A List Magazine ∙ April 20, 2023 ∙ 15 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a atras atenția!

În noua campanie din online și TV, ANSWEAR îndeamnă la acțiune – “Lifespiration” începe chiar acum

În vremuri surprinzătoare și dificile merită să găsiți adevărata bucurie și dorința de a experimenta. Într-un spot publicitar plin de umor, detașat, îndrăzneț și surprinzător, Answear vă încurajează să vă descoperiți pe voi și să explorați lumea, să renunțați la presiune și convenții, atât cele prezente în fashion, cât și cele care privesc aspectele din viața personală. Brandul oferă un impuls pentru acțiune – “Lifespiration” începe chiar acum, chiar aici, la ANSWEAR!

„Detașarea” este cuvântul cheie. Datorită acesteia câștigăm spațiu pentru experimente, distracție și umor. Detașarea este cea care ne permite să fim noi înșine chiar și în momentele de criză, când pare că întreaga lume se aliază împotriva noastră și simțim o presiune de umerii noștri. În cele din urmă, detașarea ne permite să ne respectăm alegerile proprii și ale celorlalți, să ne abținem de la critici și evaluări inutile. Cu detașare și în largul tău – așa putem percepe spotul ANSWEAR. 

Un mix perfect pentru frumusețea pielii, părului și unghiilor tale

Când lăsăm oboseala și stresul să pună stăpânire pe noi, când nu suntem atenți la alimentație și nu-i oferim organismului nutrienții de care acesta are nevoie apar primele semne: pielea își pierde din luminozitate, părul cade mai mult, firele de păr devin mai fragile și cu aspect deteriorat,  unghiile se rup mai ușor. Gama MINOXICAPIL de la Doctor Fiterman are acțiune directă împotriva căderii părului, a fragilizării pielii și a unghiilor.

Doctor Fiterman MINOXICAPIL capsule este o formulă fortifiantă, alcătuită din aminoacizi, minerale și 11 vitamine, ce susține intens sănătatea și rezistența părului, a pielii și a unghiilor. Susține sinteza de keratină ce intră în compozitia părului, pielii și a unghiilor și formarea corectă a colagenului de la nivelul pielii. Stimulează pigmentarea normală a pielii și a părului, susține metabolismul energetic normal și protejeazp celulele de stresul oxidant.

Doctor Fiterman MINOXICAPIL WOMEN fiole – o formulă fortifiantă cu acțiune multiplă împotriva căderii părului, care hrănește, stimulează micro-circulatia la nivelul părului, protejează, blochează 5 alpha-reductaza și combate căderea părului. Totodata, restructurează, intensifică activitatea celulară și creșterea firului de păr, densifică, fortifică și mărește densitatea și numărul firelor.

Conținutul unei fiole se aplică o dată la 2-3 zile, cu ajutorul pipetei, la rădăcina firului de păr, apoi se masează. Se poate aplica pe părul uscat sau umed, fără a clăti după folosire. O formă care se absoarbe mai rapid pentru ca efectul sa se instaleze mai rapid. Se recomandă utilizarea minim 3 luni.

MAGAZINELE TOMMY JEANS DIN BUCUREȘTI S-AU TRANSFORMAT ÎN HUB-URI CREATIVE PRIN TOMMY JEANS POP-UP EXPERIENCE 

Pe 25 Martie (ParkLake Shopping Center) și 8 Aprilie (MegaMall București), magazinele TOMMY JEANS din cele două centre comerciale au devenit o platformă interactivă pentru patru artiști muzicieni emergenți, care au fost invitați să cânte live în fața fanilor brand-ului. Experiența captivantă a putut fi urmărită în direct și pe platformele sociale ale artiștilor invitați – Dael Damsa, Miruna Mayra, Tommy Weissbuch, Tokyo.

În ParkLake Shopping Center, pe 25 Martie, Dael Damsa & Miruna Mayra au surprins esența brand-ului American – energie și îndrăzneală amestecate cu vibrația de pe stradă, printr-un repertoriu alternativ, dinamic și surprinzător, în cadrul primului TOMMY JEANS Pop-up Experience.  Cei doi artiști au mizat pe spiritul creativ ce se regăsește în ADN-ul brand-ului și au oferit o experiență unică vizitatorilor magazinului TOMMY JEANS

Ce poate fi mai frumos decât arta, o comunitate fresh de tineri îmbinată de valorile Tommy Jeans și grija pentru planetă. ” –  Miruna Mayra, artist & songwriter

Mi-a plăcut din start conceptul inedit al proiectului care se mulează bine pe valori în care eu cred, diversitate, incluziune și colaborare în procesul artistic.” – Dael Damsa, cântăreț, producător & songwriter

Tommy Weissbuch & Tokyo au fost cei doi artiști care au transformat cultura stradală și stilul urban într-o experiență interactivă pentru vizitatorii din MegaMall București, pe 8 Aprilie. Tinerii artiști au sărbătorit valorile TOMMY JEANS și s-au lăsat inspirați de mixul dintre clasic și nou care întâmpină un viitor mai bun, într-un show ludic și vibrant. 

Sunt super entuziasmat pentru conceptul acesta. Ne-am distrat alături de public, am cântat și am îmbinat arta vestimentară cu cea muzicală.” – Tommy Weissbuch, artist, songwriter & actor

 „Mă bucur mult că mi s-a oferit oportunitatea să particip la acest proiect alături de upcoming artists ca mine, deoarece cred că este nevoie de mai mult freshness și inovație în industrii, lucruri pe care noi le putem aduce.” Tokyo, artist, singer, songwriter & producer

ADN-ul unic TOMMY JEANS este despre reinventarea stilului clasic, acțiuni curajoase, optimism incredibil, acceptarea și întâmpinarea diferențelor și pionieratul realizat împreună. Rădăcinile brand-ului se regăsesc în moștenirea culturii stradale și în tot ceea ce înseamnă stilul hip hop cât și conectarea la subculturi. Prin TOMMY JEANS Pop-up Experience s-a realizat o fuziune între cultura străzii, stilul urban și expresia artistică. 

Luna mai – luna constientizarii riscului de cancer de piele

In fiecare an, luna mai este dedicata constientizarii riscului de cancer de piele, o provocare careia ii raspundem folosind creme/lotiuni/uleiuri cu factor de protectie solara si, in general, ferindu-ne de soare. Cu totii stim ca protectia solara este importanta si daca este aplicata corespunzator reduce considerabil riscul aparitiei cancerelor de piele. 

Eryfotona AK-NMSC – un ajutor nesperat. ISDIN a lansat si in Romania produsul Eryfotona AK-NMSC – un dispozitiv medical de clasa II, adjuvant in keratoza actinica si cancerul de piele non-melanom. Utilizarea fluidului Eryfotona AK-NMSC reduce si amelioreaza campul de cancerizare subclinic asociat cu keratoza actinica si alte forme de cancer de piele non-melanom. De la lansarea lui pe piata din Spania, in 2008, produsul a inregistrat numeroase rezultate dovedite clinic. Produsul inovator Eryfotona AK-NMSC include tehnologia patentata DNA Repairsomes®: o combinatie de filtre care asigura o protectie ridicata SPF 100+ UVB, UVA, LUMINA VIZIBILA, IR-A si fotoliaza incapsulata in lipozomi. Produsele ISDIN se gasesc in farmacii fizice si online.

M.Marquise x Kultho lansează AMPRENTE

Două branduri de lux renumite s-au unit pentru a lansa cea mai recentă colecție a lor, ‘Amprente’, un mix rafinat de haine și bijuterii ce reprezintă viziunea KULTHO și M.MARQUISE asupra femeii moderne.

Colaborarea reunește tot ce este mai bun din ambele lumi, prezentând piese de îmbrăcăminte uimitoare și bijuterii unice care vor face cu siguranță orice femeie să se simtă specială.

Colecția „Amprente” este concepută pentru a satisface femeia pasionată de modă, care prețuiește eleganța și rafinamentul. O exprimare a savoire-fair-ului celor două case, ce întruchipează echilibrul perfect între modă și artă, unde fiecare piesă, fie că vorbim de haine sau bijuterii, prezintă elemente de design unice care surprind esența frumuseții și stilului.

Fiecare piesă din linia de îmbrăcăminte este concepută din materiale prețioase și croită impecabil pentru a pune în evidență silueta feminină, în timp ce alegerea culorilor și texturilor oferă un sentiment de glamour atemporal.

Linia de bijuterii este la fel de rafinată, oferind o gamă de brățări, coliere, cercei și inele care completează perfect piesele vestimentare din colecție. Bijuteriile sunt realizate din aur și diamante, putând fi integrate perfect în outfituri pentru orice ocazie.

Am acordat, ca de fiecare dată, multă atenție tuturor detaliilor prezente în colecția ‘Amprente’, fiecare piesă fiind îmbogățită cu aplicații prețioase lucrate exclusiv manual în atelierul nostru”, a spus Andreea Mărcuța, Creative Director M.MARQUISE. „Credem că fiecare femeie merită să se simtă frumoasă și încrezătoare și sperăm că piesele din colecția noastră o vor ajuta să realizeze asta.”

Colecția cuprinde piese de îmbrăcăminte și bijuterii care sunt concepute pentru a se completa reciproc. Modelele vestimentare sunt elegante și atemporale, cu țesături fluide și detalii prețioase realizate manual iar bijuteriile din aur și diamante sunt unice, lucrate cu măiestrie și grație.

Carmen Brumă lansează programul: Nu mi-e frică de 40 by Carmen Brumă”!

Carmen Brumă lansează în premieră în România un program/ghid de slăbire, nutriție, mișcare și informare pentru femeile care vor să învețe cum să facă față trecerii prin etapa de vârstă 35-69 ani! Carmen Brumă are super succes cu seria de programe pe care le lansează pe platforma sa online, www.carmen-brumă.ro, care au ajutat sute de mii de persoane să slăbească și să se mențină în formă. După programul “Abdomenul de urgență” care s-a bucurat de un super succes sau “Intră în rochia de mireasă”, “Super silueta de plajă”, “Suplă și Sănătoasă în post”,  “Programul 3 S – Sănătoasă, Suplă, Sătulă”, Carmen Brumă a gândit și lansează  acum un super ghid de slăbire destinat femeii de 40+!

“Nu mi-e frică de 40” by Carmen Brumă este al 7-lea program lansat de Carmen Brumă din 2013 până astăzi și este primul material de acest gen din România adresat femeilor din segmentul de vârstă 35+ .

Partea video cuprinde  4 antrenamente diferite, încălzire și streatching care au următoarele beneficii: stimulează masa musculară și previn pierderea ei, intensifică metabolismul si stimulează arderea grăsimilor, întăresc mușchii planșeului pelvin și îmbunătățesc coordonarea, echilibrul și mobilitatea articulară). Antrenamentele au 20-30 minute și pot fi făcute acasă pe termen lung.

Carmen Brumă abordează astfel prin programul său “Nu mi-e frică de 40 by Carmen Brumă”, toate temerile și întrebările cu care se confruntă femeile în această etapă importantă a vârstei. Cum să ne iubim și să ne acordăm atenția necesară de aici înainte, ține doar de noi și de alegerile pe care le facem mai departe!

DIESEL a lansat colecția PRIMĂVARĂ-VARĂ 2023

Pop, utilitate, denim: trei lumi Diesel pe care directorul creativ Glenn Martens le dezlănţie şi perturbă pentru Pre-Spring 2023, crescând volumul de experimentare şi inovaţie responsabilă, care este pentru toată lumea. Piesele emblematice au evoluat şi sunt introduse noi stiluri, creând, astfel, o şi mai mare deschidere pentru joacă, rebeliune şi plăcere. 

“Există un <fun factor> pentru Diesel, un factor al bucuriei. Identitatea Diesel este foarte clară şi nu prea serioasă şi de aceea cred că oamenii sunt din nou obsedaţi de brand. Când vezi această pre-colecţie, înţelegi Diesel cu adevărat,” spune Glenn Martens, directorul creativ Diesel.  

Denimul este distrus şi în acelaşi timp complet purtabil, precum pantalonii scurţi din denim rupţi în talie, dar care sunt ţinuţi de o curea integrată. La fel se întâmplă şi când vine vorba despre pantalonii foarte largi, în timp ce jachetele mici din denim au tivul distrus, iar pantalonii scurţi din denim uşor au o căptuşeală pentru a menţine totul. O nouă croială de jeans pentru femei afişează o tăietură centrată în spatele taliei, care face posteriorul să pară augmentat. Cusăturile sunt adesea inversate şi expuse.

Pantalonii cargo au buzunare supradimensionate, iar în cazul anumitor perechi, sunt ataşate cu Velcro, astfel încât să poată fi scoase şi personalizate. Piesele biker din piele trompe l’oeil sunt completate cu scriptul gotic Diesel de arhivă. 

Rochiile pulover neon reprezintă pop pur în nuanţe puternice de roz, verde sau lime. Rochiile din tricot metalic sunt o nouă semnătură Diesel – o rochie mini roşie sau un cardigan argintiu decupat, asortat cu o cămaşă, piesele fiind prinse cu un accesoriu de croitorie de tip “moş şi babă”. 

Pentru prima dată, Diesel a creat tailoring. Dar acesta nu este un costum obişnuit: o jachetă gri este croită cu spate şi guler denim. Apare, de asemenea, şi o haină neagră supradimensionată, cu guler din denim negru decolorat.  

THE BEAUTIFUL CLUB – primul club exclusivist de beauty s-a deschis in centrul capitalei  

The Beautiful Club, primul club exclusivist de beauty din Bucuresti, situat in centrul capitalei, pe strada Bocsa, nr 4, langa restaurantul Ciao Niki, a fost inaugurat recent. La deschiderea oficiala a centrului de infrumusetare au participat atat parteneri ai salonului, cat si bloggeri, jurnalisti si vedete de renume, precum artistele Theo Rose, Roxana Nemes, Elena Ionescu, prezentatoarele TV Majda Aboulumosha si Ameri Nasrin, top-modelele internationale Claudia Neghina si Geani Olaru, dar si Gabriela Dima, castigatoare a concursului MasterChef Romania din 2022.

Invitatii au socializat si au legat prietenii, in timp ce s-au delectat cu cocktailuri fresh, cu un candy bar savuros si cu muzica live, ce a intretinut atmosfera.

Brandul The Beautiful Club se adreseaza persoanelor care vor sa combine networking-ul de calitate cu apartenenta la un salon exclusivist de infrumusetare, spatios si modern, care le ofera atat discretia de care au nevoie, cat si posibilitatea de a lucra remote, in timp ce specialistii in domeniu se ocupa de imaginea lor, prin servicii complete de infrumusetare.

Centrul de beauty se desfasoara pe 2 nivele, intr-un spatiu generos si versatil, de peste 170 mp, fiind ideal si pentru organizarea de evenimente memorabile, precum petreceri aniversare, teambuildinguri cu tematica SPA, lansari de produse/servicii, traininguri, beneficiind, totodata, de avantajul pozitionarii centrale.

 Sloganul salonului- Exclusive Lifestyle Society-  dezvaluie factorii diferentiatori ai brandului, care este deja un reper in industrie, prin elementele de lux incorporate, prin atentia la cele mai mici detalii, design-ul inovator si investitia permanenta in aparatura si in echipa de specialisti. 

Centrul The Beautiful Club se adreseaza, in primul rand, femeilor puternice si ambitioase, care au standarde inalte de beauty si pentru care ingrijirea constanta reprezinta o prioritate pentru starea lor de bine. Acestea se pot bucura de servicii complete de hairstyling, manichiura, pedichiura, masaj, cosmetica, terapii faciale si corporale hi-tech, precum si epilare definitiva cu laser.

 Totodata, barbatii si copiii se pot bucura aici de tunsori moderne, realizate de hairstilisti cu o vasta experienta in domeniu.

Capodopere ale Renașterii de la Brukenthal, expuse la Art Safari

5 dintre cele mai importante capodopere ale artei universale vor putea fi admirate pentru scurt timp la Art Safari, în inima Bucureștiului. Operele de artă provin din patrimoniul Muzeului Național Brukenthal și sunt cele mai valoroase lucrări din România (o valoare de asigurare de 75 de milioane de euro).

Printre acestea se numără și celebra pictură „Omul cu tichie albastră”, c. 1430, de Jan van Eyck (1390-1441). Opera este o raritate: doar de 20 de picturi ale artistului flamand sunt cunoscute în toată lumea, iar aceasta este singura din România.

Parte din expoziția temporară este și vedeta marelui furt de la Brukenthal din 1968, opera „Ecce Homo” de Tițian, recuperată abia după 30 de ani de Interpol. 

Expoziția „Brukenthal Exclusive” are loc între 20 și 30 aprilie, de joi până duminică, la Art Safari, Lipscani 18-20. Mai multe informații vă rog să regăsiți în comunicatul de presă atașat, alături de fotografii. 

Related Posts

Tartă cu lămâie și busuioc. Rețetă recomandată de Adrian Hădean

Această tartă cu lămâie și busuioc este alegerea perfectă pentru zilele de primăvară. Gustul curajos al lămâilor este…

Ce aduce nou Gala Premiilor Gopo 2024. Cine sunt vedetele așteptate pe covorul roșu luni, 29 aprilie

Gala Premiilor Gopo, cel mai important eveniment dedicat cinematografiei din România, se întoarce la cea de-a 18-a ediție…

A apărut primul ceas parfumat din lume

Cum ar fi să porți o bijuterie cu utilitate și parfumată? Culmea cochetăriei! Vacheron Constantin lansează un item…

Călătorii în adâncul sufletului – EMAA și noul său album – ,,f r a t e l e. a b i s”

EMAA prezintă “f r a t e l e. a b i s” – un album ca o…

Coffee Time! Interviu cu Cezara Carteș

Cum este, oare, să lucrezi toată ziua înconjurat(ă) de aburii amețitori ai zecilor de sortimente de cafea? Câte…

Alist Bazar, noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările săptămânii! KIKO MILANO a deschis primul…

Arta în mâinile tale – un proiect despre arhitectură, tehnologie și oameni

La lansarea noii serii Motorola Edge 50, am avut ocazia să stau de vorbă cu fotograful Alex Gâlmeanu…

The Fall Guy, filmul în care joacă pentru prima dată împreună Ryan Gosling și Emily Blunt

După ce la Premiile Oscar de anul acesta Ryan Gosling și Emily Blunt au fost concurenți, în filme…

Jon Bon Jovi își recunoaște infidelitatea față de soția sa, cu care e căsătorit de 34 de ani

Jon Bon Jovi (62 de ani) și soția lui, Dorothea, sunt căsătoriți de 34 de ani și se…

Prinții de Wales, William și Catherine, sărbătoresc ziua mezinului lor, Louis

Louis, cel mai mic dintre copiii Prinților de Wales, William și Catherine, împlinește azi șase ani. O fotografie…