Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Proiect nou (82)

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai COOL lansări și campanii. Iată ce ne-a atras atenția, în această perioadă!

KIKO MILANO prezinta colecția Snow-Kissed Holiday

Iarna aceasta, KIKO MILANO, ne invită să descoperim stilului après-ski prin noua colecție Snow-Kissed Holiday, o gamă festivă de produse de înfrumusețare inspirată de eleganța alpină italiană. Imaginează-ți vârfuri înzăpezite, seri cozy și lumini sclipitoare: este momentul să îmbrățișezi bucuria timpului petrecut pe pârtie.

Cu texturi inspirate dintr-un tărâm de iarnă, cu vârfuri muntoase și zăpadă fină ca pudra, fiecare produs de înaltă performanță este creat să reziste condițiilor dificile, pentru ca tu să te poți bucura din plin de fiecare clipă. Baze mate luminoase se împletesc cu străluciri înghețate, finisaje opalescente și accente cu luciu intens, în timp ce seturile festive și calendarul Advent sunt cadourile perfecte pentru cei dragi.

Cadourile care vor face diferența în acest sezon de sărbători

Într-o perioadă în care cadourile nu mai sunt doar simbolice, ci trebuie să ofere valoare reală, rezultate vizibile și grijă pe termen lung, FOREO, lider global în medical skin-tech, redefinește arta giftingului de beauty. Sărbătorile devin astfel o oportunitate de a dărui nu doar produse premium, ci experiențe care transformă ritualurile zilnice în tratamente profesionale, la domiciliu.

Între 3 și 31 decembrie, FOREO lansează Holiday Campaign, cu o reducere EXTRA de 35%, disponibilă cu codul HOLIDAY35 pe foreo.com. În acest interval, unele dintre cele mai dorite dispozitive ale brandului beneficiază de discounturi cumulate de până la 46%.

LUNA 4™ Plus – reducere 35% – dispozitivul de curățare facială elimină până la 99% din impurități și exces de sebum în doar un minut, datorită siliconului ultra-fin și pulsatiilor T-Sonic™. Integrarea LED light therapy contribuie la diminuarea semnelor de îmbătrânire și la îmbunătățirea aspectului general al pielii.

Patrick SCHWARZENEGGER l-a prezentat pe TOMMY HILFIGER cu o distincție de onoare pentru întreaga carieră la premiile FOOTWEAR NEWS ACHIEVEMENT AWARDS 2025

Tommy Hilfiger anunta ca ambasadorul global al brandlui TOMMY HILFIGER, Patrick Schwarzenegger, i-a acordat D-lui Tommy Hilfiger premiul pentru intreaga cariera la editia din 2025 a Footwear News Achievement Awards, ce a avut loc la Cipriani 25 Broadway, in New York, in data de 3 decembrie 2025. Tommy Hilfiger a participat alaturi de sotia sa, Dee Hilfiger, tot designer de moda.

Premiul pentru intreaga cariera recunoaste contributia domnului Tommy Hilfiger de peste patru decenii in domeniul modei, celebrand impactul sau asupra stilului american, influenta sa globala si modul in care incaltamintea a evoluat intr-o expresie caracteristica a identitatii moderne a brandului.

In timpul serii, Patrick a purtat un sacou de velur TOMMY HILFIGER, o camasa clasica de smoking, pantaloni din twill de lana pura si mocasini din piele lacuita. 

Tommy Hilfiger a purtat un costum TOMMY HILFIGER bleumarin cu doua randuri de nasturi si dungi subtiri, o camasa alba clasica cu nasturi, cravata de matase si pantofi din piele cu doua catarame.

Dee Hilfiger a purtat un trench din lana bleumarin TOMMY HILFIGER peste un blazer bleumarin din lana cu doua randuri de nasturi, asortat cu pantaloni drepti din lana bleumarin cu pliuri.

In ultimii 40 de ani, Tommy Hilfiger a reinventat stilul american clasic, conferindu-i o nota moderna si eleganta, iar incaltamintea a devenit elementul central al abordarii iconice a brandului in materie de vestimentatie. Astazi, colectiile includ incaltaminte pentru barbati, femei si copii, de la adidasi si pantofi de alergare pana la cizme, pantofi cu toc si sandale. Avand inovarea in centrul activitatii sale, TOMMY HILFIGER continua sa-si dezvolte oferta de incaltaminte pentru noile generatii.

Winter Wonderland Notino a adus magia Crăciunului în inima Bucureștiului

În prag de sărbători, Bucureștiul a intrat oficial în atmosfera de Crăciun odată cu Winter Wonderland Notino, evenimentul care, în perioada 5–7 decembrie 2025, a transformat The Villa într-un univers festiv dedicat frumuseții, răsfățului și inspirației. Pe parcursul celor trei zile, peste 2.000 de oameni au trecut pragul locației Notino, confirmând interesul crescut al publicului pentru experiențele interactive și întâlnirile cu brandurile preferate.

Accesul la eveniment a fost gratuit, însă participarea publicului s-a realizat exclusiv pe bază de booking prealabil, cu intervale orare dedicate. Toate cele 1.600 de sloturi disponibile au fost rezervate integral, în avans, semn al entuziasmului cu care comunitatea Notino din România a răspuns acestui format de eveniment.

Winter Wonderland a marcat, atât primul eveniment Notino de o asemenea amploare organizat în România, dar și prima ocazie în care brandul a invitat publicul larg la un eveniment de beauty. Această acțiune consolidează direcția Notino de a construi relații autentice cu clienții săi, dincolo de experiența online.

Un moment special: Meet & Greet cu Theo Rose

Unul dintre cele mai așteptate momente ale evenimentului a fost Meet & Greet-ul cu Theo Rose, care a avut loc pe 6 decembrie. Artista a fost prezentă la Winter Wonderland Notino, s-a întâlnit cu fanii, a oferit autografe, a stat la povești și a făcut fotografii alături de cei prezenți. Întâlnirea a adăugat o notă emoțională evenimentului și a transformat experiența Notino într-una cu adevărat memorabilă, în spiritul generos al sărbătorilor de iarnă.

COCA-COLA și GLOVO, împreună pentru a susține HOPE AND HOMES FOR CHILDREN

De Crăciun, Coca-Cola și Glovo și-au unit forțele pentru a oferi pachete alimentare familiilor vulnerabile, sprijinite de Fundația Hope and Homes for Children. Campania se desfășoară între 8 și 22 decembrie, iar Coca-Cola donează 50 de bani pentru fiecare produs din portofoliul Coca-Cola comandat prin aplicația Glovo.

Suma strânsă, până la un maximum de 14.000 de euro, va fi donată Fundației Hope and Homes for Children care va gestiona pregătirea și distribuirea meselor spre comunități. Prin această colaborare, Coca-Cola și Glovo își propun să asigure că peste 250 de beneficiari Hope and Homes for Children au nevoile acoperite pentru o perioadă de 4 luni.

„În fiecare an, de Crăciun, Coca-Cola transformă sezonul festiv într-un context magic, de conectare cu cei dragi nouă. Anul acesta ne-am propus să aducem magia mai aproape de cei care fac fapte bune, așa că mă bucur să fim din nou alături de Glovo pentru a veni în sprijinul familiilor vulnerabile și a le aduce un strop de fericire în preajma sărbătorilor. Bucuria este dublă, căci Hope and Homes for Children este un partener de lungă durată al Coca-Cola HBC România, credem în misiunea lor și sunt mândră să ne reconectăm în acest proiect frumos. Toți merităm magie de Crăciun, iar împreună magia devine mai puternică.”, declară Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România.

„La Glovo, folosim tehnologia pentru a sprijini comunitatea. Prin intermediul platformei noastre, oamenii se pot bucura acasă de lucrurile de care au nevoie, iar de data aceasta, împreună cu Coca-Cola și Hope and Homes for Children, folosim aceeași tehnologie pentru a aduce mai aproape și faptele bune. Cu un gest simplu – adăugarea unui produs Coca-Cola în comandă – clienții noștri pot contribui la asigurarea de mese și pachete alimentare pentru familii aflate în situații dificile. Ne bucurăm să fim parte dintr-un proiect în care fiecare comandă înseamnă, de fapt, un plus de normalitate și siguranță pentru un copil”., a declarat Roxana Vârgă-Ștefănescu, Coordonator Impact & Sustenabilitate, Glovo, Europa de Sud-Est.

Proiect nou (82)

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai COOL lansări și campanii. Iată ce ne-a atras atenția, în această perioadă!

KIKO MILANO prezinta colecția Snow-Kissed Holiday

Iarna aceasta, KIKO MILANO, ne invită să descoperim stilului après-ski prin noua colecție Snow-Kissed Holiday, o gamă festivă de produse de înfrumusețare inspirată de eleganța alpină italiană. Imaginează-ți vârfuri înzăpezite, seri cozy și lumini sclipitoare: este momentul să îmbrățișezi bucuria timpului petrecut pe pârtie.

Cu texturi inspirate dintr-un tărâm de iarnă, cu vârfuri muntoase și zăpadă fină ca pudra, fiecare produs de înaltă performanță este creat să reziste condițiilor dificile, pentru ca tu să te poți bucura din plin de fiecare clipă. Baze mate luminoase se împletesc cu străluciri înghețate, finisaje opalescente și accente cu luciu intens, în timp ce seturile festive și calendarul Advent sunt cadourile perfecte pentru cei dragi.

Cadourile care vor face diferența în acest sezon de sărbători

Într-o perioadă în care cadourile nu mai sunt doar simbolice, ci trebuie să ofere valoare reală, rezultate vizibile și grijă pe termen lung, FOREO, lider global în medical skin-tech, redefinește arta giftingului de beauty. Sărbătorile devin astfel o oportunitate de a dărui nu doar produse premium, ci experiențe care transformă ritualurile zilnice în tratamente profesionale, la domiciliu.

Între 3 și 31 decembrie, FOREO lansează Holiday Campaign, cu o reducere EXTRA de 35%, disponibilă cu codul HOLIDAY35 pe foreo.com. În acest interval, unele dintre cele mai dorite dispozitive ale brandului beneficiază de discounturi cumulate de până la 46%.

LUNA 4™ Plus – reducere 35% – dispozitivul de curățare facială elimină până la 99% din impurități și exces de sebum în doar un minut, datorită siliconului ultra-fin și pulsatiilor T-Sonic™. Integrarea LED light therapy contribuie la diminuarea semnelor de îmbătrânire și la îmbunătățirea aspectului general al pielii.

Patrick SCHWARZENEGGER l-a prezentat pe TOMMY HILFIGER cu o distincție de onoare pentru întreaga carieră la premiile FOOTWEAR NEWS ACHIEVEMENT AWARDS 2025

Tommy Hilfiger anunta ca ambasadorul global al brandlui TOMMY HILFIGER, Patrick Schwarzenegger, i-a acordat D-lui Tommy Hilfiger premiul pentru intreaga cariera la editia din 2025 a Footwear News Achievement Awards, ce a avut loc la Cipriani 25 Broadway, in New York, in data de 3 decembrie 2025. Tommy Hilfiger a participat alaturi de sotia sa, Dee Hilfiger, tot designer de moda.

Premiul pentru intreaga cariera recunoaste contributia domnului Tommy Hilfiger de peste patru decenii in domeniul modei, celebrand impactul sau asupra stilului american, influenta sa globala si modul in care incaltamintea a evoluat intr-o expresie caracteristica a identitatii moderne a brandului.

In timpul serii, Patrick a purtat un sacou de velur TOMMY HILFIGER, o camasa clasica de smoking, pantaloni din twill de lana pura si mocasini din piele lacuita. 

Tommy Hilfiger a purtat un costum TOMMY HILFIGER bleumarin cu doua randuri de nasturi si dungi subtiri, o camasa alba clasica cu nasturi, cravata de matase si pantofi din piele cu doua catarame.

Dee Hilfiger a purtat un trench din lana bleumarin TOMMY HILFIGER peste un blazer bleumarin din lana cu doua randuri de nasturi, asortat cu pantaloni drepti din lana bleumarin cu pliuri.

In ultimii 40 de ani, Tommy Hilfiger a reinventat stilul american clasic, conferindu-i o nota moderna si eleganta, iar incaltamintea a devenit elementul central al abordarii iconice a brandului in materie de vestimentatie. Astazi, colectiile includ incaltaminte pentru barbati, femei si copii, de la adidasi si pantofi de alergare pana la cizme, pantofi cu toc si sandale. Avand inovarea in centrul activitatii sale, TOMMY HILFIGER continua sa-si dezvolte oferta de incaltaminte pentru noile generatii.

Winter Wonderland Notino a adus magia Crăciunului în inima Bucureștiului

În prag de sărbători, Bucureștiul a intrat oficial în atmosfera de Crăciun odată cu Winter Wonderland Notino, evenimentul care, în perioada 5–7 decembrie 2025, a transformat The Villa într-un univers festiv dedicat frumuseții, răsfățului și inspirației. Pe parcursul celor trei zile, peste 2.000 de oameni au trecut pragul locației Notino, confirmând interesul crescut al publicului pentru experiențele interactive și întâlnirile cu brandurile preferate.

Accesul la eveniment a fost gratuit, însă participarea publicului s-a realizat exclusiv pe bază de booking prealabil, cu intervale orare dedicate. Toate cele 1.600 de sloturi disponibile au fost rezervate integral, în avans, semn al entuziasmului cu care comunitatea Notino din România a răspuns acestui format de eveniment.

Winter Wonderland a marcat, atât primul eveniment Notino de o asemenea amploare organizat în România, dar și prima ocazie în care brandul a invitat publicul larg la un eveniment de beauty. Această acțiune consolidează direcția Notino de a construi relații autentice cu clienții săi, dincolo de experiența online.

Un moment special: Meet & Greet cu Theo Rose

Unul dintre cele mai așteptate momente ale evenimentului a fost Meet & Greet-ul cu Theo Rose, care a avut loc pe 6 decembrie. Artista a fost prezentă la Winter Wonderland Notino, s-a întâlnit cu fanii, a oferit autografe, a stat la povești și a făcut fotografii alături de cei prezenți. Întâlnirea a adăugat o notă emoțională evenimentului și a transformat experiența Notino într-una cu adevărat memorabilă, în spiritul generos al sărbătorilor de iarnă.

COCA-COLA și GLOVO, împreună pentru a susține HOPE AND HOMES FOR CHILDREN

De Crăciun, Coca-Cola și Glovo și-au unit forțele pentru a oferi pachete alimentare familiilor vulnerabile, sprijinite de Fundația Hope and Homes for Children. Campania se desfășoară între 8 și 22 decembrie, iar Coca-Cola donează 50 de bani pentru fiecare produs din portofoliul Coca-Cola comandat prin aplicația Glovo.

Suma strânsă, până la un maximum de 14.000 de euro, va fi donată Fundației Hope and Homes for Children care va gestiona pregătirea și distribuirea meselor spre comunități. Prin această colaborare, Coca-Cola și Glovo își propun să asigure că peste 250 de beneficiari Hope and Homes for Children au nevoile acoperite pentru o perioadă de 4 luni.

„În fiecare an, de Crăciun, Coca-Cola transformă sezonul festiv într-un context magic, de conectare cu cei dragi nouă. Anul acesta ne-am propus să aducem magia mai aproape de cei care fac fapte bune, așa că mă bucur să fim din nou alături de Glovo pentru a veni în sprijinul familiilor vulnerabile și a le aduce un strop de fericire în preajma sărbătorilor. Bucuria este dublă, căci Hope and Homes for Children este un partener de lungă durată al Coca-Cola HBC România, credem în misiunea lor și sunt mândră să ne reconectăm în acest proiect frumos. Toți merităm magie de Crăciun, iar împreună magia devine mai puternică.”, declară Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România.

„La Glovo, folosim tehnologia pentru a sprijini comunitatea. Prin intermediul platformei noastre, oamenii se pot bucura acasă de lucrurile de care au nevoie, iar de data aceasta, împreună cu Coca-Cola și Hope and Homes for Children, folosim aceeași tehnologie pentru a aduce mai aproape și faptele bune. Cu un gest simplu – adăugarea unui produs Coca-Cola în comandă – clienții noștri pot contribui la asigurarea de mese și pachete alimentare pentru familii aflate în situații dificile. Ne bucurăm să fim parte dintr-un proiect în care fiecare comandă înseamnă, de fapt, un plus de normalitate și siguranță pentru un copil”., a declarat Roxana Vârgă-Ștefănescu, Coordonator Impact & Sustenabilitate, Glovo, Europa de Sud-Est.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă