Andreea Leta ∙ November 30, 2020 ∙ 5 min read

Alături de noi, în perioada noimebrie-decembrie, la Alist Designers boutique, se află DI-TE, unul dintre cele mai cool branduri din România, inspirat de cultura bucureșteană și de contrastul caracteristic orașlui. Diana, fondatoarea brandului, ne-a spus povestea din spatele pieselor:

Cum a luat naștere acest proiect? Care au fost pașii pentru prima colecție?

DI-TE a luat naștere din pasiune și din nevoia de a face ceva diferit.

Sunt Diana sau altfel spus – DI din DI-TE și încă din copilărie am avut o pasiune pentru haine, dar pe măsură ce am crescut am ales să las deoparte creativitatea și am devenit inginer. La începutul anului trecut am simțit nevoia să evadez din rutina zilnică și am început un curs de design vestimentar. Toată perioada în care am pus bazele acestei idei a fost mai solicitantă decât am crezut inițial, chiar dacă oboseala nu este la fel de mare atunci când lucrezi pentru propriul business. Am început research-ul anul trecut în toamnă, mi-am conturat ideile, am ales materialele și am încercat să trec peste blocajele creative. Am ales să încep cu o colecție de jachete oversized din fâș și nu pot descrie în cuvinte cum a fost momentul în care am probat primul produs. Prima colecție a fost lansată în mediul online în martie – perioadă în care știm cu toții că a început pandemia. Privind dincolo de aparențe, DI-TE este un brand care nu ar fi existat nicio secundă fără TE-ul din nume, fără suportul și implicarea soțului meu, Laurențiu TEodor. El m-a sfătuit și m-a ajutat la fiecare pas, probabil prin prisma carierei pe care o are, o carieră care are la bază latura creativă. Ne completăm reciproc, lucrăm cot la cot în acest proiect care ne aduce mereu provocări noi, distincte de joburile noastre de zi cu zi.

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție?

Pot spune că ne inspiră cultura bucureșteană, scenele muzicale, oamenii și urbanul. Ador să mă plimb pe străzile din București fără o destinație anume și să mă bucur de arhitectura unui oraș al contrastelor. Frumosul “haos” ce caracterizeaza spatiul urbanistic bucurestean este cea mai bună sursă de inspirație când vine vorba de fashion. Inspirația vine din modul în care ne petrecem timpul liber (sau cel puțin ni-l petreceam înainte) din festivaluri și scene muzicale. Energia care te înconjoară din toate părțile în timpul unui astfel de eveniment și care vine din dans, din muzică, din îmbrățișările mulțimii de oameni uniți de același sentiment este incredibilă. Oamenii sunt un motiv suficient de puternic pentru orice, iar oamenii de la festivaluri sunt ei înșiși o experiență. Credem cu adevărat în puterea designului vestimentar și în capacitatea sa de a simplifica comunicarea, de a crește experiența, și de a inspira oamenii de pretutindeni.

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale?

Nu pot spune că avem un profil al clientului ideal. Brandul nostru este destinat unui public care vrea să iasă în evidență și să se simtă special. Design-ul nostru este unul actual, minimalist, creat să iasă din tipare.

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările?

Brandul nostru este unul lansat în pandemie și nu putem face o comparație cu ce s-a întâmplat în trecut. Știm că la nivel global lumea modei a fost extrem de afectată de această pandemie și că profilul cumpărătorului s-a schimbat. În acest moment cel mai important este să susținem brandurile locale, să alegem calitatea, nu cantitatea și să investim în modă durabilă. Când vine vorba de modă, tuturor le place să vorbească despre acele piese clasice, atemporale și esențiale. Există ceva dificil în ideea de atemporalitate. Fiind prin definiție un tărâm al tranziției constante, moda se referă foarte mult la schimbare. Sunt de părere că brandul nostru va reuși să facă față trecerii timpului deoarece un design durabil, la care se adaugă materiale de calitate, ar trebui să fie extrem de dorit și impregnat de emoție.

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

În cadrul A List Designers Boutique am adus primele noastre colecții: Introduction și Simplified.

Introduction este o colecție din jachete de fâș oversized în culori efervescente, metalice și foarte cool. Au fost create pentu ținutele de festival și sunt un must-have pentru sezonul ploios și nu numai. Simplified, colecție în cadrul căreia am lansat și articole pentru bărbați, se bazează pe un design minimalist în non-culori și nuanțe de gri, croială geometrică, necesare în garderoba oricui – fiind piese basic, clasice, dar care ies din tipar în același timp. În momentul de față lucrăm la cea de-a treia colecție. Am adus câteva articole și în magazin, dar vă lăsăm să le descoperiți singuri. Tot ce vă putem spune este că fâșul este vedeta colecției. Deși până acum ne-am axat pe mediul online – pentru că sunteți aici constant și astfel ajungem mai ușor la voi – ne bucurăm că facem parte din acest proiect și că în lunile noiembrie-decembrie ne găsiți la A List Designers Boutique. Poți vedea mai multe și pe contul nostru de Instagram dite_wear, dar și pe www.di-te.ro. DI-TE va evolua constant, fiind cât se poate de experimental – creat de noi, stilizat de tine.

Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află și partneerii de la București Mall Vitan.

Foto: PR

Related Posts

Costumele de baie care avantajează orice tip de siluetă

Costumele de baie sunt printre cele mai căutate piese în această perioadă. Dacă nu ai apucat încă să…

Stella Matina semnează o colecție vestimentară capsulă inspirată de emoțiile și farmecul Neversea

Designerul Csilla Tulodgy, cunoscută acum sub numele de Stella Matina, a acceptat provocarea Neversea și a creat o…

Trendurile verii, adaptate fiecărui semn din zodiac

Ca să-ți fie mai ușor să alegi din multitudinea de trenduri care domină moda acestei veri, am asociat…

Get the look – Dakota Johnson într-un look smart casual

Dakota Johnson este muza noastră la începutul acestei săptămâni, grație unui outfit all white purtat cu multă eleganță….

Manifest pentru strălucire

Trebuie să strălucim în fiecare zi! Așa spune campania „Manifest pentru strălucire” lansată de Splend’or și așa confirmă…

Shoes For Every Mood

Dincolo de locul în care trebuie să fii, ce dispoziție ai astăzi? Te simți energică, gata de o…

Reîmprospătați-vă stilul vestimentar de vară pe Remixshop.com

Odată cu venirea verii, a apărut și dorința de a vă reîmprospăta garderoba. Acest nou sezon vă întâmpină…

Celebrity trends: Ținutele all white

Ținutele all white reprezintă un trend pe care nu trebuie să îl ratezi vara asta. Fie că ești…

Zalando se lansează în România cu o campanie dedicată individualității și autenticității

Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, sărbătorește lansarea în România prin intermediul…

Alist Designers boutique: Eterna fascinație a rochiei negre

Rochia neagră este una dintre piesele statement ale garderobei feminine, după cum bine știi deja. Vara acestui an…