Andreea Leta ∙ May 26, 2021 ∙ 3 min read

 

Amalia Mihart, owner ESA, ne spune astăzi povestea brandului său, prezent în această perioadă la Alist Designers boutique. Află care sunt sursele ei de inspirație și cărei femei se adresează colecțiile ei: 

Cum a început povestea brandului tău? Care au fost primii pași?

Am creat în 2014 ESA din pasiunea pentru rochii de seară elegante, create sur-mesure sau în ediție limitată. Aveam experiență și un business de succes în retail în zona aceasta și am simțit nevoia de o nouă provocare. Știam exact ce își doresc femeile și îmi doream să pun în valoare resursele vaste de creativitate, profesionalism și artizanat pentru care producția de modă românească era cunoscută la nivel internațional. Sunt mândră să am acum în echipa ESA pe unii dintre cei mai talentați designeri, stiliști, croitori și specialiști în tipare din industrie. La începutul anului 2020 am simțit nevoia unei schimbări, iar în martie 2020 am lansat linia de day wear și o noua identitate estetică a brandului.

Cum îți găsești inspirația? Ai câteva surse constante de inspirație sau atunci când îți vine o idee o pui în aplicare? 

Sunt foarte activă, am multe idei, îmi doresc să le pun în practică acum și nu accept nu se poate. Am reușit, în ultimul an, să adun în jurul meu o echipă care rezonează cu acest ritm. Faptul că sunt mai mulți oameni implicați în procesul de creare a unei colecții face ca acesta să fie dinamic, iar Lucy Faur este cea care se asigură că e o colecție unitară, actuală, în pas cu ce se întâmplă în modă la nivel internațional, iar piesele ei pot fi mixate într-o multitudine de variante, pentru orice stil.

Dacă ar fi să construiești profilul clientei ideale, cum ai descrie personalitatea ei?

 

Este o femeie activă, curioasă, curajoasă, care are încredere în ea și își iubește corpul. Nu îi e teamă să experimenteze – chiar și atunci când vine vorba despre stilul ei. Sunt norocoasă să fiu înconjurată de astfel de femei, care găsesc un echilibru între grație, putere și senzualitate – și mă inspiră. Unul din lucrurile importante atunci când am schimbat direcția ESA a fost că mi-am dorit să fie un brand dinamic, colaborativ, prietenos. Lansăm acum periodic colecții capsulă, în colaborare cu femei care ne inspiră și al căror vibe completează și complimentează stilul ESA.

Cum ai traversat perioada de pandemie? Cum resimți acum efectele? 

Cum îți spuneam, începutul pandemiei a coincis cu lansarea unei colecții Spring/Summer 2020, care marca noua direcție a brandului. Chiar și în condițiile acelea, răspunsul pieței a fost pozitiv, și mi-a dat încredere să continui. Am schimbat însă calendarul colecțiilor și structura acestora. Am lansat colecții capsulă, în ediții limitate, și am inclus o linie de homewear și pijamale din mătase satinate și, de curând, o linie de lenjerie – ESA Urban Lingerie, din bumbac 100%, care sunt disponibile și la Alist Designers Boutique. Erau în plan, însă pandemia a făcut să grăbim procesul de lansare a acestora și să punem ”on hold” alte colecții. 

Ce poți să îmi spui despre colecția/colecțiile pe care le-ai adus la Alist Designers Boutique? 

Am adus colecțiille ESA Urban Lingerie și ESA Homewear, precum și piese esențiale din colecția Spring/Summer 2021. În plus, nou-lansata colecție capsulă ESA x Lucy Faur este disponibilă acum în Alist Designers Boutique – Neon Vibes: costume și rochii cu un croi modern, impecabil, în nuanțe vibrante.

 

În acest proiect alături de noi sunt partenerii de la București Mall Vitan și Electrolux. 

Related Posts

Costumele de baie care avantajează orice tip de siluetă

Costumele de baie sunt printre cele mai căutate piese în această perioadă. Dacă nu ai apucat încă să…

Stella Matina semnează o colecție vestimentară capsulă inspirată de emoțiile și farmecul Neversea

Designerul Csilla Tulodgy, cunoscută acum sub numele de Stella Matina, a acceptat provocarea Neversea și a creat o…

Trendurile verii, adaptate fiecărui semn din zodiac

Ca să-ți fie mai ușor să alegi din multitudinea de trenduri care domină moda acestei veri, am asociat…

Get the look – Dakota Johnson într-un look smart casual

Dakota Johnson este muza noastră la începutul acestei săptămâni, grație unui outfit all white purtat cu multă eleganță….

Manifest pentru strălucire

Trebuie să strălucim în fiecare zi! Așa spune campania „Manifest pentru strălucire” lansată de Splend’or și așa confirmă…

Shoes For Every Mood

Dincolo de locul în care trebuie să fii, ce dispoziție ai astăzi? Te simți energică, gata de o…

Reîmprospătați-vă stilul vestimentar de vară pe Remixshop.com

Odată cu venirea verii, a apărut și dorința de a vă reîmprospăta garderoba. Acest nou sezon vă întâmpină…

Celebrity trends: Ținutele all white

Ținutele all white reprezintă un trend pe care nu trebuie să îl ratezi vara asta. Fie că ești…

Zalando se lansează în România cu o campanie dedicată individualității și autenticității

Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, sărbătorește lansarea în România prin intermediul…

Alist Designers boutique: Eterna fascinație a rochiei negre

Rochia neagră este una dintre piesele statement ale garderobei feminine, după cum bine știi deja. Vara acestui an…