Încă de când au apărut și au început să fie folosite ca accesorii, bijuteriile au fost purtătoare de mesaje: despre statutul persoanei care le poartă, despre felul în care vrea să fie percepută de ceilalți, despre încrederea pe care o inspiră. Astăzi, mai mult ca niciodată, relația oamenilor cu bijuteriile este una de prietenie…apropiată. Purtate zi de zi sau doar la ocazii speciale, cu valoare sentimentală puternică sau parte din colecții personale extinse, bijuteriile cu siguranță nu sunt doar simple accesorii. Sunt oglinzi ale personalității, un mijloc de exprimare a propriului stil, unul cu o mulțime de valențe și posibilități.
Valențele diferite se aplică, de multe ori, pentru generații diferite. Dacă ne gândim la generațiile X, Y (Millennials) și Z, fiecare dintre ele se raportează altfel la bijuterii și au o atitudine diferită față de ele. Gen X, spre deosebire de celelalte două, au un stil mai minimalist, însă bijuteriile pe care le poartă nu dau greș în a exprima cine sunt și care le este stilul (mai ales că au ajuns să și-l definească foarte bine).
Millennials și Gen Z în special s-au dovedit a fi mai „experimentali” în zona aceasta față de cei dinaintea lor. Pentru că nu se supun codurilor vestimentare rigide, aleg să poarte bijuteriile în moduri originale, cât mai autentice. Expunerea atât de vastă la informații și noutate a dus la apariția unui mix de estetici și influențe diverse, ceea ce înseamnă tot mai multe look-uri experimentale și originale. Formând o parte importantă din piața de consumatori de bijuterii, Gen Z și Milennials schimbă regulile în purtarea acestora, aleg o varietate de metale, pietre și fac o mulțime de combinații, layering-ul fiind un trend pe care îl iubesc în unanimitate. Le place inovația și nu le e teamă să o integreze în ceea ce poartă – fie că vorbim despre diamante sau demi-fine jewellery.
Toate acestea au stat la baza deciziei grupului TEILOR de a lansa un nou brand de bijuterii, DAAR – adresat unui public larg, dar care va atrage cu siguranță tinerii și pe toți cei care poartă bijuteriile cu atitudine și experimentează cu stilul, pentru care fashion-ul este un mijloc de exprimare a sinelui.
Și pentru că vorbim despre a atrage atenția unor generații care apreciază inovația, punctul de pornire în ceea ce înseamnă DAAR a fost introducerea diamantelor create în laborator – un trend care devine din ce în ce mai popular și atrage din ce în ce mai mult interes în ultima vreme. Iar pentru asta există o mulțime de motive: în primul rând, diamantele create în laborator sunt identice cu cele naturale, singura diferență dintre ele fiind modul de formare: în scoarța pământului, timp de milioane de ani, sub presiune și temperaturi extreme pentru diamantele naturale și deasupra pământului, în laborator, timp de câteva săptămâni, în aceleași condiții simulate, pentru diamantele create în laborator. Vorbim, totuși, de aceeași strălucire, aceleași caracteristici fizice. Pe lângă asta, atunci când sunt integrate în bijuterii, diamantele create în laborator pot fi opțiuni mai accesibile pentru carataje mai mari, oferă noi posibilități în materie de design (tăieturi mai diverse și mai creative), oferă 100% transparență în ceea ce privește proveniența și nu în ultimul rând, sunt alternative moderne, inovatoare.
Deși gândul de început și nucleul brandului sunt diamantele create în laborator, DAAR aduce multe alte posibilități: o diversitate mare de bijuterii, într-o varietate de stiluri și categorii estetice: bijuterii din aur 14K cu diamante și alte pietre prețioase create în laborator sau cu diamante naturale, bijuterii din aur 10K cu sau fără cristale zirconia, piese din argint sau oțel inoxidabil. DAAR este ca un laborator creativ în care trendurile devin inspirație și se experimentează cu stilul, prin diversitatea metalelor și a pietrelor din care sunt create bijuteriile: culoare, estetică, modernitate, aduse împreună.
Dacă începutul sună deja foarte interesant, planurile pentru viitorul apropiat promit multe: urmează lansarea unor colecții cu design in-house, create cu interes pentru trendurile în permanentă schimbare, cu ajutorul expertizei internaționale, de la prestigioase universități de artă. Colecțiile proprii vor deveni core-ul DAAR, iar dorința e clară: aceea de a crea bijuterii unicat, care să definească stiluri noi și să inspire pe toți cei care le poartă să o facă cu atitudine.
Parte din laboratorul creativ despre care am vorbiteste și magazinul DAAR, creat după un concept pe care îl caracterizăm cu ușurință printr-un singur cuvânt: fresh. Fațada deschisă invită într-o explorare stilistică, iar fiecare detaliu lucrează împreună, oferind un look eclectic și tineresc: culorile, iluminarea, vitrinele, texturile, semnalistica și packaging-ul contemporan.
În final, DAAR este un playground vibrant de inspirație, în care diversitatea estetică devine un trend care se potrivește oricui.
Într-o lume în care bijuteriile sunt mai mult decât accesorii, oamenii le poartă ca să transmită un mesaj ori indicii despre stilul personal, să arate lumii o anumită imagine despre sine.
Versatile, accesibile, într-o varietate ofertantă – este un trio din ce în ce mai căutat și prețuit când vine vorba despre bijuterii. DAAR îl transformă din wishlist în realitate, prin fiecare element care îi formează caracterul.
DAAR este prezent pe piața din România cu cinci magazine fizice deschise în centrele comerciale București Mall, Promenada Mall Craiova, Promenada Mall Sibiu, Shopping City Târgu Mureș și Argeș Mall (Pitești), dar și online, pe https://daar.ro/. (P)
Alexia Eram ne spune totul despre colecția ei de haine: Margot
Este unul dintre cei mai importanți influenceri de la noi, iar acum a simțit că a venit timpul…
Better Together with. Levi’s® : The Fall Collection
Levi’s® îți propune să întâmpini noul sezon într-un spirit cât mai confortabil și axat pe comunitate. Povestea „Better…
Noua colecție 4F MULTIACTIVE TRAINING, testată de Ioana Grama
Îți place să faci mișcare? Descoperă cea mai recentă campanie a colecției multiactive – concepută pentru a te…
The Grand Avenue: The Blue Lagoon
Vino în noul sezon cu aerul fresh din vacanță, prin lookuri clasice în tonuri de albastru, în care…
Rihanna, imagine pentru noua ei colecție Lavish Lace
Rihanna își folosește atuurile pentru a-și promova noua colecție de lenjerie intimă Savage X Fenty, numită Lavish Lace,…
Valentino SS25, prima colecție sub bagheta lui Alessandro Michele
Așteptarea a luat sfârșit. Prima colecție Valentino sub îndrumarea magică a lui Alessandro Michele a fost prezentată ieri…
Beyonce este vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s
Beyonce este vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s Levi’s anunță o nouă campanie care o are în…
Cum arată cea mai nouă colecție a brandului Vivienne Westwood
Săptămâna Modei de la Paris se apropie de final. Cele mai importante case de modă și designerii au…
C&A Autumn-Winter 2024: Let’s get really Cosy!
Cashmere & Knitwear Collection este cea mai recentă surpriză marca C&A, pregătită pentru sezonul toamnă-iarnă al acestui an….
Get the look: Gwyneth Paltrow ne inspiră pentru ținuta casual ideală pentru toamna aceasta
Cu toate că încă experimentăm un fusion de anotimpuri, e momentul să ne îndreptăm atenția spre piesele tomnatice,…