A List Magazine ∙ September 14, 2023 ∙ 12 min read

Fiecare săptpmână aduce noutăți care mai de care mai diverse. Iată ce ne-a atras atenția!

APIVITA lansează 5 Action Ser de ochi cu extract de crin alb: îngrijire avansată pentru frumusețea ochilor

În căutarea unei soluții eficiente pentru îngrijirea pielii delicate din jurul ochilor, APIVITA lansează 5 Action Ser de ochi cu extract de crin alb – un produs inovator ce oferă  îngrijire avansată bazată pe ingrediente naturale. Testat dermatologic și oftalmologic, acest ser reprezintă o alegere inteligentă pentru bărbații și femeile de toate vârstele, care doresc să lupte împotriva problemelor estetice precum ridurile, cearcănele, ochi umflați și uscăciunea pielii.

Extractele de crin alb și ginseng sunt adevăratele staruri ale acestui ser. Cu o putere remarcabilă de diminuare a imperfecțiunilor pielii din jurul ochilor, aceste ingrediente au  efect antiinflamator și lipolitic. Ele devin astfel esențiale în combaterea aspectului obosit al tenului. Grație lor, pielea devine mai fermă, adâncimea ridurilor si liniilor fine din jurul ochilor este diminuată, cearcănele sunt reduse, aspectul de pleoapă căzută este îmbunătățit, iar conturul ochilor este mai hidratat.

Cooper este un alt ingredient cheie în formula noului produs APIVITA. El contribuie la reducerea liniilor fine și a ridurilor, oferind pielii fermitate și elasticitate. Vitalitatea fibroblastului, esențial pentru producția de colagen și elastină, este stimulată, ceea ce contribuie la o piele mai tânără și mai suplă.

Extractul patentat de propolis adaugă un beneficiu suplimentar noului produs APIVITA. Cu puternice proprietăți antioxidante, acesta protejează de efectele nocive ale stresului oxidativ și luptă împotriva îmbătrânirii premature. Astfel, pielea din jurul ochilor este menținută într-o stare optimă de sănătate și tinerețe.

Pentru hidratare intensă, serul utilizează extract de aloe, miere, pantenol și oligozaharide din acid hialuronic, toate acestea fiind recunoscute pentru abilitatea lor de a menține pielea hidratată și de îmbunătățire a texturii pielii. Și ca un ultim atuu: APIVITA a înlocuit apa din ser cu o infuzie dintr-o combinație de 3 specii de ceai de munte grecesc, recunoscute pentru puternicele lor proprietăți antioxidante, fotoprotectoare și hidratante.

Serul pentru ochi 5 ACTION de la APIVITA reprezintă opțiunea ideală pentru îngrijirea ochilor. Cu ingrediente naturale de proveniență organică, fără parabeni, silicon, uleiuri minerale sau parfum, el reprezintă un partener de încredere în lupta împotriva semnelor de îmbătrânire și a problemelor inestetice din zona ochilor. Aplicat dimineața și seara, poate fi inclus cu încredere în rutina de îngrijire a pielii și poate servi chiar și ca bază pentru machiaj.

FENTY x PUMA se întoarce: Rihanna lansează The Avanti

Rihanna și compania sportivă PUMA au lansat oficial cea mai nouă colecție de produse. Rihanna revine ca Director de Creație al FENTY x PUMA cu un parteneriat care se va extinde pe mai mulți ani și va include mai multe lansări de produse. Revenirea FENTY x PUMA îmbină istoria în sport a brandului PUMA cu statutul iconic al Rihannei ca lider în muzică, cultură și modă. FENTY x PUMA Avanti, prima franciză de încălțăminte din cadrul parteneriatului, este o combinație neconvențională a două simboluri PUMA care combină designul din piele de înaltă calitate al ghetei de fotbal King și talpa pantofului de alergare consacrat, Easy Rider.

Rihanna și PUMA au o istorie în lansarea colecțiilor care au reinterpretat moda sportivă – începând din 2015, odată cu iconicul Creeper. Rihanna și PUMA au lansat mai multe colecții de încălțăminte și îmbrăcăminte pe parcursul anilor 2015 – 2018, inclusiv ghetele FENTY x PUMA Trainer, papucii cu blană FENTY x PUMA și multe altele. Cu patru prezentări de modă atât la New York, cât și la Paris, FENTY x PUMA a servit drept catalizator pentru impactul și relevanța brandului PUMA în ultimul deceniu.

Dragostea Rihannei pentru fotbal, combinată cu influența impresionantă a acestui sport în afara terenului, au servit ca punct de plecare pentru colecția de încălțăminte Avanti. Reinterpretarea acestui stil clasic prin ochii Rihannei deschide calea pentru o nouă eră de colaborări în moda sport pentru PUMA.

Inovaţia momentului. Miele lansează categoria de produse AI pentru bucătărie la târgul de tehnologie IFA 2023

Inteligența artificială elimină vizitele la service

Inteligența artificială se află și în spatele Smart Food ID prezentat la târgul IFA 2023  care folosește o cameră în cuptor pentru recunoașterea preparatelor și selectarea automată a programului potrivit. 30 de rețete aparțin deja meniului sistemului, iar numărul crește constant. Dr. Axel Kniehl,  Director Executiv Marketing și Vânzări, a descris MealSync ca fiind „extrem de practic” – o nouă inovație inteligentă de la Miele prezentată la expoziția IFA de anul acesta. MealSync asigură că toate ingredientele unui fel de mâncare, indiferent dacă sunt gătite cu un cuptor convențional sau cu abur, sunt concepute să fie terminate și gătite la perfecțiune. „Celor cărora le place mult să gătească știu că acest serviciu digital va contribui la reducerea nivelului de stres. Și din câte știu eu, acest lucru este produs doar de Miele”, spune dr. Kniehl.

Dr. Axel Kniehl a făcut referire și la sustenabilitatea din viața de zi cu zi, subliniind, în special, noile caracteristici incluse în aplicația Miele**, din Tabloul de bord pentru consum, care oferă toate informațiile  despre consum și sfaturi suplimentare despre economisirea energiei, până la noul „AI Diagnostics” instrument de service. Pe baza inteligenței artificiale, clienților Miele li se dă, de exemplu, un mesaj de eroare transmis către smartphone-ul lor cu instrucțiuni de auto-ajutor. Acesta urmează să fie lansat în primul trimestru al anului 2024. „Sunt absolut convins că acest lucru va reduce sutele de vizite în magazine pentru service și va aduce beneficii egale atât clienților noștri, cât și mediului”.

Produs spectaculos pentru împrospătarea hainelor și alte accesorii

Cel mai spectaculos produs nou la târgul IFA este Miele Aerium, un aparat practic pentru împrospătarea hainelor și alte accesorii. Sunt şi alte produse de top precum, un nou aspirator cu acumulator fără fir care promite confort excelent pentru utilizator, precum și detalii inteligente pentru mai multă sustenabilitate în casă și gătit plăcut. Mai multe detalii au fost dezvăluite de directorii executivi Dr. Markus Miele și Dr. Reinhard Zinkann, precum și Dr. Axel Kniehl, Director Executiv Marketing și Vânzări, la conferința de presă de la standul Miele. 

O rochie elegantă este destul de șifonată după doar câteva ore de purtare, mirosul de mâncare de la pizzeria din colț rămâne în jachetă sau ați fost prinşi de o ploaie puternică purtând un pardesiu? Astfel de momente în care hainele nu trebuie să fie spălate, dar nici nu pot fi puse înapoi în dulap, sunt familiare tuturor. Pentru aceste cazuri, cel mai important furnizor mondial de electrocasnice premium oferă acum Miele Aerium – pentru a împrospăta, netezi și usca toate tipurile de textile cu aer, abur și arome fine, fără detergent și fără utilizarea unor cantități mari de apă. „În unele țări din Asia, unităţile de acest tip sunt foarte cunoscute; în Europa, totuși, sunt încă necunoscute”, spune dr. Markus Miele.

Pantofii, pălăriile, jucăriile de pluș și chiar rucsacurile revin la prospețimea iniţială cu Miele Aerium. Datorită designului său elegant în negru obsidian sau alb strălucitor, această unitate se îmbină armonios cu orice stil de arhitectură interioară. În funcție de nevoile fiecăruia, sunt disponibile trei programe care, dacă este necesar, pot fi combinate cu opțiunea „Igienă” pentru a elimina bacteriile și virușii. Componentele testate, cum ar fi generatorul de abur sau pompa de căldură, cunoscute clienților de la cuptoarele cu abur și uscătoarele de rufe, asigură eficiență și funcționare fiabilă.

Al doilea produs nou de top la IFA, noul aspirator fără fir cu acumulator, Duoflex HX1, a fost prezentat de dr. Reinhard Zinkann. Cu ajutorul sistemului SpeedLock*, brevet în curs, și a unui suport de perete potrivit, Duoflex HX1 este foarte simplu de operat. Un alt avantaj este designul modern, în șase versiuni de culori atractive. „Acest aspirator este mult prea atractiv pentru a fi depozitat într-o cameră de serviciu”, este verdictul dr.-ului  Reinhard Zinkann. Duoflex HX1 își datorează puterea de aspirare tehnologiei dovedite a motorului de la fabrica Miele din Euskirchen.

Îmbunătățiri suplimentare pentru categoria maşinilor de spălat vase

Dr. Reinhard Zinkann a atras atenția şi asupra mașinilor de spălat vase care reprezintă o „poveste de succes specială”, cu peste 940.000 de unități vândute într-un singur an, cu cinci premii obținute la rând la Stiftung Warentest, Germania, Green Product Award 2023 – și cu aproape toate modelele din seria actuală G 7000 care au clasa de eficiență energetică de top „A”. „Pentru această ediție IFA, am dezvoltat și mai mult mașinile de spălat vase”, a anunțat dr. Zinkann. Cu titlu de exemplu, el a menţionat programe suplimentare pentru o curățare atât minuțioasă, cât şi eficientă din punct de vedere energetic. În plus, coșurile pentru mașina de spălat vase au fost dezvoltate şi mai mult, pentru a putea include şi sticle reutilizabile și paie pentru băut, pentru o curățare eficientă. La sfârșitul zilei, lucrurile mici și detaliile sunt cele care adesea fac diferența – pentru mai multă durabilitate în viața de zi cu zi a electrocasnicelor tale.

Nespresso continuă să creeze experiențe memorabile pentru consumatori

Nespresso România duce consumul de cafea în zona premium oferind cafele excepționale, abonamente de cafea și espressoare, sesiuni de masterclass și acompaniază cu mândrie experiențe de fine dining create de partenerii strategici și Chefi de top. Toate aceste lucruri se desfășoară cu atenție și grijă pentru mediul înconjurător, cu o amprentă de carbon neutră și cu accelerarea planurilor de sustenabilitate prin proiecte locale de circularitate, recondiționând espressoarele utilizate.

Nespresso este cunoscut în întreaga lume și datorită modelului său unic de business direct către consumator, fiind una dintre puținele cafele, dacă nu chiar singura, care se distribuie prin intermediul propriei rețele de magazine si pe propriile canale de ecommerce: website și aplicație.

Answear.LAB lansează campania „NO SHAME” ce evidențiază acceptarea de sine și body positivity

Answear.LAB, brandul propriu Answear, lansează campania „NO SHAME”, prin care încurajează femeile să se iubească așa cum sunt și să își descopere frumusețea naturală. “Arată lumii frumusețea ta unică” este mesajul principal al campaniei „NO SHAME”. Totodată, campania este susținută printr-o colecție vestimentară în ediție limitată, ce se va regăsi exclusiv online pe answear.ro, în perioada 7 septembrie – 12 octombrie.

Aspectul nu ar trebui să ne determine valoarea. Cu toate acestea, trăim într-o lume în care perfecționismul împinge naturalețea în plan secund. Găsirea cheii acceptării de sine este o sarcină dificilă, mai ales atunci când ne confruntăm cu criticile celor din jurul nostru. Prin colecția limitată NO SHAME, Answear.LAB subliniază faptul că orice corp este frumos și merită respect.

Indiferent de cum arătăm, câți ani avem sau ce decizii de viață luăm, suntem unice – explică managerul de brand Answear.LAB. Ținutele din colecția „NO SHAME” au la bază diverse materiale, în concordanță cu tendințele viitorului sezon toamnă-iarnă. Cu toate acestea, rolul principal este jucat de materialele din piele și dantelă. Primul material poate fi găsit sub formă de paltoane lungi, veste elegante, costume și pantofi. Dantela, pe de altă parte, este introdusă în rochii, cămăși și fuste. Ambele materiale adaugă varietate texturală colecției și îi conferă un caracter distinctiv. Această diversitate este subliniată perfect de negru, care este culoarea principală în colecția NO SHAME. Paleta de culori este completată de gri, alb, crem și un fucsia atrăgător.

Colecția este promovată printr-o ședință foto dominată de fotografii alb-negru, pline de emoții. La sesiunea foto internațională au participat femei excepționale. Printre acestea s-a numărat și Lidia Popiel, o fotografă cu un palmares de succese, care demonstrează constant că frumusețea nu cunoaște limită de vârstă. Magdalena Zalejska, cunoscută ca Apolonka, a pășit și ea în fața obiectivului. De origine poloneză, ea a fost una dintre primele femei din industrie care au renunțat la încercările de a se potrivi cu „mărimea zero”, arătând că femeile în mărimi mai mari pot cuceri lumea modei.

Maxi Pet este acum disponibil pe Glovo, cu livrare rapidă

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, anunță dezvoltarea parteneriatului cu Maxi Pet, hypermarketul animalelelor de companie. Prin intermediul parteneriatului dintre Glovo și Maxi Pet, utilizatorii au acces la o varietate bogată de produse pentru prietenii lor necuvântători, cu livrare rapidă din toate locațiile retailerului român.

Related Posts

Prăjitură persană, rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Prăjitura persană sau povestea despre cum o fată simplă a reușit să cucerească inima unui prinț. Da, e…

Cum se menține în formă Brooke Shields, la aproape 60 de ani

Cunoscută publicului mai ales cu rolul său din ”Laguna Albastră”, actrița reușește să-și păstreze frumusețea naturală și la…

Când se va lansa sezonul 3 din ”And Just Like That…”?

Serialul ”And Just Like That…”, continuarea Sex and the City, revine cu cel de-al treilea sezon pe HBO…

MINA prezintă „Dinozaurii – O călătorie imersivă în Lumea Preistorică”

MINA, muzeul de artă imersivă din România, lansează din 16 Mai un nou spectacol educațional: „Dinozaurii – O călătorie imersivă în…

Ce citim în luna mai? Descoperă 4 dintre cele mai interesante apariții editoriale!

Luna mai a adus în librării apariții editoriale de top, volume de ficțiune și nonficțiune care au toate…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și cele mai interesante lansări. Iată ce ne-a…

„Colecționarii sunt la fel de interesanți precum artiștii. Toți au particularități și plăceri secrete” spun fondatoarele târgului de artă contemporană Rad Art Fair

Zeci de galerii, un parc de sculpturi și mii de vizitatori îndrăgostiți de artă; așa s-ar putea defini…

Beyoncé și Blue Ivy, mamă și fiică în sequel-ul Lion King

Beyoncé (42 de ani) și fiica ei, Blue Ivy (12 ani), își vor folosi vocile împreună în sequel-ul…

Jennifer Lopez: ”Sunt în cea mai bună formă fizică de până acum”

Jennifer Lopez (54 de ani) nu-și oferă nicio clipă de răgaz. Vedeta urmează să apară într-un nou film…

Kate Moss are o relație nepotul lui Bob Marley

La 50 de ani, Kate Moss își trăiește viața din plin. Supermodelul a împlinit în luna ianuarie 50…