Andreea Leta ∙ November 19, 2020 ∙ 4 min read

Deplin este un brand de cosmetice naturale fondat în 2019 de Gabriela Oprescu. Fiind alături de noi la Alist Designers boutique în perioada noiembrie-decembrie, am vrut să aflăm care este povestea din spatele produselor care ne-au cucerit de la prima testare: 

Cum a luat naștere acest proiect? Care au fost pașii pentru primele produse?

Brandul DEPLIN a fost fondat în anul 2019, odată cu primirea unei finanțări prin programul Startup Plus.  Însă povestea a început cu mult timp înainte, ca un vis, o dorință pe care am decis să o împlinesc dedicându-mă întru totul. 

 În anul 2011 am urmat un curs de formare, în cadrul  Facultății de Farmacie din Barcelona, Plant Biodiversity and Healt, unde am descoperit secretele fabricării manuale a cosmeticelor naturale. Ca inginer chimist am folosit aceste cunoștințe, continuând să studiez și să creez rețete cosmetice, pentru mine și cei apropiați. Efectul lor benefic, lesne de observat, m-a încurajat să continui și să transform această pasiune într-o afacere. 

  Care este criteriul de selecție al ingredientelor și al produselor? Urmărești tendințele internaționale de skincare, de exemplu?

 Produsele Deplin sunt formulate astfel  încât să fie complete pe segmentul lor. Rețetele au fost elaborate după studii îndelungate, alături de farmaciști și medici dermatologi cu experiență și ținând cont de ultimele descoperiri în domeniu.  

 Folosim ingrediente de cea mai bună calitate, certificate Bio (peste 85%), atent selecționate atât de noi cât și de partenerii noștri.  

 Ne-am dorit să reinventăm rețete vechi, ținând cont de noile tendințe și studii realizate în domeniu, valorificând principiile active din plante, provenite din floră spontană, din culturi proprii sau de la producătorii locali. 

 Cum arată sau cum ai descrie profilul clientului ideal?

Am fost încântată și motivată, totodată,  să descopăr cât de mulți oameni, documentați și informați am întâlnit, care știu ce vor și care au descoperit ceea ce căutau în produsele noastre.  Clientul ideal este acela care   cunoaște beneficiile pe termen lung al cosmeticelor fără substanțe sintetizate chimic, cel care își dorește să păstreze frumusețe și tinerețea pielii  într-un mod sănătos. 

 Una dintre clientele noastre ne-a spus că atunci când folosește produsele DEPLIN, are o stare de bine, se simte răsfățată. Prin produsele noastre ne dorim să oferim o experiență unică, pe lângă îngrijirea estetică  a feței și a corpului. 

 

  Cum vezi tu schimbările în fashion și în beauty în acest moment?

Tot mai mulți oameni încep să înțeleagă că este nevoie de un consum responsabil la scară largă, nepoluant sustenabil. Există tendința de renunțare la producția de serie pentru producția realizată ținând cont de ce își doresc clienții și   de aceea mulți consumatori aleg producătorii locali.   

Dar care este experiența ta personală sau ca brand?

Personal am continuat ceea ce începusem, am fost fericită că pot să ofer  și să împărtășesc din cunoștințele acumulate de-a lungul timpului. Brandul nostru este un brand tânăr care a crescut treptat în acest timp, păstrându-și valorile inițiale, pentru că DEPLIN este mai mult dăcât numele mărcii noastre, este însăși expresia noastră de creatori. Oamenii au apreciat calitatea și dăruirea cu care produsele noastre sun realizate. 

  

Ce s-a schimbat în toată perioada asta și care crezi ca vor fi urmările?

Toată această perioadă ne-a obligat să ne oprim puțin, să privim în jur să ne cunoaștem mai bine. Oamenii își doresc să fie sănătoși, să se bucure de natură, de simplitate, preferă calitatea în loc de cantitate și își doresc să se simtă în siguranță. Cred că oamenii vor fi mai cumpătați, mai atenți  la ceea ce își doresc. Vor avea alte valori, vor caută produsele de calitate, autentice. Consumul va fi limitat și  se vor îndreptă tot mai mult spre producătorii locali. Piață online poate deveni prioritara, chiar dacă vom reveni la o viață activă. 

Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află partenerii de la București Mall Vitan.

Foto: PR

Related Posts

Alist Designers boutique: Află care sunt brandurile pe care le vei întâlni aici în luna august

În luna august ne revedem cu două branduri care vor transforma ultima lună de vară într-un festival de…

Piesa din anii ’90 care a revenit cu succes în tendințele acestei veri. Vezi despre ce este vorba

Fusta lungă este una dintre piesele care au revenit cu succes din decadele trecute. Dacă pe lista nostalgică…

Color Trends: Cele cinci nuanțe pe care să le incluzi în ținutele tale vara aceasta

Unul dintre momentele noastre preferate este acela în care descoperim noile tendințe pentru fiecare sezon, prin intermediul marilor…

Alist Designers boutique: Eli Lăslean, designerul care și-a dedicat cariera muzelor sale 

ELLIS, brandul semnat de Eli Lăslean, este alături de noi la Alist Designers boutique, până la finalul lunii…

UAD Fashion 2024: Iată cum a fost la gala absolvenților și care au fost colecțiile noastre favorite de la Cluj

UAD Fashion este unul dintre evenimentele noastre preferate din calendarul industriei modei autohtone, la care am participat cu…

Feeric Fashion Week a 16-a ediție: spectacol pe aeroport și pe circuitul de karting

Astăzi începe cea de-a 16-a ediție Feeric Fashion Week, festivalul de modă de la Sibiu care oferă o…

Alist Designers boutique: Magic Charms, povestea brandului de bijuterii dedicat frumosului

Maria Georgescu, fondator și creative director Magic Charms, ne spune astăzi povestea brandului de bijuterii pe care îl…

Festival must-haves pe care trebuie să le ai în garderoba pentru Electric Castle   

De la pantaloni scurți la veste, de la curele din eșarfă la paiete, în ultimii ani, stilul de…

Converse aduce magia urbană la Electric Castle 2024!

Converse și Electric Castle împărtășesc pasiunea pentru autenticitate și inovație. Suntem încântați să facem parte din această aventură…

Get the Look: Ținuta purtată de Keira Knightley, recompusă cu piese de la designeri români

Suntem permanent conectați la cele mai recente apariții ale celebrităților internaționale, iar pentru azi am găsit o muză…