Andreea Leta ∙ April 10, 2024 ∙ 2 min read

Jennifer Lopez surprinde din nou prin cea mai recentă campanie a brandului de lenjerie intimă, Intimissimi. Artista arată mai bine ca oricând în noua linie Silky Intimates, o colecție menită să pună în valoare orice siluetă.

Jennifer Lopez este una dintre personalitățile care confirmă faptul că moda nu are vârstă. La cei 54 de ani, artista arată mai bine ca oricând, atât pe scenă, cât și la evenimentele red carpet. Iar asta nu e tot! 

Jennifer Lopez este mai senzuală ca oricând în cea mai recentă campanie Intimissimi

Brand ambasador global Intimissimi, JLo surprinde din nou prin cea mai recentă campanie de lenjerie intimă, dedicată liniei Silky Intimates. Lenjeria în nuanțe de nude cu textură mătăsoasă, lucrată în microfibră, este menită să pună în valoare orice siluetă prin confort, dar și prin nota sofisticată a modelelor clasice, ideale pentru ținutele de zi cu zi. 

Campania constă într-o serie de fotografii a căror protagonistă pozează relaxat în noile piese Intimissimi, de la diversele tipuri de sutien, la cele de slip. Însă cea mai motivațională parte este filmulețul de prezentare, în care JLo încinge un mic dans care dezvălui perfect caracteristicile trupului său lucrat minuțios la sală și la antrenamentele pentru spectacole.

Jennifer Lopez este mai senzuală ca oricând în cea mai recentă campanie Intimissimi

Jennifer Lopez este modelul perfect ales de brandul italian pentru a reda caracteristicile femeii moderne. Activă în continuare pe scena muzicală, în cinematografie, dar și în proiecte antreprenoriale proprii, cum ar fi linia de produse cosmetice sau diversele campanii, JLo este, fără îndoială, o forță a naturii, care continuă să inspire generații întregi de femei. Ea a postat campania pe contul său oficial de Instagram, chiar cu mesajul „Embrace your power”.

Pe Jennifer Lopez o vom revedea pe Netflix în filmul Atlas din 24 mai, iar astăzi a anunțat oficial că va juca într-un remake al musicalului Kiss of the Spider Woman, din 1993.

Jennifer Lopez este mai senzuală ca oricând în cea mai recentă campanie Intimissimi

Foto: hepta.ro

Related Posts

Designeri sub lupă: Iutta, între artă, tradiție și inovație 

Iutta, brandul de genți pe care l-am avut alături de noi în luna aprilie, la Alist Designers boutique,…

PUMA ne-a purtat pe meleaguri siciliene, în cadrul evenimentului A List Magazine X Nostalgia

PUMA ne-a purtat pe meleagurile siciliene și anul acesta cu noua colecție PUMA Palermo lansată la nivel global…

C&A: The Summer of 2024

Noua colecție C&A trimite direct la eleganța clasică prin piesele care completează orice garderobă cu aerul sofisticat al…

Se întorc fashion show-urile Victoria’s Secret

Extravagantele show-uri Victoria’s Secret revin pe catwalk, din toamnă. Gigantul american de lenjerie intimă Victoria’s Secret a anunțat…

Romanian Creative Week: Designeri vestimentari și highlights din lumea modei

A început cel mai mare eveniment de cultură de la noi și suntem nerăbdători să ajungem și anul…

Cum a fost la evenimentul de lansare Alist Designers Boutique, de la începutul lunii mai

Spațiul de la parterul București Mall Vitan a devenit gazda brandurilor românești și în luna mai, printr-o nouă…

Designeri din întreaga lume aduc colecții excepționale la Târgul internațional de bijuterie contemporană AUTOR de la București

Cea de-a 21-a ediție a Târgului internațional de bijuterie conteporană AUTOR va avea loc la Ghica House, în…

MET Gala 2024: Cele mai nefericite alegeri vestimentare de anul acesta 

Saga MET Gala 2024 continuă cu cele mai neinspirate ținute de anul acesta. Evenimentul a căpătat o notă…

DAAR, un nou brand de bijuterii ce poartă ADN-ul TEILOR

Încă de când au apărut și au început să fie folosite ca accesorii, bijuteriile au fost purtătoare de…

MET Gala 2024: Cele mai bune ținute, mai mult sau mai puțin în tema evenimentului

MET Gala 2024 a avut loc seara trecută, în cadrul unui eveniment care stârnește reacție după reacție. Gala…