Nicoleta Nicolae ∙ October 26, 2022 ∙ 16 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai fresh lansări, campanii și evenimente.

Noile colectii de toamna – iarna pentru copii de la Marks & Spencer

Pentru toamna aceasta, Marks & Spencer propune pentru cei mici o colecție de piese confortabile, versatile și ușor de integrat în garderoba de zi cu zi. Cu țesături foarte fine și de o calitate excelentă, realizată din materiale obținute cu grijă pentru mediul înconjurător, care își menține aspectul pentru mult timp, noua colecție se concentrează pe item-uri ce sunt un must-have în garderoba oricărui copil. O colecție colorată, inspirată din natură, care include imprimeuri și modele jucăușe, pentru a adăuga o notă de bucurie la vestimentația de zi cu zi.

Printre cele mai des întâlnite nuanțe pe care Marks & Spencer le propune pentru acest sezon se numără cele inspirate de toamnă, inclusiv culori neutre și calde, verde kaki, portocaliu ars și albastru marin, combinate cu un amestec de culori pop verde neon, mov strălucitor și roz aprins, pentru a înveseli și a adăuga o explozie de culoare garderobei.

DOUGLAS dublează numărul de branduri românești incluse în categoria RO Brands

DOUGLAS, principala platformă premium dedicată zonei de beauty din Europa, anunță dublarea numărului de branduri românești inclus în categoria RO Brands. Categoria a fost lansată în 2020, pentru a susține brandurile locale și pentru a le oferi consumatorilor șansa de a cumpăra produse cosmetice de la cât mai mulți producători locali.

RO Brands, categoria lansată anul trecut pe platforma online Douglas.ro, include acum peste 30 de branduri din toată țara. În plus față de cele 14 branduri de la momentul lansării, au mai fost adăugate Cottonino, Dr. Elena Martin, Folly Fire, Hygienium, IBrows, Infinitum, Ivatherm, Mayie, Meloni, Pellamar, Reia, Senzate, Sheika, Sempasi, Synergy Therm și Wawa Fresh Cosmetics. Cu peste 1.200 de referințe disponibile pe platformă, categoria RO Brands include produse de igienă personală, îngrijire a corpului și a feței, machiaj, accesorii și parfumuri.

Un procent semnificativ din brandurile adăugate în categoria RO Brands pe parcursul anului a venit în urma nominalizărilor făcute de consumatori în momentul lansării, când românii și-au exprimat preferințele în materie de branduri locale de produse cosmetice, produse pe care le îndrăgesc și pe care ar dori să le regăsească pe platforma online DOUGLAS. Printre brandurile cel mai des nominalizate s-au numărat Wawa Fresh, Mayie, Pellamar și Tie-Me Up.

Prin crearea categoriei RO Brands, DOUGLAS le oferă clienților produsele locale pe care le iubesc, prin intermediul unei platforme pe care o cunosc deja și care livrează la nivel național. Anul acesta, odată cu lansarea campaniei dedicate sărbătorilor de iarnă „RO Brands – Dăruiește Românește”, DOUGLAS îi invită pe consumatori să le ofere mici bucurii celor dragi și să susțină antreprenoriatul local prin achiziția de produse autohtone excelente. Astfel, DOUGLAS consolidează prezența brandurilor românești din portofoliu și își propune să atragă și mai mult atenția asupra lor, contribuind la dezvoltarea industriei cosmetice românești.

„Cu ajutorul echipei noastre de profesioniști și al clienților DOUGLAS, am dezvoltat constant această categorie de-a lungul anului și am reușit să transformăm RO Brands într-o platformă pentru acele branduri locale care oferă produse excelente, dar care nu se bucură neapărat de expunerea și recunoașterea pe care le merită. Bineînțeles, vom continua, iar primul pas pe care l-am făcut deja este înregistrarea oficială a mărcii RO Brands. În plus, în perioada următoare ne-am propus să le oferim clienților noștri ocazia de a oferi bucurie și de a susține antreprenorii locali prin campania RO Brands – Dăruiește Românește. Ne dorim ca această categorie să devină sinonimă cu excelența românească din domeniul cosmeticelor,” spune Lavinia Ivas, Country Manager DOUGLAS România.

În 2022, DOUGLAS continuă să dezvolte segmentul RO Brands în mod activ – pe lângă cele 30 de branduri listate deja pe platformă, departamentul comercial al companiei cercetează intens piața românească în căutare de noi producători locali de cosmetice.

Uriage, un brand mai responsabil cu mediul înconjurător. Cu grijă pentru piele și natură

Grija și preocuparea pentru o planetă mai verde și mai curată are nevoie de acțiuni concrete.  În acest sens, Uriage s-a angajat să reducă impactul activității sale asupra mediului înconjurător, dar și să proiecteze produse mai prietenoase cu mediul. Uriage a implementat un nou design, mai ecologic și mai prietenos cu natura, care vine să completeaze ambalajul potrivit.

Faimoșii 3R. Bazându-și strategia pe cei 3R, Reducere-Refolosire-Reciclare, Uriage a plecat de la premiza că cele mai bune deșeuri sunt cele pe care nu le creează. Așadar, încă din 2019, brandul a ales să scoată instrucțiunile de folosire ale produselor, precum și să reducă compoziția și greutatea cutiilor, ceea ce a însemnat o reducere de 52 de tone de carton.

Ulterior, la sfârșitul anului 2021, s-a mai făcut un pas important prin eliminarea manșoanelor din plastic de la anumite produse, iar în 2022 acest proces a continuat prin reducerea grosimii capacelor și a recipientelor, ceea ce a presupus cu până la 28% mai puțin plastic. Mai puțin material folosit, mai multă reciclare și refolosire, iată cele mai bune soluții pentru o planetă mai sănătoasă!

Reducerea amprentei de carton

Amprenta de carbon este printre principalele preocupări ale zilele noastre, pentru că poluarea planetei trebuie diminuată și fiecare efort contează. Un simplul gest de a cumpăra un produs cosmetic poate avea un impact negativ asupra planetei. Însă, alegând responsabil, reciclând și refolosind, putem contribui la salvarea ei.

Cantitatea totală de gaze cu efect de seră (inclusiv dioxidul de carbon și metanul), care este generată de cele mai multe dintre acțiunile omului, reprezintă această amprentă de carbon. O singură persoană expiră în fiecare zi 2,3 kg de dioxid de carbon, iar un copac absoarbe 25 kg pe an! Alimentele, consumul, transportul și energia casnică sunt alte cauze care măresc amprenta de carbon.

Reducerea impactului plasticului asupra sănătății. Suntem înconjurați de plastic. Multe dintre ambalajele produselor alimentare sunt din plastic, ambalajele produselor cosmetice și de îngrijire personală, la fel și multe eletronice sau mobilier. De-a lungul timpului au început să se folosească materiale naturale precum hârtie, sticlă sau bumbac care să înlocuiască plasticul dăunător care a dus la o poluare extremă a mediului înconjurător.

Milla Milla de octombrie: work hard, play elegant

Brandul vestimentar Milla Milla propune româncelor o toamnă feminină printr-o nouă colecție lansată în luna octombrie ce aduce noi elemente de design și texturi. În plus, ținutele de birou și de petrecere ajung acum mult mai rapid la cliente grație externalizării serviciului de împachetare și livrare contractat de Milla Milla.

Brandul fashion autohton Milla Milla le invită pe românce la un octombrie plin de feminitate și culoare, în același aer stilistic armonios și grațios al modei anilor ’50 cu care designerul Ludmila Corlăteanu și-a încântat și obișnuit publicul. Cea mai recentă colecție lansată sub semnătura sa cuprinde 14 modele noi de rochii, atât pentru birou, cât și pentru petreceri.

„Rochiile de birou sunt un model clasic Milla Milla căruia i-am aplicat câteva schimbări: am adăugat platca și manșetele albe, elemente care le-au adus un plus de seriozitate. Însă nouă ne plac modelele versatile, astfel încât noile rochii de birou pot fi adaptate foarte ușor la situații obișnuite, de zi cu zi, prin accesorizarea cu încălțăminte casual”, explică designerul Ludmila Corlăteanu, fondatorul brandului Milla Milla.

Detaliile albe, delicate, au apărut și pe rochiile de ocazie ale noii colecții, însă elementul distinctiv pentru destinația lor festivă este decolteul în formă de inimă care duce imediat cu gândul la moda anilor ’50, un adevărat boost de feminitate pentru clientele Milla Milla.

Spiritul Halloween se trăiește din plin la Cinema City

Iubitorii filmelor se vor putea bucura alături de prieteni și  vor putea să țipe în voie în sala de cinema atunci când vor viziona producțiile momentului. Cu sau fără costumația de Halloween, fanii filmelor de groază sunt invitați să experimenteze senzațiile tari din fotoliul de la cinema.

În perioada 30 și 31 octombrie cele mai tari filme horror ale momentului sunt la un preț șoc  de 15 lei la Cinema City. 4 producții așteaptă fanii în acest weekend la cinema – „Capra cu trei iezi”– film ecranizat după  una dintre cele mai cunoscute povești ale lui Ion Creangă pe care o știi dar nu o știi așa și în care joacă Maia Morgenstern și Marius Bodochi, „Halloween: Sfârșitul”  – ultimă parte a celebrei francize ajunge la un punct culminant înfiorător , „Lumina infernului” –  ultimul film care îl prezintă pe Cross înainte de moartea sa în 2020 și este dedicat memoriei sale prezintă povestea unei femei exorciste care luptă pentru a salva sufletul unei copile care crede că este posedată de același demon care i-a chinuit mama cu ani în urmă  și „Zâmbește”  – povestea tulburătoare a unei terapeute care începe să piardă legătura cu realitatea după ce a asistat la un eveniment îngrozitor și trebuie să se confrunte cu trecutul ei tulburător pentru a supraviețui și a scăpa de noua ei realitate înfiorătoare.

Dincolo de experiența clasică a vizionării filmelor la cinema, în sălile 4DX spectatorii vor simți horrorul direct pe pielea lor, cel mai nou film „Lumina Infernului” având premiera inclusiv la miezul nopții la un preț înfiorator de mic – 28 lei, în timp ce la VIP fanii vor experimenta meniul ultra all inclusive tematic și premierele americane „Femeia Rege” și „Black Adam”  în  stilul Halloween alături de prieteni.

Accesorii clasice în tendințe de la Badura

Trendy sau clasic? În această toamnă Badura vine cu un răspuns, combinând calitatea excelentă și tipul de încălțăminte atemporal cu modelele contemporane. Tipul de încălțăminte militar este asociat cu nuanțe discrete, în timp ce accesoriile de tip bijuterie adaugă caracter modelelor atemporale, reușind să creeze baza perfectă pentru orice ținută.

Colecția Badura AW22 se concentrează pe modele voluminoase, cum ar fi cizmele de piele cu tălpi masive. Trendul militar se întoarce într-o versiune clasică și versatilă. Părțile superioare simpliste sunt distinse de tălpi masive și platforme, care oferă fiecărui model în parte un caracter individual. Pentru iubitorii soluțiilor simple, brand-ul Badura a pregătit modele clasice și atemporale. Pentru fanii modelelor excentrice, s-au pregătit modele cu finisaje deosebite, tălpi contrastante și accesorii sub formă de bijuterii masive.

Bilanțul Good Routine® la doi ani de la lansare

Good Routine®, primul brand propriu din portofoliul Secom® Healthcare Group, sărbătorește doi ani cu un bilanț impresionant: 600 000 de produse vândute, un portfoliu dublat, de la 10 la 22 de suplimente alimentare de ultimă generație, dintre care trei votate de public Produsul Anului, proiecte de educare, peste un milion de vizitatori pe good-routine.com, titlul de cel mai prezent brand de suplimente în digital și prezență pe piața internațională.

Suplimentele alimentare de calitate înaltă, așa cum sunt și cele din portofoliul Good Routine®, sunt un pilon important al stilului de viață sănătos. Alături de o alimentație corectă, mișcare și echilibru emoțional, acestea pot realmente ajuta oamenii să evite anumite probleme medicale sau chiar să le îmbunătățească sănătatea. Suntem tare bucuroși că în doar doi ani, produsele Good Routine® au devenit parte din rutina bună a unui număr atât de mare de consumatori și că îi susțin să aibă o viață mai echilibrată.“ spune Lucia Costea, cofondator și CEO al Secom® Healthcare Group, creatorul Good Routine®.

Secom® Healthcare, trendsetter și lider de autoritate pe piața de suplimente alimentare, a lansat brandul propriu Good Routine®în 2020, în urma unui proces complex care a durat aproape doi ani. Compania a construit un portofoliu cu produse premium, create după rețeta Secom®,  care promit același nivel înalt de calitate cu care și-a obisnuit consumatorii.  Suplimentele Good Routine® sunt realizate în fabrici europene care dețin cele mai importante licențe și certificări internaționale din categorie, ce atestă calitatea, eficiența și siguranța acestora.

Portofoliul Good Routine® este alcătuit în prezent din 22 de produse, destinate adulților, fiecare cu beneficii distincte: completează dieta, inclusiv pe cea vegetariană sau vegană, echilibrează flora intestinală, susțin imunitatea, articulațiile, ajută organismul în perioade de oboseală și stres, reglează nivelul colesterolului, protejează ficatul și inima, susțin sănătatea tractului urinar.

O dovadă a eficienței produselor este aprecierea consumatorilor care au ”Votat Produsul Anului®” trei suplimente  Good Routine®:  Guard-Your-Liver® la categoria suplimente alimentare hepatoprotectoare, Comfort-U® la categoria suplimente pentru sănătatea aparatului urinar și Build-your-joints® la categoria suplimente pentru sistemul osteoarticular.

Un vot de încredere important a fost oferit și de rețeaua de sănătate Regina Maria, cu care Good Routine® a demarat recent un studiu clinic la nivel național, ce urmărește să determine nivelul de vitamina D3 în rândul populației adulte înrolate și să testeze eficiența administrării Daily-D3 2000 IU în cazul pacienților cu deficit.

Doctor Fiterman lansează NO SPOT® – gama pentru tenul cu tendință acneică

Dezvoltate sub rigori farmaceutice și respectând cele mai înalte standarde de calitate internaționale, produsele NO SPOT® ajută la reducerea și împiedică formarea imperfecțiunilor, petelor, coșurilor, comedoanelor. În plus, formulele refac, regenerează și fortifiază bariera cutanată a pielii și hidratează intens tenul.


Eficacitatea produselor din gama NO SPOT® este susținută de asocieri unice de ingrediente active precum Madecassoside, cea mai potentă moleculă din Centella asiatica și un antiinflamator natural, niacinamida, acidul salicilic, zincul, dexpantenolul, xilitolul sau vitamina A.

Expoziție foto cu portrete ale unor femei care au trecut prin cancer și au învățat să își recâștige feminitatea

Expoziția „Curajul de a celebra viața” reunește portretele a 16 femei care au parcurs programul „Feminitate după cancer” al Asociației Imunis și este găzduită de Institutul Cervantes până pe 4 noiembrie.

Expoziția și programul din care face parte sunt o pledoarie pentru încurajarea tuturor femeilor care au primit un diagnostic oncologic să includă în procesul lor de vindecare și recalibrarea feminității. 

Programul „Feminitate după cancer” a ajuns anul acesta la a patra ediție. La program au participat 55 femei care în urma tratamentului – operații, chimioterapie, radioterapie, hormonoterapie, alte tratamente adjuvante – și-au pierdut încrederea în sine, în propriul corp, în partenerul de viață, și-au pierdut libidoul ori un atribut al feminității: sânii, părul, calitatea pielii, unghiile, dantura, suplețea corpului etc. 

Dintre cele 55 de femei, 16 au ales să își dezvăluie portretul în expoziția „Curajul de a celebra viața”.

„Mi-am dorit mult această expoziție. Am vrut să arătăm societății chipul femeii care a lucrat la recalibrarea feminității ei post diagnostic. Femeile din România sunt o forță, iar la Imunis lucrăm cu această forță pentru a le ajuta pe femei să-și înțeleagă pilonii feminității, să-i hrănească și să se așeze în puterea lor în ciuda faptului că, da, au pierdut temporar sau definitiv un atribut al feminității. Cele 16 portrete reprezintă un testimonial comun, o moștenire pe care o creăm pentru viitoarele generații de femei care vor fi diagnosticate din păcate cu cancer. Vrem să ne găsească, să știe că am trecut și noi prin ce trec ele și că se poate să se schimbe. Vrem să știe cum poate arăta viața lor, în ciuda tuturor greutăților. Nu suntem un exemplu, nu suntem 2 exemple, suntem 16 exemple! Iar la Imunis continuăm să formăm, în cadrul programului Feminitate după cancer, tot mai multe femei care-și recalibrează feminitatea. Creștem, cu fiecare femeie, moștenirea Imunis. Le sunt recunoscătoare femeilor cu care construiesc Imunis, partenerilor asociației și tuturor celor care sprijină demersurile inovatoare ale Imunis”, a explicat Cosmina Grigore, președinta Imunis, diagnosticată cu cancer de sân în 2013.  

„Programul de feminitate a fost ceva absolut formidabil pentru mine. Am înțeles, cu ajutorul Cosminei și al fetelor din program că nu suntem singure, că suntem minunate, creative, magice. Am ales să fac parte din expoziție ca să-mi depășesc limitele, să fiu puterea exemplului că se poate, că există o viață absolut fantastică după cancer.” a declarat Elena Teodora Nicolae, una dintre femeile care au portretul în expoziție, speaker la vernisaj.

Related Posts

Tartă cu lămâie și busuioc. Rețetă recomandată de Adrian Hădean

Această tartă cu lămâie și busuioc este alegerea perfectă pentru zilele de primăvară. Gustul curajos al lămâilor este…

Ce aduce nou Gala Premiilor Gopo 2024. Cine sunt vedetele așteptate pe covorul roșu luni, 29 aprilie

Gala Premiilor Gopo, cel mai important eveniment dedicat cinematografiei din România, se întoarce la cea de-a 18-a ediție…

A apărut primul ceas parfumat din lume

Cum ar fi să porți o bijuterie cu utilitate și parfumată? Culmea cochetăriei! Vacheron Constantin lansează un item…

Călătorii în adâncul sufletului – EMAA și noul său album – ,,f r a t e l e. a b i s”

EMAA prezintă “f r a t e l e. a b i s” – un album ca o…

Coffee Time! Interviu cu Cezara Carteș

Cum este, oare, să lucrezi toată ziua înconjurat(ă) de aburii amețitori ai zecilor de sortimente de cafea? Câte…

Alist Bazar, noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările săptămânii! KIKO MILANO a deschis primul…

Arta în mâinile tale – un proiect despre arhitectură, tehnologie și oameni

La lansarea noii serii Motorola Edge 50, am avut ocazia să stau de vorbă cu fotograful Alex Gâlmeanu…

The Fall Guy, filmul în care joacă pentru prima dată împreună Ryan Gosling și Emily Blunt

După ce la Premiile Oscar de anul acesta Ryan Gosling și Emily Blunt au fost concurenți, în filme…

Jon Bon Jovi își recunoaște infidelitatea față de soția sa, cu care e căsătorit de 34 de ani

Jon Bon Jovi (62 de ani) și soția lui, Dorothea, sunt căsătoriți de 34 de ani și se…

Prinții de Wales, William și Catherine, sărbătoresc ziua mezinului lor, Louis

Louis, cel mai mic dintre copiii Prinților de Wales, William și Catherine, împlinește azi șase ani. O fotografie…