Jessica Simpson surprinde din nou: își lansează o colecție de lenjerie intimă, odată cu refacerea vieții amoroase

jessica simpson

Jessica Simpson, una dintre cele mai apreciate cântărețe și femei de afaceri din showbizul american, își dovedește încă o dată spiritul întreprinzător. Vedeta de 45 de ani și-a lansat recent propria ei linie de lenjerie intimă sexy, un proiect pe care îl descrie ca fiind “o celebrare a feminității și a încrederii de sine”.

Mai mult, Jessica Simpson, mama a trei copii, nu s-a limitat doar la rolul de designer, ci a și pozat în ipostaze extrem de senzuale pentru a promova colecția.

Fotografiile au făcut rapid înconjurul internetului, iar fanii au lăudat-o pentru naturalețea și atitudinea provocatoare. În imagini, Jessica Simpson apare în seturi de lenjerie intimă din dantelă, sutiene push-up și body-uri elegante, demonstrând că senzualitatea nu are vârstă și că fiecare femeie merită să se simtă frumoasă și dorită.

Lansarea acestei linii vine într-un moment de schimbare majoră în viața artistei. După divorțul de Eric Johnson, tatăl celor trei copii ai săi, Jessica a declarat că se simte pregătită să își redeschidă inima și să cunoască bărbați noi. “Am învățat să mă pun pe primul loc, să mă iubesc așa cum sunt. Sunt gata să întâlnesc pe cineva care să îmi aprecieze energia și autenticitatea”, a spus vedeta într-un interviu recent. De asemenea, vedeta a mentionat ca nu caută o tipologie anume de bărbat, ci doar o persoană care să aiba încredere în sine, fără să fie acaparată de propriul său ego. ”E greu de găsit o astfel de persoană, dar simt că e acolo cineva pentru mine. Nu am nevoie de cineva care să mă susțină nonstop”, a mai spus Jessica Simpson, care, de asemenea, intenționează să revină, încet și sigur, pe piața muzicală.

jessica simpson

Presa internațională notează că Simpson a trecut printr-o perioadă dificilă după despărțirea de soțul ei, cu care a fost căsătorită timp de zece ani, dar a reușit să transforme vulnerabilitatea într-o forță. Noua linie de lenjerie intimă nu este doar un produs comercial, ci și o declarație de independență și încredere. Mesajul său este clar: femeile pot fi mame dedicate, femei de afaceri puternice și, în același timp, figuri senzuale care nu se tem să își exprime feminitatea.

Prin acest proiect, artista își consolidează poziția nu doar ca vedetă pop, ci și ca antreprenoare de succes în industria modei.

Jessica Simpson si-a lansat colecția de lenjerie intimă alături de colosul Walmart, lanțul american de hipermarketuri.

Vedeta are o experiență vastă în afaceri de acest fel, nu se află la prima încercare. În 2005, cântăreața și-a lansat brandul ei propriu, „Jessica Simpson Collection”, care acoperea categorii precum haine, încălțăminte, accesorii, parfumuri, genți etc.

jessica simpson

În 2015, Simpson și-a pierdut controlul majoritar asupra brandului, când Sequential Brands Group a cumpărat o participație majoritară. În 2021, Sequential Brands a intrat în faliment, iar Jessica și mama ei, Tina, au reușit să cumpere înapoi brandul în întregime.

La un moment dat, „Jessica Simpson Collection” a atins cifre de vânzări de aproximativ 1 miliard de dolari anual, iar vedeta a spus că a mers până acolo încât să își folosească casa ca garanție pentru a-l recupera.

Foto: Hepta

jessica simpson

Jessica Simpson, una dintre cele mai apreciate cântărețe și femei de afaceri din showbizul american, își dovedește încă o dată spiritul întreprinzător. Vedeta de 45 de ani și-a lansat recent propria ei linie de lenjerie intimă sexy, un proiect pe care îl descrie ca fiind “o celebrare a feminității și a încrederii de sine”.

Mai mult, Jessica Simpson, mama a trei copii, nu s-a limitat doar la rolul de designer, ci a și pozat în ipostaze extrem de senzuale pentru a promova colecția.

Fotografiile au făcut rapid înconjurul internetului, iar fanii au lăudat-o pentru naturalețea și atitudinea provocatoare. În imagini, Jessica Simpson apare în seturi de lenjerie intimă din dantelă, sutiene push-up și body-uri elegante, demonstrând că senzualitatea nu are vârstă și că fiecare femeie merită să se simtă frumoasă și dorită.

Lansarea acestei linii vine într-un moment de schimbare majoră în viața artistei. După divorțul de Eric Johnson, tatăl celor trei copii ai săi, Jessica a declarat că se simte pregătită să își redeschidă inima și să cunoască bărbați noi. “Am învățat să mă pun pe primul loc, să mă iubesc așa cum sunt. Sunt gata să întâlnesc pe cineva care să îmi aprecieze energia și autenticitatea”, a spus vedeta într-un interviu recent. De asemenea, vedeta a mentionat ca nu caută o tipologie anume de bărbat, ci doar o persoană care să aiba încredere în sine, fără să fie acaparată de propriul său ego. ”E greu de găsit o astfel de persoană, dar simt că e acolo cineva pentru mine. Nu am nevoie de cineva care să mă susțină nonstop”, a mai spus Jessica Simpson, care, de asemenea, intenționează să revină, încet și sigur, pe piața muzicală.

jessica simpson

Presa internațională notează că Simpson a trecut printr-o perioadă dificilă după despărțirea de soțul ei, cu care a fost căsătorită timp de zece ani, dar a reușit să transforme vulnerabilitatea într-o forță. Noua linie de lenjerie intimă nu este doar un produs comercial, ci și o declarație de independență și încredere. Mesajul său este clar: femeile pot fi mame dedicate, femei de afaceri puternice și, în același timp, figuri senzuale care nu se tem să își exprime feminitatea.

Prin acest proiect, artista își consolidează poziția nu doar ca vedetă pop, ci și ca antreprenoare de succes în industria modei.

Jessica Simpson si-a lansat colecția de lenjerie intimă alături de colosul Walmart, lanțul american de hipermarketuri.

Vedeta are o experiență vastă în afaceri de acest fel, nu se află la prima încercare. În 2005, cântăreața și-a lansat brandul ei propriu, „Jessica Simpson Collection”, care acoperea categorii precum haine, încălțăminte, accesorii, parfumuri, genți etc.

jessica simpson

În 2015, Simpson și-a pierdut controlul majoritar asupra brandului, când Sequential Brands Group a cumpărat o participație majoritară. În 2021, Sequential Brands a intrat în faliment, iar Jessica și mama ei, Tina, au reușit să cumpere înapoi brandul în întregime.

La un moment dat, „Jessica Simpson Collection” a atins cifre de vânzări de aproximativ 1 miliard de dolari anual, iar vedeta a spus că a mers până acolo încât să își folosească casa ca garanție pentru a-l recupera.

Foto: Hepta

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă