Andreea Leta ∙ December 2, 2020 ∙ 4 min read

Unul dintre brandurile de la Alist Designers boutique, din perioada noiembrie-decembrie, este La Vie En Doré, a căruit poveste începe de la Arta în Bijuterie. Roxana Mirea, fondatoarea brandului, ne-a spus mai multe într-un inteviu special:

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

 Conceptul La Vie En Doré a luat naștere din dorința de a învăța și totodată, de a aduce ceva nou pe piață, de a crea accesorii indispensabile, cu un impact puternic asupra oricărei ținute. Prin acest intermediu vrem să introducem auriul în viața femeilor și dorim ca cine ne poartă brandul să se simtă special. La Vie En Doré provine dintr-o frenezie pentru culoarea auriu, culoare ce sugerează perfecțiune, putere, iluminare, înțelepciune, calitate superioară și împlinire. Extrvaganta acestei culori reprezintă una dintre valorile brandului, alturi de diversitate, actualitate și calitate. 

 Arta în mișcare. De aici am pornit. Am incorporat arta meșteșugului românesc și priceperea artizanilor într-o manieră fresh, îmbinată cu calitatea suprioara a materialelor și a finisajelor. Am ajuns la arta în istorie și ne-am inspirat din mitologia greacă. Am creat La Vie En Doré, un brand de accesorii 100% românesc care se axează pe calitate, design și inovație. Apoi am lansat prima colecție ‘’POSEIODN’’, readusă în contemporan prin 4 elemente marine, definitorii: 

 Zeus: forța, dezlănțuire, regalitate, eleganță, demnitate, dominanță

King Crab: non-conformism, putere, hotărâre, dăinuire, mișcare

Lima: feminitate, armonie, Venus, natură, romantism, renaștere

Sushi: deliciu, calitate, exuberanță

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

 Am pornit de la ideea de ‘’Arta în Bijuterie’’, idee ce se va regăsi în toate colecțiile brandului. Prima colecție, intitulată POSEIDON, are ca sursă de inspirație mitologia greacă, interpretată prin intermediul elementelor marine. Dorim să adaptăm elemente din viața cotidiană într-o manieră fashion. 

  Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

 Creațiile noastre sunt adresate femeilor ce au curajul de a gândi diferit, femeilor ce îndrăznesc atât în viața cotidiană, în acțiunile lor, cât și în alegerile ținutelor care le reprezintă. În viziunea noastră, clientul ideal reprezintă o persoană puternică, o femeie ce are are curajul de a gândi liber, o femeie ce pune accentual pe detalii, pasionată de modă și de tot ceea ce înseamnă frumos. 

 

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

 Cu siguranță că trecem prin schimbări radicale dat fiind faptul că ne aflăm într-o situație fără precedent care afectează în mod direct industria fashion, cu precădere în spațiile fizice. Situația actuală a afectat aproape fiecare aspect al vieții de zi cu zi, iar industria modei nu face excepție de la aceasta. Atât modul în care ne trăim viața cotidiană, cât și imbrăcămintea pe care o purtăm au suferit schimbări majore, însă considerăm că oamenii vor continua să fie fashion. Clienții cumpără mai puțin și mai responsabil. Având în vedere că ne petrecem timpul majoritar acasă, dorim să ne simțim confortabil, dar totodată să nu renunțăm la eleganță. În ceea ce privește experiența ca brand, vânzările au scăzut, lucru așteptat dat fiind faptul că produsele semnate LVED sunt accesorii masive, cu un impact vizual puternic ce sunt purtate de cele mai multe ori la evenimente, însă sperăm ca lucrurile să meargă într-o direcție bună. Lăsam să se instaleze liniștea în mentalitatea oamenilor, sănătatea fiind pe primul loc în acest moment. Este dificil să dăm un răspuns sigur într-o perioadă plină de incertitudini. 

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

Colecția prezentă în A List Designers Boutique intitulată “POSEIDON” este prima colecție semnată La Vie En Doré și conține 4 modele de cercei, ce se regăsesc și sub formă de broșa.  In funcție de preferințele clientului acestea sunt disponibile atât în varianta de auriu, cât și argintiu. Prin intermediul acestei colecții am dorit să realizăm produse ce au un impact puternic, ce completează și pun în valoare ținutele femeilor. Mai mult de atât, vrem ca cine poartă accesoriile semnate de noi să se simtă special. Dorim ca produsele ce aparțin brandului să transmită emoție, strălucire și extravaganță. 

Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află și partnerii de la București Mall Vitan. 

Foto: PR

Related Posts

Iutta și Muze Concept vă așteaptă la Alist Designers Boutique, toată luna aprilie (VIDEO)

Alist Designers boutique găzduiește acum două branduri care îți vor readuce zâmbetul pe buze prin detaliile ce definesc…

Roberto Cavalli a încetat din viață la 83 de ani

Roberto Cavalli a încetat din viață seara trecută, la 83 de ani. Desginer vestimentar și inventator al unei…

Cele mai apreciate prezențe de la Fashion Trust US Awards

Vedetele nu spun niciodată nu unei invitații la un eveniment de fashion și acceptă orice ocazie prin care…

Noua colecție Spring Edit disponibilă la CCC

Lasă-te fermecat de colecția Spring Edit de la CCC! Descoperă pantofi și genți la modă de la brandurile…

Jennifer Lopez este mai senzuală ca oricând în cea mai recentă campanie Intimissimi

Jennifer Lopez surprinde din nou prin cea mai recentă campanie a brandului de lenjerie intimă, Intimissimi. Artista arată…

Half is Free vă așteaptă la București

Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al primăverii, vine la BUCUREȘTI, pe 20 aprilie 2024!…

Depeche Mode, o nouă campanie de fashion pentru un brand de ceasuri

Formația Depeche Mode a afost aleasă de brandul elvețian Hublot ca imagine în noua campanie cu profil caritabil,…

Cum arată expoziția Dolce&Gabbana de la Milano, un tribut adus culturii italiene

Expoziția Dolce & Gabbana: From the Hands to the Heart, de la Milano, este un eveniment care marchează…

Cea de-a XII-a ediție Romanian Design Week, găzduită de celebrul restaurant CINA

Cea de-a XII-a ediție Romanian Design Week are loc anul acesta între 24 mai și 2 iunie, în…

Designeri sub lupă: Aleksander Revas, între vis și realitate

Luna trecută, la Alist Designers boutique, am avut privilegiul să ne întâlnim cu un brand surprinzător din toate…