A List Magazine ∙ February 28, 2020 ∙ 2 min read

Scarlett Johansson, Léa Seydoux și Anna Taylor sunt doar câteva dintre vedetele care apar la început de primăvară în campanii publicitare pentru branduri internaționale.

Modelul american Julia Nobis apare în cea mai nouă campanie Louis Vuitton. Julia vine în atenția noastră, promovând noile modele de genți ale brandului, după ce actrița Emma Stone a fost aleasă să promoveze anul trecut “Coeur Battant”, parfumul lansat de Louis Vuitton.

Scarlett Johansson a semnat și ea un contract de imagine important cu brandul Bosideng. Actrița apare în pictorialul care promovează colecția brandului pentru 2020.  Scarlett Johansson este  una dintre cele mai bogate actrițe de la Hollywood, cu o avere estimată la 56 de milioane de dolari, iar mare parte din sumă se datorează rolului Black Widow din producția Marvel – Avengers: Endgame.

Iris Law, fiica lui Jude Law și a lui Sadie Frost, a fost aleasă imaginea campaniei care promovează noua mascara de la Burberry. Iris este un fotomodel în plină afirmare, care lucrează pentru casa IMG Models. La 18 ani este foarte atașată de părinții ei, pe care îi idolatrizează.

Léa Seydoux e o frumusețe seducătoare. Poate acesta este motivul pentru care a fost desemnată să promoveze noua colecție de bijuterii a brandului francez Chopard. Pe Lea o vom revedea în curând și în cel mai nou film din seria James Bond- No Time To Die, care va fi lansat pe 8 aprilie 2020 în cinematografe.

Anna Taylor arată ca o păpușă de porțelan. Tinerețea, prospețimea și frumusețea sa naturală s-au potrivit perfect cu mesajul pe care brandul “Viktor & Rolf” vrea să îl transmită odată cu cel mai nou parfum “Flowerbomb”. „Aș putea spune că am o relație de dragoste continuă cu Flowerbomb”, a spus actrița care face deja furori în filmul EMMA.

Lily Aldridge este unul dintre cele mai active fotomodele din lume. Ea apare acum pentru campania de primăvară-vară 2020 a brandului Ralph Lauren. Frumusețea brunetei îmbrățișează stiluri elegante și casual, perfecte pentru sezonul care urmează.

FOTO: Hepta

Related Posts

Urban Odyssey: TOMMY HILFIGER te poartă într-o călătorie între tradiție și inovație prin noua colecție outerwear

Inspirată de energia New York-ului, cea mai recentă colecție TOMMY HILFIGER este o declarație de stil care bifează…

Infuzie de creativitate la DIPLOMA Show 2024

Nu puteam să ratăm ediția a XI-a, a festivalului noii generații de artiști, arhitecți și designeri români, DIPLOMA…

Prada, costume pentru misiunea lunară NASA

Prada face designul pentru costumele spațiale pentru misiunea lunară Artemis III a NASA.  Grupul italian de lux Prada…

Victoria’s Secret Fashion Show – Reîntoarcerea supermodelelor

Îngerii Victoria’s Secret au revenit pe scenă în cele mai glamouroase piese de lenjerie intimă, într-un spectacol plin…

Totul despre Met Gala, ediția 2025

Chiar dacă mai sunt șapte luni până la următoarea Met Gala, eveniment considerat Oscarul modei, iată că organizatorii…

Alexia Eram ne spune totul despre colecția ei de haine: Margot

Este unul dintre cei mai importanți influenceri de la noi, iar acum a simțit că a venit timpul…

Better Together with. Levi’s® : The Fall Collection 

Levi’s® îți propune să întâmpini noul sezon într-un spirit cât mai confortabil și axat pe comunitate. Povestea „Better…

Noua colecție 4F MULTIACTIVE TRAINING, testată de Ioana Grama

Îți place să faci mișcare? Descoperă cea mai recentă campanie a colecției multiactive – concepută pentru a te…

The Grand Avenue: The Blue Lagoon 

Vino în noul sezon cu aerul fresh din vacanță, prin lookuri clasice în tonuri de albastru, în care…

Rihanna, imagine pentru noua ei colecție Lavish Lace

Rihanna își folosește atuurile pentru a-și promova noua colecție de lenjerie intimă Savage X Fenty, numită Lavish Lace,…