La Alist Designers boutique avem alături de noi un brand special, inspirat de un element al naturii despre care aflăm mai multe acum, chiar de la fondatoarea LEMNeria, Iulia Zamfir.
Cum a început povestea brandului tău? De ce LEMNeria?
Începutul poveștii “Lemneria” a pornit acum trei ani in urma din dragoste pentru bijuterii atipice, dar simple, lemne, dar și pentru tradiții și simboluri. Am debutat cu o colecție “Bucurii tradiționale”, deoarece am vrut ca începutului drumului sa fie marcat de dragostea mea față de tradițional și, in același timp, sa fie un omagiu adus înaintașelor noastre.
Lemnul, pentru mine, este un material divin care poartă o poveste datorită fenomenelor naturii pe care le îndură, a biodiversității in mijlocul căreia se află. Astfel, am considerat ca cel mai potrivit nume pentru brand este LEMNeria
Ce te inspiră atunci când creezi o colecție sau o serie de piese? Cum alegi materialele?
Avantajul în industria creativă este libertatea de a transpune în creațiile noastre exact ce simțim în acel moment și ce dorim să transmitem.
Eu, fiind o persoană empatică, am în centrul colecțiilor trăiri și sentimente. Însă, principala sursa de inspirație este natura. Chiar dacă am piese în care nu este integrat lemnul, cromatica este aleasă din natura. Întâlnesc combinații cromatice atât de speciale, încât imi este greu sa nu le reproduc.
Prețuind atât de mult natura, folosesc materiale naturale care completează și pun în evidența lemnul și care sunt prietenoase cu mediul. Doresc foarte mult ca LEMNeria sa fie un brand sustenabil prin materialele pe care le folosim pentru crearea bijuteriilor, dar și a activității ca ansamblu. Pentru a oferi un exemplu, în urma tăierii lemnului, rezultă părți din lemn pe care le putem arunca, însă multe bijuterii au rezultat folosind chiar aceste “rămășițe”.
Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale?
în principal, clientele noastre sunt persoane care apreciază simplitatea, deoarece liniile folosite în creațiile noastre sunt linii drepte, culori uni care permit purtarea pieselor la cât mai multe ținute. Crearea pieselor versatile este un principiu important pentru noi. Sunt persoane care pețuiesc natura, iar bijuteriile LEMNeria oferă posibilitatea de a purta natura în spațiul urban.
Cum receptează publicul filosofia brandului tău? Am văzut că fiecare piesă are un nume interesant (Suflet, Ispita), cu o poveste aferentă, legată de întregul concept
Din fericire publicul simte că totul este făcut cu suflet și în proporție foarte mare persoanele care cumpără bijuterii lemneria sunt clienți fideli. Povestea fiecărei bijuterii îi oferă acesteia valoare emoțională, iar clientele, atunci când le poarta, de fapt poarta o emoție, o poveste, nu doar o bijuterie.
Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la AList Designers Boutique?
La Alist Designers Boutique am venit cu două colecții, “Vreascuri” și “Sentimente”.
„Vreascuri” este un manifest împotriva defrișării și tăierii ilegale a pădurilor. Aceasta colecție este compusă din coliere ce au in centru vreascuri adunate din pădurile tăiate ilegal. Vreascurile sunt puse în valoare de pietre semiprețioase.
Am încercat în acest mod să ofer o nouă viață lemnului care este supus pieirii. Colecția “Sentimente” a apărut în urma pandemiei când am stat mai mult cu noi și am reușit sa ne descoperim. Prin această colecție dorim sa îndemnam să ne prețuim mai mult, sa ne acceptam și sa ne arătam acea latura sensibilă și autentica a noastră și celor din jur, fără să ne mai temem de asta.
LEMNeria este la Alist Designers boutique până pe 31 mai, în zona de lounge de la parterul București Mall Vitan.
Foto: PR
Alexia Eram ne spune totul despre colecția ei de haine: Margot
Este unul dintre cei mai importanți influenceri de la noi, iar acum a simțit că a venit timpul…
Better Together with. Levi’s® : The Fall Collection
Levi’s® îți propune să întâmpini noul sezon într-un spirit cât mai confortabil și axat pe comunitate. Povestea „Better…
Noua colecție 4F MULTIACTIVE TRAINING, testată de Ioana Grama
Îți place să faci mișcare? Descoperă cea mai recentă campanie a colecției multiactive – concepută pentru a te…
The Grand Avenue: The Blue Lagoon
Vino în noul sezon cu aerul fresh din vacanță, prin lookuri clasice în tonuri de albastru, în care…
Rihanna, imagine pentru noua ei colecție Lavish Lace
Rihanna își folosește atuurile pentru a-și promova noua colecție de lenjerie intimă Savage X Fenty, numită Lavish Lace,…
Valentino SS25, prima colecție sub bagheta lui Alessandro Michele
Așteptarea a luat sfârșit. Prima colecție Valentino sub îndrumarea magică a lui Alessandro Michele a fost prezentată ieri…
Beyonce este vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s
Beyonce este vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s Levi’s anunță o nouă campanie care o are în…
Cum arată cea mai nouă colecție a brandului Vivienne Westwood
Săptămâna Modei de la Paris se apropie de final. Cele mai importante case de modă și designerii au…
C&A Autumn-Winter 2024: Let’s get really Cosy!
Cashmere & Knitwear Collection este cea mai recentă surpriză marca C&A, pregătită pentru sezonul toamnă-iarnă al acestui an….
Get the look: Gwyneth Paltrow ne inspiră pentru ținuta casual ideală pentru toamna aceasta
Cu toate că încă experimentăm un fusion de anotimpuri, e momentul să ne îndreptăm atenția spre piesele tomnatice,…