Andreea Leta ∙ December 2, 2020 ∙ 4 min read

Unul dintre brandurile de la Alist Designers boutique, din perioada noiembrie-decembrie, este La Vie En Doré, a căruit poveste începe de la Arta în Bijuterie. Roxana Mirea, fondatoarea brandului, ne-a spus mai multe într-un inteviu special:

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

 Conceptul La Vie En Doré a luat naștere din dorința de a învăța și totodată, de a aduce ceva nou pe piață, de a crea accesorii indispensabile, cu un impact puternic asupra oricărei ținute. Prin acest intermediu vrem să introducem auriul în viața femeilor și dorim ca cine ne poartă brandul să se simtă special. La Vie En Doré provine dintr-o frenezie pentru culoarea auriu, culoare ce sugerează perfecțiune, putere, iluminare, înțelepciune, calitate superioară și împlinire. Extrvaganta acestei culori reprezintă una dintre valorile brandului, alturi de diversitate, actualitate și calitate. 

 Arta în mișcare. De aici am pornit. Am incorporat arta meșteșugului românesc și priceperea artizanilor într-o manieră fresh, îmbinată cu calitatea suprioara a materialelor și a finisajelor. Am ajuns la arta în istorie și ne-am inspirat din mitologia greacă. Am creat La Vie En Doré, un brand de accesorii 100% românesc care se axează pe calitate, design și inovație. Apoi am lansat prima colecție ‘’POSEIODN’’, readusă în contemporan prin 4 elemente marine, definitorii: 

 Zeus: forța, dezlănțuire, regalitate, eleganță, demnitate, dominanță

King Crab: non-conformism, putere, hotărâre, dăinuire, mișcare

Lima: feminitate, armonie, Venus, natură, romantism, renaștere

Sushi: deliciu, calitate, exuberanță

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

 Am pornit de la ideea de ‘’Arta în Bijuterie’’, idee ce se va regăsi în toate colecțiile brandului. Prima colecție, intitulată POSEIDON, are ca sursă de inspirație mitologia greacă, interpretată prin intermediul elementelor marine. Dorim să adaptăm elemente din viața cotidiană într-o manieră fashion. 

  Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

 Creațiile noastre sunt adresate femeilor ce au curajul de a gândi diferit, femeilor ce îndrăznesc atât în viața cotidiană, în acțiunile lor, cât și în alegerile ținutelor care le reprezintă. În viziunea noastră, clientul ideal reprezintă o persoană puternică, o femeie ce are are curajul de a gândi liber, o femeie ce pune accentual pe detalii, pasionată de modă și de tot ceea ce înseamnă frumos. 

 

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

 Cu siguranță că trecem prin schimbări radicale dat fiind faptul că ne aflăm într-o situație fără precedent care afectează în mod direct industria fashion, cu precădere în spațiile fizice. Situația actuală a afectat aproape fiecare aspect al vieții de zi cu zi, iar industria modei nu face excepție de la aceasta. Atât modul în care ne trăim viața cotidiană, cât și imbrăcămintea pe care o purtăm au suferit schimbări majore, însă considerăm că oamenii vor continua să fie fashion. Clienții cumpără mai puțin și mai responsabil. Având în vedere că ne petrecem timpul majoritar acasă, dorim să ne simțim confortabil, dar totodată să nu renunțăm la eleganță. În ceea ce privește experiența ca brand, vânzările au scăzut, lucru așteptat dat fiind faptul că produsele semnate LVED sunt accesorii masive, cu un impact vizual puternic ce sunt purtate de cele mai multe ori la evenimente, însă sperăm ca lucrurile să meargă într-o direcție bună. Lăsam să se instaleze liniștea în mentalitatea oamenilor, sănătatea fiind pe primul loc în acest moment. Este dificil să dăm un răspuns sigur într-o perioadă plină de incertitudini. 

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

Colecția prezentă în A List Designers Boutique intitulată “POSEIDON” este prima colecție semnată La Vie En Doré și conține 4 modele de cercei, ce se regăsesc și sub formă de broșa.  In funcție de preferințele clientului acestea sunt disponibile atât în varianta de auriu, cât și argintiu. Prin intermediul acestei colecții am dorit să realizăm produse ce au un impact puternic, ce completează și pun în valoare ținutele femeilor. Mai mult de atât, vrem ca cine poartă accesoriile semnate de noi să se simtă special. Dorim ca produsele ce aparțin brandului să transmită emoție, strălucire și extravaganță. 

Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află și partnerii de la București Mall Vitan. 

Foto: PR

Related Posts

MURMUR prezintă “Marile speranțe”, colecția pret-a-porter primăvară/vară 2024

MURMUR, brand-ul românesc favorit al celebrităților de la Hollywood, a prezentat ieri noua colecție SPRING/SUMMER 2024 în cadrul…

Alessandro Michele este noul director de creație Valentino

Este oficial! Alessandro Michele este noul director de creație Valentino, după ce săptămâna trecută a fost anunțată plecarea…

Ținutele all black: Fascinante, atemporale și gata oricând pentru orice eveniment

Cu toate că în fiecare an vorbim despre o nuanță care conturează atmosfera generală a momentului, există ceva…

Laura Olaru și Aleksander Revas, designerii prezenți în această lună la Alist Designers Boutique (VIDEO)

București Mall Vitan, partenerul nostru de încredere în proiectul Alist Designers Boutique, îi găzduiește în aceste zile pe…

Ținutele office de ieri și de azi. Inspirație direct de pe marile podiumuri

Cum arată în 2024 o ținută office și cum este definită? Iată cum poți adapta acese ținute la…

Pierpaolo Piccioli își ia rămas bun de la Valentino după 25 de ani

După 25 de ani fabuloși la cârma creativă a legendarei case de modă Valentino, Pierpaolo Piccioli își ia…

Întâmpină primăvara cu cele mai cool ținute pentru copii

Primăvara se apropie, iar odată cu vremea caldă sosesc și noile tendințe în modă. Lasă-te captivat de culorile vibrante…

C&A lansează colecția Denim Spring 2024

Denimul este unul dintre materialele noastre preferate, pe care, indiferent de tendințe, îl vom avea mereu în topul…

Star Style: Kristen Stewart reinventează imaginea rockstarului prin aparițiile sale

Aflată în turneul de promovare al celui mai recent film ce o are ca protagonistă, Love Lies Bleeding,…

Designerul Dries Van Noten se retrage din lumea modei

După o carieră de 38 de ani în lumea modei, designerul belgian Dries Van Noten se pensionează, dar…