A List Magazine ∙ October 16, 2020 ∙ 18 min read

În ciuda epidemiei de COVID-19, toamna aceasta se anunță a fi una bogată în lansări de tot felul. Iată ce ne-a atras atenția în aceste zile!

OPPO anunță lansarea pe plan local a seriei Reno4

OPPO, lider mondial din domeniul tehnologiei, a anunțat zilele acestea lansarea în România a noii serii OPPO Reno4, incluzând modelele Reno4 Pro, Reno4 Lite si Reno4 Z. Cu ocazia prezentării noii game, a fost lansat si videoclipul The Motans – Astrologic Vorbind, filmat integral cu OPPO Reno4 Pro. Videoclipul poate fi urmărit accesând link-ul: https://youtu.be/g4RNKhvpowM

Clipul piesei Astrologic Vorbind este primul videoclip filmat integral cu smartphone-uri 5G din România. Performanțele foto-video revoluționare precum și încărcarea super rapidă de 65W Super VOOC 2.0, dar și conectivitatea 5G fac din modelul OPPO Reno4 Pro telefonul perfect pentru utilizatorii care vor să se exprime într-un mod creativ fără a depune efort. În același timp, noua gamă integrează spiritul tânăr și energic reprezentat de The Motans, motiv pentru care realizarea videoclipului pentru piesa Astrologic Vorbind, a fost modalitatea firească de a promova performanțele video ale Reno4 Pro.

IKEA lansează colecția OSYNLIG, dezvoltată în colaborare cu Ben Gorham, fondatorul Byredo

IKEA explorează Design-ul Invizibil prin colaborarea cu unul dintre cei mai buni profesioniști din lumea parfumurilor, Ben Gorham de la Byredo. Ideea care stă la baza colaborării este aceea că nu doar aspectul casei tale influențează starea de spirit, rezultatul fiind OSYNLIG, o colecție de 13 lumănări parfumate care provoacă amintiri și care sporesc experiența momentelor de acasă.

Mirosurile declanșează amintiri, având un efect puternic asupra stării de spirit și a emoțiilor. Mirosul de scorțișoară te poate face să simți entuziasmul din preajma Crăciunului. Mirosul pinilor și al focurilor de tabără trezește amintirea unei veri pe care nu o vei uita niciodată. O mireasmă de rufe curate s-ar putea să te ducă cu gândul la casa părinților. Conform raportului IKEA Life at Home, oamenii fac o stransă legătură între modul în care percep mirosul și sentimentul de acasă. Astfel de informații au inspirat colaborarea dintre IKEA și Ben Gorham, fondatorul casei de modă și parfumuri de lux Byredo. Compania oferă o gamă de parfumuri exclusive, atât pentru uz personal, pe piele, cât și pentru case. Lumânările parfumate și parfumurile Byredo au fost dezvoltate cu o abordare subtilă, folosind o compoziție simplă din materii prime de cea mai înaltă calitate. Împreună cu Ben Gorham, IKEA a explorat modul în care poate folosi puterea parfumurilor pentru a crea un design invizibil și pentru a îmbunătăți viața de acasă.

OSYNLIG (în suedeză: „invizibil”) este o colecție de 13 lumânări parfumate care sunt create pentru a provoca o gamă largă de emoții – de la nostalgie pentru lucrurile pe care le-ai făcut în trecut, la visurile despre lucrurile pe care le-ai putea face – și, mai presus de toate, la intensificarea experienței de a te simți acasă.

O.P.I lansează o nouă bază în colecția Gel Color pentru o manichiură super rezistentă #StayOnStayStrong

O.P.I, marca #1 de lacuri de unghii profesionale la nivel global, lansează o nouă bază de unghii în sistemul de culoare GelColor Stay Strong pentru o manichiură super rezistentă. Aceasta asigură peste 21 de zile de culoare impecabilă, cu strălucire de revistă. Baza OPI Gel Color Stay Strong se alătură familiei clasice de bază și top: OPI Gel Color Stay Classic (baza) și Stay Shiny (topul). Și acestea două într-o nouă prezentare, cu ambalaje noi, de sărbătoare. Noua bază OPI Gel Color Stay Strong este îmbogățit cu Calciu și un complex de vitamine, care sporesc rezistența unghiilor naturale cu 61% și îi cresc flexibilitatea cu 110% ăn timpul manichiurii cu gel. Totodată, combinația perfectă dintre solvent și gel, cu un raport în favoarea gelului ceea ce îi conferă o vâscozitate mai groasă, îi asigură o rezistență îndelungată manichiurii având în același timp proprietăți de întărire și fortificare a unghiilor naturale.

ADIDAS PREZINTĂ COLECȚIA COLD.RDY, concepută pentru antrenamente în aer liber la temperature scăzute

Adidas prezintă COLD.RDY, cea de-a patra și ultima lansare din colecția sa de echipamente cu protecție împotriva intemperiilor, RDY. Creată cu materiale speciale care permit pielii să respire, păstrează căldura la suprafața corpului pentru o izolație maximă, menținând în același timp aerul și umezeala în mișcare pentru a păstra un mediu uscat în interior. Colecția versatilă îmbină perfect sportul, performanța și moda, concepută pentru a-i proteja de frig deopotrivă pe atleți și iubitori ai orașului, pentru a-i ajuta să rămână încrezători și confortabili în condiții dure de iarnă.

Colecția prezintă un look proaspăt pentru antrenamentul în aer liber, cu modele de referință, design unic și nuanțe îndrăznețe. Detaliile intuitive, inspirate de designul uniformelor militare, includ fermoar extins pentru o manevrare ușoară în mișcare și buzunare practice pentru a putea fi accesare cu ușurință în viteză, în timp ce plasarea precisă a cusăturilor elimină aspectul voluminos atunci când piesele sunt suprapuse, permițând flexibilitate și ușurință în mișcare.

COLD.RDY continuă lansările sezoniere din primăvară-vară 2020 – HEAT.RDY, WIND.RDY și RAIN.RDY. Purtată de medaliata olimpică Jessica Ennis-Hill și campioana mondială la fitness Anca Bucur, colecția COLD.RDY este disponibilă începând cu 16 octombrie în magazinele adidas.

100 pentru Nod. Campanie de susținere a Nod makerspace, în care 100 de designeri și prieteni Nod pun la bătaie 100 de produse și servicii spre licitare.

Asociația Nod makerspace, ecosistem al oamenilor creativi, makerspace, spațiu de co-working și evenimente, lansează campania 100 pentru Nod. În cinci ani, Nod makerspace a devenit locul de joacă al arhitecților, artiștilor, inginerilor care construiesc obiecte de design – de la aeroplane, la lămpi, la viziere și mânere speciale pentru protecție anti COVID-19, locul unde se nasc inițiative civice pentru oraș și spațiul de coworking care a primit distincția de cel mai bun spațiu de muncă din partea Central European Startup Awards, patru ani la rând. Găzduiește în jur de 40 de start-up-uri și aproape 100 de antreprenori și freelanceri, printre care specialiști PR & comunicare, branding, graphic designers, electroniști, ingineri IT, artiști, makeri „de toate felurile”.

Criza în care ne aflăm reprezintă o lovitură puternică în economia românească, iar printre domeniile afectate considerabil se află industriile culturale și creative. Încă de la înființare, Nod makerspace s-a poziționat ca un centru pentru industrii creative, și-a construit activitatea în jurul și pentru acestea. Nod makerspace, ca și entitățile aflate sub acoperișul acestuia au fost afectate de această criză, fiind bazate pe lucratul împreună, atât ca filosofie de muncă, cât și ca sursă de venit.

Campania 100 pentru Nod susține comunitatea creativă locală, meșteșugul, designul de produs, atelierele, producătorii și antreprenorii.

Compania farmaceutică Zentiva România lansează, în premieră, o gamă de suplimente alimentare sub brandul Aslavital.

Zentiva România a dezvoltat o gamă de suplimente alimentare pentru femei sub brandul Aslavital. Compania deține drepturile de comercializare ale brandului Aslavital pentru produse farmaceutice și suplimente alimentare. Este prima oară când Zentiva utilizează drepturile deținute asupra brandului și prima oară când Aslavital denumește o gamă de suplimente alimentare.

Zentiva România, cel mai mare producător local de medicamente generice în unități vândute*, a dezvoltat gama Aslavital suplimente alimentare pentru femeile zilelor noastre. Gama are în componență 5 produse care se adresează nevoilor actuale privind sănătatea și starea de bine – imunitate, stres, energie, somn și frumusețe. Aceste categorii reprezintă peste 20% din piața de medicamente fără prescripție și suplimente alimentare. Zentiva deține drepturile de comercializare a  brandului Aslavital pentru produse farmaceutice și suplimente alimentare, lansarea marcând o premieră – prezența pe piața suplimentelor a unei game de produse sub numele Aslavital, lansată de un producător de medicamente. Decizia Zentiva valorifică și readuce în atenție Aslavital, un brand național, de notorietate.

Tommy Hilfiger introduce un twist al sustenabilității în colecția capsulă pentru toamna lui 2020- TOMMY X MERCEDES-BENZ

Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției capsulă de Toamnă 2020 TommyXMercedes-Benz dedicată bărbaților, colecție care aduce în atenția publicului mai multe metode de producție și materiale sustenabile. Cea de-a patra colecție capsulă realizată în parteneriat se bazează pe parteneriatul strategic multianual al lui Tommy Hilfiger cu echipa Mercedes-AMG Petronas Formula OneTM, cea care a câștigat de șase ori Campionatul. Colecția va fi disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER, la nivel global, și în anumite reprezentanțe Mercedes-Benz, începând cu 15 octombrie 2020.

Roche Bobois ne învață French Art de Vivre

Roche Bobois este unul dintre liderii mondiali în designul și distribuția mobilierului de lux. Lucrând îndeaproape cu designeri renumiți cum ar fi Joana Vasconcelos, Marcel Wanders, Sacha Lakic și cu case de modă Haute Couture precum Jean Paul Gaultier, Missoni Home și Maison Lacroix, Roche Bobois a cucerit un public foarte larg din întreaga lume, având o gamă variată de produse realizate exclusiv în ateliere europene.

În România, impresionantul showroom Roche Bobois, care se întinde pe o suprafață de 600 mp, este amplasat în centrul Bucureștiului și este conceput pentru a permite clienților să experimenteze direct stilul de viață francez – L’Art de Vivre.

Fanii designului și amenajărilor spectaculoase se pot bucura până pe data de 24 octombrie de oferte speciale la toate colecțiile Roche Bobois, în cadrul evenimentului „8 ZILE EXCEPȚIONALE”.

Vedeta colecției Roche Bobois  2020 este BOMBOM, colecție semnată de Joana Vasconcelos. Formele captivante și colorate ale pieselor reflectă fantezia și exuberanța cromatică, fiind emblematice pentru opera renumitei artiste. Colecție oferă o perspectivă nouă asupra artei și designului contemporan, canapelele, cu forme fluide si culori vibrante oferind confort maxim.

Noutăți de la Artistry #beauty

O nouă colecție captivantă de nuanțe și parfumuri magice din noua Ediție Artistry Studio Shanghai mi-a atras atenția, zilele acestea.

Artistry Studio a zguduit NYC, Paris, Bangkok și Tokyo, iar acum a venit timpul să facem loc magiei din Shanghai! Lasă-te inspirată de spiritul yin-yang din noua colecție Artistry Studio™ cu nuanțe îndrăznețe, texturi mătăsoase și parfumuri atrăgătoare și bucură-te de un rezultat uimitor.

Colecția de produse Artistry Studio Shanghai Edition

Faceți loc magiei Shanghaiului cu cea de-a cincea ediție a produselor de înfrumusețare Artistry Studio™ inspirate de roșul vibrant al orașului, modă și mătăsuri opulente. Pregătește-te de transformare cu paletele îndrăznețe pentru ochi și obraz, primer-ele cu texturi mătăsoase, culori atrăgătoare, parfumuri cu note fructate și florale și creme de mâini. Aventura te așteptă în Shanghai!

VÂNZARE RECORD PE PIAȚA DE ARTĂ DIN ROMÂNIA- UN TABLOU SEMNAT CORNELIU BABA A FOST ACHIZIȚIONAT CU 25.000 DE EURO

În plină pandemie și pe o piață de artă care se reconfigurează, casa de licitații Vikart reușește o vânzare-record prin adjudecarea lucrării „Spaime” (1977) de Corneliu Baba, cu 25.000 de euro, mai mult decât dublul estimării maxime. Este un semnal că există în continuare apetit pentru artă, iar colecționarii români sunt dispuși să investească în artiștii români.  „Este un moment important pentru noi luând în considerare în mod special contextul în care ne aflăm, destul de dificil odată cu declanșarea pandemiei. Este cu atât mai valoros acest pas, întrucât vânzarea lucrării lui Corneliu Baba depășește considerabil vânzările lucrărilor importante ale licitațiilor noastre anterioare și acest lucru nu face decât să ne insufle încredere în potențialul pieței de artă și al casei noastre de licitații”, spune Luciana Stanciu, manager Vikart.

 

Sărăcia extremă separă copiii de părinți, treptat, până îi separă de tot. Trimite HOPE prin SMS la 8844 și ajută-i să rămână împreună!

 În contextul crizei economice actuale, Hope and Homes for Children lansează o campanie de strângere de fonduri pentru a ajuta copiii vulnerabili să nu ajungă în orfelinate

Hope and Homes for Children lansează o campanie socială de strângere de fonduri și trage un semnal de alarmă cu privire la numărul din ce în ce mai mare de copii care riscă să fie separați de părinți și să ajungă în orfelinate, în contextul pandemiei și al sărăciei extreme în care familiile vulnerabile se adâncesc, în lipsa unui loc de muncă. Cu mesajul Sărăcia extremă separă copiii de părinți, treptat, până îi separă de tot. Trimite HOPE la 8844 și ajută-i să rămână împreună!, Fundația își propune ca, în urma apelului, să poată susține 1600 de copii aflați în situație de risc și familiile lor, prin intervenții integrate care să țină copiii în siguranță, acasă, în următoarea perioadă. Spotul video care însoțește campania, realizat în colaborare cu regizorul Tom Wilson, vorbește despre așteptare, dar și despre riscul instituționalizării pentru copiii care trăiesc în sărăcie. (link AICI)

De curând, Banca Mondială anunța că sărăcia extremă crește anul acesta pentru prima dată în ultimii 22 de ani – și estima că efectele pandemiei vor împinge în sărăcie extremă între 88 și 115 milioane de oameni doar în acest an, în special în țări care se confruntă cu rate ridicate de sărăcie, cum este și România. În condițiile în care, în 2019, România se afla deja pe primul loc în UE, conform EUROSTAT, cu 1 din 3 copii care trăiau în risc de sărăcie și excluziune socială, situația devine din ce în ce mai alarmantă: în lipsa unui minim necesar pentru a supraviețui – un acoperiș deasupra capului, căldura pe timpul iernii, sau cel puțin o masă pe zi – copiii sunt separați de părinți și, inevitabil, ajung în centre de plasament sau în forme de protecție specială.

O platformă de donație – www.pretulbinelui.ro – susține campania unde cei care vor să ajute pot face o donație lunară pentru 3 mese pe zi, chiria pentru o lună, lemnele necesare unei familii, pe perioada iernii – și alte intervenții care pot face o diferență majoră în lupta pentru supraviețuire a unei familii sărace. Fiecare ajutor contează pentru ca, pe măsură ce sunt identificate soluții alternative de locuire și îngrijire pentru copiii încă rămași în orfelinate, alții să nu le ia locul.

Campania a fost lansată pe 14 octombrie, în cadrul unui eveniment restrâns, în aer liber, găzduit de Excelența Sa Andrew Noble, Ambasadorul Marii Britanii la București, unde a fost prezentat, în premieră, spotul video al campaniei. În cadrul evenimentului a fost anunțat noul Ambasador Hope and Homes for Children, jurnalistul Mihai Morar, care se alătură echipei de Ambasadori formată din Amalia Enache, Marius Manole și Alexandru Tomescu.

Prevenția e putere: Pantene și Fundația Renașterea se alătură prevenirii afecțiunilor sânilor și colului uterin prin caravana Oferă Putere

În luna dedicată conștientizării și prevenției cancerului, Pantene, un brand P&G, și Fundația Renașterea își unesc eforturile și pornesc caravana Oferă Putere – un centru de diagnostic medical mobil care, în toamna aceasta, va oferi femeilor din zone vulnerabile analize medicale gratuite pentru depistarea afecțiunilor sânului și colului uterin. Timp de șapte săptămâni, unitatea mobilă de diagnostic va fi prezentă, pe rând, în localitățile Popești-Leordeni, județul Ilfov, și Vorona, județul Botoșani.

Cancerul de sân și de col uterin sunt cele mai frecvente tipuri de cancer diagnosticate în rândul femeilor și cele care fac cele mai multe victime la nivel mondial. În România, rata mortalității este cea mai mare din Europa – lipsa informării, accesul precar la servicii medicale și nivelul de trai ce nu permite controale regulate conduc la diagnosticarea târzie a bolii și la scăderea șanselor de vindecare. Totuși, conform studiilor, în peste 90% din cazuri, un diagnostic aflat la timp poate ajuta la vindecare completă.

Pentru că șansele de vindecare depind foarte mult de momentul diagnosticării, Pantene, un brand P&G, și Fundația Renașterea au pornit caravana Oferă Putere, prin care să informeze asupra importanței prevenției și să ofere acces la controale medicale gratuite cât mai multor femei din România care altfel nu ar fi accesat astfel de servicii ce le pot salva viața.

Prima oprire a caravanei va fi în Popești-Leordeni, unde, în perioada 12-31 octombrie 2020 – femeile vor putea beneficia gratuit de investigații de sân și col uterin: teste Babeș-Papanicolau și mamografii. A doua localitate în care unitatea mobilă se va deplasa este Vorona, județul Botoșani – în perioada 2-28 noiembrie, personalul medical calificat va realiza aceste controale medicale gratuite.

Pe toată durata desfășurării caravanei, vor fi luate toate măsurile necesare pentru asigurarea condițiilor de distanțare socială și siguranță sanitară. Persoanele care își doresc să beneficieze de aceste investigații gratuite, se pot programa la numărul de telefon 0756 713 652.

„De cinci ani, Pantene este alături de femeile care se confruntă cu una din cele mai crude boli, cancerul. Am început prin a oferi peruci din păr natural care, pentru pacientele aflate în acest moment dificil al vieții, devin o sursă de încredere în sine, în lupta dusă împotriva cancerului. Știm însă că putem ajuta și mai mult, iar cu acest gând am pornit caravana Oferă Putere, alături de partenerul nostru pe termen lung – Fundația Renașterea”, au spus reprezentanții P&G.

Caravana Oferă Putere vine ca o continuare firească a campaniei Oferă Putere. Demarată în 2016 de Pantene, alături Fundația Renașterea, inițiativa își propune să redea cât mai multor femei din România încrederea de care au nevoie în lupta împotriva cancerului. Pe toată durata campaniei, peste 15.000 de codițe din păr natural au fost donate de către persoanele care au decis să se alăture cauzei, iar 560 de peruci din păr natural au fost donate celor care se luptă cu această boală.

 

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19

În cursul lunii octombrie, întreaga rețea de 135 de magazine și două depozite Kaufland România primește certificarea ce confirmă că toate măsurile de siguranță  împotriva răspândirii Covid-19 sunt implementate corect, complet și sunt conforme cu standardele sanitare internaționale ale Organizației Mondiale a Sănătății și ale instituțiilor locale, la ora actuală.

Certificatul atestă că magazinele Kaufland România sunt oficial ,,locații de încredere”. Standardul internațional de siguranță DEKRA pentru măsuri de prevenire a răspândirii Covid-19 este acordat în urma unui proces de audit și control, realizat pe parcursul a 45 de zile, la nivel național, de un organism de certificare independent și imparțial. Auditul spațiilor este realizat fizic, în urma deplasării pe teren a unei echipe de auditori pentru controlul fiecărui magazin și depozit. O serie de 134 de criterii au fost verificate de inspectori pentru acordarea standardului.

UNIVERSITATEA DE STIINTE AGRONOMICE SI MEDICINA VETERINARA DIN BUCURESTI (USAMV) si-a deschis portile pentru o experienta altfel”.

Reprezentantii media au avut ocazia sa interactioneze cu profesori, studenti si absolventi ai USAMV. Pentru cateva ore acestia au descoperit oportunitatile, beneficiile si perspectivele unui potential student.

Trebuie sa plecam de la premisa ca scoala trebuie sa continue. Fara educatie nu exista nici sanatate, nici prosperitate!” Cu aceste cuvinte, prof.univ.dr. Sorin Mihai Cimpeanu, Rectorul USAMV, a deschis evenimentul derulat pe parcursul a doua zile, dedicat tuturor celor interesati de domeniile de studiu ale celor sapte facultati si celor doua scoli doctorale din cadrul USAMV.

In contextul actual, in care siguranta sanitara este pe primul loc, conducerea universitatii a luat toate masurile pentru a continua, chiar si in aceasta perioada, sa sustina continuarea educatiei. Aceasta alegere sustine viziunea universitatii de a pregati absolventi #extraordinari care la randul lor, vor duce mai departe si vor sustine cercetarea, dezvoltarea si inovarea in domeniul agronomic si de medicina veterinara. A te ghida dupa aceste valori, reprezinta filozofia care sta la baza USAMV – sa actionezi responsabil, pentru a face lumea un loc mai bun.

Cursurile se desfasoara on-line, laboratoarele si lucrarile practice au loc cu prezenta fizica in cadrul fiecarei facultati, cazarea in camine se face cu respectarea normelor de siguranta impuse de Covid-19, cu limitarea numarului de persoane, verificarea temperaturii la intrare si asigurarea materialelor dezinfectante necesare.

 

 

 

Related Posts

Jon Bon Jovi își recunoaște infidelitatea față de soția sa, cu care e căsătorit de 34 de ani

Jon Bon Jovi (62 de ani) și soția lui, Dorothea, sunt căsătoriți de 34 de ani și se…

Prinții de Wales, William și Catherine, sărbătoresc ziua mezinului lor, Louis

Louis, cel mai mic dintre copiii Prinților de Wales, William și Catherine, împlinește azi șase ani. O fotografie…

Irina Shayk dezvăluie rutina ei de skincare, cu metode moștenite de la mama ei

Irina Shaik (38 de ani) este una dintre cele mai râvnite femei din lume și totodată una dintre…

Două producții românești, selectate la Festivalul de Film de la Cannes

”Trei kilometri până la capătul lumii”, în regia lui Emanuel Pârvu, și documentarul ”NASTY”, despre viața și cariera…

Actrița Christina Hendricks (Mad Men) s-a măritat a doua oară

Actrița Christina Hendricks (48 de ani), cunoscută publicului mai ales datorită rolului Joan Harris din serialul de succes…

Milan Design Week – o experiență numită The Red Experience by Ploom

Sute de mii de amatori de artă și design, mii de instalații care de care mai interesante, sute…

Paris Hilton, primele fotografii cu fiica ei în vârstă de cinci luni

La cinci luni de la venirea pe lume a fiicei ei, Paris Hilton împărtășește cu publicul primele fotografii…

Horoscopul săptămânii 22-28 aprilie 2024

Astrologul Anca stoica vine cu detalii despre fiecare zodie în parte. Iată ce surprize ne-au pregătit astrele! Berbec…

Tu unde te vezi peste 4 ani? – Teodora Meluță, Naționala Feminină de Fotbal

Dacă te-am întreba unde te vezi peste 4 ani, ce ne-ai spune? Probabil ți se pare o întrebare…

Artistul Călin Țopa, invitat să prezinte publicului instalația audio la Veneția, în expoziția de artă contemporană Personal Structures

La invitația Centrului Cultural European Italia (ECC-Italia), compozitorul și designerul de sunet Călin Țopa e prezent la Veneția,…