboruri charter organizate din aproape toate orașele cu aeroport ale Romaniei.

70 de zboruri charter sunt organizate in acest an, din iunie pană la finalul lunii octombrie, un numar in crestere fata de 2023, datorita cererii mari a romanilor, la care se adauga zborurile directe, in primavara, spre destinatii exotice precum Mauritius, Thailanda, Maldive, Emiratele Arabe Unite.

Jidvei, inclus în Top 100 Premium Wine and Spirits Brands of the World 2023 by Luxury Lifestyle Awards 2023

Jidvei este primul brand românesc de vin inclus în elita celor mai prestigioși 100 producători de vinuri și distilate premium din lume, în Top Luxury Lifestyle Awards pentru anul 2023.

Având în vedere susținerea pe care o oferiți multor branduri românești prin toate activitățile pe care le realizați și dorința comună de a construi împreună un parteneriat de lungă durată, ne-am gândit că poate prezintă interes pentru voi această știre. 

Considerăm că este deosebit de important pentru imaginea României, la nivel internațional, ca un brand local să fie pus laolaltă cu cele mai renumite branduri globale, precum Dom Perignon, Moet, Hennessy, Remy Martin, Ruinart, The Macallan, Veuve Clicquot, Hendricks etc.

Târg de turism online la Hello Holidays, cu oferte speciale pentru vacanțe de Paște și de vară

Hello Holidays organizează târg de turism online și în agențiile proprii din București și Sibiu, în perioada 15-19 februarie, cu reduceri de până la 50% pentru vacanțe de Paște, pentru circuite și pentru sejururile verii. Agenția nu participă la târgul național de turism organizat la Romexpo. 

De joi până luni, circuitele clasice pentru 2024 au reducere Hello Deal 20%, valabilăcu achitarea integrală a pachetului de servicii achiziționat și costă de la 84 de euro/persoană, iar pentru programele de Paște în Grecia este disponibilă oferta Hello Deal 50%. Cea mai ieftină vacanță de Paște în Grecia costă 175 de euro/persoană.

“Cu “Hello Deal” dorim să punem la dispoziție turiștilor cea mai bună ofertă și îi asigurăm că nu vor găsi un preț mai mic pentru același pachet de servicii oferit de noi. Dacă observă un preț mai mic pentru același program, aceeași dată de plecare, mijloc de transport, hotel și tip de masă după efectuarea rezervării, vor primi instant diferența înapoi. Conceptul “Hello Deal” reprezintă angajamentul nostru de a oferi cel mai mic preț disponibil pentru pachetele Hello Holidays, cu garanția celei mai mari reduceri aplicate, indiferent de momentul în care turiștii decid să facă rezervarea”, declară Denisa Oprea, director de marketing Hello Holidays.

Circuitele premium, Hello Premium Tours, au reducere de până la 200 de euro/persoană. Oferta pentru lunile martie, aprilie, mai, iunie, septembrie și octombrie cuprinde călătorii în Tunisia, Georgia și Azerbaidjan, Georgia și Armenia, Malta, Cipru, Paris, Nisa, Catalonia, Andaluzia, Emiratele Arabe Unite. Vacanța de Paște în Azerbaidjan și Georgia, din 29 aprilie, costă 1.599 de euro/persoană, în Tunisia, din 29 aprilie, 1.169 de euro/persoană, în Malta, din 30 aprilie, 849 de euro/persoană, în Cipru, din 3 mai, 759 de euro/persoană, în timp ce vacanța de Paște la Nisa, din 4 mai, costă 759 de euro/persoană. Lansate în vara 2023, circuitele Hello Premium Tours oferă turiștilor libertatea de a explora fiecare destinație într-un ritm relaxat. Au cazări de 4 stele, transport pe curse de linie și conexiuni rapide, și sunt organizate pentru grupuri restrânse, de maximum 30 de persoane, pentru ca agenția să le ofere atenție individuală și interacțiuni autentice.

Related Posts

Julia Roberts, în următorul film al lui Luca Guadagnino

Regina comediilor romantice revine cu un nou proiect surprinzător, semnat de Luca Guadagnino, autorul recentului succes Challengers. Julia…

Se pregătește un nou serial marca Game of Thrones

Fanii serialului Game of Thrones au motive de bucurie, deoarece o nouă producție care are legătură cu acțiunea…

Jennifer Love Hewitt își lansează cartea de memorii, Inheriting Magic

Actrița Jennifer Love Hewitt (45 de ani) își lansează cartea de memorii Inheriting Magic, iar pe copertă apare…

UNDA lansează “Spring Dining Experience” un concept fresh, de primăvară, cu experiențe pentru toate simțurile

Restaurantul UNDA Open Cuisine revitalizează scena culinară din nordul Bucureștiului cu lansarea conceptului de “Spring Dining Experience”. Acest…

The Motans și Andra sunt noile voastre personaje preferate în videoclipul piesei ,,Înapoi în viitor”

V-a plăcut, v-a rămas pe buze, iar acum puteți urmări povestea de iubire a piesei ,,Înapoi în viitor”,…

Care sunt cele mai căutate destinații în 2024?

Îți prezentăm topul celor mai căutate destinații din 2024, potrivit rezultatelor comunicate de platforma de turism Airbnb. La câțiva…

Victoria Beckham, la 50 de ani – Iată 12 lucruri mai puțin cunoscute despre vedetă

Victoria Beckham împlinește pe 17 aprilie vârsta de 50 de ani. Fosta componentă Spice Girls, actual antreprenor și…

Cine a fost partenera lui Roberto Cavalli- Modelul suedez Sandra Nilsson (38 de ani)

Celebrul creator de modă italian Roberto Cavalli a decedat pe 12 aprilie, la vârsta de 83 de ani,…

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la MasterChef România – PRO TV

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV, la emisiunea care i-a consacrat, MasterChef România,…

Alist Bazar, noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutăți și lansări de tot felul. Iată ce ne-a…