Julia Roberts, mai radiantă ca niciodată, ne introduce în spiritul sărbătorilor de iarnă

julia roberts

La 57 de ani, Julia Roberts apare mai radiantă ca niciodată, cu un look rafinat care subliniază frumusețea matură şi naturalețea. Actrița se pregătește să strălucească la un nou nivel anul viitor: va reveni în franciza Ocean’s 14, alături de foștii săi colegi de platou — George Clooney, Brad Pitt, Matt Damon și Don Cheadle și apare într-o noua campanie de sărbători, mai frumoasă și mai radiantă ca niciodată.

În paralel cu acest proiect cinematografic de anvergură, Julia Roberts își continuă rolul de ambasador global al brandului de cosmetice Lancôme, într-o campanie specială de sărbători regizată de laureatul premiului Oscar, Damien Chazelle, pe melodia lui Edith Piaf – Non, Je ne regrette rien.

julia roberts

Cu zâmbetul emblematic și o atitudine radiantă, Julia Roberts surprinde prin eleganță, naturaleţe și printr-o declaraţie clară – nu va recurge niciodată la intervenţii chirurgicale faciale, asumându-și riscul în condițiile standardelor dure de la Hollywood.

Revenirea la „Ocean’s”

După succesul primelor trei filme din seria „Ocean’s”, care au adus împreună George Clooney, Brad Pitt, Matt Damon şi Don Cheadle, vestea că „Ocean’s 14” este pe cale să devină realitate a atras atenția fanilor. Clooney a confirmat că studioul Warner Bros. a aprobat bugetul şi că filmările ar putea începe în aproximativ nouă-zece luni.
În această formulă-revival, Julia Roberts este anunțată să revină alături de colegii săi – ceea ce aduce entuziasm şi nostalgie pentru publicul care a urmărit producțiile din celebra serie.

Parteneriatul Lancôme – Damien Chazelle

În calitate de ambasador Lancôme încă din 2009, Julia Roberts continuă să reprezinte brandul în campanii majore.
Campania actuală pentru Lancôme, intitulată „Holiday 2025” pentru colecţia de Crăciun, este regizată într-un stil cinematic de celebrul Damien Chazelle, laureat cu Oscar (cunoscut pentru producții precum La La Land, Whiplash sau Babylon) si spune povestea unei calatorii, de la Paris, din Gare d’Orsay, până în Alpii Francezi, unde destinația finală o reprezintă fericirea.

julia roberts

În video-ul campaniei mai apar și actrița Isabella Rosselini, unul dintre starurile Lancôme încă din anii 80-90, dar și cântăreața franceză Aya Nakamura și actrița chineză Ni Ni .

Campania are și valență aniversară. Brandul Lancôme împlinește anul acesta 90 de ani de existență, iar prin campania cu vedete, își dorește să celebreze frumusețea adevărată, într-o poveste imersivă de Crăciun.

Acest parteneriat evidențiază nu doar statutul Juliei Roberts de figură centrală în industria de beauty, ci şi capacitatea ei de a transmite mesaje puternice despre feminitate, rafinament şi autenticitate.

Atitudinea față de intervențiile estetice

Julia Roberts a vorbit deschis despre alegerea sa de a nu recurge la intervenţii chirurgicale faciale. Într-un interviu, a declarat că ”Potrivit standardelor actuale de la Hollywood, îmi asum un risc major de a nu apela la chirurgia estetică pentru a scăpa de ridurile faciale.”
Ea a explicat că faţa sa trebuie să spună o poveste – ”Copiii mei trebuie să știe când sunt supărată, când sunt fericită și când sunt confuză. Fața trebuie să poată spune o poveste- iar aceasta poveste nu trebuie sa fie despre vizitele tale la cabinetul medicului estetician”, a adăugat vedeta.

Julia Roberts a povestit că a experimentat o dată Botox, dar rezultatul nu a fost reușit şi a renunțat la ideea intervențiilor.
Această poziţie vine într-o industrie în care presiunea asupra aspectului fizic este enormă, ceea ce face declaraţia sa cu atât mai relevantă.

Julia Roberts pare să se afle într-un moment de reinventare – atât ca star de film, care intră într-o nouă etapă cu „Ocean’s 14”, cât şi ca icon al frumuseţii autentice prin colaborarea cu Lancôme. Alegerea ei de a spune nu intervențiilor faciale reprezintă o rară declaraţie de independenţă în contextul Hollywoodului.
Fanii aşteaptă cu nerăbdare să o vadă din nou pe ecran alături de echipa „Ocean’s”, dar şi să descopere cum va fi reflectată frumusețea sa aparte în campania de sărbători.

Foto: Lancôme, Hepta

julia roberts

La 57 de ani, Julia Roberts apare mai radiantă ca niciodată, cu un look rafinat care subliniază frumusețea matură şi naturalețea. Actrița se pregătește să strălucească la un nou nivel anul viitor: va reveni în franciza Ocean’s 14, alături de foștii săi colegi de platou — George Clooney, Brad Pitt, Matt Damon și Don Cheadle și apare într-o noua campanie de sărbători, mai frumoasă și mai radiantă ca niciodată.

În paralel cu acest proiect cinematografic de anvergură, Julia Roberts își continuă rolul de ambasador global al brandului de cosmetice Lancôme, într-o campanie specială de sărbători regizată de laureatul premiului Oscar, Damien Chazelle, pe melodia lui Edith Piaf – Non, Je ne regrette rien.

julia roberts

Cu zâmbetul emblematic și o atitudine radiantă, Julia Roberts surprinde prin eleganță, naturaleţe și printr-o declaraţie clară – nu va recurge niciodată la intervenţii chirurgicale faciale, asumându-și riscul în condițiile standardelor dure de la Hollywood.

Revenirea la „Ocean’s”

După succesul primelor trei filme din seria „Ocean’s”, care au adus împreună George Clooney, Brad Pitt, Matt Damon şi Don Cheadle, vestea că „Ocean’s 14” este pe cale să devină realitate a atras atenția fanilor. Clooney a confirmat că studioul Warner Bros. a aprobat bugetul şi că filmările ar putea începe în aproximativ nouă-zece luni.
În această formulă-revival, Julia Roberts este anunțată să revină alături de colegii săi – ceea ce aduce entuziasm şi nostalgie pentru publicul care a urmărit producțiile din celebra serie.

Parteneriatul Lancôme – Damien Chazelle

În calitate de ambasador Lancôme încă din 2009, Julia Roberts continuă să reprezinte brandul în campanii majore.
Campania actuală pentru Lancôme, intitulată „Holiday 2025” pentru colecţia de Crăciun, este regizată într-un stil cinematic de celebrul Damien Chazelle, laureat cu Oscar (cunoscut pentru producții precum La La Land, Whiplash sau Babylon) si spune povestea unei calatorii, de la Paris, din Gare d’Orsay, până în Alpii Francezi, unde destinația finală o reprezintă fericirea.

julia roberts

În video-ul campaniei mai apar și actrița Isabella Rosselini, unul dintre starurile Lancôme încă din anii 80-90, dar și cântăreața franceză Aya Nakamura și actrița chineză Ni Ni .

Campania are și valență aniversară. Brandul Lancôme împlinește anul acesta 90 de ani de existență, iar prin campania cu vedete, își dorește să celebreze frumusețea adevărată, într-o poveste imersivă de Crăciun.

Acest parteneriat evidențiază nu doar statutul Juliei Roberts de figură centrală în industria de beauty, ci şi capacitatea ei de a transmite mesaje puternice despre feminitate, rafinament şi autenticitate.

Atitudinea față de intervențiile estetice

Julia Roberts a vorbit deschis despre alegerea sa de a nu recurge la intervenţii chirurgicale faciale. Într-un interviu, a declarat că ”Potrivit standardelor actuale de la Hollywood, îmi asum un risc major de a nu apela la chirurgia estetică pentru a scăpa de ridurile faciale.”
Ea a explicat că faţa sa trebuie să spună o poveste – ”Copiii mei trebuie să știe când sunt supărată, când sunt fericită și când sunt confuză. Fața trebuie să poată spune o poveste- iar aceasta poveste nu trebuie sa fie despre vizitele tale la cabinetul medicului estetician”, a adăugat vedeta.

Julia Roberts a povestit că a experimentat o dată Botox, dar rezultatul nu a fost reușit şi a renunțat la ideea intervențiilor.
Această poziţie vine într-o industrie în care presiunea asupra aspectului fizic este enormă, ceea ce face declaraţia sa cu atât mai relevantă.

Julia Roberts pare să se afle într-un moment de reinventare – atât ca star de film, care intră într-o nouă etapă cu „Ocean’s 14”, cât şi ca icon al frumuseţii autentice prin colaborarea cu Lancôme. Alegerea ei de a spune nu intervențiilor faciale reprezintă o rară declaraţie de independenţă în contextul Hollywoodului.
Fanii aşteaptă cu nerăbdare să o vadă din nou pe ecran alături de echipa „Ocean’s”, dar şi să descopere cum va fi reflectată frumusețea sa aparte în campania de sărbători.

Foto: Lancôme, Hepta

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă