Sofia Richie Grainge: fashion icon, mamă pentru a doua oară, la doar 27 de ani

sofia richie grainge

Sofia Richie Grainge este, la doar 27 de ani, noua IT Girl, fashion icon al noii generații. Stilul și personalitatea ei au urcat-o în topul preferințelor Generației Z: Sofia a avut o ascensiune fulgerătoare în topul celor mai admirate celebrități tinere. De la fiica ușor dezorientată a unei vedete incontestabile a anilor 80, la simbol al eleganței clasice.

Născută într-o familie de vedete – tatăl ei este cântărețul Lionel Richie, iar mama ei, Diane Alexander- fashion designer, Sofia nu a avut de la început un parcurs clar și a cochetat cu aparițiile publice îndoielnice. A beneficiat de celebritatea părinților și a surorii ei, Nicole Richie (vedetă de reality show, fashion designer) și a avut o legătură sentimentală cel puțin îndoielnică cu Scott Disick, fostul soț al lui Kourtney Kardashian, între 2017 și 2020, pe când ea avea doar 19 ani, iar el, 34. Înainte de acesta, Sofia a avut o scurtă aventură și cu Justin Bieber, în 2016.

Sofia Richie și tatăl ei, Lionel Richie- Hotel du Cap Eden Roc, Antibes, aprilie 2023

În 2023, s-a căsătorit cu Elliot Grainge, fiul CEO-ului Universal Music Group, Sir Lucian Grainge, iar cei doi au avut o nuntă grandioasă în sudul Franței. Mireasa a purtat trei rochii- toate creații Chanel. În mai 2024 s-a născut fiica lor, Eloise Samantha.

Sofia Richie Grainge îşi consolidează statutul atât în lumea modei, cât şi în viața personală: a anunţat recent că este însărcinată pentru a doua oară cu soţul ei, Elliot Grainge, iar vestea coincide cu lansarea propriei linii vestimentare, SRG Atelier.

Sofia a vorbit deschis despre cum maternitatea i-a schimbat perspectivele – nu numai asupra stilului şi frumuseţii, dar şi asupra valorilor personale, asupra încrederii şi asupra autenticității. A declarat că relaţia cu Eloise i-a adus mai multă acceptare de sine, cu mai multă libertate de a fi vulnerabilă.

SRG (cunoscută ca SRG Atelier) este noul brand de modă creat de Sofia Richie Grainge în colaborare cu retailerul Revolve şi cu FWRD.

Colecţia include peste 50 de piese, de la outerwear şi blazere, până la rochii, cămăşi din mătase, piese din piele şi materiale de lux. Paleta cromatică este elegantă, neutră, cu accente sezonale subtile.

Piesele din colecţia SRG costă între $250 şi $1 850 și sunt disponibile în mărimile XXS-XL, exclusiv prin Revolve.com, FWRD.com şi site-ul propriu al brandului, srg-atelier.com.

Sofia spune că brandul este inspirat de viaţa ei cotidiană – momentele de acasă cu fiica ei, de ieşirile cu prietenii, de evenimentele profesionale – dorindu-şi piese care să fie versatile: confortabile, dar totodată sofisticate.

De ce este deja un fashion icon la 27 de ani

Sofia Richie Grainge a fost crescută în mediul modei şi al culturii pop, cu acces la lumea modelling-ului şi showbiz-ului încă de tânără. Acest background i-a oferit nu doar vizibilitate, ci şi înţelegere a mecanismelor din industrie.

sofia richie grainge

Tânăra a devenit reprezentantă a esteticii ”curate”, elegante, fără exces vizual, dar cu materiale fine şi cu tăieturi clare. Această tendinţă — mai ales în rândul tinerilor consumatori care caută calitate, nu doar brand — o avantajează foarte mult.

sofia richie grainge

În plus, Sofia a cultivat o imagine care combină glamourul cu normalitatea, ceea ce creează empatie. Mulţi influenceri au stil, dar puţini reuşesc să-l porteze într-un brand propriu care pare coerent, nu doar o colecţie ocazională. SRG Atelier pare construit pe baza viziunii ei, nu pe trenduri trecătoare. Piaţa modei – în special segmentul luxury / ready-to-wear premium – are o deschidere mare către branduri conduse de creatoare cu discurs personal, viziună clară, impact social sau cultural. Plus, faptul că face asta în paralel cu rolul de mamă adaugă un strat de relevanţă pentru multe femei care caută reprezentare.

Sofia Richie Grainge pare să fie într-un punct de cotitură: nu doar că îşi extinde familia, dar a ales să facă acest pas în paralel cu lansarea SRG Atelier — un brand care reflectă nu doar gusturile ei, dar şi experienţele personale. La 27 de ani, este o antreprenoare cu o voce proprie, care modelează tendinţe şi inspiră prin stil.

Foto: Hepta

sofia richie grainge

Sofia Richie Grainge este, la doar 27 de ani, noua IT Girl, fashion icon al noii generații. Stilul și personalitatea ei au urcat-o în topul preferințelor Generației Z: Sofia a avut o ascensiune fulgerătoare în topul celor mai admirate celebrități tinere. De la fiica ușor dezorientată a unei vedete incontestabile a anilor 80, la simbol al eleganței clasice.

Născută într-o familie de vedete – tatăl ei este cântărețul Lionel Richie, iar mama ei, Diane Alexander- fashion designer, Sofia nu a avut de la început un parcurs clar și a cochetat cu aparițiile publice îndoielnice. A beneficiat de celebritatea părinților și a surorii ei, Nicole Richie (vedetă de reality show, fashion designer) și a avut o legătură sentimentală cel puțin îndoielnică cu Scott Disick, fostul soț al lui Kourtney Kardashian, între 2017 și 2020, pe când ea avea doar 19 ani, iar el, 34. Înainte de acesta, Sofia a avut o scurtă aventură și cu Justin Bieber, în 2016.

Sofia Richie și tatăl ei, Lionel Richie- Hotel du Cap Eden Roc, Antibes, aprilie 2023

În 2023, s-a căsătorit cu Elliot Grainge, fiul CEO-ului Universal Music Group, Sir Lucian Grainge, iar cei doi au avut o nuntă grandioasă în sudul Franței. Mireasa a purtat trei rochii- toate creații Chanel. În mai 2024 s-a născut fiica lor, Eloise Samantha.

Sofia Richie Grainge îşi consolidează statutul atât în lumea modei, cât şi în viața personală: a anunţat recent că este însărcinată pentru a doua oară cu soţul ei, Elliot Grainge, iar vestea coincide cu lansarea propriei linii vestimentare, SRG Atelier.

Sofia a vorbit deschis despre cum maternitatea i-a schimbat perspectivele – nu numai asupra stilului şi frumuseţii, dar şi asupra valorilor personale, asupra încrederii şi asupra autenticității. A declarat că relaţia cu Eloise i-a adus mai multă acceptare de sine, cu mai multă libertate de a fi vulnerabilă.

SRG (cunoscută ca SRG Atelier) este noul brand de modă creat de Sofia Richie Grainge în colaborare cu retailerul Revolve şi cu FWRD.

Colecţia include peste 50 de piese, de la outerwear şi blazere, până la rochii, cămăşi din mătase, piese din piele şi materiale de lux. Paleta cromatică este elegantă, neutră, cu accente sezonale subtile.

Piesele din colecţia SRG costă între $250 şi $1 850 și sunt disponibile în mărimile XXS-XL, exclusiv prin Revolve.com, FWRD.com şi site-ul propriu al brandului, srg-atelier.com.

Sofia spune că brandul este inspirat de viaţa ei cotidiană – momentele de acasă cu fiica ei, de ieşirile cu prietenii, de evenimentele profesionale – dorindu-şi piese care să fie versatile: confortabile, dar totodată sofisticate.

De ce este deja un fashion icon la 27 de ani

Sofia Richie Grainge a fost crescută în mediul modei şi al culturii pop, cu acces la lumea modelling-ului şi showbiz-ului încă de tânără. Acest background i-a oferit nu doar vizibilitate, ci şi înţelegere a mecanismelor din industrie.

sofia richie grainge

Tânăra a devenit reprezentantă a esteticii ”curate”, elegante, fără exces vizual, dar cu materiale fine şi cu tăieturi clare. Această tendinţă — mai ales în rândul tinerilor consumatori care caută calitate, nu doar brand — o avantajează foarte mult.

sofia richie grainge

În plus, Sofia a cultivat o imagine care combină glamourul cu normalitatea, ceea ce creează empatie. Mulţi influenceri au stil, dar puţini reuşesc să-l porteze într-un brand propriu care pare coerent, nu doar o colecţie ocazională. SRG Atelier pare construit pe baza viziunii ei, nu pe trenduri trecătoare. Piaţa modei – în special segmentul luxury / ready-to-wear premium – are o deschidere mare către branduri conduse de creatoare cu discurs personal, viziună clară, impact social sau cultural. Plus, faptul că face asta în paralel cu rolul de mamă adaugă un strat de relevanţă pentru multe femei care caută reprezentare.

Sofia Richie Grainge pare să fie într-un punct de cotitură: nu doar că îşi extinde familia, dar a ales să facă acest pas în paralel cu lansarea SRG Atelier — un brand care reflectă nu doar gusturile ei, dar şi experienţele personale. La 27 de ani, este o antreprenoare cu o voce proprie, care modelează tendinţe şi inspiră prin stil.

Foto: Hepta

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă