Unul dintre cele mai îndrăgite proiecte ale noastre, care susține designerii șu producătorii locali, Alist Desginers boutique, se bucură de încă o prezență specială luna aceasta. Noria Anis este alături de noi până pe 31 mai, în spațiul pe care îl cunoști deja de la parterul București Mall Vitan. Georgiana Roșca ne spune astăzi povestea brandului său, care te va cuceri prin feminitate și eleganță:
Povestește-ne puțin despre începuturi. Cum a pornit pasiunea ta pentru modă?
Mereu am fost atrasă de designul vestimentar. Am văzut inițial domeniul ca pe un hobby și de aceea am făcut diferite cursuri în domeniu de la design și construcție de tipare, până la cursuri de business în fashion. Noria Anis a apărut în 2019 din dorința mea de a face următorul pas pentru această pasiune. Brandul a pornit de la ideea de a avea piese ușor de adaptat ținutelor pentru zi și cocktail, cu o estetică atemporală.
Ai vreo amintire plăcută din copilărie sau din primi pași în această direcție, legată de modă?
Îmi amintesc cum mama mea modifica rochiile ei speciale făcute la croitoreasă în modele pentru mine, pentru a le purta la serbări. Mă fascina procesul în sine de a transforma un obiect vestimentar și ideea de a păstra o rochie din generație în generație. Pe lângă valoarea sentimentală a acelei piese este și o primă formă de sustenabilitate. Am rămas cu această idee și, atunci când am pus bazele Noria Anis, mi-am dorit ca ținutele să fie atemporale, să respecte anumite standarde de calitate și să fie realizate într-o manieră etică.
Care este procesul tău de creație? Care sunt sursele de inspirație pe care te bazezi?
Pentru fiecare colecție plec de la un moodboard. Apoi fac schițe și le aleg pe cele care se potrivesc cel mai bine cu estetica brandului. Apoi aleg țesăturile, unde în cea mai mare proporție folosesc materiale naturale, dar și dead-stock de țesături de la fabrici. Tot procesul se finalizează în atelierul nostru din Galați cu realizarea tiparelor și a prototipurilor, pentru a vedea dacă modelul din schiță este fezabil.
În ceea ce privește sursa de inspirație, ea se găsește peste tot. Una dintre ele se regăsește în prietenele și clientele mele care îmi povestesc cum ar vrea să arate la un eveniment, ce detalii de design ar vrea să poarte sau ce vor să scoată în evidență. Vacanțele sunt sursa mea preferată de inspirație, așa cum s-a întâmplat și cu cea mai nouă colecție „Bird of Paradise” care se găsești la Alist Designers Boutique luna aceasta.
Piesele Noria Anis sunt atemporale și croite impecabil. Atunci când creezi ai în minte o tipologie anume de femeie? Cui dedici aceste piese vestimentare?
Femeia care poartă Noria Anis mizează pe feminitate și pune preț pe calitate mai mult decât pe cantitate, se gândește la impactul pe care îl are achiziția respectivă și știe ce implică un produs lucrat cu atenție la detalii.
Cea mai frumoasă parte în acest domeniu este să poți realiza piese ce subliniază tot ce este mai frumos în fiecare femeie, fără a-i schimba personalitatea. Cu fiecare colecție vreau să integrez esența brandului Noria Anis, aceea de a susține și de a încuraja femeile să fie încrezătoare în forța lor feminină.
Ce ne poți spune despre piesele de la Alist Designers boutique? Știm că este vorba despre un proiect special, așa că de abia așteptăm să aflăm toate detaliile
Invitația din partea Alist Designers boutique a venit în perioada în care definitivam ultimele aspecte legate de noua colecție. Propunerea m-a bucurat și motivat totodată să finalizez mai repede modelele noi pentru a putea fi disponibile în București Mall. Așa că, odată cu lansarea proiectului Alist Designers Boutique, am lansat și cea mai nouă colecție Noria Anis, „Bird of Paradise”, inspirată de vegetația luxuriantă a insulelor Seychelles.
Sunt piese special gândite pentru evenimentele verii: ieșiri cu prietenii, garden parties și cununii, vacanțe și festivaluri. La Alist Designers Boutique veți găsi modele ce reflectă AND-ul brandului Noria Anis, prin atenția deosebită asupra calității materialelor și finisajelor, precum și prin estetica feminină. Materialele sunt naturale: în, vâscoză, bumbac, iar piesele vedetă sunt rochiile midi în culori luminoase.
Foto: PR
Eva Herzigova, la 51 de ani, pe catwalk
Supermodelele de altădată revin în prim-plan în cadrul prezentărilor celor mai mari case de modă. După ce Tyra…
Alist Designers boutique: Meșteshukar ButiQ, brandul care pune accentul pe sufletul fiecărui obiect
Meșteshukar ButiQ este unul dintre cele mai spectaculoase branduri locale. Fiecare bijuterie poartă amprenta artistului, astfel că are…
A început Săptămâna Modei de la Milano și avem deja primele street trends
Săptămâna aceasta Milano strălucește nu doar sub propriul farmec, ci și sub miile de blițuri declanșate pe străzile…
Welcome to the School of Magic: Creațiile absolvenților de la școlile de modă din România
New season, new… designers! Creativitatea și sutele de ore petrecute în atelier de cătra absolvenții școlilor de modă…
Alexander Skarsgård revine în lumina reflectoarelor ca model al unei campanii inedite
Celebrul actor suedez Alexander Skarsgård este protagonistul celei mai recente campanii pentru men’s wear Calvin Klein, în care…
Câștigătorii premiilor Digital Divas Awards 2024
Cea de-a 12-a ediție a premiilor Digital Divas Awards a avut loc în seara zilei de 12 septembrie,…
Colecția H&M A/W 2024: o călătorie stilistică de la clasic la modern
La începutul sezonului toamnă-iarnă, H&M anunță lansarea colecției A/W 2024 care reinterpretează moda retro prin combinații îndrăznețe și…
Cum arată cea mai nouă colecție Carolina Herrera
Brandul Carolina Herrera și-a prezentat colecția pentru primăvara-vara lui 2025 în cadrul Fashion Week de la New York….
ZALANDO lansează campania „CE PORT?”, cu artiști celebri și dezvăluie noua sa identitate de brand
Zalando, una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle din Europa, dezvăluie o nouă identitate de brand curajoasă…
Tyra Banks revine pe podiumurile de modă la 50 de ani
Unul dintre cele mai de succes modele ale anilor 90, Tyra Banks, revine pe podiumurile de modă, odată…