Nicoleta Nicolae ∙ February 6, 2024 ∙ 26 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu ce e nou și cool în zona de fashion, beauty și nu numai. Iată ce ne-a atras atenția!

Zalando deschide înscrierile pentru premiul SS25 Visionary Award în cadrul Copenhagen Fashion Week

Zalando invită designerii de modă să aplice pentru premiul SS25 Zalando Visionary Award, în cadrul Copenhagen Fashion Week. Înscrierile urmează a fi deschise pe 12 februarie, data limită pentru transmiterea aplicațiilor fiind sfârșitul lunii mai. Promovând creatorii viitorului, premiul încurajează designerii să își exprime dedicarea față de creativitate și design, inovație și impact social pozitiv, sprijinindu-i să realizeze schimbări semnificative în industria modei. 

Pe lângă îndeplinirea criteriilor de sustenabilitate ale Copenhagen Fashion Week, pentru a deveni eligibili, participanții trebuie să demonstreze cum pot ieși în evidență când vine vorba de unul sau mai mulți dintre următorii piloni: Creativitate și design: propunerea unei estetici vizuale remarcabile, care reflectă identitatea și individualitatea brandului, transpusă de la concept la realitate prin design, imprimeuri, modele și textile, surprinzând, în același timp, spiritul momentului.

Impact social: promovarea diversității, echității și incluziunii în cadrul companiei, campanii publicitare și varietatea gamei. Implicarea în subiecte cu impact, de exemplu, contribuția la cauze sociale, susținerea transparenței sau a anumitor comunități.

Inovare: utilizarea și promovarea tehnicilor de producție inovatoare pentru a crea colecții vizionare. Tehnicile de producție inovatoare pot include utilizarea de noi materiale, crearea de noi tehnici de vopsire și încorporarea tehnologiei de ultimă generație în lanțul de aprovizionare al brandului –  ilustrând viitorul modei.

Câștigătorul va fi ales de un juriu internațional format din lideri ai industriei, reprezentanți Zalando și juriul Copenhagen Fashion Week. Brandul câștigător va face parte din programul de prezentări a Copenhagen Fashion Week pentru SS25, ce va avea loc în august 2024, și va primi un premiu de 50.000 de euro, precum și suport financiar pentru realizarea prezentării colecției.

Pentru mai multe informații despre premiu și înscrieri, accesați copenhagenfashionweek.com.

NOU! Balsam de ochi cu trandafir + Aplicator sferic de la SABON

Săracă în glande sebacee, pielea din jurul ochilor este foarte subțire și intens „utilizată“, de aceea are tendința de a se rida mai ușor. Adesea, ea trădează modul în care ai dormit, ritmul tău de viață și vârsta ta.

Adăugarea în ritualul tău de frumusețe a unui produs destinat îngrijirii ochilor, formulat special în acest scop, îți stimulează pielea, reducând semnele de oboseală, cearcănele și pungile. Folosită în combinație cu o cremă de față de zi și de noapte, crema pentru conturul ochilor este aliatul tău suprem pentru o privire mai luminoasă. 

Oferă zonei cearcănelor atenția pe care o merită!

Descoperă noul tratament de îngrijire a pielii de la SABON, care hidratează, luminează și calmează conturul ochilor.

Bucură-te de o sinergie unică între îngrijirea pielii și masaj. Aplică balsamul pentru ochi cu trandafir cu ajutorul aplicatorului sferic inclus, pentru a multiplica eficacitatea formulei și pentru un efect de răcorire și decongestionare imediat.

Exprimentează o nouă sursă de hidratare și strălucire pentru conturul ochilor

Balsamul pentru ochi cu trandafiri

Hidratează, luminează și calmează conturul ochilor cu noul balsam pentru ochi cu trandafir. Redă zonei ochilor într-o clipită netezimea și luminozitatea, ameliorând aspectul cearcănelor și pungilor de sub ochi.!

Certificată organic și realizată cu 98% ingrediente naturale, minunata formulă este infuzată cu apă organică de trandafir de Damasc, apă organică de albăstrele și minerale de la Marea Moartă, ingrediente care lucrează în sinergie pentru a hidrata instantaneu, calma și hidrata de durată conturul ochilor. Lupinul Alb uniformizează nuanța pielii și oferă o strălucire vizibilă și sănătoasă.

Fără parfum, pentru a reduce orice risc de alergie sau iritație*, și parfumată în mod natural cu apă organică de trandafiri Damasc, textura netedă a acestui delicat balsam sidefat pentru ochi conține pigmenți naturali care reflectă lumina, oferind o strălucire instantanee.

Pentru cele mai bune rezultate, aplică balsamul pentru ochi cu ajutorul aplicatorului sferic inclus, pentru a maximiza beneficiile asupra pielii.

Converse lansează colecția De luxe – The Edge Of Style, o evoluție a clasicului, o explozie de creativitate și stil îndrăzneț

Într-un moment plin de inovație și rafinament, Converse dezvăluie cu entuziasm colecția De Luxe, marcând un nou capitol în lumea confortului stilizat. Această colecție îndrăzneață își propune să redefinească limitele siluetelor clasice, deschizând noi căi pentru exprimarea sinelui datorită celor trei stilurilor pline de îndrăzneală.

Colecția De Luxe recent extinsă, este concepută pentru a oferi noi identități ale stilului, așa cum sunt definite de o poziție radicală și dimensiuni atipice. Completată de siluete inspirate din stilul de skate funcțional și stilul clasic, linia de încălțăminte din acest sezon exemplifică modul în care portofoliul Converse continuă să evolueze pentru toate tipurile de target.

Clasic, dar cu un stil de Luxe. Elaborat pentru cei ce îndrăznesc să se joace cu granițele stilului și ale creativității. Colecția Converse De Luxe îmbină confortul neașteptat cu stilul elevat. Pentru cei ce au curajul să depășească limitele.

Converse De Luxe Squared

Una dintre cele trei piese inovatoare este modelul Chuck 70 De Luxe Squared, care aduce o perspectivă complet nouă asupra clasicului Chuck Taylor. Transformând vârful tradițional de cauciuc rotunjit într-un vârf unghiular, pătrat, acest model este un manifest al curajului și creativității.

Chuck 70 primește un update superior și neașteptat printr-o nouă abordare de stil nonconformistă. Se adaugă un nou design high-top al modelului premium, Chuck 70, alături de o talpă înaltă și mult confort. Suprapunerile geometrice, detaliile clasice ale iconicului Chuck Taylor All Star fac din acestă siluetă neașteptată, un clasic al viitorului.

Converse De Luxe Wedge

De Luxe Wedge oferă o siluetă complet nouă în portofoliul Converse. O nouă siluetă cu un confort surprinzător. Această distorsionare a modelului Chuck 70 îți exprimă stilul îndrăzneț îmbinând talpa exterioară din cauciuc cu un nou toc de tip platformă. Talpă supradimensionată, intermediară din spumă EVA oferă aproape patru cm înălțime și confort. Construcția unghiulară cu o parte superioară clasică Chuck 70 evidențiază piesa de bază de la un sezon la altul.

Converse De Luxe Heel

Modelul Chuck 70 De Luxe Heel revine pentru un nou sezon. Noul stil clasic Chuck Taylor All Star a fost creat cu un toc gros pentru o amortizare și un confort neașteptat. De Luxe Heel continuă să permită mișcarea și exprimarea persoanelor dinamice de pretutindeni. Un toc de trei centimetri și o amortizare OrthoLite îmbină poziția îndrăzneață și confortul, transformând o piesă de bază pentru un outfit de excepție. Depășește-ți limitele creativității cu noul Converse De Luxe Heel!

O oază de relaxare și romantism pentru Valentine’s Day

Valentine's Day se apropie cu pași repezi și este momentul perfect să îți impresionezi partenerul sau partenera cu o experiență memorabilă. Dacă îți dorești să aduci puțin romantism și relaxare în viața voastră cu ocazia acestei zile speciale, avem o recomandare de cadou perfectă: pachetul Prosecco, chocolate & SPA, oferit de Ramada Plaza Bucharest. 

Această combinație tentantă, pe care nu ai cum să o refuzi, este concepută special pentru cuplurile care doresc să-și ofere un moment de răsfăț și deconectare de la stresul cotidian. La prețul de 495 lei, acest pachet include:

Două inimi din ciocolată: o delicioasă surpriză pentru a începe experiența într-un mod dulce și romantic;

Pahare de Prosecco: nimic nu spune „sărbătoare” mai mult decât un spumant rafinat și încântător;

Două masaje de 30 de minute: un moment de relaxare și răsfăț pentru tine și partenerul tău, ca să vă reîncărcați bateriile și să vă bucurați pe deplin de ziua voastră specială;

Acces gratuit la Vitality Club: o oază de relaxare și recreere, care vă oferă posibilitatea de a vă bucura de o gamă largă de facilități, precum piscină interioară semi- olimpică, jacuzzi all seasons, saună uscată și umedă, salină, sală de fitness sau clase de aerobic.

Această experiență completă de Valentine's Day vă permite să vă relaxați și să vă bucurați de persoana dragă. Iar dacă ești în căutarea unei opțiuni de a celebra Valentine's Day în mod clasic, printr-o cină,

Ramada Plaza Bucharest oferă și alte opțiuni, cu accente tradiționale românești.  O cină tradițională în doi, pe muzica live a trupei Still Band

Începând cu 1 februarie, meniul restaurantului La Parc din incinta hotelului Ramada Parc vă răsfață papilele gustative cu preparate românești. Vă așteaptă astfel o selecție de rețete tradiționale, pregătite cu grijă și pasiune pentru cei în căutare de experiențe autentice.

AVON lansează Lov|U Connected, parfumul despre iubirea pentru care distanța nu este o barieră

În luna februarie, luna iubirii, AVON lansează Lov|U Connected, parfumul care subliniază frumusețea micilor gesturi de iubire, chiar și atunci când distanța pare a fi o barieră. Acest parfum cu note floral-fructate este o odă adusă conexiunii dintre parteneri, indiferent de distanță, aducând cu sine magia și emoția iubirii, oricum și oriunde.

În lumea modernă, unde relațiile pot începe sau se pot dezvolta și prin intermediul rețelelor sociale, Lov|U Connected celebrează această evoluție, subliniind faptul că iubirea poate înflori oriunde, oricum. Cu fiecare pulverizare, parfumul devine o amintire aromatică a momentelor de conexiune, evidențiind frumusețea și forța iubirii care depășește orice distanță. Lov|U Connected susține că ideea că iubirea nu cunoaște bariere. 

Parfumul conține note de mandarină, care aduce pafumului o notă fructată suculentă și spumoasă, cu nuanțe florale, pentru o oferi o explozie instantanee de energie. 

Trandafirul adaugă o feminitate și o aromă sofisticată, iar lemnul de santal adaugă o cremozitate de lungă durată și, la fel ca sentimentul de iubire pe care îl emană, te însoțește pe tot parcursul zilei. 

Produsele sunt disponibile pe site-ul avon.ro.

Provocarea Lov|U Connected pune la bătaie super premii pentru cupluri

În perioada 9 – 29 februarie, alături de Marilu Dobrescu, AVON provoacă îndrăgostiții să își arate micile lor gesturi de iubire față de partener, folosind #LOVUAvonro, tag și follow @AvonSpaceRomania. Aceștia pot câștiga super premii, precum: un telefon SAMSUNG Galaxy Z Flip5, una dintre cele 5 perechi de căști Galaxy Buds FE sau unul dintre 15 seturi de produse.

Nou de la Dyson: Dyson Airstrait

Dyson Airstraitaparatul revoluționar de îndreptat părul, este disponibil în România. Impulsionat de dorința de a îmbunătăți tehnologia de zi cu zi, James Dyson adaugă Dyson Airstrait la portofoliul de produse premium. Noul aparat este proiectat să îndrepte și să usuce părul ud, fără a folosi plăci fierbinți sau căldură extremă.

Dyson Airstrait este proiectat pentru mai multe tipuri de păr, astfel că utilizatorii pot obține un păr drept natural cu elasticitate, păstrând în același timp rezistența și aspectul sănătos al firului. Dispozitivul este format din două brațe, din care jetul de aer de înaltă presiune cu unghiuri precise este folosită în jos și pe lungimea firului de păr, atât pentru uscare cât și pentru coafare, în mod simultan. 

BAKUCHIOL & melatonina – duo-ul imbatabil în lupta împotriva ridurilor

Din ce în ce mai utilizat în formularea produselor de îngrijire a pielii, bakuchiolul este o alternativă naturală la retinol, un excelent ingredient antirid și anti-acnee, care reduce aspectul ridurilor și stimulează regenerarea celulelor pielii. Bakuchiol este un fenol care este extras din semințele și frunzele plantei Psoralea Corylifolia (cunoscut sub numele de Babchi), o plantă larg răspândită în Asia, din India până în China. 

Având o compoziție uleioasă, Bakuchiolul este deosebit de ușor de utilizat în formularea produselor cosmetice. Folosit pur sau în combinație cu alte ingrediente (cum ar fi vitamina C sau melatonină), bakuchiolul stimulează producția de colagen și elastină și reduce petele întunecate de pe piele.

Derivat din vitamina A, cu toate proprietățile retinolului, dar mai blând, bakuchiolul ajută la tonifierea pielii, hidratarea și suplețea acesteia. El poate fi folosit ca o componentă uleioasă atât în cremele de zi, cât și în cele de noapte. În îngrijirea zilnică a pielii, pe lângă recompactarea pielii, bakuchiol exfoliază pielea de la suprafață, stimulând regenerarea nocturnă și reducând ridurile fine.

Cum acționează asupra pielii? 

Bakuchiolul îmbunătățește producția de colagen și reduce semnificativ ridurile faciale. Vei vedea un aspect mai ferm și mai neted al pielii la scurt timp după ce începi rutina pe bază de bakuchiol. Un alt atuu al său? Încurajează rotația celulelor și reduce petele inestetice ale pielii, în special cele cauzate de expunerea excesivă la razele soarelui, deoarece este capabil să regleze producția de melanină, îmbunătățind aspectul feței în timp. În plus, are o acțiune antiinflamatoare, antioxidantă, antibacteriană.

Produsele de îngrijire ISDIN pot fi achiziționate online și din farmacii.

DIESEL PRE-FALL 2024

Straturile Diesel: experimentarea democratică, inovaţiile tehnologice şi arhetipurile renăscute – toate alimentează Pre-Fall 2024. Suprapunerile (layering) sunt construite direct în ţinute, ca şi când materialele ar fi fost îmbinate precum nişte postere pe un billboard, în timp ce stratificarea este realizată de tratamente şi finisări-semnătură Diesel. Este vorba despre suprapunerile de posibilităţi, cu idei de catwalk făcute şi mai accesibile pentru comunitatea globală Diesel. 

“La Diesel, promovăm cu adevărat inovaţia în moduri ce o fac să pară uşoară. Am dezvoltat tratamente complexe în această colecţie, care au avut nevoie de ani pentru a fi perfecţionate, folosite pentru piese pe care le poţi arunca pur şi simplu pe tine şi să trăieşti cea mai bună viaţă Diesel”, spune Glenn Martens, director creativ Diesel. 

Pentru Diesel, există întotdeauna mai multe straturi: o vestă denim este legată de un alt strat denim în faţă, apoi tăiată cu laserul, pentru a afişa detaliile ascunse dedesubt. Acelaşi tip de legătură apare pe faţa a ceea ce pare o fustă din denim, dar este, de fapt, un şorţ din denim ataşat la jeans. Bucăţile din denim legate şi tăiate cu laserul apar şi pe jachete, fuste şi jeans, iar suprapunerile apar în întreaga colecţie, chiar şi în segmentul tailoring.

Între timp, o jachetă simplă din piele apare cu imprimeuri trompe l’oeil ce o fac să pară jachetă moto, iar joggerii imprimaţi seamănă cu pantalonii cargo. Există, de asemenea, imprimeuri trompe l’oeil care fac piesel unice de podium să fie disponibile pentru toţi, cum ar fi joggerii printaţi cu un scan al pieselor artizanale din runway show-ul SS23. 

Starea de spirit este ca şi cum ai fi fost treaz toată noaptea şi eşti gata pentru mai mult: topurile din denim şi cardiganele din denim sunt ţinute laolaltă de şireturi încrucişate; o little black dress din tricot este finisată cu un logo metalic D poziţionat pe decolteu. Piesele din tricot cu două straturi sunt brodate împreună, apoi stratul superior este tăiat, creând un efect ca de plasă. Alte piese din jerseu sunt imprimate cu modele de postere de film Diesel, apoi stratul superior este tăiat, pentru un efect ca de panou publicitar care se dezlipeşte. 

Micile rochii din jerseu se încrucişează pe corp şi lasă spatele la vedere; rochiile metalice lungi au fermoare peste piept, pentru a ascunde sau expune ce vrei. Un imprimeu cu ploaie deformată arată precum unul de piele de animal şi apare pe rochii cu mânecă lungă, pe jachetele căptuşite şi este chiar ţesut ca un jacquard pentru cardigane. 

Mia Ru – un brand de bijuterie care aparține întregii lumi

Mia Ru, un brand de bijuterie contemporană creat pe principiul esteticii moderne-maximaliste, infuzat cu tonurile boeme ale anilor ’60 și cu elemente retro ce amintesc de anii ’80. Acestea sunt traduse prin piese de bijuterie casual – luxury din aur solid, ușor de stilizat și de purtat în fiecare zi. 

Brandul a fost lansat la finalul anului 2023 de către Delia Mia Rotaru, care a împletit experiența de business de corporație cu pasiunea pentru artă, studiile în psihologie analitică și cursurile de la Assamblage Contemporary Jewelry School. 

Colecția Féminité Archétypale este inspirată de cele 4 arhetipuri feminine descrise în anul 1956 de către Toni Wolf, una dintre studentele lui C.G. Jung. Este totodată o declarație-omagiu culturilor diverse din călătoriile Deliei, încapsulate în patru piese de bijuterie din aur solid de 14 karate, lucrate cu meticulozitate: Amour, Muse, Athéna și Inari, patru medalioane care reprezintă câte un arhetip feminin în care ne putem regăsi, indiferent de identitatea de gen sau de orientarea sexuală.

Medalioanele sunt încrustate cu diamante, perle de cultură din Italia, citrin, peridot verde și cuarț roz și fumuriu. Fiecare medalion este creat manual în India, într-un atelier de artizani cu o experiență de peste 40 de ani în arta manufacturii bijuteriilor prețioase. Atelierul este membru al prestigiosului Royal Jewelry Council, (RJC), reper mondial în stabilirea standardelor de sustenabilitate și etică în manufactura bijuteriilor. 

Lanțurile din colecție sunt create din aur de 14k în Vicenza, “inima cartierului de aur” a orașului italian, iar fiecare medalion are un sistem de prindere special, potrivit pentru oricare lanț.

Medalionul Amour este inspirat de către arhetipul matern și simbolizează energia, viața, crearea legăturilor interumane. 6,59 grame de dragoste nețărmuită. 

Medalionul Muse este dedicat creativității: totul este artă și fiecare dintre noi este un artist. Este inspirat de arhetipul Hetairei, cea care poate traduce lumea interioară și inspirația creativă în formă artistică. 5,64 de grame de aur solid, încrustat cu o perlă de cultură de 4 mm și 13 diamante de 0,283 karate.

Medalionul Athéna este inspirat de arhetipul amazoanei, stratega, inteligenta, cea care își creează singură drumul în viață. Soarele și luna într-o singură piesă glamour contemporan, eterna balanță între putere și vulnerabilitate. 6,26 grame a unei declarații “solare” de independență asumată, încrustat cu 4 diamante ce însumează 0,12 karate. 

Medalioanele Inari sunt inspirate de Medială, cea care simbolizează înțelepciunea, empatia, curiozitatea și intuiția. Tocmai de aceea Inari sunt mai multe medalioane, în formă de lacrimă, care pot fi achiziționate separat. Fiecare medalion cântărește 5,05 gr. citrin, peridot verde sau cuarț roz sau fumuriu încrustat cu aur solid.

Tu alegi: BOSS prezintă campania primăvară/vară 2024

Campania de susținere #BeYourOwnBOSS militează pentru o viață autonomă, stimulată de încredere în sine, stil și viziune. În acest sezon, încrederea în sine e în centrul atenției, subliniind că alegerea îți aparține, iar decizia de a fi propriul tău BOSS ține de tine.

Pentru colecția primăvară/ vară 2024, BOSS a înrolat celebrități cunoscute pe planinternațional pentru a ilustra această narațiune motivațională. Campania globală arată noi fețe recognoscibile, inclusiv supermodelul brazilian Gisele Bündchen, modelul britanic Adwoa Aboah, plus ambasadorii consacrați BOSS, actorul din Coreea de Sud Lee Minho și jucătorul de tenis italian Matteo Berrettini. Cântăreața și actrița britanică Suki Waterhouse revine ca ambasador de brand pentru ceasurile, bijuteriile și ochelarii BOSS. În noua campanie, fiecare protagonist e situat într-un labirint, pășind din întuneric spre lumină – reprezentând metaforic cât de importante sunt alegerile pe care le facem în viață pentru destinul nostru.

Colecția BOSS primăvară/ vară 2024 clădește pe elemente de design prezentate la show-ul de fashion din Miami, unde s-a putut admira o paletă de culori discretă și sofisticată pe interpretări contemporane ale unor piese clasice.

Pull&Bear a redeschis magazinul său emblematic din Băneasa Shopping City 

Pull&Bear, brandul de modă pentru tineri din grupul Inditex, a redeschis magazinul emblematic din centrul comercial Băneasa Shopping City. Această redeschidere marchează inaugurarea noii imagini de magazin a mărcii: un concept inovator și digitizat care duce versatilitatea la un nou nivel.

Brandul și-a propus să evidențieze un stil funcțional prin mobilier și toate elementele decorative instalate, iar cele mai noi campanii sunt communicate prin intermediul ecranelor digitale din policarbonat. Cu acest nou concept, Pull&Bear investește în cel mai recent sistem de self-checkout, parte a strategiei de digitalizare a magazinului, oferind clienților o experiență de cumpărături caracterizată prin inovație, funcționalitate și versatilitate.

Dispuse pe o suprafață totală de 572 m2, finisajele decorative rafinate și simplificate pun în valoare noua modalitate de expunere a articolelor de îmbrăcăminte, aflate pe o structură reglabilă și inovatoare, totodată facilitând un câmp vizual mai larg asupra celor mai recente colecții  și funcționalități. Interiorul magazinului îmbină nuanțe albe, finisaje metalice și elemente luminoase, adaptate caracteristicilor spațiului bine organizat.

Odată cu noul concept de magazin, Pull&Bear pune la dispoziția clienților săi colecția exclusivă și nou lansată, creată în colaborare cu LEE.  Acest parteneriat prinde viață într-o colecție capsulă care își propune să suprindă esența unei țesături iconice, bazându-se pe moștenirea occidentală pentru care Lee® este recunoscută și adaptând-o la trendurile actuale. Rezultatul obținut este pus în valoare printr-o linie de tricouri, jachete, blugi și accesorii, atât pentru femei, cât și pentru bărbați, prezentate într-o colecție puternică și modele ultra-contemporane, care se bazează pe experiența ambelor mărci consacrate. 

Pe 1 Aprilie 2024 va avea loc prima ediție a GALEI PREMIILOR MUZICALE ”BOMBOANA PE COLIVĂ”. Atenție, nu e păcăleală!

Comitetul Muzical, reprezentat de Gabriel Andrieș (Producător muzical, Interpret), Gina Stroian (Producător de televiziune), Dan Creimerman (Compozitor, Interpret), Ilie Stoian (Compozitor, Interpret, Jurnalist), Romanița Filipescu (PR Specialist) și Radu Gorgu (manager The Pub), anunță organizarea primei ediții a GALEI ”PREMIILOR MUZICALE BOMBOANA PE COLIVĂ”, care va avea loc în seara zilei de Luni 1 aprilie 2024 la club The Pub-Universității, din București

Gala va avea un caracter panfletar-umoristic și se va constitui într-o amicală atenționare a producătorilor, compozitorilor, interpreților, difuzorilor, organizatorilor de evenimente muzicale, instituțiilor media și, deopotrivă, a publicului, față de deteriorarea până la un nivel inacceptabil a calității muzicii și vieții muzicale românești. Cu această ocazie, vor fi acordate ”PREMIILE BOMBOANA PE COLIVĂ” celor mai proaste melodii și prestații artistice ale anului 2023. Detalii și informații suplimentare pe paginile de Facebook ale organizatorilor, pe pagina de Eveniment a clubului The Pub-Universității

Sciccheria Ristorante Italiano anunță extinderea în București, prin deschiderea celui de-al doilea restaurant, Sciccheria Rosetti, în centrul orașului, pe strada Tudor Arghezi nr. 4. În cadrul acestui proiect, acționarilor Claudia și Luca Militello și Andrei Iosif, li se alătură și prezentatorul de televiziune Virgil Ianțu, care își îndeplinește, astfel, visul de a intra în industria de HoReCa.

“Legătura mea cu Sciccheria este una foarte simplă și concretă. După multe experiențe avute de-a lungul timpului, în calitate de client, acest restaurant mi-a oferit un loc pe gustul meu: meniu impecabil conceput, pe toate gusturile, serviciile, așa cum rar mai găsești astăzi și, cel mai important, atmosfera relaxată și veselă, muzica faină pentru toate vârstele. Toate m-au făcut să spun <<Așa ceva aș vrea să am și eu>>. Eu aveam de câțiva ani un gând pe care îl și verbalizam între prieteni de a avea un restaurant. Și, cum e vorba <<Ai grijă ce îți dorești…>>, a venit propunerea de a investi și a fi parte din acest frumos proiect, Sciccheria Rosetti. E un vis pe care ni-l dorim lung și frumos, iar, la așa parteneri, nici nu poate fi altfel. Vă așteptăm cu sufletul deschis!”, a declarat Virgil Ianțu.

Complotul Bonelor, filmul românesc cu Anamaria Prodan și Cristi Iacob, a avut avanpremiera de gală la Cineplexx din Băneasa Shopping City

Pe 6 februarie, cinematograful Cineplexx din Băneasa Shopping City a găzduit avanpremiera națională a producției Complotul Bonelor, cel mai nou film de comedie dedicat întregii familii, în regia lui Iura Luncașu. Filmul distibuit de Vertical Entertainment ce poate fi vizionat chiar acum doar în cinematografe îi are în rolurile principale pe Anamaria Prodan, care își face debutul în industria filmului cu acest titlu, alături de mult-îndrăgitul actor de teatru și film, Cristi Iacob. 

Actrița principală, numită femeia anului în România în 2023, Anamaria Prodan a fost însoțită la avanpremiera de gală de iubitul ei Ronald Gavril, boxer profesionist român iubitul, marcând prima apariție publică a cuplului; și de fiul ei, Bebeto, alături de care joacă în film. De la eveniment nu a lipsit Oana Roman, Nicole Cherry, Andra Gogan, Augustin Viziru, Azaleea Necula, Giulia Anghelescu și Vlad Huidu, Șerban Huidu, Goguci, Ronna Riva, Dezbrăcatu, Majda, Kamara și Mara Ognean.

Filmul Complotul Bonelor urmărește viața lui Virgil, un afacerist român de succes a cărui viață sentimentală nu este cea mai fericită. În urma a trei căsătorii și nouă copii rezultați din toate căsniciile, Virgil este din nou îndrăgostit și pregătit să le prezinte copiilor noua mamă, pe Valentina. Doar că, surpriză, copiii au o altă propunere: vor să-l însoare cu una dintre cele trei bone. În primă instanță!

Alături de cei doi protagoniști, producția românească îi aduce pe marile ecrane pe: Mădălina Dobre, Ioana Petric, Andreea Onea, Dan Oancea, Adrian Pescariu, și copiii: Laurențiu Reghecampf Jr., Ilinca Luncașu, Karina Moldovan, Sergiu Călugăru, Timon Dimir Socolov, Irina Pop-Trif, Beatriz Kondev, Ionuț Bădoiu, Lucas Roșca, Maia și Raisa Chișiu, Anna Moldovan, Eliza Furcă, Georgia Crișan, Amira Dobre, Mara Lechițan, Matei Stan și Ian Ilieș.

Echipa filmului, în frunte cu protagoniștii și regizorul producției Complotul Bonelor, continuă caravana în țară și ajung la întâlnirea cu fanii pe 7 februarie la Constanța, pe 8 februarie la Bacău și în data de 9 februarie în orașul Suceava. Pe 10 februarie, actorii vor ajunge să vadă filmul împreună cu admiratorii lor în Iași, iar pe 11 februarie ajung la Chișinău, și pe 13 februarie la Sibiu.

Related Posts

De ce ne este greu să renunțăm? Arta de a renunța

Nu e ușor să renunți. Pentru că orice proces de renunțare este un proces de pierdere, iar acesta…

Tu unde te vezi peste 4 ani? – Ioana Borțan, Naționala Feminină de Fotbal

Dacă te-am întreba unde te vezi peste 4 ani, ce ne-ai spune? Probabil ți se pare o întrebare…

Russell Crowe va juca în remake-ul ”Exorcistul”

Filmul clasic de groază Exorcistul, lansat în 1973, are parte de un remake, ce va aparea în cinematografe…

Andrei Bănuță: „Pentru mine contează ce spun și ce simt atunci când cânt”

Melodiile lui se transformă instantaneu în hituri, ba chiar devin virale pe TikTok. Iar versurile și vocea lui…

Tartă cu lămâie și busuioc. Rețetă recomandată de Adrian Hădean

Această tartă cu lămâie și busuioc este alegerea perfectă pentru zilele de primăvară. Gustul curajos al lămâilor este…

Ce aduce nou Gala Premiilor Gopo 2024. Cine sunt vedetele așteptate pe covorul roșu luni, 29 aprilie

Gala Premiilor Gopo, cel mai important eveniment dedicat cinematografiei din România, se întoarce la cea de-a 18-a ediție…

A apărut primul ceas parfumat din lume

Cum ar fi să porți o bijuterie cu utilitate și parfumată? Culmea cochetăriei! Vacheron Constantin lansează un item…

Călătorii în adâncul sufletului – EMAA și noul său album – ,,f r a t e l e. a b i s”

EMAA prezintă “f r a t e l e. a b i s” – un album ca o…

Coffee Time! Interviu cu Cezara Carteș

Cum este, oare, să lucrezi toată ziua înconjurat(ă) de aburii amețitori ai zecilor de sortimente de cafea? Câte…

Alist Bazar, noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările săptămânii! KIKO MILANO a deschis primul…