Andreea Leta ∙ December 2, 2020 ∙ 4 min read

Unul dintre brandurile de la Alist Designers boutique, din perioada noiembrie-decembrie, este La Vie En Doré, a căruit poveste începe de la Arta în Bijuterie. Roxana Mirea, fondatoarea brandului, ne-a spus mai multe într-un inteviu special:

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

 Conceptul La Vie En Doré a luat naștere din dorința de a învăța și totodată, de a aduce ceva nou pe piață, de a crea accesorii indispensabile, cu un impact puternic asupra oricărei ținute. Prin acest intermediu vrem să introducem auriul în viața femeilor și dorim ca cine ne poartă brandul să se simtă special. La Vie En Doré provine dintr-o frenezie pentru culoarea auriu, culoare ce sugerează perfecțiune, putere, iluminare, înțelepciune, calitate superioară și împlinire. Extrvaganta acestei culori reprezintă una dintre valorile brandului, alturi de diversitate, actualitate și calitate. 

 Arta în mișcare. De aici am pornit. Am incorporat arta meșteșugului românesc și priceperea artizanilor într-o manieră fresh, îmbinată cu calitatea suprioara a materialelor și a finisajelor. Am ajuns la arta în istorie și ne-am inspirat din mitologia greacă. Am creat La Vie En Doré, un brand de accesorii 100% românesc care se axează pe calitate, design și inovație. Apoi am lansat prima colecție ‘’POSEIODN’’, readusă în contemporan prin 4 elemente marine, definitorii: 

 Zeus: forța, dezlănțuire, regalitate, eleganță, demnitate, dominanță

King Crab: non-conformism, putere, hotărâre, dăinuire, mișcare

Lima: feminitate, armonie, Venus, natură, romantism, renaștere

Sushi: deliciu, calitate, exuberanță

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

 Am pornit de la ideea de ‘’Arta în Bijuterie’’, idee ce se va regăsi în toate colecțiile brandului. Prima colecție, intitulată POSEIDON, are ca sursă de inspirație mitologia greacă, interpretată prin intermediul elementelor marine. Dorim să adaptăm elemente din viața cotidiană într-o manieră fashion. 

  Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

 Creațiile noastre sunt adresate femeilor ce au curajul de a gândi diferit, femeilor ce îndrăznesc atât în viața cotidiană, în acțiunile lor, cât și în alegerile ținutelor care le reprezintă. În viziunea noastră, clientul ideal reprezintă o persoană puternică, o femeie ce are are curajul de a gândi liber, o femeie ce pune accentual pe detalii, pasionată de modă și de tot ceea ce înseamnă frumos. 

 

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

 Cu siguranță că trecem prin schimbări radicale dat fiind faptul că ne aflăm într-o situație fără precedent care afectează în mod direct industria fashion, cu precădere în spațiile fizice. Situația actuală a afectat aproape fiecare aspect al vieții de zi cu zi, iar industria modei nu face excepție de la aceasta. Atât modul în care ne trăim viața cotidiană, cât și imbrăcămintea pe care o purtăm au suferit schimbări majore, însă considerăm că oamenii vor continua să fie fashion. Clienții cumpără mai puțin și mai responsabil. Având în vedere că ne petrecem timpul majoritar acasă, dorim să ne simțim confortabil, dar totodată să nu renunțăm la eleganță. În ceea ce privește experiența ca brand, vânzările au scăzut, lucru așteptat dat fiind faptul că produsele semnate LVED sunt accesorii masive, cu un impact vizual puternic ce sunt purtate de cele mai multe ori la evenimente, însă sperăm ca lucrurile să meargă într-o direcție bună. Lăsam să se instaleze liniștea în mentalitatea oamenilor, sănătatea fiind pe primul loc în acest moment. Este dificil să dăm un răspuns sigur într-o perioadă plină de incertitudini. 

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

Colecția prezentă în A List Designers Boutique intitulată “POSEIDON” este prima colecție semnată La Vie En Doré și conține 4 modele de cercei, ce se regăsesc și sub formă de broșa.  In funcție de preferințele clientului acestea sunt disponibile atât în varianta de auriu, cât și argintiu. Prin intermediul acestei colecții am dorit să realizăm produse ce au un impact puternic, ce completează și pun în valoare ținutele femeilor. Mai mult de atât, vrem ca cine poartă accesoriile semnate de noi să se simtă special. Dorim ca produsele ce aparțin brandului să transmită emoție, strălucire și extravaganță. 

Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află și partnerii de la București Mall Vitan. 

Foto: PR

Related Posts

Cel mai frumos Crăciun e acum

Cine spune că nu îi place să primească de Crăciun cadouri sau Crăciunul, în general,– cu excepția lui…

Antreprenoriat la feminin, la prima ediție

A List Magazine a fost alături de Andreea Tudorache, Owner Beauty Connection și de Andra Pintican – fondatoarea…

Cele mai spectaculoase apariții de la British Fashion Awards 2022

O mulțime de vedete au luat parte la gala British Fashion Awards 2022, care a avut loc la…

Te așteptăm pe 17 decembrie la Crazy Christmas!

Ți-era dor de unul dintre târgurile noastre? Nu mai e mult și ne revedem la Crazy Christmas, pe…

C&A x Alist Magazine: Ne vedem la shopping în weekend!

Suntem din ce în ce mai aproape de unul dintre cele mai frumoase ale anului, așa că pregătirile…

Chanel aniversează 90 de ani de creație de bijuterii prin lansarea cărții– Chanel Haute Joaillerie

Casa de modă Chanel lansează un volum în cinstea aniversării a 90 de ani de cand Coco Chanel…

Recreează lookul momentului cu piese de la designeri români

Serialul Wednesday care poartă semnătura magnificului Tim Burton, a devenit un fenomen încă de dinainte să fie difuzat…

Style inspiration of the week: Emily Ratajkowski și mixul de registre

Pentru că sezonul rece și-a intrat cu adevărat în rol și temperaturile au scăzut considerabil, cuvintele momentului în…

Jachetele momentului: Blana artificială, opțiunea principală a marilor case 

Marile case de modă optează și anul acesta pentru înlocuirea hainelor din blană naturală cu piese stylish din…

Petrece sărbătorile de iarnă împreună cu Marks&Spencer

Sărbători de iarnă pufoase, colorate, aromate și… neapărat stilate! Sărbătorile de iarnă au mai mult farmec în haine…