Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai cool noutăți și campanii. Iată ce ne-a atras atenția!
Zalando lansează programul de loialitate Plus pentru clienții din România
Zalando, una dintre cele mai populare platforme de modă și lifestyle din România și Europa, a lansat un program gratuit de loialitate sub numele Plus, dedicat clienților săi din România. Programul răsplătește clienții pentru interacțiunea lor cu platforma, oferindu-le puncte care deblochează diverse niveluri de beneficii. Serviciile de înaltă calitate și dorința de a oferi celei mai bune experiențe de cumpărături pe toate piețele sunt piloni esențiali ai strategiei Zalando, contribuind la o implicare mai mare a clienților și la consolidarea relațiilor cu aceștia. Noul program Plus reprezintă un pas important în direcția atingerii acestui obiectiv. În cadrul programului, punctele pot fi acumulate nu doar prin cumpărături, ci și prin interacțiuni precum abonarea la newsletter. Odată atins un anumit prag de puncte, următorul nivel de beneficii este deblocat. Printre beneficii se numără oferte speciale și reduceri, vouchere de ziua de naștere, acces rapid la colecții exclusive și lansări de modă pe Zalando și Lounge by Zalando, precum și invitații la evenimente.
Programul Zalando Plus se extinde și pe platforma Lounge by Zalando, unde membrii pot acumula puncte pentru activitatea și achizițiile lor, beneficiind totodată de acces anticipat la campaniile Lounge.
Lansarea programului Zalando Plus în România vine ca un răspuns clar la așteptările clienților. Studiile interne Zalando arată că până la 61% dintre clienți își doresc să fie recompensați pentru loialitatea lor și caută activ astfel de beneficii.
„Clienții noștri se află în centrul a tot ceea ce facem. De aceea, ne angajăm să înțelegem cât mai bine obiceiurile și nevoile lor de cumpărare. Monitorizăm constant modul în care se schimbă atitudinile față de cumpărăturile de fashion – în special în rândul generațiilor mai tinere, unde menținerea loialității față de branduri devine tot mai dificilă. Credem că programul Plus ne va ajuta să consolidăm relația cu clienții din toate categoriile de vârstă din România. În linie cu strategia noastră generală, ne propunem să oferim cea mai bună experiență de cumpărături și să facem interacțiunile cu Zalando mai atractive și mai relevante. Ambiția noastră pe termen lung nu este doar de a consolida loialitatea clienților, ci și de a contribui activ la modelarea viitorului industriei de fashion e-commerce.”, declară Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando.
Până în prezent, programul Zalando Plus a fost lansat în 17 țări europene, inclusiv România, ca parte a misiunii Zalando de a oferi o experiență de cumpărături de cea mai înaltă calitate și de a întări relațiile cu clienții.

Calvin Klein lansează noua colecție de denim cu MINGYU
Calvin Klein lansează o campanie cu artistul K-pop MINGYU în această toamnă. Cu un stil natural și cool, MINGYU stârnește dorința pentru celebrul denim al brandului, cu noi stiluri pline de energie proaspătă prin grafică de impact, stiluri tonale și straturi seducătoare de elemente de bază neașteptate.
O atracție remarcabilă a sezonului, noul denim cu imprimeul CK Emblem reinterpretează monograma caracteristică a brandului într-un imprimeu îndrăzneț pe toată suprafața, care conferă blugilor și jachetelor trucker un aspect curat și grafic.

Revoluție în beauty: FAQ™ Swiss lansează prima linie multidimensională cu microcurent dual și terapie LED
FAQ™ Swiss, brandul elvețian de top aflat sub umbrela FOREO și recunoscut pentru inovațiile sale în domeniul anti-aging, își extinde portofoliul cu lansarea celei mai avansate colecții de până acum: FAQ™ 400. Concepute pentru a tonifia, redefini și sculpta, aceste dispozitive acționează în profunzime, dincolo de suprafața pielii, stimulând mușchii, activând producția de colagen și optimizând absorbția produselor de îngrijire — oferind rezultate la nivel profesional, atât pentru față, cât și pentru corp.
Vedeta colecției este FAQ™ 402, un dispozitiv dual de tonifiere cu microcurenți cu lumină LED roșie pentru față și gât – revoluția care rescrie regulile îngrijirii anti-aging. Combinând microcurentul cu terapia cu lumină roșie, pentru stimularea colagenului și regenerarea celulară, dispozitivul oferă mai mult decât un tratament de lifting – este o experiență de îngrijire multidimensională în confortul casei tale, cu efecte vizibile și de durată.
Microcurentul din FAQ™ 402 este susținut de inteligență artificială: un algoritm adaptiv ajustează fin intensitatea curentului în timp real, în funcție de rezistența pielii și reacția mușchilor – pentru un tratament personalizat, optim, pentru fiecare zonă a feței. În plus, AI asigură distribuirea uniformă a curentului prin toate cele 4 sfere, oferind o experiență mai lină și mai confortabilă. (Foto: FAQ™ 402)

Nike aduce inovație în fiecare alergare
De peste 50 de ani, Nike împinge limitele inovației și designului pentru a inspira toți alergătorii. Astăzi, Nike Running continuă să satisfacă nevoile tuturor sportivilor. Indiferent de unde și cum decid să alerge, sportivii de performanță sau amatori, pot testa de acum cele mai noi modele: Nike Vomero Plus, Nike Structure 26 și Nike Pegasus Premium.
Încălțămintea Nike Running răspunde nevoilor atemporale ale alergătorilor de reacție rapidă, amortizare și susținere indiferent de tipul de alergare pe care îl practică.
Nike Running continuă să redefinească viitorul pentru toți alergătorii care vor să-și depășească barierele în ziua cursei – indiferent de distanța sau tipul de competiție ales, fie pe șosea, pistă sau teren. Validat de sportivi de elită și recorduri mondiale, avantajul competitiv al Nike constă în sistemul său de viteză – o combinație proprie de unități Air Zoom, spume și plăci din fibră de carbon.
Nike Vomero Plus oferă o amortizare generoasă
Noul model de încălțăminte Nike Vomero Plus este special conceput pentru alergarea pe șosea. Acesta oferă o amortizare incredibilă și confort sporit, ajutând sportivii să-și îmbunătățească performanța, protecția la impact și timpul de recuperare.
Vomero Plus are o talpă intermediară completă din ZoomX, fiind mai moale, mai ușoară și mai reactivă decât Vomero 18 — un model popular printre alergători.

Studiu: Persoanele cu obezitate severă au slăbit mai mult și nu au mai luat în greutate cu shake-ul înlocuitor de masă Herbalife Formula 1
Un studiu derulat timp de doi ani și publicat în revista internațională Metabolites arată că pacienții cu obezitate de clasa II au reușit să slăbească și să nu revină la greutatea initială, timp de doi ani, cât timp au înlocuit micul dejun și prânzul cu shake-ul înlocuitor de masă Herbalife Formula 1.
Cercetarea a comparat două grupuri de participanți înscrise în programe specializate de management al greutății: unul din Dublin și celălalt din diverse locații din Marea Britanie. Toți participanții aveau un indice de masă corporală (IMC) ≥ 35 și cel puțin o complicație asociată obezității (obezitate de clasa II).
Ambele grupuri au primit aceleași recomandări medicale: reducerea aportului caloric cu 500 kcal pe zi și practicarea a cel puțin 150 de minute de activitate fizică pe săptămână. Diferența a fost că participanții din Dublin au fost instruiți să consume shake-ul Herbalife Formula 1 ca înlocuitor de mic dejun și prânz și au avut acces, dacă și-au dorit, la o sală de sport pentru a face mișcare.
Rezultatele studiului:
După doi ani s-a remarcat că persoanele care au consumat înlocuitorul de masă Herbalife Formula 1 au avut o pierdere în greutate mai mare și mai sustenabilă, comparativ cu ceilalți participanți la studiu.
După 1 an: Grupul din Dublin a înregistrat o pierdere medie în greutate de 6,1%, comparativ cu doar 1,3% în grupul din Marea Britanie.
După 2 ani: Participanții care au consumat shake-ul Formula 1 au menținut o pierdere medie în greutate de 5,7 kg, în timp ce la persoanele din grupul din Marea Britanie s-a constatat, din contra, o creștere medie în greutate de 0,7 kg.
În plus, în rândul persoanelor care au consumat shake-ul înlocuitor de masă s-au observat îmbunătățiri semnificative ale controlului glicemic (HbA1c) atât după 52 de săptămâni, cât și după 104 săptămâni.

BUMBU este romul super premium nr. 1 în lume și în România, conform IWSR , respectiv Nielsen
Potrivit IWSR Global Trends Report 2025, premiumizarea își menține forța la nivel global, chiar dacă evoluează într-un ritm diferit de la o piață la alta. Segmentul premium și super-premium a crescut la nivel global cu 3% în 2024, pe fondul frecvenței de consum mai scăzute, dar a unei alegeri mai atente a consumatorilor, care caută calitate, relevanță și experiențe memorabile, mai ales în universul vibrant al cocktailurilor.
BUMBU este numărul 1 și în România, devenind în anul fiscal 2025 (iulie 2024-iunie 2025), liderul categoriei de rom (în total) în universul Modern Retail, cu o creștere valorică aproape dublă față de anul anterior și de peste 9 puncte market share.
„BUMBU a devenit romul numărul unu în valoare pe piața din România datorită unui mix coerent de acțiuni în Off Trade și E-commerce. Împreună cu o echipă puternică, am construit o prezență premium la raft, am creat momente memorabile de interacțiune cu consumatorii prin degustări și experiențe tematice, am implementat promoții tactice în perioade cheie și am consolidat distribuția prin parteneriate strategice cu retailerii. Această sinergie între vizibilitate, experiență și disponibilitate a fost motorul creșterii continue, transformând BUMBU într-un simbol al segmentului premium în România” a declarat Andrei Șchiopu, Head of Modern Trade Pernod Ricard România.

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai cool noutăți și campanii. Iată ce ne-a atras atenția!
Zalando lansează programul de loialitate Plus pentru clienții din România
Zalando, una dintre cele mai populare platforme de modă și lifestyle din România și Europa, a lansat un program gratuit de loialitate sub numele Plus, dedicat clienților săi din România. Programul răsplătește clienții pentru interacțiunea lor cu platforma, oferindu-le puncte care deblochează diverse niveluri de beneficii. Serviciile de înaltă calitate și dorința de a oferi celei mai bune experiențe de cumpărături pe toate piețele sunt piloni esențiali ai strategiei Zalando, contribuind la o implicare mai mare a clienților și la consolidarea relațiilor cu aceștia. Noul program Plus reprezintă un pas important în direcția atingerii acestui obiectiv. În cadrul programului, punctele pot fi acumulate nu doar prin cumpărături, ci și prin interacțiuni precum abonarea la newsletter. Odată atins un anumit prag de puncte, următorul nivel de beneficii este deblocat. Printre beneficii se numără oferte speciale și reduceri, vouchere de ziua de naștere, acces rapid la colecții exclusive și lansări de modă pe Zalando și Lounge by Zalando, precum și invitații la evenimente.
Programul Zalando Plus se extinde și pe platforma Lounge by Zalando, unde membrii pot acumula puncte pentru activitatea și achizițiile lor, beneficiind totodată de acces anticipat la campaniile Lounge.
Lansarea programului Zalando Plus în România vine ca un răspuns clar la așteptările clienților. Studiile interne Zalando arată că până la 61% dintre clienți își doresc să fie recompensați pentru loialitatea lor și caută activ astfel de beneficii.
„Clienții noștri se află în centrul a tot ceea ce facem. De aceea, ne angajăm să înțelegem cât mai bine obiceiurile și nevoile lor de cumpărare. Monitorizăm constant modul în care se schimbă atitudinile față de cumpărăturile de fashion – în special în rândul generațiilor mai tinere, unde menținerea loialității față de branduri devine tot mai dificilă. Credem că programul Plus ne va ajuta să consolidăm relația cu clienții din toate categoriile de vârstă din România. În linie cu strategia noastră generală, ne propunem să oferim cea mai bună experiență de cumpărături și să facem interacțiunile cu Zalando mai atractive și mai relevante. Ambiția noastră pe termen lung nu este doar de a consolida loialitatea clienților, ci și de a contribui activ la modelarea viitorului industriei de fashion e-commerce.”, declară Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando.
Până în prezent, programul Zalando Plus a fost lansat în 17 țări europene, inclusiv România, ca parte a misiunii Zalando de a oferi o experiență de cumpărături de cea mai înaltă calitate și de a întări relațiile cu clienții.

Calvin Klein lansează noua colecție de denim cu MINGYU
Calvin Klein lansează o campanie cu artistul K-pop MINGYU în această toamnă. Cu un stil natural și cool, MINGYU stârnește dorința pentru celebrul denim al brandului, cu noi stiluri pline de energie proaspătă prin grafică de impact, stiluri tonale și straturi seducătoare de elemente de bază neașteptate.
O atracție remarcabilă a sezonului, noul denim cu imprimeul CK Emblem reinterpretează monograma caracteristică a brandului într-un imprimeu îndrăzneț pe toată suprafața, care conferă blugilor și jachetelor trucker un aspect curat și grafic.

Revoluție în beauty: FAQ™ Swiss lansează prima linie multidimensională cu microcurent dual și terapie LED
FAQ™ Swiss, brandul elvețian de top aflat sub umbrela FOREO și recunoscut pentru inovațiile sale în domeniul anti-aging, își extinde portofoliul cu lansarea celei mai avansate colecții de până acum: FAQ™ 400. Concepute pentru a tonifia, redefini și sculpta, aceste dispozitive acționează în profunzime, dincolo de suprafața pielii, stimulând mușchii, activând producția de colagen și optimizând absorbția produselor de îngrijire — oferind rezultate la nivel profesional, atât pentru față, cât și pentru corp.
Vedeta colecției este FAQ™ 402, un dispozitiv dual de tonifiere cu microcurenți cu lumină LED roșie pentru față și gât – revoluția care rescrie regulile îngrijirii anti-aging. Combinând microcurentul cu terapia cu lumină roșie, pentru stimularea colagenului și regenerarea celulară, dispozitivul oferă mai mult decât un tratament de lifting – este o experiență de îngrijire multidimensională în confortul casei tale, cu efecte vizibile și de durată.
Microcurentul din FAQ™ 402 este susținut de inteligență artificială: un algoritm adaptiv ajustează fin intensitatea curentului în timp real, în funcție de rezistența pielii și reacția mușchilor – pentru un tratament personalizat, optim, pentru fiecare zonă a feței. În plus, AI asigură distribuirea uniformă a curentului prin toate cele 4 sfere, oferind o experiență mai lină și mai confortabilă. (Foto: FAQ™ 402)

Nike aduce inovație în fiecare alergare
De peste 50 de ani, Nike împinge limitele inovației și designului pentru a inspira toți alergătorii. Astăzi, Nike Running continuă să satisfacă nevoile tuturor sportivilor. Indiferent de unde și cum decid să alerge, sportivii de performanță sau amatori, pot testa de acum cele mai noi modele: Nike Vomero Plus, Nike Structure 26 și Nike Pegasus Premium.
Încălțămintea Nike Running răspunde nevoilor atemporale ale alergătorilor de reacție rapidă, amortizare și susținere indiferent de tipul de alergare pe care îl practică.
Nike Running continuă să redefinească viitorul pentru toți alergătorii care vor să-și depășească barierele în ziua cursei – indiferent de distanța sau tipul de competiție ales, fie pe șosea, pistă sau teren. Validat de sportivi de elită și recorduri mondiale, avantajul competitiv al Nike constă în sistemul său de viteză – o combinație proprie de unități Air Zoom, spume și plăci din fibră de carbon.
Nike Vomero Plus oferă o amortizare generoasă
Noul model de încălțăminte Nike Vomero Plus este special conceput pentru alergarea pe șosea. Acesta oferă o amortizare incredibilă și confort sporit, ajutând sportivii să-și îmbunătățească performanța, protecția la impact și timpul de recuperare.
Vomero Plus are o talpă intermediară completă din ZoomX, fiind mai moale, mai ușoară și mai reactivă decât Vomero 18 — un model popular printre alergători.

Studiu: Persoanele cu obezitate severă au slăbit mai mult și nu au mai luat în greutate cu shake-ul înlocuitor de masă Herbalife Formula 1
Un studiu derulat timp de doi ani și publicat în revista internațională Metabolites arată că pacienții cu obezitate de clasa II au reușit să slăbească și să nu revină la greutatea initială, timp de doi ani, cât timp au înlocuit micul dejun și prânzul cu shake-ul înlocuitor de masă Herbalife Formula 1.
Cercetarea a comparat două grupuri de participanți înscrise în programe specializate de management al greutății: unul din Dublin și celălalt din diverse locații din Marea Britanie. Toți participanții aveau un indice de masă corporală (IMC) ≥ 35 și cel puțin o complicație asociată obezității (obezitate de clasa II).
Ambele grupuri au primit aceleași recomandări medicale: reducerea aportului caloric cu 500 kcal pe zi și practicarea a cel puțin 150 de minute de activitate fizică pe săptămână. Diferența a fost că participanții din Dublin au fost instruiți să consume shake-ul Herbalife Formula 1 ca înlocuitor de mic dejun și prânz și au avut acces, dacă și-au dorit, la o sală de sport pentru a face mișcare.
Rezultatele studiului:
După doi ani s-a remarcat că persoanele care au consumat înlocuitorul de masă Herbalife Formula 1 au avut o pierdere în greutate mai mare și mai sustenabilă, comparativ cu ceilalți participanți la studiu.
După 1 an: Grupul din Dublin a înregistrat o pierdere medie în greutate de 6,1%, comparativ cu doar 1,3% în grupul din Marea Britanie.
După 2 ani: Participanții care au consumat shake-ul Formula 1 au menținut o pierdere medie în greutate de 5,7 kg, în timp ce la persoanele din grupul din Marea Britanie s-a constatat, din contra, o creștere medie în greutate de 0,7 kg.
În plus, în rândul persoanelor care au consumat shake-ul înlocuitor de masă s-au observat îmbunătățiri semnificative ale controlului glicemic (HbA1c) atât după 52 de săptămâni, cât și după 104 săptămâni.

BUMBU este romul super premium nr. 1 în lume și în România, conform IWSR , respectiv Nielsen
Potrivit IWSR Global Trends Report 2025, premiumizarea își menține forța la nivel global, chiar dacă evoluează într-un ritm diferit de la o piață la alta. Segmentul premium și super-premium a crescut la nivel global cu 3% în 2024, pe fondul frecvenței de consum mai scăzute, dar a unei alegeri mai atente a consumatorilor, care caută calitate, relevanță și experiențe memorabile, mai ales în universul vibrant al cocktailurilor.
BUMBU este numărul 1 și în România, devenind în anul fiscal 2025 (iulie 2024-iunie 2025), liderul categoriei de rom (în total) în universul Modern Retail, cu o creștere valorică aproape dublă față de anul anterior și de peste 9 puncte market share.
„BUMBU a devenit romul numărul unu în valoare pe piața din România datorită unui mix coerent de acțiuni în Off Trade și E-commerce. Împreună cu o echipă puternică, am construit o prezență premium la raft, am creat momente memorabile de interacțiune cu consumatorii prin degustări și experiențe tematice, am implementat promoții tactice în perioade cheie și am consolidat distribuția prin parteneriate strategice cu retailerii. Această sinergie între vizibilitate, experiență și disponibilitate a fost motorul creșterii continue, transformând BUMBU într-un simbol al segmentului premium în România” a declarat Andrei Șchiopu, Head of Modern Trade Pernod Ricard România.