Nicoleta Nicolae ∙ March 23, 2023 ∙ 26 min read

Primăvara vine cu multe noutăți, dintre cele mai variate. Iată ce ne-a atras atenția!

Givenchy lansează Gentleman Society, parfumul care definește regulile masculinității moderne

Gentleman Society, noul parfum al Casei Givenchy a fost prezentat publicului luni seara, in cadrul unui eveniment special ce a imbinat cultura streetwear si stilul Couture, gazduit de Niran Co Products, distribuitor al brandului pe piata din Romania de aproximativ 30 de ani. 

Gentleman. Acest cuvânt plin de semnificațe a devenit parte din istoria Givenchy în 1975 când un parfum legendar a fost creat. 

Însă vremurile s-au schimbat și la fel a făcut și gentleman-ul…Astăzi Givenchy și-i imaginează pe gentlemanii moderni stând împreună, adunați sub egida unei societăți pline de îndrăzneală. O comunitate ce reflectă masculinitatea și toate fațetele sale, ce întruchipează gândirea inovatoare. 

Ce au acești membri în comun? Valorile respectului, gândirii deschise, grija față de ceilalți, eleganța. Un anume mod de a reinventa constant regulile în timp ce rămân fideli personalității și angajamentelor lor. 

Referitor la originea, povestea lor, ei împărtășesc abilități sociale și o atitudine rebelă care a inspirat crearea unui parfum unificator, ce nu seamănă cu nimic altceva. 

Givenchy deschide ușile Gentleman Society pentru oricine se regăsește în acest mod de gândire. 

Gentleman Society este un parfum floral lemnos aromatic cu o aură intrigantă, distinctivă. Asemenea tuturor parfumurilor Casei, are o semnătură exclusivă, cea a dualității floral-lemnoase. Dezvăluie o aromă captivantă în care inima parfumului este compusă dintr-o notă de narcisă sălbatică combinată cu un acord intens lemnos. 

Creat de parfumierii Maïa Lernout și  Karine Dubreuil, acest parfum neobișnuit conține ingrediente de cea mai bună calitate, selectate atât pentru proprietățile lor olfactive unice, cât și pentru modul responsabil și exact de urmărire a procesului de cultivare și recoltare.

Turn up the volume cu Chicago Windbreaker de la Tommy Jeans

Pe măsură ce ne îndreptăm spre sezonul în care vom purta îmbrăcăminte mai ușoară, este timpul să începem să ne gândim la jacheta de vânt perfectă care ține de cald în acele zile cu vânt. Chicago Windbreaker, un produs erou din Colecția Tommy Jeans Spring 2023, este soluția supremă pentru cei care caută o opțiune de îmbrăcăminte ușoară, elegantă și funcțională.

Jacheta Chicago Windbreaker urmează în mod deosebit cele mai recente tendințe în moda sport, făcând-o completarea perfectă pentru orice garderobă modernă. Dispune de un design color-blocked care atrage atenția, și care în același timp este inspirat din arhivă, dar este și contemporan. Această jachetă de vânt va întoarce cu siguranță privirile și va eleva orice ținută.

Este primăvară și vremea poate fi imprevizibilă. Doar pentru că afară este însorit, nu înseamnă că nu va fi vânt. Jacheta Chicago Windbreaker este perfectă pentru acele ocazii în care ai nevoie de puțină protecție suplimentară și doar vrei să te simți confortabil. Această jachetă versatilă este concepută pentru a îți oferi confort, indiferent de vreme.

Unul dintre cele mai bune lucruri despre Chicago Windbreaker este croiala lejeră și voluminozitatea. Este piesa statement perfectă care domină stilul streetwear. Design-ul jachetei menține vie conexiunea cu moștenirea hip-hop, transformând-o în acea completare ideală a garderobei pentru orice persoană care ține cont de trend-urile din modă.  

Așadar, de ce să nu Turn up the volumeși să strigi în gura mare în timp ce porți o ținută perfectă compusă dintr-o jachetă de vânt și o pereche de blugi largi? Chicago Windbreaker este disponibilă acum în magazinele Tommy Jeans, așa că nu rata șansa de a adăuga această piesă modernă la colecția ta.

O îndrăzneață declarație fashion, Chicago Windbreaker este opțiunea supremă de îmbrăcăminte ușoară pentru cei care caută atât stil, cât și funcționalitate. Design-ul său color-blocked menit să atragă atenția, stilul inspirat din arhivă, dar contemporan, croiala lejeră și asortarea la orice tip de vreme de-afară, fac acest produs o piesă must-have pentru orice garderobă modernă. Ia-ți și tu astăzi jacheta Chicago Windbreaker. O poți găsi în ParkLake Shopping Center sau în Mega Mall București, fie pe tommy.com

FREYWILLE, brandul de bijuterii artistice cu email, a lansat o nouă colecție inspirată de celebra pictură “The Birth of Venus” a lui Sandro Botticelli, în cadrul unui eveniment deosebit organizat la Artmark pe 22 martie.

Cea mai nouă colecție FREYWILLE este un omagiu adus artistului florentin Sandro Botticelli, ale cărui opere de artă au influențat puternic primele etape ale Renașterii europene. Bijuteriile care fac parte din colecția “The Birth of Venus” reprezintă o interpretare modernă a celebrei opere de artă a lui Botticelli.

Evenimentul de lansare a fost un succes, cu participarea personalităților din lumea mondenă care au admirat bijuteriile într-un cadru elegant și sofisticat. “Noua noastră colecție “The Birth of Venus” a fost creată cu aceeași admirație pentru artă și frumusețe, iar bijuteriile sunt o expresie a acestei pasiuni. Suntem încântați să le prezentăm la Artmark, într-un cadru care să pună în valoare frumusețea și rafinamentul acestor piese unice”, a declarat Ana Miron – Country Manager FREYWILLE. 

Colecția “The Birth of Venus” este disponibilă în magazinele din București, atât la boutique-ul din Calea Victoriei 63-81, cât și la magazinul din incinta Băneasa Shopping City, dar și online pe site-ul brandului FREYWILLE, unde clienții pot explora întreaga gamă de bijuterii artistice și le pot găsi pe cele potrivite pentru stilul lor unic.

Idei creative și super adorabile de cadouri de Paște pentru copii

Paștele se apropie și mulți dintre noi sunt în căutarea cadourilor perfecte pentru cei mici. Pe lângă iepurași și ouă de ciocolată, bomboane și biscuiți, există multe idei de cadouri distractive cu care îi puteți surpinde pe cei mici. 

La fel ca majoritatea sărbătorilor, Paștele este adesea mai concentrat pe copii. Aceasta înseamnă că este important să faceți tot ce puteți pentru a vă asigura că cei mici se vor distra foarte bine. Mergeți dincolo de o simplă vânătoare de ouă de Paște și jocuri de cuvinte și găsiți cele mai bune cadouri care să îi surprindă cu adevărat pe cei mici.

Atunci când alegeți un cadou, puteți lua în considerare fie o temă simplă sau ceva ce îi place copilului în mod deosebit. Asigurați-vă că țineți cont de vârsta copilului, astfel încât să puteți găsi cadoul perfect atât pentru copii mici, preșcolari până la adolescenți. 

Așadar, dacă vă plac cu adevărat festivitățile de Paște, vreți să îi faceți munca Iepurașului mai ușoară și sunteți în căutarea unor idei creative de cadouri de Paște pentru cei dragi, specialiștii în jucării ai site-ului deajoaca.ro au realizat un top cu cele mai potrivite cadouri pentru copii. 

Brandul de suplimente Good Routine®, creat de Secom® Healthcare Group,  își extinde prezen

Suplimentele Good Routine® se diferențiază prin asocierile unice de ingrediente care acționează sinergic, formule inovatoare, patentate, ușor de administrat, cu concentrații optime de substanțe active, capabile să susțină consumatorul modern în eforturile sale de a avea o viață echilibrată și sănătoasă.  

Good Routine® este un brand fresh de lifestyle, inovator, cu o evoluție impresionantă. În doar doi ani și jumătate de la lansare, portofoliul s-a dublat, iar patru suplimente Good Routine® au intrat în top 10produse din categoria lor. Validarea Good Routine® a venit însă din partea consumatorilor români încă din 2022, când trei produse au fost votate Produsul Anului. Tot la finalul anului 2022, site-ul Good Routine® depășea unmilion de vizitatori, câștigând în România titlul de cel mai prezent brand de suplimente în digital, având o strategie de comunicare susținută de inițiative educative constante, în linie cu poziționarea brandului ca partener de bune rutine. 

În plus, odată cu participarea la târgul internațional Vitafoods Europe – Geneva, s-a concretizat și primul parteneriat internațional, brandul Good Routine® ajungând să fie comercializat în Islanda la începutul anului 2022. Succesul parteneriatului este susținut și de trendul ascendent al businessului la nivel local prin dublarea volumului de vânzări în primul trimestru din 2023 față de aceeași perioadă a anului anterior.

„Suntem entuziasmați de această nouă etapă în care ne propunem să ne extindem prezența internațională, alături de parteneri compatibili, care împărtășesc aceleași principii și convingeri în jurul cărora am construit Good Routine®. Considerăm ca brandul Good Routine® are toate atuurile necesare pentru a accesa cu succes orice piață: o identitate fresh, recognoscibilă, un design de portofoliu atractiv, un ADN ancorat în stilul de viață al consumatorului modern și formule inovatoare, capabile să răspundă nevoilor acestuia”. adaugă Mădălina Ghiță, Secom® International Markets Business Unit Director. 

Astfel, în prezent, la nivel european, produsele Good Routine® sunt comercializate pe marketplace-urile Amazon din Spania și Franta, în cele mai reprezentative canale din Islanda, atât în zona de supermarketuri, cât și în farmacii, iar în România suplimentele sunt disponibile în peste 3500 de farmacii partenere din întreaga țară, în cele 15 magazine din rețeaua Secom® Retail și pe platformele online locale.

Femeile din România nu au timp pentru ele. Grija și timpul sunt întotdeauna îndreptate către familie, copii, părinți, dar niciodată către nevoile lor.

România este țara în care prevenția aproape că nu există atunci când vine vorba despre sănătate. În același timp, este țara în care femeile au moștenit modelul eroinei, iar sacrificiul suprem de dragul familiei, al apropiaților este un firesc generațional.

De șase ani, AVON și Kaufland România susțin Caravana Cancel Cancer și consolidează partea de educație și prevenție în ceea ce privește cancerul de sân. An de an, caravana străbate țara în lung și-n lat, oferind ecografii mamare gratuite femeilor care se prezintă la cabinetul medical mobil.

Din 2022 și până acum, 2500 de femei care au participat în caravană au spus care a fost motivul pentru care nu și-au făcut niciodată o ecografie mamară; sau care a fost scuza din cauza căreia au amânat controlul senologic. 

„Dincolo de scopul fundamental, care este unul de prevenție, Cancel Cancer reprezintă o radiografie a societății noastre – a mentalităților, a lucrurilor pe care le valorizăm, a reperelor sociale pe care le avem. 

Cele 2500 de motive pe care le-am înregistrat și prelucrat oferă o imagine brutal de reală a lucrurilor cu care se confruntă femeile în viața de zi cu zi: anxietăți, emoții preluate și dogme moștenite din generație în generație, iar uneori chiar anularea identității prin deprioritizare.

Există un puternic identificator cultural, care are legătura cu profilul acestei țări și cu sistemele socio-politice care au amprentat evoluția noțiunii de familie.

Lipsa timpului a fost principalul motiv invocat: “Pentru mine nu îmi fac timp. Amân mereu.”;Alerg prea mult pentru siguranța zilei de mâine, încât uit de mine.”;Pe primul loc este familia. Nu am timp de mine.” ; „Nu am timp. Timpul este alocat copiilor”;” Din cauza serviciului nu am timp să fac nimic pentru mine.”; „Nu am timp liber ca să mă pot duce la medic”. „ Sunt tânără mămică, nu am timp să mă gândesc la mine.”; „Nu am timp să stau la cozi infernale, la spital.”

Neajunsurile financiare reprezintă un alt motiv pentru care multe dintre femei amână ecografia mamară.

Și așa a apărut Metroul Roz, Cancel Cancer – primul metrou care expune grijile și emoțiile femeilor din România, îndemnându-le să aibă grijă de ele.

Metroul Cancel Cancer îndeamnă femeile să lase toate scuzele deoparte și să își planifice controlul mamar anual. An de an le reamintim femeilor că este important să aibă mai întâi grijă de ele, pentru ca apoi să poată avea grijă de cei din jur. Aceasta este una dintre misiunile fundamentale ale companiei noastre, misiune pe care an de an o ducem mai departe.

Depistat la timp, cancerul de sân este în proporție de 94% vindecabil.” (Ana Nicolae, Head of Integrated Communication, AVON România).

Zâmbetul = Esența Fericirii/ Dentalmall.ro marchează Ziua Mondială a Sănătății Orale, dar și Ziua Internațională a Fericirii cu o campanie despre zâmbete

Ziua Mondială a Sănătăţii Orale se sărbătoreşte în fiecare an pe data de 20 martie, cu această ocazie promovându-se în lumea întreagă importanţa igienei orale. Inițiată de Federația Internațională a Asociațiilor de Stomatologie (FDI) în 2013, cu sprijinul Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), această zi are ca scop atragerea atenției asupra problemelor de sănătate orală la nivel mondial. Tot pe 20 martie se celebrează și Ziua Fericirii, o sărbătoare internațională stabilită de către Adunarea Generala a Organizației Națiunilor Unite (ONU) în 2012 cu scopul de a promova fericirea și starea de bine la nivel global.

Zâmbetul, semnul Fericirii

Sub umbrela #ZambetulEsentaFericirii, Dentalmall.ro, distribuitor al soluțiilor de albire dentară numărul 1 în lume, Opalescence,marchează Ziua Mondială a Sănătății Orale, dar și Ziua Internațională a Fericirii desfășurând în săptămâna 20-24 martie o campanie de informare asupra importanței sănătății orale, promovând puterea zâmbetelor imaculate.

Studiile arată că există o corelație între zâmbet și fericire. Potrivit cercetătorilor, când oamenii zâmbesc, creierul eliberează endorfine, cunoscut și sub numele de „hormonul fericirii”, ceea ce induce o stare de bine. De asemenea, cercetătorii demonstrează, în cadrul unui studiu că zâmbetul îmbunătățește percepția umană asupra atractivității și competenței, fețele zâmbitoare fiind evaluate de respondenții studiului ca fiind mai atractive și mai competente decât cele care nu zâmbesc.

Puterea unui zâmbet este uimitoare, o spun studiile și cercetătorii. Un zâmbet larg și frumos îmbunătățește starea de spirit și creează a atmosferă pozitivă. În plus, zâmbetul este contagios, atunci când zâmbești îi poți inspira pe cei din jurul tău să zâmbească la rândul lor.Puterea unui zâmbet nu trebuie subestimată, așa că, pentru toate motivele acestea, îndemnul nostru permanent, nu numai astăzi, este ca oamenii să zâmbească larg. Iar prin acțiunile noastre sperăm să-i inspirăm să redescopere puterea zâmbetului alb –a precizat Diana Baltac, co-fondatoare Dentalmall.ro, magazin online operat de Diviodent. 

Opalescence, vedeta zâmbetului imaculat

Diviodent este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții profesionale pentru cabinete stomatologice și îngrijire dentară din România și unic importator Ultradent Products Inc., cunoscut pe piață în special prin sistemele profesionale de albire Opalescence, lider mondial în albirea profesională a dinților. 

Cele mai comandate produse pe site-ul www.dentalmall.ro sunt Pasta de dinți Opalescence,  ideală pentru întreținerea albirii dentare, urmată de sistemele de albire pentru acasă în gutiere preformate – Opalescence Go și de sistemele profesionale Opalescence 16%, preferate de medicii stomatologi. 

Herbalife Nutrition lansează produsul Phyto Complete.

Herbalife Nutrition lansează produsul Phyto Complete, un supliment alimentar fără gluten și vegan, care conține Fiit-NS™, un ingredient dovedit științific. Fiit-NS este un amestec de polifenoli, extrași din fructe și legume. Utilizat într-o dietă echilibrată și variată, ca parte a unui stil de viață activ, Phyto Complete este ideal pentru persoanele care vor să aibă mai multă energie, dar și pentru cele preocupate de managementul greutății și o stare generală de bine.

Această capsulă bogată în fitonutrienți conține cofeină naturală din guarana și este bogată în vitamina C, vitamina B3, crom și extracte botanice, inclusiv ceai verde, grapefruit, struguri și morcov negru. Vitamina B3 și vitamina C contribuie la metabolismul energetic normal și la reducerea oboselii și a extenuării, în timp ce cromul susține metabolismul normal al macronutrienților. Fiit-NS™ sprijină reducerea circumferinței taliei, a grăsimii abdominale și îmbunătățește vitalitatea și nivelul de energie.

Cu rezultate uimitoare, de peste -15 kg în 6 luni, Anca Alungulesei integrează HIPNOTERAPIA în Psiho-Dietă

Anca Alungulesei, terapeut în nutriție, cu o expertiză de peste 10 ani în studiul alimentației sănătoase, a integrat HIPNOTERAPIA, ca instrument de lucru care în peste 90% din cazuri a dus la rezultate de slăbire de peste -15 kg în 6 luni, în PSIHO-DIETĂ, metoda originală și integrativă de slăbit cu rezultate pe viață. 

„NU felurile de mâncare pe care le așezăm în farfurie sunt responsabile pentru îngrășare, ci obiceiurile alimentare și tiparele mentale care își au originea în subconștient. Studiile în nutriție și neuroștiințe și experiența de lucru cu sute de persoane care, indiferent de eforturi, nu reușesc să slăbească, mi-au relevat faptul că hipnoza este esențială în susținerea procesului de slăbire, pentru că astfel reușim să rescriem tiparele greșit imprimate în subconștient care blochează procesul de slăbire.”, susține Anca Alungulesei care a devenit, în 2022, și hipnoterapeut certificat în terapia transformațională rapidă (RTT), fondată de Marisa Peer, certificare obținută în Anglia. 

PSIHO-DIETA, metoda creată de Anca Alungulesei, este un proces progresiv care are 6 etape: Identificare-Înțelegere-Reparație-Integrare-Schimbare-Rezultat prin care se urmărește identificarea cauzei reale a greutății și a comportamentului alimentar pentru a schimba percepția omului asupra mâncării, a greutății și a propriului corp și a avea rezultatele dorite. 

„Eu folosesc Hipnoterapia pe toata perioada procesului de 6 luni de Psiho-Dietă, pentru că am înțeles că cel mai important este să conduc persoana cu care lucrez la un alt nivel de înțelegere în care nu ceea ce mănânc sau ce alimente combin este important, ci „De ce mănânc în acest fel? Ce parte din mine mă împinge să mă comport astfel cu mine? De ce nu reușesc deși, rațional și conștient îmi propun, îmi doresc și chiar fac niște acțiuni în această direcție? De ce rezultatul nu este pe măsura efortului depus de mine”. Astfel, plecăm de la identificarea cauzei reale a greutății și a comportamentului alimentar și apoi lucrăm împreună la schimbarea automatismelor subconștiente legate de mâncare, corp și greutate prin construirea și susținerea unora noi. Abia după această conștientizare, urmează etape care implică schimbări în propriile alegerile alimentare. Atâta timp cât nu înțelegem cu adevarat, adică, nu aducem din subconștient în conștient momentul 0 al formării percepției distorsionate legate de mâncare, corp și greutate, această problema NU se va rezolva niciodată cu adevărat.”, consideră Anca Alungulesei pentru care cel mai mare beneficiu al hipnoterapiei ca instrument în Psiho-Dietă îl reprezintă identificarea cauzei reale a problemei de greutate cu care se confruntă persoana. 

Casa ta, sanctuarul stării tale de bine!

Aromaterapia își ia forța din natură și din plantele ei, pe care le transformă în uleiuri esențiale. Acestea, odată prelucrate, sunt rafinate și transformate în esențe binefăcătoare pentru organismul nostru.

Azi, aromaterapia ni se dezvăluie și ne oferă ce are mai prețios pentru a ne îmbunătăți stilul de viață, starea de sănătate și pentru a ne ajuta să facem față mai ușor stresului…

Care este uleiul esențial ideal pentru noi?

Înainte de a găsi uleiul esențial adaptat fiecărei provocări în parte, e necesar să identificăm tipul de nevoie care ne tulbură liniștea, care ne agasează. Mușețelul roman ne ajută să învingem angoasele, anxietatea și iritabilitatea. Bergamota este liniștitoare, lavanda relaxantă. Iar Puressentiel știe cel mai bine cum și când să combine uleiurile esențiale benefice pentru stres, relaxare, tensiune musculară sau purificare a aerului.

În laboratorul propriu, Puressentiel® reinventează și inovează modul în care este abordată aromaterapia, pornind de la trei valori fundamentale: angajament, performanță și, mai ales, un respect profund față de natura din care facem parte cu toții.

Puressentiel® a revoluționat și popularizat utilizarea uleiurilor esențiale prin crearea amestecurilor 100% naturale <ready-to-use>, pe care le putem regăsi în România, în cadrul a peste 30 de produse inovatoare, cu o eficacitate dovedită de peste 500 de studii clinice.

MoBU anunță Târgul Internațional de Artă București, prima ediție a celui mai mare târg de artă contemporană din România, pe 19-28 mai, la Romaero Băneasa

MoBU anunță Târgul Internațional de Artă, prima ediție a celui mai mare târg internațional de artă contemporană din România, care va avea loc în perioada 19-28 mai, la Romaero Băneasa. 

Organizatorii au anunțat joi, 23 martie, într-o avanpremieră cu presă, celebrități și oameni de artă, că pregătesc pentru evenimentul din mai un pavilion expozițional complex, multifuncțional, cu 22.000 de metri pătrați la interior și în exterior, din care aproape 5.500 mp vor fi spațiu expozițional dedicat exclusiv celor peste 25 de galerii și peste 70 de artiști participanți din pictură, sculptură, fotografie, artă digitală, street art sau realitate augmentată din Austria, SUA, Italia, Siria și România. La Târgul Internațional de Artă MoBU sunt așteptate în cele 10 zile de desfășurare între 50 000 și 100 000 de vizitatori de toate vârstele, atât public specializat, format din colecționari, curatori, galeriști și artiști, cât și public larg, iubitor de frumos. 

Maestrul Daniel Spoerri este artistul invitat căruia MoBU îi dedică locul central cu expoziția sa personală retrospectivă, cu peste 120 de lucrări. Artistul nonagenar de origine română este binecunoscut în lumea artei contemporane, dar mai puțin cunoscut în România; Spoerri a semnat manifestul Noului realism, i-a cunoscut pe Duchamp și pe Man Ray, este inventatorul tablourilor-capcană și al conceptului Eat Art. Publicul din România are șansa de a cunoaște și înțelege, la MoBU, opera unui artist prezent în colecțiile de la MoMA (New York), Tate Modern (London) și Centrul Pompidou (Paris).

Expozanții confirmați sunt, într-o ordine aleatoare, galerii: Strata Gallery x Mobius, Fantom (Germania), Fundația Francisc Chiuariu, Galeria Iaga, Galeriile Rotenberg-Uzunov, Galeria Romană, Scemtovici & Benowitz Gallery, Nemțoi Gallery, Sineva, HNK Gallery, Galeriile Cornel Florea, Galeriile Rădulescu, Galeriile Formart, Ionel Septimiu Căpățână, Simona Adelina Armășelu, Kulterra, spații artist run și grupuri de artiști: Aliaj (Atelier 030202, Alert Studio, Etaj Artist Run), MNȚRplusC, Dragoste Gallery, Celula de Artă, Baraka Artist Run, grupul Prolog, Four ART și artiști: Daniel Spoerri (Austria), Sasha Meret (SUA), Manuello Paganelli (SUA), Laurian Popa, Cosmin Moldovan, Diana Serghiuță, Ștefan Radu Crețu, Eugen Raportoru, Irina Cristescu, Ioan Sbârciu, Ioana Cristodorescu, Anca Boeriu, Oana May Isar, Mariea Petcu Chioibaș, Ilie Chioibaș, Victor Teslaru, Hamid Nicola Katrib, Nicola D’Arco (Italia/România), Iuliana Gaga, Elian Băcilă, Emilia Marinescu, Paula Craioveanu, Lidia Zadeh, Cornel Vana, Ammar Alnahhas (Siria/România), Obie Platon, Elena Bria, Misha Diaconu, Mihai Ungureanu, Natalia Romanciuc, Valeria Glibiciuc, Teona Toderel , Ciprian Antoci, Alex Baciu, Andreea Toma, Arina Bican. O listă completă a participanților va fi actualizată pe mobu.art în secțiunile Galerii și Artiști.

DISNEY+ ANUNȚĂ UN NOUL SERIAL ORIGINAL DIN 3 MAI: „ED SHEERAN: THE SUM OF IT ALL”

Disney+ anunță premiera documentarului în patru părți „Ed Sheeran: The Sum of It All”  sub semnătura producatorilor de Fulwell 73 Productions („Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium”, „Adele: One Night Only”, „The GRAMMY Awards”) premiați cu Emmy. Producția îi poartă pe telespectatori într-o călătorie în jurul lumii evidențiind cum a reușit un copil bâlbâit la care nimeni nu se aștepta, să ajungă unul dintre cele mai mari superstaruri ale muzicii și mai ales cum s-au născut hiturile sale. „Ed Sheeran: The Sum of It All”, de la Disney Branded Television, va avea premiera globală miercuri, 3 mai, pe Disney+.

Pentru prima dată, superstarul global Ed Sheeran deschide calea către o perspectivă extrem de sinceră asupra vieții sale private, în timp ce explorează temele universale care îi inspiră muzica. Această serie îl urmărește pe Ed după ce află o veste care îi schimbă viața și dezvăluie greutățile și triumfurile sale în timpul celei mai dificile perioade din viața sa. Îmbinând elemente exclusive și inedite din arhiva personală, elemente de actualitate, interviuri autentice cu soția și cu cei dragi lui și spectacole restrânse în locații cinematografice, serialul scoate la iveală opiniile lui Sheeran despre lume, despre el însuși și despre muzica sa, dar și aduce în prim-plan un deceniu de hituri de care se bucură fanii din întreaga lume.

De-a lungul lungii carierei sale de succes, Sheeran a inspirat mai multe generații de adulți, familii și copii din întreaga lume cu muzica sa și cu poveștile din cântecele sale. În fiecare episod, Ed se confruntă cu teme și emoții pe care le trăiesc majoritatea oamenilor. Și își exprimă gândurile în timp ce își reevaluează viața și modul în care această perioadă dificilă l-a influențat pe el și noua sa muzică. Cel de-al șaselea album de studio al lui Ed, ” – ” (pronunțat “Subtract”), va fi lansat vineri, 5 mai, prin intermediul Atlantic în SUA, Atlantic/Asylum Records în Marea Britanie și Atlantic/Warner Music în restul lumii, iar single-ul principal “Eyes Closed” va fi lansat vineri, 24 martie. 

“În acest documentar, vom dezvălui o latură a lui Ed Sheeran pe care fanii nu au mai văzut-o până acum”, a declarat Ayo Davis, președinte, Disney Branded Television. “Împreună cu Fulwell 73, am creat ceva cu adevărat autentic și personal, care nu numai că va distra publicul, ci îl va inspira să viseze măreț și să își urmeze pasiunile.”

“Întotdeauna am fost foarte prudent în ceea ce privește viața mea personală și privată; singurul documentar pe care l-am făcut vreodată a fost unul care s-a concentrat pe compoziția cântecelor mele”, a declarat Sheeran. “Disney m-a abordat pentru a face un documentar în patru părți și am simțit că este momentul potrivit să deschid ușa și să las oamenii să intre. Sper ca oamenii să se bucure de el”.

“Toată lumea din lume cunoaște și iubește cântecele lui Ed Sheeran, fiind coloana sonoră a atâtor momente din viețile noastre”, au declarat partenerii Fulwell 73, Ben Turner și Ben Winston, într-o declarație comună. “Dar această serie prezintă adevăratul om din spatele hiturilor, într-un mod cu totul diferit după un an tumultuos din punct de vedere personal și profesional. A fost o onoare pentru noi să realizăm această serie în patru părți.”

Related Posts

5 nuvele care să-ți retrezească cheful de citit

Iată câteva sugestii de lectură, câteva nuvele care să-ți reamintească de ce îți place să citești și de…

Hugh Grant schimbă actoria cu politica?

Într-un interviu acordat Entertainment Weekly,  actorul britanic Hugh Grant a recunoscut că s-a gândit să se implice într-o…

Diana Ross, la 80 de ani

Legendara cântăreață Diana Ross a împlinit pe 26 martie venerabila vârstă de 80 de ani, iar fiica ei,…

4 trucuri să renunțăm la dulce

Gustul zahărului ne face corpul să elibereze endorfine, oferindu-ne o senzație de calm și de relaxare. Adevărata problemă…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu ceea ce este nou în zona de beauty, fashion…

Lucien Laviscount, vedeta din Emily in Paris, centaur în videoclipul Shakirei

Lucien Laviscount, interpretul personajului lui Alfie, din serialul Emily in Paris, este protagonistul celui mai nou videoclip lansat…

Scarlett Johansson ar putea fi noua vedetă din Jurassic World

Scarlett Johansson (39 de ani) ar fi vedeta care preia rolul principal din noua producție a seriei Jurassic…

Meghan Markle se lansează pe piața de beauty și de lifestyle

Meghan Markle intră cu arme și bagaje pe piața de beauty și de lifestyle cu brandul său recent…

Top 10 cel mai bine plătiți influenceri, în 2024

Cine sunt cel mai bine plătiți influenceri, în 2024, care încasează între 3.234.000 și 1.763.000 de dolari pe…

Cameron Diaz este din nou mămică

Actrița Cameron Diaz (51 de ani) a anunțat pe rețelele de socializare că familia ei s-a mărit cu…