A List Magazine ∙ September 8, 2023 ∙ 9 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu lansările și campaniile care ne-au atras atenția.

HalfPrice deschide primul magazin din Bucureşti

Lanțul off-price de retail HalfPrice a deschis astăzi primul şi cel mai mare magazin din București, oferind clienților o bogată selecţie de produse de la mărci renumite la prețuri excepțional de accesibile. Deschiderea de astăzi marchează a treia lansare din România, acesta fiind și cel mai mare magazin al brandului din ţară și primul din capitală. Noul magazin, situat în AFI Cotroceni, se întinde pe o suprafață de aproape 3.000 de metri pătrați.

HalfPrice este un concept modern de retail în segmentul off-price, care oferă la prețuri extrem de atrăgătoare o gamă largă de branduri internaţionale foarte populare din numeroase categorii de produse, inclusiv îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, sport, jucării și mobilier pentru casă. 

„Acest lucru nu ar fi posibil fără echipele noastre care lucrează îndeaproape cu branduri din întreaga lume, în căutarea celor mai bune oferte în fiecare zi. Angajaţii noştri se străduiesc să satisfacă așteptările clienților, oferind o selecție largă de produse de calitate la prețuri avantajoase”, explică Malwina Winter, vicepreședinte al board-ului HalfPrice, Product. „Oferta de branduri de la HalfPrice este în mod constant extinsă, fiind foarte variată, cu articole noi adăugate pe rafturi în fiecare zi – de la mărci de lux până la fast fashion”.

„HalfPrice a fost creat având în minte conceptul de «vânătoare de comori». Magazinele noastre vând articole individuale la prețuri foarte atrăgătoare. Așa că trebuie să te grăbești, fiindcă produsul visat s-ar putea să nu mai fie pe raft a doua zi”, spune Joanna Czyżewska, vicepreședinte al board-ului HalfPrice,Vânzări.

Astfel, începând de astăzi, clienții din România pot porni în căutarea brandurilor favorite  în trei magazine – în Turda (TURDA, FunShop), Pitești (Supernova Pitești), iar acum și în București (AFI Cotroceni). „Experiența noastră de până acum ne arată că HalfPrice este un concept modern, care vine cu plus valoare la ofertele mall-urilor, atrăgând noi clienți”, adaugă Joanna Czyżewska.

HalfPrice a fost lansat în Polonia la începutul lunii mai, în 2021. Astăzi, lanțul este prezent în nouă țări din Europa Centrală și de Est, numărând peste 100 de magazine.

Hyseac 3Regul+, tehnologia revoluționară URIAGE împotriva acneei într-o formulă mai rapidă și mai eficientă

Acneea este inamicul principal al tenului. Ea debutează de cele mai multe ori la pubertate și afectează atât pielea adolescenților, ci și pe cea a femeilor cu vârste cuprinse între 25 și 40 de ani. 

URIAGE vine în întâmpinarea persoanelor care se confruntă cu această afecțiune și îmbogățește gama Hyseac cu un nou produs 3Regul+-. Acesta integrează o tehnologie patentată – rodul a 4 brevete de invenție – care vine să regleze și să echilibreze microbiomul pielii.

Rezultate, eficacitate și ingrediente naturale

Hyseac 3Regul+ revoluționează îngrijirea pielii grație ingredientelor din compoziția sa precum apa termală URIAGE, care liniștește pielea, acidul salicilic pentru purifiere și acțiune keratolitica, AHA cu acțiune keratoregulatoare și zinc pentru netezire și purifierea tenului. 

Hyseac 3Regul+ bifează 4 beneficii: PREVENȚIE CU MPA-REGUL: reduce microbiofilmul, CALMARE CU TLR2-REGUL: calmează răspunsul inflamator, MATIFIERE CU LICORICE: reglează excesul de sebum și matifiază luciul nedorit și ECHILIBRAREA MICROBIOMULUI. 

Microbiomul pielii este un ecosistem complex de microorganisme ce joacă un rol crucial în menținerea sănătății și echilibrului pielii. Cercetările efectuate de către experții URIAGE în domeniul dermatologiei au descoperit că dezechilibrul acestuia poate duce la apariția imperfecțiunilor. Cum au reușit acest lucru? Cu ajutorul unei analize detaliate și îndelungate al fiecărui microbiom acneic în parte.

Beneficiile Hyseac 3Regul+ sunt multiple și vizibile. Prin utilizarea constantă, acesta acționează eficient împotriva acneei, ajutând la reducerea comedoanelor și a inflamației asociate. De asemenea, este eficient în diminuarea petelor, punctelor negre și roșeții, uniformizând nuanța tenului și oferind o strălucire naturală. Cu ajutorul lui, te vei bucura din nou de o piele mai curată, mai puține pete, puncte negre sau strălucire. 

Hyseac 3Regul+ a fost testat dermatologic și este potrivit pentru toate tipurile de piele, inclusiv pentru cea sensibilă. Formula sa blândă, dar eficientă, nu conține parabeni și a fost creată special pentru a evita orice risc de iritații.

CND a lansat noua colecţie de lacuri de unghii în 6 nuanțe inspirate de moda sustenabilă

CND, lider mondial în produse și servicii profesionale în industria manchiurii, a lansat o nouă colecție de lacuri de unghii, intitulată Upcycle Chic. Aceasta include lacuri de unghii în șase nuanțe uimitoare, de tonuri calde pământii și pasteluri răcoritoare.

Disponibile atât în CND™ SHELLAC™ Brand Gel Polish, cât și în CND™ VINYLUX™ Long Wear Polish, această paletă este inspirată de moda sustenabilă și de tendințele momentului de pe podium și oferă soluția perfectă pentru manichiurile din noul sezon, cu tonuri de cappuccino, denim purtat și frunzișul specific toamnei.

Noua colecție CND Upcycle Chic a fost lansată în premieră în România, de Top Line, în cadrul unui eveniment găzduit de Colors.Experience, la care au participat persoane publice și influenceri precum Andreea Bălan, Amalia Enache, Lorena Buhnici, Dana Săvuică, Diana Bart, Andreea Remețan, Cristina Herea, Emily Burghelea, Larisa Lupoaea, Alexandra Dumitru (câștigătoarea Bravo, ai stil), Adelina Damian, Diana Brescan (Bravo, ai stil). 

Diana Baicu, Director General Top Line, și Mari Mosor, ambasador CND și proprietarul Colors.Experience, le-au prezentat invitaților conceptul noii colecții CND și inovațiile produselor apreciate de milioane de oameni din întreaga lume. 

Noua colecție sărbătorește armonia dintre sustenabilitate și creativitatea din lumea modei și include următoarele nuanțe:  TEAL TEXTILE: Albastru ardezie transformat cu un sclipici verde deschis, WHAT’S OLD IS BLUE AGAIN: Albastru azur, RAGS TO STITCHES: Verde măsliniu deschis, LEATHER GOODS: Nuanță de espresso forte, NEEDLES & RED: Vișiniu intens accentuat cu detaliu negru și SILKY SIENNA: Portocaliu dovleac.

Muzeul Abandonului se întoarce acasă în spațiul virtual

Muzeul Abandonului împlinește doi ani de la lansare și, pentru prima oară, acest proiect muzeal digital și-a testat capacitatea de existență în plan fizic. Pentru o lună, proiectul “Unboxing Muzeul Abandonului” a fost găzduit de spațiul Cartierului Creativ, unde a testat interacțiunea directă cu publicul. A fost un experiment de tip “muzeul la vedere”, în care laboratorul de lucru al arhivei, proiectele de cercetare, expoziția fizică și VR, echipa de lucru, toate au fost expuse cu transparență prin geamurile spațiului din Amzei 13. În acest răstimp, aproape 1.500 de vizitatori ne-au trecut pragul.

Muzeul Abandonului a reușit să aducă în centrul orașului un subiect care a fost ascuns timp de decenii la periferia conștiinței noastre colective. Peste jumătate de milion de copii au fost abandonați între 1966, o dată cu Decretul care interzicea avortul, și 1997, începutul presiunii europene care condiționa aderarea României la Uniunea Europeană cu reforma sistemului de protecție a copilului. 


“În România nu se discută încă despre aceste crime, așa cum se discută despre Holocaust, de exemplu, în Germania. Din acest motiv Muzeul Abandonului și activitatea sa devin elementele esențiale ale memoriei acestui popor” a spus Dl Pierre-Alain Fridez, parlamentar elvețian şi raportor al Consiliului Europei, aflat la București cu o delegație a Comisiei Europene ce investighează abuzurile asupra copiilor în instituțiile de protecție în timpul regimul comunist. Agenda oficială din România s-a încheiat marți, 5 septembrie, cu o vizită la Muzeul Abandonului și cu o sesiune de interviuri cu supraviețuitori ai sistemului chiar în mijlocul expoziției.

Parfumul naturii la tine acasa. Sabon lansează o noua gama de arome de camera 

Noua gama de difuzoare de aroma de la SABON iti umple casa cu parfumul celor mai magnifice gradini din lume. Aceste minunate parfumuri cu esente de flori iti umplu casa cu notele lor feerice, de poezie, oferind un strop de magie fiecarui spatiu interior. Este ca o calatorie imaginara a spiritului si simturilor prin campurile inflorite ale bucuriei si armoniei.

12 noi parfumuri inspirate de aromele SABON cele mai indragite surprind nuantele cele mai fascinante ale naturii si umplu fiecare camera cu arome incantatoare.

Cu o noua combinatie de note de parfum, pentru o mai mare durabilitate, si cu un ambalaj de sticla cu design nou, care serveste si ca element decorativ, noua linie de difuzoare de aroma ofera cate un rasfat minunat fiecarei incaperi.

Related Posts

Melania Trump anunță publicarea cărții ei de memorii

Cartea de memorii, intitulată simplu ”Melania”, va conține detalii personale din viața autoarei, dar și fotografii de familie,…

Prelude to the Olympics- O pleiadă de vedete la petrecerea de dinaintea începerii JO2024 de la Paris

O mulțime de vedete de primă mână au fost invitate la petrecerea de avanpremieră a Jocurilor Olimpice de…

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București experți recunoscuți la nivel global

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București…

Smiley lansează „Cum te văd eu”, o declarație de adorație pentru femei, în numele bărbaților care le iubesc

Smiley lansează, în plin val de cosmetizare a realității pe rețelele de socializare, „Cum te văd eu”, o…

Rulouri de vinete cu nucă. Rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Aceste rulouri de vinete cu nucă vin ca răspuns la vara încinsă pe care o avem anul acesta….

Vezi ce cameră de hotel a cerut Lenny Kravitz pentru concertul de la UNTOLD

Lenny Kravitz, legendarul rocker cunoscut pentru hiturile atemporale și fizicul său impecabil, este de mult timp un susținător…

Ce ținute au purtat vedetele la Gala Verii Saint-Tropez

Pornind de la succesul galelor de vară anterioare, ce au avut loc în Sardinia și Capri, Gala One…

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și multe alte personalități, vine la DISNEY+

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și mute alte personalități, vine la DISNEY+ Disney+ anunță premiera…

Laura Lăzărescu, CEO la ECHO School: «Am înțeles, în sfârșit, ce înseamnă sintagma „the sky is the limit”»

Industria de jocuri video este în plin avânt, iar fetele se impun tot mai mult – în competițiile…

Noua teorie a emoțiilor: Emoțiile sunt create, nu declanșate

Ce ne arată noua știință despre cum iau naștere emoțiile? Ne spune psihologul și psihoterapeutul relațional Gáspár György….