Jennifer Lopez surprinde din nou prin cea mai recentă campanie a brandului de lenjerie intimă, Intimissimi. Artista arată mai bine ca oricând în noua linie Silky Intimates, o colecție menită să pună în valoare orice siluetă.
Jennifer Lopez este una dintre personalitățile care confirmă faptul că moda nu are vârstă. La cei 54 de ani, artista arată mai bine ca oricând, atât pe scenă, cât și la evenimentele red carpet. Iar asta nu e tot!
Brand ambasador global Intimissimi, JLo surprinde din nou prin cea mai recentă campanie de lenjerie intimă, dedicată liniei Silky Intimates. Lenjeria în nuanțe de nude cu textură mătăsoasă, lucrată în microfibră, este menită să pună în valoare orice siluetă prin confort, dar și prin nota sofisticată a modelelor clasice, ideale pentru ținutele de zi cu zi.
Campania constă într-o serie de fotografii a căror protagonistă pozează relaxat în noile piese Intimissimi, de la diversele tipuri de sutien, la cele de slip. Însă cea mai motivațională parte este filmulețul de prezentare, în care JLo încinge un mic dans care dezvălui perfect caracteristicile trupului său lucrat minuțios la sală și la antrenamentele pentru spectacole.
Jennifer Lopez este modelul perfect ales de brandul italian pentru a reda caracteristicile femeii moderne. Activă în continuare pe scena muzicală, în cinematografie, dar și în proiecte antreprenoriale proprii, cum ar fi linia de produse cosmetice sau diversele campanii, JLo este, fără îndoială, o forță a naturii, care continuă să inspire generații întregi de femei. Ea a postat campania pe contul său oficial de Instagram, chiar cu mesajul „Embrace your power”.
Pe Jennifer Lopez o vom revedea pe Netflix în filmul Atlas din 24 mai, iar astăzi a anunțat oficial că va juca într-un remake al musicalului Kiss of the Spider Woman, din 1993.
Foto: hepta.ro
Alexia Eram ne spune totul despre colecția ei de haine: Margot
Este unul dintre cei mai importanți influenceri de la noi, iar acum a simțit că a venit timpul…
Better Together with. Levi’s® : The Fall Collection
Levi’s® îți propune să întâmpini noul sezon într-un spirit cât mai confortabil și axat pe comunitate. Povestea „Better…
Noua colecție 4F MULTIACTIVE TRAINING, testată de Ioana Grama
Îți place să faci mișcare? Descoperă cea mai recentă campanie a colecției multiactive – concepută pentru a te…
The Grand Avenue: The Blue Lagoon
Vino în noul sezon cu aerul fresh din vacanță, prin lookuri clasice în tonuri de albastru, în care…
Rihanna, imagine pentru noua ei colecție Lavish Lace
Rihanna își folosește atuurile pentru a-și promova noua colecție de lenjerie intimă Savage X Fenty, numită Lavish Lace,…
Valentino SS25, prima colecție sub bagheta lui Alessandro Michele
Așteptarea a luat sfârșit. Prima colecție Valentino sub îndrumarea magică a lui Alessandro Michele a fost prezentată ieri…
Beyonce este vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s
Beyonce este vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s Levi’s anunță o nouă campanie care o are în…
Cum arată cea mai nouă colecție a brandului Vivienne Westwood
Săptămâna Modei de la Paris se apropie de final. Cele mai importante case de modă și designerii au…
C&A Autumn-Winter 2024: Let’s get really Cosy!
Cashmere & Knitwear Collection este cea mai recentă surpriză marca C&A, pregătită pentru sezonul toamnă-iarnă al acestui an….
Get the look: Gwyneth Paltrow ne inspiră pentru ținuta casual ideală pentru toamna aceasta
Cu toate că încă experimentăm un fusion de anotimpuri, e momentul să ne îndreptăm atenția spre piesele tomnatice,…