Andreea Leta ∙ May 27, 2022 ∙ 4 min read

La Alist Designers boutique avem alături de noi un brand special, inspirat de un element al naturii despre care aflăm mai multe acum, chiar de la fondatoarea LEMNeria, Iulia Zamfir. 

Cum a început povestea brandului tău? De ce LEMNeria?

Începutul poveștii “Lemneria” a pornit acum trei ani in urma din dragoste pentru bijuterii atipice, dar simple, lemne, dar și pentru tradiții și simboluri. Am debutat cu o colecție “Bucurii tradiționale”, deoarece am vrut ca începutului drumului sa fie marcat de dragostea mea față de tradițional și, in același timp, sa fie un omagiu adus înaintașelor noastre.

Lemnul, pentru mine, este un material divin care poartă o poveste datorită fenomenelor naturii pe care le îndură, a biodiversității in mijlocul căreia se află. Astfel, am considerat ca cel mai potrivit nume pentru brand este LEMNeria

Alist Designers boutique: LEMNeria, brandul inspirat de un material aparte

Ce te inspiră atunci când creezi o colecție sau o serie de piese? Cum alegi materialele?

Avantajul în industria creativă este libertatea de a transpune în creațiile noastre exact ce simțim în acel moment și ce dorim să transmitem.

Eu, fiind o persoană empatică, am în centrul colecțiilor trăiri și sentimente. Însă, principala sursa de inspirație este natura. Chiar dacă am piese în care nu este integrat lemnul, cromatica este aleasă din natura. Întâlnesc combinații cromatice atât de speciale, încât imi este greu sa nu le reproduc.

Prețuind atât de mult natura, folosesc materiale naturale care completează și pun în evidența lemnul și care sunt prietenoase cu mediul. Doresc foarte mult ca LEMNeria sa fie un brand sustenabil prin materialele pe care le folosim pentru crearea bijuteriilor, dar și a activității ca ansamblu. Pentru a oferi un exemplu, în urma tăierii lemnului, rezultă părți din lemn pe care le putem arunca, însă multe bijuterii au rezultat folosind chiar aceste “rămășițe”.

Alist Designers boutique: LEMNeria, brandul inspirat de un material aparte

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

în principal, clientele noastre sunt persoane care apreciază simplitatea, deoarece liniile folosite în creațiile noastre sunt linii drepte, culori uni care permit purtarea pieselor la cât mai multe ținute. Crearea pieselor versatile este un principiu important pentru noi. Sunt persoane care pețuiesc natura, iar bijuteriile LEMNeria oferă posibilitatea de a purta natura în spațiul urban.

Cum receptează publicul filosofia brandului tău? Am văzut că fiecare piesă are un nume interesant (Suflet, Ispita), cu o poveste aferentă, legată de întregul concept

Din fericire publicul simte că totul este făcut cu suflet și în proporție foarte mare persoanele care cumpără bijuterii lemneria sunt clienți fideli. Povestea fiecărei bijuterii îi oferă acesteia valoare emoțională, iar clientele, atunci când le poarta, de fapt poarta o emoție, o poveste, nu doar o bijuterie.

Alist Designers boutique: LEMNeria, brandul inspirat de un material aparte

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la AList Designers Boutique?

La Alist Designers Boutique am venit cu două colecții, “Vreascuri” și “Sentimente”. 

„Vreascuri” este un manifest împotriva defrișării și tăierii ilegale a pădurilor. Aceasta colecție este compusă din coliere ce au in centru vreascuri adunate din pădurile tăiate ilegal. Vreascurile sunt puse în valoare de pietre semiprețioase. 

Am încercat în acest mod să ofer o nouă viață lemnului care este supus pieirii. Colecția “Sentimente” a apărut în urma pandemiei când am stat mai mult cu noi și am reușit sa ne descoperim. Prin această colecție dorim sa îndemnam să ne prețuim mai mult, sa ne acceptam și sa ne arătam acea latura sensibilă și autentica a noastră și celor din jur, fără să ne mai temem de asta. 

LEMNeria este la Alist Designers boutique până pe 31 mai, în zona de lounge de la parterul București Mall Vitan. 

Foto: PR

Related Posts

Outfits of the week: Cele mai cool ținute purtate de celebritățile internaționale

O nouă săptămână, o nouă serie de poze și un anotimp care pare că devine o provocare din…

Anya Taylor-Joy, Diane Kruger și Naomi Watts, printre vedetele de la cea mai recentă prezentare Dior

Cea mai recentă colecție a casei de modă Dior, pentru sezonul toamnă 2024, a fost prezentată la Brooklyn…

Un nou magazin Victoria’s Secret te așteaptă în Mega Mall, București, cu o nouă colecție: Body by Victoria

Veștile bune circulă repede! Iar primăvara aceasta avem încă un motiv de bucurie. Victoria’s Secret, liderul în retail…

Margot Robbie, Jessica Chastain, Olivia Wilde, strălucitoare la un eveniment dedicat științei

Numeroase vedete s-au grăbit să răspundă afirmativ invitației unui eveniment aparte, dedicat nu filmului sau modei, ci științei,…

Iutta și Muze Concept vă așteaptă la Alist Designers Boutique, toată luna aprilie (VIDEO)

Alist Designers boutique găzduiește acum două branduri care îți vor readuce zâmbetul pe buze prin detaliile ce definesc…

Roberto Cavalli a încetat din viață la 83 de ani

Roberto Cavalli a încetat din viață seara trecută, la 83 de ani. Desginer vestimentar și inventator al unei…

Cele mai apreciate prezențe de la Fashion Trust US Awards

Vedetele nu spun niciodată nu unei invitații la un eveniment de fashion și acceptă orice ocazie prin care…

Noua colecție Spring Edit disponibilă la CCC

Lasă-te fermecat de colecția Spring Edit de la CCC! Descoperă pantofi și genți la modă de la brandurile…

Jennifer Lopez este mai senzuală ca oricând în cea mai recentă campanie Intimissimi

Jennifer Lopez surprinde din nou prin cea mai recentă campanie a brandului de lenjerie intimă, Intimissimi. Artista arată…

Half is Free vă așteaptă la București

Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al primăverii, vine la BUCUREȘTI, pe 20 aprilie 2024!…