A List Magazine ∙ September 5, 2022 ∙ 5 min read

După succesul platformei sale e-commerce în Marea Britanie, retailer-ul autohton Viggo Tailoring şi-a consolidat poziţia pe piaţa externă prin deschiderea unui magazin în Londra, la doar câteva minute de Oxford Street. Situat într-un cartier prestigios, acest punct de întâlnire cu bărbaţii pasionaţi de calitate a evoluat în jurul filosofiei “gentleman’s club”.

Bine reprezentat la nivel internaţional, brand-ul a fost descoperit şi de artişti celebri, ţinutele din cele mai recente colecţii Viggo bucurându-se de un real succes în cele mai elegante ocazii.

Prezent la premiera DC League of Super-Pets din Los Angeles, actorul american Kevin Hart a afişat o imagine impecabilă purtând un costum din colecţia Viggo Colors Euphoria. Mai mult, pe entertainer-ul canadian Simu Liu, costumul fuchsia cu label Viggo l-a urcat direct în topul celor mai notabile apariţii la evenimentul muzical Juno Awards 2022.

La festivalul Cannes 2022, actorul britanic Matthew Postlethwaite a atras toate privirile admirative într-un smoking roşu din linia de ceremonie Viggo. Comedianul american Adam Scott a strălucit pe coperta publicaţiei “L’Officiel Fashion Book Monte Carlo” într-o ţinută Viggo Made-to-Measure.

O apariţie reuşită în stil Viggo a bifat şi Morris Chestnut la “Martha’s Vineyard African American Film Festival”. Printre piesele Viggo favorite se numară şi smoking-ul din ţesătura bespoke Stephen Walters ales de rapper-ul Quavo Huncho la evenimentul Black Ball găzduit de Fox Theater Atlanta.

Desigur, lista vedetelor care au etalat eleganţa Viggo este mai lungă şi va fi completată în curând în cadrul premiilor Emmy din septembrie 2022 şi a ceremoniei Golden Globes 2023.

Brandul s-a transformat într-un nume constant pe covorul roşu datorită echipelor de stilişti care au apreciat propunerile Viggo ca fiind la aceleaşi standarde cu cele ale designerilor internaţionali reputaţi. Felicitaţi pentru alegerile vestimentare recente, specialiştii responsabili de apariţiile publice sub lumina reflectoarelor vin cu o nouă provocare. Ȋn semn de recunoaştere a calităţii, Viggo se numără printre brand-urile fashion cu statut de invitat special la Festivalul de film de la Veneţia. Desfăşurată între 31 agust şi 10 septembrie 2022, ediţia cu numărul 79 a unuia din cele mai vechi festivaluri cinematografice din lume aduce laolaltă actori şi cineaşti faimoşi, personalităţi din mediul cultural, mass-media şi reprezentanţi ai autorităţilor.

Organizatorii au pregătit o serie de recepţii, conferinţe de presă, reuniuni private, dar mai ales ecranizări în premieră. În line-up-ul din selecţia Venezia 79 s-a înscris lungmetrajul “Un couple”, o coproducție franco-americană sub regia binecunoscutului Frederick Wiseman. Cu această ocazie, pe covorul roşu a celebrei Săli Grande din LIDO DI VENEZIA a fost surprins designer-ul Cătălin Botezatu, cu un palmares excepţional în domeniul vestimentar. Creatorului de modă i s-au alăturat reprezentanţii brand-ului Viggo Tailoring, owner-ul Ionuţ Marin împreună cu soţia sa.

Tot în a treia zi a festivalului, invitaţii români au participat la proiecţia coproducţiei anglo-americane “A compassionate spy” realizate de regizorul Steve James, încadrate în secţiunea “Out of competition”. Pe agenda lor a urmat un cocktail ce a adunat o serie de vedete Hollywood în ITFF Venice lounge, iar seara a fost dedicată petrecerii “Diva e Donna”.

Sâmbătă, cei trei au dat curs invitaţiei la o reuniune business cu reprezentanţii Golden Globe Awards interacţionând cu profesionişti ai artelor vizuale şi industriilor creative. Din nou pe covorul roşu, Cătălin Botezatu şi reprezentanţii Viggo au păşit în Sala Grande unde a rulat filmul “Monica” regizat de Andrea Pallaoro.

În continuare, au fost oaspeţii legendarului hotel Excelsior participând la festivitatea prin care Asociaţia Presei Straine de la Hollywood (HFPA) celebrează propriul program de rezidenţă în parteneriat cu Bienala de la Veneţia. Ziua s-a încheiat pentru invitaţii români într-o companie selectă pe terasa Campari, iniţiativă consacrată filmului “Monica” de către unul din principalii sponsori ai festivalului.

Viggo îşi propune astfel să susţină glamour-ul momentelor din circuitul unor festivaluri respectabile, de talia celor de la Venezia sau Cannes, prezentând ţinute pline de inspiraţie, ca un adevărat spectacol vestimentar.

Despre Viggo Tailoring

Viggo construieşte imaginea succesului inspirând prin colecţiile ready-to-wear de business, casual şi de ceremonie, disponibile online, dar şi fizic în Bucureşti, Chişinău şi Londra. Totodată, propune servicii de croitorie privată în sistem made-to-measure prin intermediul cărora acoperă toate nevoile vestimentare masculine, indiferent de stil.

Viggo se mândreşte cu o gamă variată de ţesături premium de la cei mai cunoscuţi producători din Italia şi Anglia, precum casele Vitale Barberis Canonico, Dormeuil, Loro Piana, Cerruti sau Scabal. Ȋn plus, beneficiază de o linie de producţie cu tehnologie de ultimă generaţie şi de necesarul de îndemânare pentru costume realizate manual până la cele mai fine detalii.

Căutarea creative a celor mai fine mix-uri de materiale, culori şi texturi este susţinută de consilierea unuia dintre cei mai cunoscuţi designeri români – Cătălin Botezatu, ale cărui colecţii au fost prezentate şi aplaudate pe întreg mapamondul. (P)

Related Posts

Iutta și Muze Concept vă așteaptă la Alist Designers Boutique, toată luna aprilie (VIDEO)

Alist Designers boutique găzduiește acum două branduri care îți vor readuce zâmbetul pe buze prin detaliile ce definesc…

Roberto Cavalli a încetat din viață la 83 de ani

Roberto Cavalli a încetat din viață seara trecută, la 83 de ani. Desginer vestimentar și inventator al unei…

Cele mai apreciate prezențe de la Fashion Trust US Awards

Vedetele nu spun niciodată nu unei invitații la un eveniment de fashion și acceptă orice ocazie prin care…

Noua colecție Spring Edit disponibilă la CCC

Lasă-te fermecat de colecția Spring Edit de la CCC! Descoperă pantofi și genți la modă de la brandurile…

Jennifer Lopez este mai senzuală ca oricând în cea mai recentă campanie Intimissimi

Jennifer Lopez surprinde din nou prin cea mai recentă campanie a brandului de lenjerie intimă, Intimissimi. Artista arată…

Half is Free vă așteaptă la București

Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al primăverii, vine la BUCUREȘTI, pe 20 aprilie 2024!…

Depeche Mode, o nouă campanie de fashion pentru un brand de ceasuri

Formația Depeche Mode a afost aleasă de brandul elvețian Hublot ca imagine în noua campanie cu profil caritabil,…

Cum arată expoziția Dolce&Gabbana de la Milano, un tribut adus culturii italiene

Expoziția Dolce & Gabbana: From the Hands to the Heart, de la Milano, este un eveniment care marchează…

Cea de-a XII-a ediție Romanian Design Week, găzduită de celebrul restaurant CINA

Cea de-a XII-a ediție Romanian Design Week are loc anul acesta între 24 mai și 2 iunie, în…

Designeri sub lupă: Aleksander Revas, între vis și realitate

Luna trecută, la Alist Designers boutique, am avut privilegiul să ne întâlnim cu un brand surprinzător din toate…