Alist Bazar

Proiect nou - 2025-07-16T141847.766

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu lansările și campaniile ce ne-au atras atenția!

The Ritual of Karma, game esențială pentru o piele îngrijită și protejată, vara asta

The Ritual of Karma este colecția care aduce un plus de energie pozitivă în rutina zilnică de îngrijire vara asta. Îmbogățită cu parfumul delicat al ceaiului alb și al florii de lotus, această gamă cuprinde produse de îngrijire corporală, protecție solară și parfumuri pentru casă.

Inspirată din conceptul străvechi indian al karmei, colecția încurajează reflecția asupra propriilor acțiuni și asupra impactului acestora în mediul înconjurător. The Ritual of Karma devine astfel un îndemn la tratarea sinelui, a celorlalți și a mediului cu respect și compasiune.

Această colecție extinsă conține formule hrănitoare pentru protecția solară, atât pentru ten, cât și pentru corp, având la bază îndrăgita aromă de floare de lotus și ceai alb. Produsele oferă hidratare avansată și protecție eficientă, fără utilizarea filtrelor minerale.

Majoritatea produselor pentru baie, îngrijire corporală și protecție solară includ complexul Hydra-Boost, care contribuie la menținerea hidratării pielii printr-o combinație unică de ingrediente: aloe vera, squalan și alge. Aceste formule sunt special concepute pentru a calma pielea uscată și deshidratată, redându-i catifelarea, elasticitatea și aspectul sănătos.

Colecția oferă formule avansate, intens hidratante, precum și o protecție solară revoluționară, lejeră și non-grasă, ideală pentru toate tipurile de piele. Sunt disponibile și rezerve pentru crema de corp, săpunul lichid de mâini, bețișoarele parfumate, parfumurile pentru îngrijirea pielii și odorizantul auto, toate cu aroma emblematică de lotus și ceai alb.

L’Oréal lansează iniâiativa globală #JoinTheRefillMovement

L’Oréal își intensifică eforturile de educare a consumatorilor pentru a include opțiuni mai sustenabile în ritualul lor de îngrijire, contribuind astfel la construirea unui viitor mai responsabil. Compania a lansat o campanie de educare ce implică mai multe branduri ale sale, din categorii diferite și cu distribuție variată, prin care publicul este încurajat să folosească rezervele produselor cosmetice (refills), pentru a reduce cantitatea de deșeu de ambalaj generată.  


Prin intermediul brandurilor Lancôme, Kérastase, L’Oréal Professionnel și Kiehl’s reunite în campania #JoinTheRefillMovement, consumatorii din România sunt încurajați să adopte variantele refill ale produselor din portofoliul L’Oréal Groupe, contribuind astfel, în mod direct, la un viitor mai sustenabil

.

Ca răspuns la cererea tot mai mare a consumatorilor pentru opțiuni de înfrumusețare sustenabile, L’Oréal își propune să crească gradul de consțientizare cu privire la beneficiile variantelor reîncărcabile. În timp ce 78% dintre consumatori își exprimă interesul de a cumpăra produse mai sustenabile, mulți dintre aceștia nu sunt la curent cu opțiunile reîncărcabile și nu cunosc faptul că impactul acestora asupra mediului este mult mai mic decât cel al opțiunilor standard.


În cadrul campaniei #JoinTheRefillMovement, L’Oréal a prezentat beneficiile tangibile ale variantelor refill, demonstrând cum acestea pot fi benefice. De exemplu, de fiecare dată când un consumator alege o variantă reîncărcabilă de 100 de ml în loc de două sticle de 50 de ml de parfum La Vie Est Bella Elixir, acesta contribuie la economisirea a 73% sticlă, 66% plastic și 61% carton.

IKEA deschide un nou capitol în dezvoltarea tehnologiei smart pentru acasă

IKEA va lansa peste 20 de noi produse inteligente pentru casă, toate concepute astfel încât să poată funcționa cu Matter, standardul universal pentru locuințele inteligente, începând cu ianuarie 2026. Este cea mai amplă inițiativă IKEA în direcția transformării tehnologiei pentru locuințe inteligente
într-o soluție ușor de utilizat și accesibilă pentru cât mai mulți oameni.

După ani în care a explorat și a aprofundat modul în care produsele inteligente pot îmbunătăți viața de acasă, IKEA lansează cea mai intuitivă gamă de produse de până acum, concepută în funcție de nevoile reale ale oamenilor, rutina zilnică a acestora și obiceiurile mereu în schimbare în propriile locuințe. Obiectivul principal este acela de a crea produse care se adaptează utilizatorilor și provocărilor zilnice ale acestora, făcând în același timp locuințele mai confortabile și mai bine echipate pentru tot ce înseamnă viața de zi cu zi. 

Matter oferă compatibilitate extinsă și permite dispozitivelor smart dezvoltate de diferiți producători să funcționeze împreună, oferind o mai mare flexibilitate între platforme și ecosisteme. Pentru a conecta și controla produsele compatibile cu Matter, este necesar un hub pentru locuințe inteligente, precum DIRIGERA.

Noile produse sunt concepute sub forma unor soluții de înaltă calitate, bine integrate, la prețuri care fac tehnologia inteligentă mai accesibilă, capabile să funcționeze în orice sistem de locuință inteligentă. 

O altă noutate este faptul că DIRIGERA, sistemul IKEA Home Smart, deține certificare Matter. Acesta poate gestiona multiple dispozitive compatibile cu protocolul Matter, inclusiv de la alte branduri, și conectează produsele inteligente IKEA existente cu platformele care utilizează standardul Matter. Astfel, sistemul IKEA Home Smart devine mult mai deschis și mai flexibil.

Herbalife revoluționează piața suplimentelor alimentare și lansează Herbalife Gels


Herbalife lanseză Herbalife Gels, o gamă inovatoare de suplimente alimentare sub formă de gel masticabil, care combină textura și gustul plăcut cu beneficiile unor formule fără zahăr, gluten, coloranți, arome sau îndulcitori artificiali


Produsele de tip de gummies au devenit extrem de populare în ultimii ani, mai ales în rândul persoanelor cu vârsta sub 35 de ani. Existând această cerere ascendentă din partea consumatorilor, Herbalife a dezvoltat opțiuni sănătoase, mai exact geluri masticabile care conțin vitamine și minerale, în formule curate și susținute științific, adaptate diverselor nevoi nutriționale ale adulților și copiilor.NutrientVita Kids – Geluri masticabile, fără zahăr, cu 12 vitamine și minerale esențiale pentru copii. Conțin iod pentru a  susține dezvoltarea sănătoasă a copiilor, vitamina D pentru dezvoltarea oaselor și vitamina C pentru sistemul imunitar.


MindVita Kids – Geluri masticabile pentru sănătatea creierului. Conțin acizi grași Omega-3 (EPA și DHA) și complex de vitamine B. DHA contribuie la funcționarea normală a creierului și a vederii, iar B-urile sprijină sistemul nervos și metabolismul energetic.

Retro sau futurist? Care sunt trendurile lui 2025

Ochelarii au evoluat mult dincolo de funcționalitate, în 2025, devin o oglindă a identității, a emoțiilor și a curentului cultural. Este vorba despre a fi văzut. Între puterea discretă a designului atemporal și ascuțimea îndrăzneață a formelor futuriste, moda opticii din acest sezon oferă o dualitate captivantă.

Potrivit eyerim, platforma europeană care alege cu atenție selecții de rame statement, cele mai cool tendințe ale anului se joacă în registrul contrastelor. Pe de o parte, rafinamentul minimalist al ramelor pătrate, în nuanțe neutre și siluete curate. Pe de cealaltă, lentile wraparound, tonuri fotocromatice și forme jucăușe care adaugă un strop de rebeliune studiată.

Când vine vorba de rame, 2025 are opțiuni pentru fiecare stare. Formele ovale inspirate de Miu Miu aduc un aer soft și feminin, în timp ce imprimeurile animal print și accentele metalice cu vibe cyber se înscriu perfect în revenirea esteticii Y2K. Modelele fără ramă adaugă lejeritate și un look eteric, iar metalul în nuanțe gold-champagne vorbește despre un minimalism rafinat.

Paleta cromatică se transformă subtil: bejul translucid, rozurile pudrate, Havana brown-ul intens și vedeta neașteptată a sezonului – burgundy-ul profund – devin alternative sofisticate la clasicul negru mat.

Proiect nou - 2025-07-16T141847.766

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu lansările și campaniile ce ne-au atras atenția!

The Ritual of Karma, game esențială pentru o piele îngrijită și protejată, vara asta

The Ritual of Karma este colecția care aduce un plus de energie pozitivă în rutina zilnică de îngrijire vara asta. Îmbogățită cu parfumul delicat al ceaiului alb și al florii de lotus, această gamă cuprinde produse de îngrijire corporală, protecție solară și parfumuri pentru casă.

Inspirată din conceptul străvechi indian al karmei, colecția încurajează reflecția asupra propriilor acțiuni și asupra impactului acestora în mediul înconjurător. The Ritual of Karma devine astfel un îndemn la tratarea sinelui, a celorlalți și a mediului cu respect și compasiune.

Această colecție extinsă conține formule hrănitoare pentru protecția solară, atât pentru ten, cât și pentru corp, având la bază îndrăgita aromă de floare de lotus și ceai alb. Produsele oferă hidratare avansată și protecție eficientă, fără utilizarea filtrelor minerale.

Majoritatea produselor pentru baie, îngrijire corporală și protecție solară includ complexul Hydra-Boost, care contribuie la menținerea hidratării pielii printr-o combinație unică de ingrediente: aloe vera, squalan și alge. Aceste formule sunt special concepute pentru a calma pielea uscată și deshidratată, redându-i catifelarea, elasticitatea și aspectul sănătos.

Colecția oferă formule avansate, intens hidratante, precum și o protecție solară revoluționară, lejeră și non-grasă, ideală pentru toate tipurile de piele. Sunt disponibile și rezerve pentru crema de corp, săpunul lichid de mâini, bețișoarele parfumate, parfumurile pentru îngrijirea pielii și odorizantul auto, toate cu aroma emblematică de lotus și ceai alb.

L’Oréal lansează iniâiativa globală #JoinTheRefillMovement

L’Oréal își intensifică eforturile de educare a consumatorilor pentru a include opțiuni mai sustenabile în ritualul lor de îngrijire, contribuind astfel la construirea unui viitor mai responsabil. Compania a lansat o campanie de educare ce implică mai multe branduri ale sale, din categorii diferite și cu distribuție variată, prin care publicul este încurajat să folosească rezervele produselor cosmetice (refills), pentru a reduce cantitatea de deșeu de ambalaj generată.  


Prin intermediul brandurilor Lancôme, Kérastase, L’Oréal Professionnel și Kiehl’s reunite în campania #JoinTheRefillMovement, consumatorii din România sunt încurajați să adopte variantele refill ale produselor din portofoliul L’Oréal Groupe, contribuind astfel, în mod direct, la un viitor mai sustenabil

.

Ca răspuns la cererea tot mai mare a consumatorilor pentru opțiuni de înfrumusețare sustenabile, L’Oréal își propune să crească gradul de consțientizare cu privire la beneficiile variantelor reîncărcabile. În timp ce 78% dintre consumatori își exprimă interesul de a cumpăra produse mai sustenabile, mulți dintre aceștia nu sunt la curent cu opțiunile reîncărcabile și nu cunosc faptul că impactul acestora asupra mediului este mult mai mic decât cel al opțiunilor standard.


În cadrul campaniei #JoinTheRefillMovement, L’Oréal a prezentat beneficiile tangibile ale variantelor refill, demonstrând cum acestea pot fi benefice. De exemplu, de fiecare dată când un consumator alege o variantă reîncărcabilă de 100 de ml în loc de două sticle de 50 de ml de parfum La Vie Est Bella Elixir, acesta contribuie la economisirea a 73% sticlă, 66% plastic și 61% carton.

IKEA deschide un nou capitol în dezvoltarea tehnologiei smart pentru acasă

IKEA va lansa peste 20 de noi produse inteligente pentru casă, toate concepute astfel încât să poată funcționa cu Matter, standardul universal pentru locuințele inteligente, începând cu ianuarie 2026. Este cea mai amplă inițiativă IKEA în direcția transformării tehnologiei pentru locuințe inteligente
într-o soluție ușor de utilizat și accesibilă pentru cât mai mulți oameni.

După ani în care a explorat și a aprofundat modul în care produsele inteligente pot îmbunătăți viața de acasă, IKEA lansează cea mai intuitivă gamă de produse de până acum, concepută în funcție de nevoile reale ale oamenilor, rutina zilnică a acestora și obiceiurile mereu în schimbare în propriile locuințe. Obiectivul principal este acela de a crea produse care se adaptează utilizatorilor și provocărilor zilnice ale acestora, făcând în același timp locuințele mai confortabile și mai bine echipate pentru tot ce înseamnă viața de zi cu zi. 

Matter oferă compatibilitate extinsă și permite dispozitivelor smart dezvoltate de diferiți producători să funcționeze împreună, oferind o mai mare flexibilitate între platforme și ecosisteme. Pentru a conecta și controla produsele compatibile cu Matter, este necesar un hub pentru locuințe inteligente, precum DIRIGERA.

Noile produse sunt concepute sub forma unor soluții de înaltă calitate, bine integrate, la prețuri care fac tehnologia inteligentă mai accesibilă, capabile să funcționeze în orice sistem de locuință inteligentă. 

O altă noutate este faptul că DIRIGERA, sistemul IKEA Home Smart, deține certificare Matter. Acesta poate gestiona multiple dispozitive compatibile cu protocolul Matter, inclusiv de la alte branduri, și conectează produsele inteligente IKEA existente cu platformele care utilizează standardul Matter. Astfel, sistemul IKEA Home Smart devine mult mai deschis și mai flexibil.

Herbalife revoluționează piața suplimentelor alimentare și lansează Herbalife Gels


Herbalife lanseză Herbalife Gels, o gamă inovatoare de suplimente alimentare sub formă de gel masticabil, care combină textura și gustul plăcut cu beneficiile unor formule fără zahăr, gluten, coloranți, arome sau îndulcitori artificiali


Produsele de tip de gummies au devenit extrem de populare în ultimii ani, mai ales în rândul persoanelor cu vârsta sub 35 de ani. Existând această cerere ascendentă din partea consumatorilor, Herbalife a dezvoltat opțiuni sănătoase, mai exact geluri masticabile care conțin vitamine și minerale, în formule curate și susținute științific, adaptate diverselor nevoi nutriționale ale adulților și copiilor.NutrientVita Kids – Geluri masticabile, fără zahăr, cu 12 vitamine și minerale esențiale pentru copii. Conțin iod pentru a  susține dezvoltarea sănătoasă a copiilor, vitamina D pentru dezvoltarea oaselor și vitamina C pentru sistemul imunitar.


MindVita Kids – Geluri masticabile pentru sănătatea creierului. Conțin acizi grași Omega-3 (EPA și DHA) și complex de vitamine B. DHA contribuie la funcționarea normală a creierului și a vederii, iar B-urile sprijină sistemul nervos și metabolismul energetic.

Retro sau futurist? Care sunt trendurile lui 2025

Ochelarii au evoluat mult dincolo de funcționalitate, în 2025, devin o oglindă a identității, a emoțiilor și a curentului cultural. Este vorba despre a fi văzut. Între puterea discretă a designului atemporal și ascuțimea îndrăzneață a formelor futuriste, moda opticii din acest sezon oferă o dualitate captivantă.

Potrivit eyerim, platforma europeană care alege cu atenție selecții de rame statement, cele mai cool tendințe ale anului se joacă în registrul contrastelor. Pe de o parte, rafinamentul minimalist al ramelor pătrate, în nuanțe neutre și siluete curate. Pe de cealaltă, lentile wraparound, tonuri fotocromatice și forme jucăușe care adaugă un strop de rebeliune studiată.

Când vine vorba de rame, 2025 are opțiuni pentru fiecare stare. Formele ovale inspirate de Miu Miu aduc un aer soft și feminin, în timp ce imprimeurile animal print și accentele metalice cu vibe cyber se înscriu perfect în revenirea esteticii Y2K. Modelele fără ramă adaugă lejeritate și un look eteric, iar metalul în nuanțe gold-champagne vorbește despre un minimalism rafinat.

Paleta cromatică se transformă subtil: bejul translucid, rozurile pudrate, Havana brown-ul intens și vedeta neașteptată a sezonului – burgundy-ul profund – devin alternative sofisticate la clasicul negru mat.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă