Andreea Leta ∙ December 14, 2020 ∙ 4 min read

Alist Designers boutique: Brush by MG, povestea celor mai cool genți

La Alist Designers boutique te așteaptă un corner dedicat genților și altor produse de marochinărie, în cele mai efervescente nuanțe cu putință. Georgia Medințu ne-a spus povestea brandului pe care l-a creat: 

Cum a luat naștere acest proiect? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

 Înclinația mea spre arta modernă și fashion m-a motivat foarte mult să aduc ceva unic pe piată. Nu am găsit geanta aceea ușor de adaptat oricărui stil, comodă și fashionable nicăieri așa că am creat-o. Prima Colecția se numește Georgia Collection și este inspirată după numele meu. Primii pași pot spune că au fost motivația, voința și perseverența. Am întâmpinat foarte multe dificultăți în dezvoltarea primului produs. Perseverența și abiția de a merge mai departe și de a nu mă da bătută și-au spus cuvântul după un an de încercări atât reușite, cât și nereușite.  

  Alist Designers boutique: Brush by MG, povestea celor mai cool genți

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

 Pregătirea unei colecții nu este ușoară deloc. Câteodată nu am nici o idee și pot să stau cu orele să mă gândesc, iar uneori pot să mă pun în pat să fiu gata de adormit și să vina pur și simplu. Anumite lucruri le simți și așa au fost cam toate collecțiile făcute. Nevoia și ce este în trend în momentul acela sunt bune surse de inspirație. BOF (Business of Fashion ) e cu desăvârșire o platformă care mă educa și care mă inspiră.  

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

Clientul ideal este acela care acceptă noul, culoarea, care este hotărât, dar căruia îi place să viseze și care nu ia totul prea în serios. Este o femeie care atunci când intră într-o încăpere își face simtită prezența. Este diplomată, este funny smart, motivează și induce oamenii într-o stare extraordinară. Este o călătoare inedită și o iubitoare de technologie, îi plac lucrurile care sunt complicate, dar pe care le face să pâră ușoare. ÎI place arta modernă, să săra din avion și chiar să viziteze un trib din Kenya . Live life to the fullest.

  Alist Designers boutique: Brush by MG, povestea celor mai cool genți

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

Clientul ideal este acela care acceptă noul, culoarea, care este hotărât, dar căruia îi place să viseze și care nu ia totul prea în serios. Este o femeie care atunci când intră într-o încăpere își face simtită prezența. Este diplomată, este funny smart, motivează și induce oamenii într-o stare extraordinară. Este o călătoare inedită și o iubitoare de technologie, îi plac lucrurile care sunt complicate, dar pe care le face să pâră ușoare. ÎI place arta modernă, să săra din avion și chiar să viziteze un trib din Kenya . Live life to the fullest. 

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările?

 Lumea se adaptează foate mult situației. Faptul că mai mult trebuie să stăm în casă și să fim sociali online decât offline a îndemnat brandurile să adopte și să include ținute confortabile. Lumea a mers spre confort, practic și util dar still fashionable. În periada această brandurile locale au luat avânt și acestea s-au adaptat. Brush a trebuit să se adapteze. De aceea nu am mai scos o colecție de poșete spre sfârșitul anului, ci am introdus căciulile, pălăriile, carcase de telefon, airpods și laptop. Mini accesorii care sunt utile și la un preț mai mic decât poșetele.  

Alist Designers boutique: Brush by MG, povestea celor mai cool genți  

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

Am vrut să prezit întregul brand la Alist Designers boutique, așa că am adus piese din toate colecțiile dragi mie! 

Găsești accesoriile Brush by MG la Alist Designers boutique până pe 31 decembrie. În acest proiect prezentat de Mastercard, ne sunt alături și partenerii de la București Mall Vitan.

Alist Designers boutique: Brush by MG, povestea celor mai cool genți

Foto: PR 

Related Posts

C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie 

Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…

Unde găsiți revista A List Magazine nr. 33 – iarnă 2024/2025?

NU UITAȚI: revista A List Magazine este gratuită și o puteți lua din zecile de locuri simpatice (de…

Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg

Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…

Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea a III-a) 

Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…

Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea II) 

Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…

Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea I) 

Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…

Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market

Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…

Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi aflăm mai multe despre Wax’n Magic 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu Wax’n Magic, brandul de lumânări pe care îl găsești…

Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi ne răspunde ownerul brandului My Perfume Theory

Alist Designers boutique este gazda unei selecții generoase de branduri locale în această perioadă. Astăzi vorbim cu Astrid…

Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…