glo™ x Milan Design Week: Instalația care a transformat vizitatorul într-o parte a operei

Cu mai bine de 1066 de activități în program, Fuorisalone demonstrează din nou că este cel mai important eveniment internațional în materie de design. glo™ a luat parte la prestigiosul eveniment printr-o instalație spectaculoasă, creată de Michela Picchi. Iată cum a fost ediția din 2025 și cum a fost exprimată tema de anul acesta prin intermediul artei și al tehnologiei.
Cu un număr impresionant de vizitatori din toată lumea și din multiple domenii, Fuorisalone a consolidat rolul de centru esențial de întâlnire, expunere și conexiune la nivelul afacerilor în ceea ce privește designul. De la antreprenori, la pasionați sau studenți, Milan Design Week a înregistrat anul acesta, conform estimărilor Confcommercio, venituri de 278 de milioane de euro, în creștere cu 5,8% față de ediția precedentă. De la branduri de renume din multiple sfere de interes, de la arhitectură, la modă , auto sau hi-tech, la afaceri independente, tema de anul acesta a reușit să aducă împreună nu doar oameni, ci și multiple limbaje de expresie.

„Lumi Conectate”, titlul ediției, a reunit atât designul clasic, cât și formele tot mai prezente de inteligență artificială. De la instalații imersive, la cercetare în domeniul sustenabilității, de la producția de materiale noi, la viziuni despre locuințele viitorului, de la mobilitatea electrică, la fuziuni între fizic și digital, cheia ediției din 2025 a Fuorisalone a fost fusionul între diverse aspecte ale dimensiunii umane, tehnologie și natură.
Branduri, designeri, universități, curatori și artiști au transformat Milano pentru o săptămână într-o sursă foarte bogată de inspirație și de noi viziuni legate de relația pe care o avem cu lumea. De la cele mai mari case de modă, la industria auto, creativitatea și relația dintre mediile artistice au făcut orașul să strălucească, de la cele mai cunoscute locații, la acele colțuri misterioase pe care vizitatorii au avut ocazia să le descopere acum.

glo™ este unul dintre protagoniștii Fuorisalone de anul acesta, participând printr-o instalație intitulată HYPER PORTAL, care a fost expusă ca piesa centrală a glo™ Creative Hub în perioada 7-13 aprilie, la Palazzo Moscova nr. 18, în cartierul Brera Design District, una dintre cele mai vizitate locații ale Fuorisalone. Astfel, prin acest proiect, glo™ își consolidează misiunea de susținător al artei, dezvolatată de-a lungul anilor de activitate prin inițiativa „glo for art” și inclusiv prin designul dispozitivelor, cum ar fi glo HYPER PRO, ce subliniază intersecția dintre artă și inovația tehnologică.

Inspirat de tema evenimentului și de legătura pe care brandul a stabilit-o cu lumea artei, glo™ a urmărit crearea unei simfonii de lumină, culoare și formă, instalația eliminând barierele dintre spectator și operă. Prin portalul de intrare, văzut ca un simbol al conexiunii, fiecare vizitator a fost parte a instalației pe parcursul traseului său, întrucât cu fiecare atingere sau interacțiune cu spațiul, lucrarea creștea, transformându-se într-o entitate vie care punea în valoare legătura dintre tehnologie, om și artă.

Michela Picchi, cunoscută pentru preferința sa pentru suprarealism și Pop Art, a primit cu entuziasm provocarea glo™ : „O explozie de culori, linii sinuose și o experiență pop-suprarealistă combinată cu tehnologie și design: HYPER PORTAL este o călătorie imersivă în care publicul, atingere după atingere, creează lumi interconectate și devine co-protagonist al lucrării prin împărtășire și pozitivitate, perfect sincronizată cu spiritul glo™.”
Te invităm să afli mai multe informații și să surprinzi un pic din atmosfera evenimentului pe pagina glo™.
glo™ este dispozitiv electronic ce se utilizează împreuna cu consumabilele compatibile ce conțin nicotină, o substanță ce creeaza dependență. Este destinat exclusiv consumatorilor de peste 18 ani. Acest produs nu este lipsit de riscuri.
Foto: glo™

Cu mai bine de 1066 de activități în program, Fuorisalone demonstrează din nou că este cel mai important eveniment internațional în materie de design. glo™ a luat parte la prestigiosul eveniment printr-o instalație spectaculoasă, creată de Michela Picchi. Iată cum a fost ediția din 2025 și cum a fost exprimată tema de anul acesta prin intermediul artei și al tehnologiei.
Cu un număr impresionant de vizitatori din toată lumea și din multiple domenii, Fuorisalone a consolidat rolul de centru esențial de întâlnire, expunere și conexiune la nivelul afacerilor în ceea ce privește designul. De la antreprenori, la pasionați sau studenți, Milan Design Week a înregistrat anul acesta, conform estimărilor Confcommercio, venituri de 278 de milioane de euro, în creștere cu 5,8% față de ediția precedentă. De la branduri de renume din multiple sfere de interes, de la arhitectură, la modă , auto sau hi-tech, la afaceri independente, tema de anul acesta a reușit să aducă împreună nu doar oameni, ci și multiple limbaje de expresie.

„Lumi Conectate”, titlul ediției, a reunit atât designul clasic, cât și formele tot mai prezente de inteligență artificială. De la instalații imersive, la cercetare în domeniul sustenabilității, de la producția de materiale noi, la viziuni despre locuințele viitorului, de la mobilitatea electrică, la fuziuni între fizic și digital, cheia ediției din 2025 a Fuorisalone a fost fusionul între diverse aspecte ale dimensiunii umane, tehnologie și natură.
Branduri, designeri, universități, curatori și artiști au transformat Milano pentru o săptămână într-o sursă foarte bogată de inspirație și de noi viziuni legate de relația pe care o avem cu lumea. De la cele mai mari case de modă, la industria auto, creativitatea și relația dintre mediile artistice au făcut orașul să strălucească, de la cele mai cunoscute locații, la acele colțuri misterioase pe care vizitatorii au avut ocazia să le descopere acum.

glo™ este unul dintre protagoniștii Fuorisalone de anul acesta, participând printr-o instalație intitulată HYPER PORTAL, care a fost expusă ca piesa centrală a glo™ Creative Hub în perioada 7-13 aprilie, la Palazzo Moscova nr. 18, în cartierul Brera Design District, una dintre cele mai vizitate locații ale Fuorisalone. Astfel, prin acest proiect, glo™ își consolidează misiunea de susținător al artei, dezvolatată de-a lungul anilor de activitate prin inițiativa „glo for art” și inclusiv prin designul dispozitivelor, cum ar fi glo HYPER PRO, ce subliniază intersecția dintre artă și inovația tehnologică.

Inspirat de tema evenimentului și de legătura pe care brandul a stabilit-o cu lumea artei, glo™ a urmărit crearea unei simfonii de lumină, culoare și formă, instalația eliminând barierele dintre spectator și operă. Prin portalul de intrare, văzut ca un simbol al conexiunii, fiecare vizitator a fost parte a instalației pe parcursul traseului său, întrucât cu fiecare atingere sau interacțiune cu spațiul, lucrarea creștea, transformându-se într-o entitate vie care punea în valoare legătura dintre tehnologie, om și artă.

Michela Picchi, cunoscută pentru preferința sa pentru suprarealism și Pop Art, a primit cu entuziasm provocarea glo™ : „O explozie de culori, linii sinuose și o experiență pop-suprarealistă combinată cu tehnologie și design: HYPER PORTAL este o călătorie imersivă în care publicul, atingere după atingere, creează lumi interconectate și devine co-protagonist al lucrării prin împărtășire și pozitivitate, perfect sincronizată cu spiritul glo™.”
Te invităm să afli mai multe informații și să surprinzi un pic din atmosfera evenimentului pe pagina glo™.
glo™ este dispozitiv electronic ce se utilizează împreuna cu consumabilele compatibile ce conțin nicotină, o substanță ce creeaza dependență. Este destinat exclusiv consumatorilor de peste 18 ani. Acest produs nu este lipsit de riscuri.
Foto: glo™