Andreea Leta ∙ November 30, 2020 ∙ 5 min read

Alături de noi, în perioada noimebrie-decembrie, la Alist Designers boutique, se află DI-TE, unul dintre cele mai cool branduri din România, inspirat de cultura bucureșteană și de contrastul caracteristic orașlui. Diana, fondatoarea brandului, ne-a spus povestea din spatele pieselor:

Cum a luat naștere acest proiect? Care au fost pașii pentru prima colecție?

DI-TE a luat naștere din pasiune și din nevoia de a face ceva diferit.

Sunt Diana sau altfel spus – DI din DI-TE și încă din copilărie am avut o pasiune pentru haine, dar pe măsură ce am crescut am ales să las deoparte creativitatea și am devenit inginer. La începutul anului trecut am simțit nevoia să evadez din rutina zilnică și am început un curs de design vestimentar. Toată perioada în care am pus bazele acestei idei a fost mai solicitantă decât am crezut inițial, chiar dacă oboseala nu este la fel de mare atunci când lucrezi pentru propriul business. Am început research-ul anul trecut în toamnă, mi-am conturat ideile, am ales materialele și am încercat să trec peste blocajele creative. Am ales să încep cu o colecție de jachete oversized din fâș și nu pot descrie în cuvinte cum a fost momentul în care am probat primul produs. Prima colecție a fost lansată în mediul online în martie – perioadă în care știm cu toții că a început pandemia. Privind dincolo de aparențe, DI-TE este un brand care nu ar fi existat nicio secundă fără TE-ul din nume, fără suportul și implicarea soțului meu, Laurențiu TEodor. El m-a sfătuit și m-a ajutat la fiecare pas, probabil prin prisma carierei pe care o are, o carieră care are la bază latura creativă. Ne completăm reciproc, lucrăm cot la cot în acest proiect care ne aduce mereu provocări noi, distincte de joburile noastre de zi cu zi.

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție?

Pot spune că ne inspiră cultura bucureșteană, scenele muzicale, oamenii și urbanul. Ador să mă plimb pe străzile din București fără o destinație anume și să mă bucur de arhitectura unui oraș al contrastelor. Frumosul “haos” ce caracterizeaza spatiul urbanistic bucurestean este cea mai bună sursă de inspirație când vine vorba de fashion. Inspirația vine din modul în care ne petrecem timpul liber (sau cel puțin ni-l petreceam înainte) din festivaluri și scene muzicale. Energia care te înconjoară din toate părțile în timpul unui astfel de eveniment și care vine din dans, din muzică, din îmbrățișările mulțimii de oameni uniți de același sentiment este incredibilă. Oamenii sunt un motiv suficient de puternic pentru orice, iar oamenii de la festivaluri sunt ei înșiși o experiență. Credem cu adevărat în puterea designului vestimentar și în capacitatea sa de a simplifica comunicarea, de a crește experiența, și de a inspira oamenii de pretutindeni.

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale?

Nu pot spune că avem un profil al clientului ideal. Brandul nostru este destinat unui public care vrea să iasă în evidență și să se simtă special. Design-ul nostru este unul actual, minimalist, creat să iasă din tipare.

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările?

Brandul nostru este unul lansat în pandemie și nu putem face o comparație cu ce s-a întâmplat în trecut. Știm că la nivel global lumea modei a fost extrem de afectată de această pandemie și că profilul cumpărătorului s-a schimbat. În acest moment cel mai important este să susținem brandurile locale, să alegem calitatea, nu cantitatea și să investim în modă durabilă. Când vine vorba de modă, tuturor le place să vorbească despre acele piese clasice, atemporale și esențiale. Există ceva dificil în ideea de atemporalitate. Fiind prin definiție un tărâm al tranziției constante, moda se referă foarte mult la schimbare. Sunt de părere că brandul nostru va reuși să facă față trecerii timpului deoarece un design durabil, la care se adaugă materiale de calitate, ar trebui să fie extrem de dorit și impregnat de emoție.

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

În cadrul A List Designers Boutique am adus primele noastre colecții: Introduction și Simplified.

Introduction este o colecție din jachete de fâș oversized în culori efervescente, metalice și foarte cool. Au fost create pentu ținutele de festival și sunt un must-have pentru sezonul ploios și nu numai. Simplified, colecție în cadrul căreia am lansat și articole pentru bărbați, se bazează pe un design minimalist în non-culori și nuanțe de gri, croială geometrică, necesare în garderoba oricui – fiind piese basic, clasice, dar care ies din tipar în același timp. În momentul de față lucrăm la cea de-a treia colecție. Am adus câteva articole și în magazin, dar vă lăsăm să le descoperiți singuri. Tot ce vă putem spune este că fâșul este vedeta colecției. Deși până acum ne-am axat pe mediul online – pentru că sunteți aici constant și astfel ajungem mai ușor la voi – ne bucurăm că facem parte din acest proiect și că în lunile noiembrie-decembrie ne găsiți la A List Designers Boutique. Poți vedea mai multe și pe contul nostru de Instagram dite_wear, dar și pe www.di-te.ro. DI-TE va evolua constant, fiind cât se poate de experimental – creat de noi, stilizat de tine.

Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află și partneerii de la București Mall Vitan.

Foto: PR

Related Posts

Iutta și Muze Concept vă așteaptă la Alist Designers Boutique, toată luna aprilie (VIDEO)

Alist Designers boutique găzduiește acum două branduri care îți vor readuce zâmbetul pe buze prin detaliile ce definesc…

Roberto Cavalli a încetat din viață la 83 de ani

Roberto Cavalli a încetat din viață seara trecută, la 83 de ani. Desginer vestimentar și inventator al unei…

Cele mai apreciate prezențe de la Fashion Trust US Awards

Vedetele nu spun niciodată nu unei invitații la un eveniment de fashion și acceptă orice ocazie prin care…

Noua colecție Spring Edit disponibilă la CCC

Lasă-te fermecat de colecția Spring Edit de la CCC! Descoperă pantofi și genți la modă de la brandurile…

Jennifer Lopez este mai senzuală ca oricând în cea mai recentă campanie Intimissimi

Jennifer Lopez surprinde din nou prin cea mai recentă campanie a brandului de lenjerie intimă, Intimissimi. Artista arată…

Half is Free vă așteaptă la București

Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al primăverii, vine la BUCUREȘTI, pe 20 aprilie 2024!…

Depeche Mode, o nouă campanie de fashion pentru un brand de ceasuri

Formația Depeche Mode a afost aleasă de brandul elvețian Hublot ca imagine în noua campanie cu profil caritabil,…

Cum arată expoziția Dolce&Gabbana de la Milano, un tribut adus culturii italiene

Expoziția Dolce & Gabbana: From the Hands to the Heart, de la Milano, este un eveniment care marchează…

Cea de-a XII-a ediție Romanian Design Week, găzduită de celebrul restaurant CINA

Cea de-a XII-a ediție Romanian Design Week are loc anul acesta între 24 mai și 2 iunie, în…

Designeri sub lupă: Aleksander Revas, între vis și realitate

Luna trecută, la Alist Designers boutique, am avut privilegiul să ne întâlnim cu un brand surprinzător din toate…