A List Magazine ∙ September 5, 2022 ∙ 5 min read

După succesul platformei sale e-commerce în Marea Britanie, retailer-ul autohton Viggo Tailoring şi-a consolidat poziţia pe piaţa externă prin deschiderea unui magazin în Londra, la doar câteva minute de Oxford Street. Situat într-un cartier prestigios, acest punct de întâlnire cu bărbaţii pasionaţi de calitate a evoluat în jurul filosofiei “gentleman’s club”.

Bine reprezentat la nivel internaţional, brand-ul a fost descoperit şi de artişti celebri, ţinutele din cele mai recente colecţii Viggo bucurându-se de un real succes în cele mai elegante ocazii.

Prezent la premiera DC League of Super-Pets din Los Angeles, actorul american Kevin Hart a afişat o imagine impecabilă purtând un costum din colecţia Viggo Colors Euphoria. Mai mult, pe entertainer-ul canadian Simu Liu, costumul fuchsia cu label Viggo l-a urcat direct în topul celor mai notabile apariţii la evenimentul muzical Juno Awards 2022.

La festivalul Cannes 2022, actorul britanic Matthew Postlethwaite a atras toate privirile admirative într-un smoking roşu din linia de ceremonie Viggo. Comedianul american Adam Scott a strălucit pe coperta publicaţiei “L’Officiel Fashion Book Monte Carlo” într-o ţinută Viggo Made-to-Measure.

O apariţie reuşită în stil Viggo a bifat şi Morris Chestnut la “Martha’s Vineyard African American Film Festival”. Printre piesele Viggo favorite se numară şi smoking-ul din ţesătura bespoke Stephen Walters ales de rapper-ul Quavo Huncho la evenimentul Black Ball găzduit de Fox Theater Atlanta.

Desigur, lista vedetelor care au etalat eleganţa Viggo este mai lungă şi va fi completată în curând în cadrul premiilor Emmy din septembrie 2022 şi a ceremoniei Golden Globes 2023.

Brandul s-a transformat într-un nume constant pe covorul roşu datorită echipelor de stilişti care au apreciat propunerile Viggo ca fiind la aceleaşi standarde cu cele ale designerilor internaţionali reputaţi. Felicitaţi pentru alegerile vestimentare recente, specialiştii responsabili de apariţiile publice sub lumina reflectoarelor vin cu o nouă provocare. Ȋn semn de recunoaştere a calităţii, Viggo se numără printre brand-urile fashion cu statut de invitat special la Festivalul de film de la Veneţia. Desfăşurată între 31 agust şi 10 septembrie 2022, ediţia cu numărul 79 a unuia din cele mai vechi festivaluri cinematografice din lume aduce laolaltă actori şi cineaşti faimoşi, personalităţi din mediul cultural, mass-media şi reprezentanţi ai autorităţilor.

Organizatorii au pregătit o serie de recepţii, conferinţe de presă, reuniuni private, dar mai ales ecranizări în premieră. În line-up-ul din selecţia Venezia 79 s-a înscris lungmetrajul “Un couple”, o coproducție franco-americană sub regia binecunoscutului Frederick Wiseman. Cu această ocazie, pe covorul roşu a celebrei Săli Grande din LIDO DI VENEZIA a fost surprins designer-ul Cătălin Botezatu, cu un palmares excepţional în domeniul vestimentar. Creatorului de modă i s-au alăturat reprezentanţii brand-ului Viggo Tailoring, owner-ul Ionuţ Marin împreună cu soţia sa.

Tot în a treia zi a festivalului, invitaţii români au participat la proiecţia coproducţiei anglo-americane “A compassionate spy” realizate de regizorul Steve James, încadrate în secţiunea “Out of competition”. Pe agenda lor a urmat un cocktail ce a adunat o serie de vedete Hollywood în ITFF Venice lounge, iar seara a fost dedicată petrecerii “Diva e Donna”.

Sâmbătă, cei trei au dat curs invitaţiei la o reuniune business cu reprezentanţii Golden Globe Awards interacţionând cu profesionişti ai artelor vizuale şi industriilor creative. Din nou pe covorul roşu, Cătălin Botezatu şi reprezentanţii Viggo au păşit în Sala Grande unde a rulat filmul “Monica” regizat de Andrea Pallaoro.

În continuare, au fost oaspeţii legendarului hotel Excelsior participând la festivitatea prin care Asociaţia Presei Straine de la Hollywood (HFPA) celebrează propriul program de rezidenţă în parteneriat cu Bienala de la Veneţia. Ziua s-a încheiat pentru invitaţii români într-o companie selectă pe terasa Campari, iniţiativă consacrată filmului “Monica” de către unul din principalii sponsori ai festivalului.

Viggo îşi propune astfel să susţină glamour-ul momentelor din circuitul unor festivaluri respectabile, de talia celor de la Venezia sau Cannes, prezentând ţinute pline de inspiraţie, ca un adevărat spectacol vestimentar.

Despre Viggo Tailoring

Viggo construieşte imaginea succesului inspirând prin colecţiile ready-to-wear de business, casual şi de ceremonie, disponibile online, dar şi fizic în Bucureşti, Chişinău şi Londra. Totodată, propune servicii de croitorie privată în sistem made-to-measure prin intermediul cărora acoperă toate nevoile vestimentare masculine, indiferent de stil.

Viggo se mândreşte cu o gamă variată de ţesături premium de la cei mai cunoscuţi producători din Italia şi Anglia, precum casele Vitale Barberis Canonico, Dormeuil, Loro Piana, Cerruti sau Scabal. Ȋn plus, beneficiază de o linie de producţie cu tehnologie de ultimă generaţie şi de necesarul de îndemânare pentru costume realizate manual până la cele mai fine detalii.

Căutarea creative a celor mai fine mix-uri de materiale, culori şi texturi este susţinută de consilierea unuia dintre cei mai cunoscuţi designeri români – Cătălin Botezatu, ale cărui colecţii au fost prezentate şi aplaudate pe întreg mapamondul. (P)

Related Posts

C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie 

Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…

Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market

Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…

Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…

Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…

Chestionarul Alist Designers boutique: PoeticAlb completează frazele noastre 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă astăzi cu PoeticAlb, un brand cu o estetică diafană, sculptată în in,…

Chestionarul Alist Designers boutique: Provocative Concept completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu Provocative Concept, un brand care a pornit dintr-o pasiune pură, pusă…

Chestionarul Alist Designers boutique: IUnique completează frazele noastre 

Începem de astăzi seria Chestionarul Alist Designers boutique, ca să îi cunoaștem mai bine pe designerii pe care…

Garderoba funcțională: Ce înseamnă și cum o poți adopta

Poate că ai mai văzut sau auzit pe undeva sintagma asta „garderobă funcțională”, dar dacă nu ai apucat…

Alist Designers boutique: Piese perfecte de toamnă, pentru un look desprins din filme

Nu mai știi cu ce să te mai îmbraci astfel încât să te simți confortabil și să arăți…

Stilul nu are vârstă: Cinci frumuseți +70 care continuă să strălucească

78, 79, 86, 90, 93. Nu sunt numerele câștigătoare de la loto, dar sunt cele care demonstrează că,…