Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Proiect nou - 2025-08-04T115449.979

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările importante. Iată ce ne a atras atenția!

Alege culoarea care te definește, cu îngrijirea de care ai nevoie: noua vopsea de păr Schwarzkopf Creme Supreme cu sistem 3 x Bonding HaptIQ

Gata cu grijile legate de vopsirea părului acasă – noua vopsea Creme Supreme de la Schwarzkopf protejează părul împotriva deteriorării vizibile la fiecare pas! Acest lucru se datorează sistemului revoluționar Schwarzkopf Bonding HaptIQ, ce oferă rezultate tangibile și vizibile, și este integrat în toate cele trei etape ale procesului de colorare (Pregătire – Vopsire – Îngrijire post-vopsire). Astfel, Schwarzkopf Creme Supreme devine combinația perfectă între o culoare uniformă și luminoasă, cu o acoperire a firelor albe de până la 100% și o îngrijire profundă.

Unul dintre cele mai frecvente motive pentru care evităm vopsirea părului acasă este teama de deteriorare. Mulți ne temem că părul va deveni fragil și lipsit de strălucire, iar acest lucru va compromite rezultatul final, ducând la un aspect neuniform al culorii. Conștienți de aceste preocupări, experții Schwarzkopf au creat noua vopsea Creme Supreme, special formulată pentru a răspunde nevoilor de protecție și îngrijire a părului în timpul procesului de colorare.

Scopul lor a fost să facă procesul de vopsire a părului acasă cât mai ușor, plăcut și sănătos posibil. Astfel, Schwarzkopf și-a dezvoltat propriul sistem de înaltă performanță: sistemul HaptIQ. Acesta întărește structura firului de păr prin crearea de noi micro legături care mențin fibrele unite. În plus, sistemul HaptIQ formează un strat protector în jurul firului de păr, reducând riscul de rupere cu până la 90%.

Noul star al îngrijirii în colorare: inovatorul Schwarzkopf Bonding Pre-Serum! 

Serumul intens nutritiv cu sistemul Bonding HaptlQ de la Schwarzkopf pregătește optim părul pentru procesul de colorare, creează noi micro legături și netezește în același timp părul deteriorat. Rezultatul: un păr mai rezistent și o culoare uniformă.

„Prin lansarea Creme Supreme, deschidem un nou capitol pentru brandul Schwarzkopf în România, unul care sunt convins că va contribui la aspirația Schwarzkopf de a deveni   autoritatea  în îngrijirea părului. Schwarzkopf înseamnă inovație, încredere, calitate, expertiză și pasiune autentică pentru frumusețea părului. Creme Supreme este un produs premium de colorare pentru retail, dezvoltat de experții noștri pentru a oferi cele mai înalte standarde de performanță și îngrijire, celebrând în același timp unicitatea și frumusețea fiecărui consumator” a declarat Andrey Yekimov, General Manager Henkel Consumer Brands. 

„«Alege culoarea care te definește, cu îngrijirea de care ai nevoie» nu este doar un slogan, ci promisiunea clară pe care  o lansăm către toate femeile din România. Creme Supreme este mai mult decat un produs nou –  este un răspuns la nevoia consumatorilor moderni pentru o culoare intensă fără deteriorare, o strălucire de durată și o experiență de lux în confortul propriei locuințe. Sunt convins că, datorită performanței, calității și rafinamentului său, Creme Supreme se va impune rapid pe piață și va urca în topul preferințelor consumatorilor din România” a adăugat Costi Vasile, Head of Marketing Henkel Consumer Brands.

Descopera ReLuxe Room, o noua destinatie de cumparaturi pentru articole de lux, pre-loved

Cumparaturile de articole de lux pre-loved nu tin de buget, ci de dragoste la prima vedere, alegeri si pasiune pentru moda.

Asa a inceput povestea ReLuxe Room. Doua femei unite de pasiunea pentru brandurile de lux si de aspectul sustenabil al modei au lansat ReLuxeRoom.com, un magazin online de genti si accesorii de lux pre-loved, unde poti gasi unele dintre cele mai remarcabile modele de la branduri de lux precum Dior, Chanel, Gucci, Louis Vuitton, Prada. Dar ReLuxe Room merge dincolo de vanzarea de articole de lux pre-loved. Eva si Teddy, co-fondatoarele, construiesc si o comunitate pentru pasionatele de moda care apreciaza sustenabilitatea, calitatea si stilul.

In timp ce prestigiul si brandingul conteaza, gentile si accesoriile de lux ne ofera ceva mai mult. Cumpararea si purtarea unei genti, esarfe sau a unui portofel de lux evoca o poveste mult mai mare decat simplul „imi permit”. Spun o poveste despre visele, obiectivele si realizarile noastre. Reflecta evolutia independentei si increderii noastre, ca femei, profesioniste sau mame. Poate ca am cumparat-o singure, poate ca este geanta pe care o luam la birou pentru a semnala ca am ajuns intr-o pozitie de top sau poate a fost un cadou de la un partener cand copilul nostru a implinit un an.

O geanta de lux nu este doar un accesoriu, ci este o experienta: acea senzatie cand o atingi pentru prima data, mirosul pielii, atentia la detalii, ambalajul, husa de protectie, designul cutiei, aceste detalii trezesc emotii pe care nu le vei obtine din fast fashion. De asemenea, acestea poarta spiritul brandului, mostenirea modei, materialele de inalta calitate si adesea maiestria de a fi lucrata manual. Sunt precise, detaliate si, cel mai important, o forma de arta.

De asemenea, ne face sa ne simtim mai bine, nu doar pentru o clipa, ci pentru ani de zile. Si, in cele din urma, am putea chiar sa o revindem la aproape acelasi pret pe care l-am platit sau chiar mai mult. Asadar, gentile si accesoriile de lux sunt, de asemenea, o investitie, deoarece, in timp, reprezinta o afacere mai buna.

Pe magazinul online ReLuxeRoom.com vei gasi genti si accesorii pre-loved de la Dior, Louis Vuitton, Celine, Chanel, Prada, Bottega Veneta, Gucci, Fendi, Valentino Garavani, Givenchy, Hermes si multe alte branduri de lux. Fiecare produs este selectat cu grija si este 100% autentic.

RITUALS COSMETICS DESCHIDE UNUL DINTRE CELE MAI MARI MAGAZINE ALE SALE ÎN AFI COTROCENI

Rituals Cosmetics continuă expansiunea rapidă în România prin deschiderea unuia dintre cele mai mari magazine ale sale, situat în AFI Cotroceni. Lansarea va avea loc pe 6 august, la ora 10:00, iar noul spațiu oferă un ambient elegant și liniștit, unde clienții sunt invitați să transforme momentele zilnice în rutine semnificative de wellbeing. Doar în ziua deschiderii, clienții își vor putea personaliza produsele achiziționate prin caligrafie elegantă, adăugând o notă specială care transformă fiecare produs într-un cadou sau suvenir cu valoare personală.

Pentru a celebra această deschidere, primii 100 de clienți care fac o achiziție, indiferent de valoare, vor primi un goodie bag cadou. În plus, Rituals oferă promoții speciale timp de 10 zile de la deschidere; toți clienții care fac o achiziție de minimum 220 lei vor primi un set mini de bețișoare parfumate din colecția preferată, perfect pentru a crea o atmosferă relaxantă acasă, iar iconicul gel de duș spumă va fi disponibil la prețul special de doar 40 lei.

Clienții vor fi, de asemenea, invitați să ia parte la experiențele speciale din magazin, disponibile doar în ziua deschiderii. Aceștia își pot personaliza produsele achiziționate cu caligrafie elegantă, transformând produsul preferat într-un obiect unic. Surprizele nu se opresc: după finalizarea cumpărăturilor, clienții pot câștiga premii suplimentare participând la Roata Norocului Rituals.

„Această deschidere este specială deoarece marchează primul magazin în format Regular Plus din București, adică un spațiu cu suprafață mai mare și o gamă extinsă de produse. Suntem mândri să aducem experiența Rituals în partea de vest a orașului, într-o destinație de shopping cunoscută și iubită; vedem acest pas ca pe o oportunitate unică de a ajunge la un public nou, care poate încă nu ne cunoaște, dar și de a fi mai aproape de clienții noștri fideli din zonă, oferindu-le acces facil la produsele și experiențele noastre din magazin. Din septembrie anul trecut, am deschis șase magazine, cinci dintre ele în București, fiecare apropiindu-ne de misiunea noastră de a ajuta oamenii să încetinească ritmul și să găsească momente de wellbeing autentic în viața de zi cu zi”, spune Dorota Prat-Carrabin, Managing Director CEE la Rituals.

Glace – Inovatia estetica a anului 2025, disponibila in Romania exclusiv in clinica Dr. Dana Miricioiu

În lumea esteticii, fiecare an aduce noi descoperiri, dar unele reușesc să redefinească standardele frumuseții. Glacē™, tratamentul facial revoluționar care a câștigat titlul de „Inovația estetică a anului” la Premiile pentru Inovație AIME 2025, cea mai prestigioasă platformă din Franța dedicată premiilor estetice, a ajuns oficial și în România! 
Disponibil în exclusivitate la clinica Herăstrău a renumitului chirurg estetician Dr. Dana Miricioiu, tratamentul Glacē™ a beneficiat de un eveniment exclusivist, care a adus împreună vedete, personalități din domeniul frumuseții și profesioniști în estetică medicală, care au descoperit beneficiile celui mai avansat tratament inspirat de conceptul sud-coreean de „skin glass”.
Tot în cadrul evenimentului a fost lansată și prima crema Anti-Aging & Longevitate, o formulă unică dezvoltată de dr. Dana Miricioiu. Această cremă este prima de pe piață care îmbină melatonina, hormonul natural al tinereții și regenerării celulare, cu o protecție solară 100% naturală, oferind pielii un scut eficient împotriva radicalilor liberi și a efectelor nocive ale razelor UV.

Proiect nou - 2025-08-04T115449.979

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările importante. Iată ce ne a atras atenția!

Alege culoarea care te definește, cu îngrijirea de care ai nevoie: noua vopsea de păr Schwarzkopf Creme Supreme cu sistem 3 x Bonding HaptIQ

Gata cu grijile legate de vopsirea părului acasă – noua vopsea Creme Supreme de la Schwarzkopf protejează părul împotriva deteriorării vizibile la fiecare pas! Acest lucru se datorează sistemului revoluționar Schwarzkopf Bonding HaptIQ, ce oferă rezultate tangibile și vizibile, și este integrat în toate cele trei etape ale procesului de colorare (Pregătire – Vopsire – Îngrijire post-vopsire). Astfel, Schwarzkopf Creme Supreme devine combinația perfectă între o culoare uniformă și luminoasă, cu o acoperire a firelor albe de până la 100% și o îngrijire profundă.

Unul dintre cele mai frecvente motive pentru care evităm vopsirea părului acasă este teama de deteriorare. Mulți ne temem că părul va deveni fragil și lipsit de strălucire, iar acest lucru va compromite rezultatul final, ducând la un aspect neuniform al culorii. Conștienți de aceste preocupări, experții Schwarzkopf au creat noua vopsea Creme Supreme, special formulată pentru a răspunde nevoilor de protecție și îngrijire a părului în timpul procesului de colorare.

Scopul lor a fost să facă procesul de vopsire a părului acasă cât mai ușor, plăcut și sănătos posibil. Astfel, Schwarzkopf și-a dezvoltat propriul sistem de înaltă performanță: sistemul HaptIQ. Acesta întărește structura firului de păr prin crearea de noi micro legături care mențin fibrele unite. În plus, sistemul HaptIQ formează un strat protector în jurul firului de păr, reducând riscul de rupere cu până la 90%.

Noul star al îngrijirii în colorare: inovatorul Schwarzkopf Bonding Pre-Serum! 

Serumul intens nutritiv cu sistemul Bonding HaptlQ de la Schwarzkopf pregătește optim părul pentru procesul de colorare, creează noi micro legături și netezește în același timp părul deteriorat. Rezultatul: un păr mai rezistent și o culoare uniformă.

„Prin lansarea Creme Supreme, deschidem un nou capitol pentru brandul Schwarzkopf în România, unul care sunt convins că va contribui la aspirația Schwarzkopf de a deveni   autoritatea  în îngrijirea părului. Schwarzkopf înseamnă inovație, încredere, calitate, expertiză și pasiune autentică pentru frumusețea părului. Creme Supreme este un produs premium de colorare pentru retail, dezvoltat de experții noștri pentru a oferi cele mai înalte standarde de performanță și îngrijire, celebrând în același timp unicitatea și frumusețea fiecărui consumator” a declarat Andrey Yekimov, General Manager Henkel Consumer Brands. 

„«Alege culoarea care te definește, cu îngrijirea de care ai nevoie» nu este doar un slogan, ci promisiunea clară pe care  o lansăm către toate femeile din România. Creme Supreme este mai mult decat un produs nou –  este un răspuns la nevoia consumatorilor moderni pentru o culoare intensă fără deteriorare, o strălucire de durată și o experiență de lux în confortul propriei locuințe. Sunt convins că, datorită performanței, calității și rafinamentului său, Creme Supreme se va impune rapid pe piață și va urca în topul preferințelor consumatorilor din România” a adăugat Costi Vasile, Head of Marketing Henkel Consumer Brands.

Descopera ReLuxe Room, o noua destinatie de cumparaturi pentru articole de lux, pre-loved

Cumparaturile de articole de lux pre-loved nu tin de buget, ci de dragoste la prima vedere, alegeri si pasiune pentru moda.

Asa a inceput povestea ReLuxe Room. Doua femei unite de pasiunea pentru brandurile de lux si de aspectul sustenabil al modei au lansat ReLuxeRoom.com, un magazin online de genti si accesorii de lux pre-loved, unde poti gasi unele dintre cele mai remarcabile modele de la branduri de lux precum Dior, Chanel, Gucci, Louis Vuitton, Prada. Dar ReLuxe Room merge dincolo de vanzarea de articole de lux pre-loved. Eva si Teddy, co-fondatoarele, construiesc si o comunitate pentru pasionatele de moda care apreciaza sustenabilitatea, calitatea si stilul.

In timp ce prestigiul si brandingul conteaza, gentile si accesoriile de lux ne ofera ceva mai mult. Cumpararea si purtarea unei genti, esarfe sau a unui portofel de lux evoca o poveste mult mai mare decat simplul „imi permit”. Spun o poveste despre visele, obiectivele si realizarile noastre. Reflecta evolutia independentei si increderii noastre, ca femei, profesioniste sau mame. Poate ca am cumparat-o singure, poate ca este geanta pe care o luam la birou pentru a semnala ca am ajuns intr-o pozitie de top sau poate a fost un cadou de la un partener cand copilul nostru a implinit un an.

O geanta de lux nu este doar un accesoriu, ci este o experienta: acea senzatie cand o atingi pentru prima data, mirosul pielii, atentia la detalii, ambalajul, husa de protectie, designul cutiei, aceste detalii trezesc emotii pe care nu le vei obtine din fast fashion. De asemenea, acestea poarta spiritul brandului, mostenirea modei, materialele de inalta calitate si adesea maiestria de a fi lucrata manual. Sunt precise, detaliate si, cel mai important, o forma de arta.

De asemenea, ne face sa ne simtim mai bine, nu doar pentru o clipa, ci pentru ani de zile. Si, in cele din urma, am putea chiar sa o revindem la aproape acelasi pret pe care l-am platit sau chiar mai mult. Asadar, gentile si accesoriile de lux sunt, de asemenea, o investitie, deoarece, in timp, reprezinta o afacere mai buna.

Pe magazinul online ReLuxeRoom.com vei gasi genti si accesorii pre-loved de la Dior, Louis Vuitton, Celine, Chanel, Prada, Bottega Veneta, Gucci, Fendi, Valentino Garavani, Givenchy, Hermes si multe alte branduri de lux. Fiecare produs este selectat cu grija si este 100% autentic.

RITUALS COSMETICS DESCHIDE UNUL DINTRE CELE MAI MARI MAGAZINE ALE SALE ÎN AFI COTROCENI

Rituals Cosmetics continuă expansiunea rapidă în România prin deschiderea unuia dintre cele mai mari magazine ale sale, situat în AFI Cotroceni. Lansarea va avea loc pe 6 august, la ora 10:00, iar noul spațiu oferă un ambient elegant și liniștit, unde clienții sunt invitați să transforme momentele zilnice în rutine semnificative de wellbeing. Doar în ziua deschiderii, clienții își vor putea personaliza produsele achiziționate prin caligrafie elegantă, adăugând o notă specială care transformă fiecare produs într-un cadou sau suvenir cu valoare personală.

Pentru a celebra această deschidere, primii 100 de clienți care fac o achiziție, indiferent de valoare, vor primi un goodie bag cadou. În plus, Rituals oferă promoții speciale timp de 10 zile de la deschidere; toți clienții care fac o achiziție de minimum 220 lei vor primi un set mini de bețișoare parfumate din colecția preferată, perfect pentru a crea o atmosferă relaxantă acasă, iar iconicul gel de duș spumă va fi disponibil la prețul special de doar 40 lei.

Clienții vor fi, de asemenea, invitați să ia parte la experiențele speciale din magazin, disponibile doar în ziua deschiderii. Aceștia își pot personaliza produsele achiziționate cu caligrafie elegantă, transformând produsul preferat într-un obiect unic. Surprizele nu se opresc: după finalizarea cumpărăturilor, clienții pot câștiga premii suplimentare participând la Roata Norocului Rituals.

„Această deschidere este specială deoarece marchează primul magazin în format Regular Plus din București, adică un spațiu cu suprafață mai mare și o gamă extinsă de produse. Suntem mândri să aducem experiența Rituals în partea de vest a orașului, într-o destinație de shopping cunoscută și iubită; vedem acest pas ca pe o oportunitate unică de a ajunge la un public nou, care poate încă nu ne cunoaște, dar și de a fi mai aproape de clienții noștri fideli din zonă, oferindu-le acces facil la produsele și experiențele noastre din magazin. Din septembrie anul trecut, am deschis șase magazine, cinci dintre ele în București, fiecare apropiindu-ne de misiunea noastră de a ajuta oamenii să încetinească ritmul și să găsească momente de wellbeing autentic în viața de zi cu zi”, spune Dorota Prat-Carrabin, Managing Director CEE la Rituals.

Glace – Inovatia estetica a anului 2025, disponibila in Romania exclusiv in clinica Dr. Dana Miricioiu

În lumea esteticii, fiecare an aduce noi descoperiri, dar unele reușesc să redefinească standardele frumuseții. Glacē™, tratamentul facial revoluționar care a câștigat titlul de „Inovația estetică a anului” la Premiile pentru Inovație AIME 2025, cea mai prestigioasă platformă din Franța dedicată premiilor estetice, a ajuns oficial și în România! 
Disponibil în exclusivitate la clinica Herăstrău a renumitului chirurg estetician Dr. Dana Miricioiu, tratamentul Glacē™ a beneficiat de un eveniment exclusivist, care a adus împreună vedete, personalități din domeniul frumuseții și profesioniști în estetică medicală, care au descoperit beneficiile celui mai avansat tratament inspirat de conceptul sud-coreean de „skin glass”.
Tot în cadrul evenimentului a fost lansată și prima crema Anti-Aging & Longevitate, o formulă unică dezvoltată de dr. Dana Miricioiu. Această cremă este prima de pe piață care îmbină melatonina, hormonul natural al tinereții și regenerării celulare, cu o protecție solară 100% naturală, oferind pielii un scut eficient împotriva radicalilor liberi și a efectelor nocive ale razelor UV.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă