Alist Bazar, noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu lansările și campaniile importante. Iată ce ne-a atras atenția, în această perioadă!
COS anunță cea de-a 4-a participare la NEW YORK FASHION WEEK în luna septembrie
În această toamnă, COS revine la New York Fashion Week pentru a-și prezenta colecția de toamnă- iarnă 2025. Aceasta marchează cea de-a patra participare consecutivă a brandului, în luna septembrie, în cadrul calendarului oficial al Council of Fashion Designers of America (CFDA).
Implicându-se activ în comunitățile din avangarda modei, artei, designului și culturii moderne, COS își consolidează prezența în metropola New York – promovând manufactura, inovația în design și un respect profund pentru calitatea materialelor utilizate, pe una dintre cele mai emblematice scene internaționale ale industriei modei.

COLECTIA KIKO MILANO x CANDY CRUSH®: O EXPLOZIE DE DISTRACTIE
E timpul sa-ti ridici nivelul in jocul frumusetii cu noua colectie editie limitata KIKO MILANO Candy Crush. Estetica indrazneata si jucausa a colectiei se scufunda in universul Candy Crush Saga®, oferind o explozie de culori stralucitoare. Nuantele vibrante de rosu jeleu, albastru acadea, roz guma de mestecat si galben lamaie se joaca si ies in evidenta pentru look-uri pline de distractie efervescenta.
Glamourul intalneste jocul in aceasta colectie: de la farduri de pleoape cu textura jeleu si sclipiri stralucitoare, la iluminatoare radiante si produse de buze multidimensionale cu efecte luminoase, fiecare articol este pregatit in ambalaje inspirate de bomboanele clasice si de estetica emblematica a jocului.
Candy Crush Saga este unul dintre cele mai populare jocuri mobile din lume, aducand bucurie jucatorilor de pretutindeni prin cele peste 19.000 de niveluri pline de culoare si distractie cu bomboane. Gandita pentru a oferi un „sugar rush” de stil, aceasta colaborare le invita pe iubitoarele de beauty sa combine, sa potriveasca si sa se joace cu look-uri indraznete pline de farmecul colorat al bomboanelor.

IKEA continuă să sprijine comunitățile vulnerabile și promovează artizanatul durabil prin noua colecție MÄVINN
Pentru al treilea an consecutiv, IKEA sprijină antreprenoriatul social și pune în valoare meșteșugurile tradiționale din întreaga lume prin lansarea unei noi colecții realizate în parteneriat cu întreprinderi sociale din zone vulnerabile. Cea mai recentă colecție MÄVINN include 18 articole confecționate manual și reconfirmă faptul că moștenirea culturală a artizanilor, meșteșugurile artistice tradiționale și creativitatea pot susține o viață de zi cu zi mai bună, acasă.
Din anul 2012, IKEA încurajează accesul echitabil la oportunități de angajare și colaborează cu întreprinderi sociale din întreaga lume, sprijinind mijloacele de trai durabile în comunitățile defavorizate și promovând o lume incluzivă, în care toată lumea are șansa să lucreze și să se dezvolte.
MÄVINN – o schimbare în bine
Bazându-se pe succesul edițiilor anterioare, colecția MÄVINN 2025 aduce în atenție 18 produse realizate manual de artizani din Bangladesh, India, Indonezia, Iordania și Tailanda. Fiecare piesă pune în valoare meșteșugurile tradiționale specifice zonei și folosește în mod creativ materiale naturale, îmbinând patrimoniul cultural cu designul contemporan.
MÄVINN este mai mult decât o colecție de mobilier și accesorii pentru casă. Fiecare coș, covor sau abajur reflectă mândria meșteșugarilor care lucrează nu doar pentru a-și asigura independența financiară, ci și pentru un viitor mai prosper, o poziție socială mai bună și mai multe oportunități pentru familiile lor.
„Colecția MÄVINN își propune să încurajeze schimbarea pozitivă pentru artizani și pentru comunitățile lor, asemenea unei pietricele care creează în apă unde al căror impact se propagă mult, dincolo de ceea ce se vede la suprafață. Atunci când optezi pentru aceste piese, investești în capacitatea cuiva de a-și construi un viitor,” declară Magnus Nord, Implementation Leader, IKEA Social Entrepreneurship.
Alegând articole din colecția MÄVINN, fiecare dintre noi poate contribui la crearea unei societăți mai incluzive, înfrumusețându-și în același timp casa cu piese realizate cu grijă și cu mult drag, care au o poveste în spate. De la tehnicile străvechi utilizate și până la materialele atent selecționate, fiecare detaliu reflectă talentul artizanilor și elementele de design specifice locului.

Niavis: Prevenția, noul criteriu în alegerile de produse naturiste
Produsele cu ingrediente simple, certificate bio și fără aditivi devin tot mai prezente în coșurile recurente ale românilor preocupați de un stil de viață echilibrat. Niavis, unul dintre cele mai importante branduri de produse naturiste și superalimente din România, confirmă această tendință prin achizițiile constante observate în acest an.
Potrivit reprezentanților Niavis, clienții activi revin constant către produse bio, cu compoziții clare și ușor de înțeles. Astfel, sarea celtică, fulgii de drojdie inactivă, scorțișoara, matcha și fulgii de ovăz ecologici fără gluten sunt cele mai vândute produse în 2024.
„Tot mai mulți dintre clienții Niavis fac alegeri alimentare recurente în cheia prevenției – caută produse naturale, certificate ecologic, cu beneficii reale pentru sănătate, nu doar ingrediente la modă. Este o direcție clară de consum conștient, nu o simplă tendință de moment”, declară reprezentanții Niavis.
Prevenția în farfurie: alternative mai curate la ingredientele convenționale
În coșurile săptămânale apar din ce în ce mai des variante naturale în locul ingredientelor procesate – de exemplu, zahărul rafinat este înlocuit cu zahăr de cocos sau sirop de agave, iar cerealele ultraprocesate sunt înlocuite cu fulgi de ovăz sau granola bio. Condimentele funcționale, precum ghimbirul sau turmericul, au devenit parte din rutina zilnică pentru beneficiile aduse digestiei, imunității și reducerii inflamației.
Pentru a susține un consum mai informat, Niavis a lansat inițiativa #CulorileNaturii, aducând în prim-plan nutriția conștientă. Primul eveniment din serie a reunit specialiști în nutriție, consumatori și creatori de conținut într-un cadru interactiv, cu degustări, discuții aplicate și demontarea unor mituri frecvent întâlnite în alimentația de zi cu zi.

Möller’s vine cu un produs nou pe piață
Möller’s, expertul în Omega-3 natural de la 1854, lansează o nouă variantă delicioasă a jeleurilor gumate Möller’s Peștișori Omega-3 cu fructul pasiunii, un produs inovator, cu o combinație unică de gust și beneficii pentru sănătate.
Peștișorii cu gust bun de lămâie verde și fructul pasiunii sunt bogați în acizi grași esențiali Omega-3 naturali (DHA și EPA) și vitamina D.

Produsul nou lansat completează gama de Möller’s Omega-3 sub formă de jeleuri gumate, care conține alte 3 variante iubite de juniori, cu arome naturale de portocale, căpșuni, respectiv cola.

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu lansările și campaniile importante. Iată ce ne-a atras atenția, în această perioadă!
COS anunță cea de-a 4-a participare la NEW YORK FASHION WEEK în luna septembrie
În această toamnă, COS revine la New York Fashion Week pentru a-și prezenta colecția de toamnă- iarnă 2025. Aceasta marchează cea de-a patra participare consecutivă a brandului, în luna septembrie, în cadrul calendarului oficial al Council of Fashion Designers of America (CFDA).
Implicându-se activ în comunitățile din avangarda modei, artei, designului și culturii moderne, COS își consolidează prezența în metropola New York – promovând manufactura, inovația în design și un respect profund pentru calitatea materialelor utilizate, pe una dintre cele mai emblematice scene internaționale ale industriei modei.

COLECTIA KIKO MILANO x CANDY CRUSH®: O EXPLOZIE DE DISTRACTIE
E timpul sa-ti ridici nivelul in jocul frumusetii cu noua colectie editie limitata KIKO MILANO Candy Crush. Estetica indrazneata si jucausa a colectiei se scufunda in universul Candy Crush Saga®, oferind o explozie de culori stralucitoare. Nuantele vibrante de rosu jeleu, albastru acadea, roz guma de mestecat si galben lamaie se joaca si ies in evidenta pentru look-uri pline de distractie efervescenta.
Glamourul intalneste jocul in aceasta colectie: de la farduri de pleoape cu textura jeleu si sclipiri stralucitoare, la iluminatoare radiante si produse de buze multidimensionale cu efecte luminoase, fiecare articol este pregatit in ambalaje inspirate de bomboanele clasice si de estetica emblematica a jocului.
Candy Crush Saga este unul dintre cele mai populare jocuri mobile din lume, aducand bucurie jucatorilor de pretutindeni prin cele peste 19.000 de niveluri pline de culoare si distractie cu bomboane. Gandita pentru a oferi un „sugar rush” de stil, aceasta colaborare le invita pe iubitoarele de beauty sa combine, sa potriveasca si sa se joace cu look-uri indraznete pline de farmecul colorat al bomboanelor.

IKEA continuă să sprijine comunitățile vulnerabile și promovează artizanatul durabil prin noua colecție MÄVINN
Pentru al treilea an consecutiv, IKEA sprijină antreprenoriatul social și pune în valoare meșteșugurile tradiționale din întreaga lume prin lansarea unei noi colecții realizate în parteneriat cu întreprinderi sociale din zone vulnerabile. Cea mai recentă colecție MÄVINN include 18 articole confecționate manual și reconfirmă faptul că moștenirea culturală a artizanilor, meșteșugurile artistice tradiționale și creativitatea pot susține o viață de zi cu zi mai bună, acasă.
Din anul 2012, IKEA încurajează accesul echitabil la oportunități de angajare și colaborează cu întreprinderi sociale din întreaga lume, sprijinind mijloacele de trai durabile în comunitățile defavorizate și promovând o lume incluzivă, în care toată lumea are șansa să lucreze și să se dezvolte.
MÄVINN – o schimbare în bine
Bazându-se pe succesul edițiilor anterioare, colecția MÄVINN 2025 aduce în atenție 18 produse realizate manual de artizani din Bangladesh, India, Indonezia, Iordania și Tailanda. Fiecare piesă pune în valoare meșteșugurile tradiționale specifice zonei și folosește în mod creativ materiale naturale, îmbinând patrimoniul cultural cu designul contemporan.
MÄVINN este mai mult decât o colecție de mobilier și accesorii pentru casă. Fiecare coș, covor sau abajur reflectă mândria meșteșugarilor care lucrează nu doar pentru a-și asigura independența financiară, ci și pentru un viitor mai prosper, o poziție socială mai bună și mai multe oportunități pentru familiile lor.
„Colecția MÄVINN își propune să încurajeze schimbarea pozitivă pentru artizani și pentru comunitățile lor, asemenea unei pietricele care creează în apă unde al căror impact se propagă mult, dincolo de ceea ce se vede la suprafață. Atunci când optezi pentru aceste piese, investești în capacitatea cuiva de a-și construi un viitor,” declară Magnus Nord, Implementation Leader, IKEA Social Entrepreneurship.
Alegând articole din colecția MÄVINN, fiecare dintre noi poate contribui la crearea unei societăți mai incluzive, înfrumusețându-și în același timp casa cu piese realizate cu grijă și cu mult drag, care au o poveste în spate. De la tehnicile străvechi utilizate și până la materialele atent selecționate, fiecare detaliu reflectă talentul artizanilor și elementele de design specifice locului.

Niavis: Prevenția, noul criteriu în alegerile de produse naturiste
Produsele cu ingrediente simple, certificate bio și fără aditivi devin tot mai prezente în coșurile recurente ale românilor preocupați de un stil de viață echilibrat. Niavis, unul dintre cele mai importante branduri de produse naturiste și superalimente din România, confirmă această tendință prin achizițiile constante observate în acest an.
Potrivit reprezentanților Niavis, clienții activi revin constant către produse bio, cu compoziții clare și ușor de înțeles. Astfel, sarea celtică, fulgii de drojdie inactivă, scorțișoara, matcha și fulgii de ovăz ecologici fără gluten sunt cele mai vândute produse în 2024.
„Tot mai mulți dintre clienții Niavis fac alegeri alimentare recurente în cheia prevenției – caută produse naturale, certificate ecologic, cu beneficii reale pentru sănătate, nu doar ingrediente la modă. Este o direcție clară de consum conștient, nu o simplă tendință de moment”, declară reprezentanții Niavis.
Prevenția în farfurie: alternative mai curate la ingredientele convenționale
În coșurile săptămânale apar din ce în ce mai des variante naturale în locul ingredientelor procesate – de exemplu, zahărul rafinat este înlocuit cu zahăr de cocos sau sirop de agave, iar cerealele ultraprocesate sunt înlocuite cu fulgi de ovăz sau granola bio. Condimentele funcționale, precum ghimbirul sau turmericul, au devenit parte din rutina zilnică pentru beneficiile aduse digestiei, imunității și reducerii inflamației.
Pentru a susține un consum mai informat, Niavis a lansat inițiativa #CulorileNaturii, aducând în prim-plan nutriția conștientă. Primul eveniment din serie a reunit specialiști în nutriție, consumatori și creatori de conținut într-un cadru interactiv, cu degustări, discuții aplicate și demontarea unor mituri frecvent întâlnite în alimentația de zi cu zi.

Möller’s vine cu un produs nou pe piață
Möller’s, expertul în Omega-3 natural de la 1854, lansează o nouă variantă delicioasă a jeleurilor gumate Möller’s Peștișori Omega-3 cu fructul pasiunii, un produs inovator, cu o combinație unică de gust și beneficii pentru sănătate.
Peștișorii cu gust bun de lămâie verde și fructul pasiunii sunt bogați în acizi grași esențiali Omega-3 naturali (DHA și EPA) și vitamina D.

Produsul nou lansat completează gama de Möller’s Omega-3 sub formă de jeleuri gumate, care conține alte 3 variante iubite de juniori, cu arome naturale de portocale, căpșuni, respectiv cola.