A List Magazine ∙ September 30, 2024 ∙ 3 min read

Beyonce este vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s

Levi’s anunță o nouă campanie care o are în centru pe Beyonce. În urma lansării single-ului “LEVII’S JEANS” — o piesă iubită de pe “COWBOY CARTER,” albumul care explorează și redefinește Americana — Beyonce intră în rolul de protagonistă in “REIIMAGINE,” o campanie inspirată de istoria brandului Levi’s și gândirea vizionară a uneia dintre cele influente figuri din cultura modernă, reafirmând locul de neclintit al brandului în centrul culturii. 

Inspirându-se din abordarea inovatoare a lui Beyonce asupra artei, culturii si naratiunii, campania reimagineaza aspectul si filmele clasice Levi’s. Intr-o serie de capitole, noua campanie reinterpreteaza cateva dintre cele mai emblematice reclame ale brandului Levi’s, aducandu-le in epoca moderna prin viziunea transformativa a celebrei regizoare Melina Matsoukas. Primul film – inspirat de „Launderette”, reclama din 1985 care a readus in atentie faimosul „I Heard It Through the Grapevine” in topurile Billboard – o are pe Beyonce in rolul principal si celebreaza mostenirea brandului Levi's ca fiind panza pentru expresie de sine, purtata de cei care aduc progresul si vedete deopotriva.

„Piesa mea „LEVII’S JEANS” celebreaza ceea ce eu cred ca este uniforma americana suprema – ceva ce toti purtam cu mandrie”, a spus Beyonce. „Sunt onorata sa lucrez cu Levi’s pentru a crea iconografia americana prin excelenta. Denim on denim a fost adesea privit printr-o lentila masculina, asa ca aceasta campanie de reimaginare, care celebreaza perspectiva feminina iconica, este importanta pentru mine. Astept cu nerabdare sa explorez modalitati inovatoare prin care viziunile noastre sa se alieze in celebrarea feminismului si onorarea puterii femeilor.”

„Brandul Levi’s a fost si va fi intotdeauna uniforma neoficiala a celor care progreseaza in cautarea de mai bine. Credem ca o parte cheie din aceasta este inlaturarea si reconstruirea continua a codurilor culturale”, a declarat Kenny Mitchell, director global de marketing Levi's la Levi Strauss & Co. „In colaborare cu Beyonce, exploram puterea de a reinterpreta prin intermediul acestei campanii, ajutandu-ne sa ne conectam cu fanii nostri in moduri noi si sustinand cresterea sectorului nostru de moda feminin ca brand definitiv de stil de viata in denim.”

Campania integrata — care va include spot TV, OOH, comunicare digitala, social media, print, activari de brand si produse exclusive — a demarat cu proiectii digitale pe piete cheie ca San Francisco, Houston, Chicago, New York, Atlanta, Paris, Londra si  Berlin, creand buzz si oferindu-le fanilor un teasing pentru campania care va urma. Pe 30 septembrie, in intreaga lume vor fi afisate OOH-uri de impact care vor inaugura campania Levi’s cu Beyonce. 

Primul film al campaniei este adus la viata prin lentila lui Marcell Rev, un cineast castigator de Emmy. Dincolo de universul vizual imersiv al filmului, brandul Levi’s a lucrat cu fotograful Mason Poole, care a creat o antologie de imagini de campanie, care se alatura unui canon de fotografii incredibile cu staruri in jeansi Levi’s, de la Marlon Brando la Marilyn Monroe — si acum Beyonce. 

Campania a fost conceputa in parteneriat creativ cu TBWA\Chiat\Day LA si produsa de la revolućion/PRETTYBIRD.

Related Posts

Selena Gomez și logodnicul ei, Benny Blanco, își lansează primul album împreună

Selena Gomez (32 de ani) și logodnicul ei, Benny Blanco (37 de ani), își duc povestea de dragoste…

Leonardo DiCaprio revine cu un nou film- ”One Battle After Another”

După mai mult de un an de pauză de pe marile ecrane, Leonardo DiCaprio (50 de ani) revine…

Zalando: Ce porți acum?

Ce porți în această primăvară sezon? Zalando te ajută să-ți reîmprospătezi garderoba cu piese noi și versatile, de…

Am testat în redacția A List Magazine funcțiile de rezistență la apă ale noilor telefoane OPPO Reno13 Series

Am avut ocazia să testăm în redacția A List Magazine noile telefoane OPPO Reno13 Series și am fost…

Cum își educă Beyoncé cei trei copii

Beyoncé povestește despre stilul de parenting adoptat pentru creșterea celor trei copii pe care îi are cu Jay-Z…

La 57 de ani, Nicole Kidman este cel mai bine plătită actriță din lume

Nicole Kidman este cel mai bine plătită actriță din lume, a dezvăluit Forbes, după ce publicația a contorizat…

Bruce Willis a împlinit 70 de ani

Bruce Willis a sărbătorit împlinirea vârstei de 70 de ani, alături de fosta soție, Demi Moore, și de…

Patrick Schwarzenegger și iubita lui, într-un pictorial pentru Kim Kardashian

Patrick Schwarzenegger și logodnica lui Abby Champion apar în cea mai nouă campanie publicitară a brandulului de lenjerie…

Cum arată și ce mai face actrița Tiffani Thiessen, la 51 de ani

Actrița, cunoscută mai ales datorită rolurilor din seriale precum Salvați de clopoțel și Beverly Hills, 90210, a povestit în…

H&M S/S 2025 – O colecție boemă, cu referințe New Romance

Noua colecție H&M S/S 2025 setează trendurile sezonului cald printr-o varietate de referințe boeme, care dau garderobei tale…