Andreea Leta ∙ October 24, 2023 ∙ 4 min read

Raluca Hăulică, fondator Alura, a stat de vorbă cu noi și ne-a povestit un pic din ce se întâmplă în spatele modelelor de pantofi pe care îi poți găsit la Alist Designers boutique până la finalul acestei luni, în spațiul de la parterul București Mall Vitan. Dacă ne-ai trecut deja pragul, ai observat că rafturile magazinului dezvăluie câteva piese statement, precum ghetele cowgirl sau pantofii Mary Jane, așa că e momentul să afli cum a pornit totul:

Cum a pornit povestea Alura? Care a fost drumul de la idee, la prima colecție?

Povestea Alura a pornit de la o nevoie personală, aceea de a găsi pantofi confortabili, dar care îmi și plac, actuali, versatili, fără să-mi provoace durere. În 2020 când am pornit, chiar în pandemie, nu aveam un astfel de brand pe care sa îl prefer, local sau internațional, așa că am creat unul. Mi-am dorit modele practice, nu doar din categoria celor pe care le poți admira în vitrină, fără să le poți integra în ținutele tale zilnice.

Alist Designers boutique: Alura, brandul de pantof timeless... with a twist!

În colecțiile Alura am regăsit atât referințe victoriene, cât și western. Care este zona estetică pe care o simți cel mai aproape în acest moment? Cum te raportezi la tendințele internaționale?

Filosofia noastră de brand este “timeless with a twist”. Suntem atente la tendințele internaționale, însă încercam să le adaptăm la ce ni se potrivește nouă ca brand. Credem în modelele clasice, adaptate la anul curent, însă nu ne dorim să fim în pas cu toate tendințele, ci mai degrabă încurajăm clientele să poarte modelele noastre mai multe sezoane la rând și să le redescopere în outfiturile lor. Acest obicei este cu adevărat sustenabil.

Care a fost cea mai mare provocare pe care ai întâmpinat-o până acum, ca producător român?

Suntem un brand românesc, însă nu producem în România, ci în cinci țări europene. Ne dorim tare mult să producem și aici, însă avem mari dificultăți în a găsi o fabrică la standardul, calitatea și cantitatea pe care le dorim. Sperăm să avem mai mult noroc la colecția viitoare de genți. Chiar și așa, cea mai mare provocarea este cea logistică. Într-un pantof pot intra până la 50 de piese diferite, de la furnizori diferiți. Încercăm să nu producem cantitate în exces, ci mai mult bazat pe precomenzi, însă procesul de producție este foarte rigid, nu ne permite mai deloc flexibilitate dacă nu avem cantități enorme.

Alist Designers boutique: Alura, brandul de pantof timeless... with a twist!

Care este tipologia de client căruia se adresează brandul tău?

Tipologia de client al brandului Alura este cea care prețuiește bunul gust, purtarea îndelungată și confortul. Alura numără printre cliente femei de carieră, din zona juridică, corporate sau medicală, dar și tinere antreprenoare, studente, mămici sau chiar și duo-ul mamă – fiică. Vârsta medie este între 35 și 45 de ani, dar de curând pare că atingem și un segment mai tânăr, ceea ce înseamnă că și noua generatie prețuiește un brand sustenabil, care îndeamnă la purtare îndelungată, mai degrabă decât la modelul fast fashion.

Ce ne poți spune despre piesele pe care le găsim la Alist Designers boutique până la sfârșitul lunii?

Pentru că avem parte de un octombrie neobișnuit de cald, la Alist Designers Boutique veți găsi modele de balerini cu vârful ascutit, pantofi cu toc gros stil Mary Jane, dar și cizme scurte din piele întoarsă sau cizme lungi cowboy.

Te așteptăm până pe 31 octombrie la Alist Designers boutique să te bucuri de piesele Alura, dar și de multe alte surprise fashionable. Alături de noi în proiectul ce susține designerii și brandurile românești, se află partenerii de la București Mall Vitan.

Alist Designers boutique: Alura, brandul de pantof timeless... with a twist!

Foto : PR

Related Posts

Designeri sub lupă: Iutta, între artă, tradiție și inovație 

Iutta, brandul de genți pe care l-am avut alături de noi în luna aprilie, la Alist Designers boutique,…

PUMA ne-a purtat pe meleaguri siciliene, în cadrul evenimentului A List Magazine X Nostalgia

PUMA ne-a purtat pe meleagurile siciliene și anul acesta cu noua colecție PUMA Palermo lansată la nivel global…

C&A: The Summer of 2024

Noua colecție C&A trimite direct la eleganța clasică prin piesele care completează orice garderobă cu aerul sofisticat al…

Se întorc fashion show-urile Victoria’s Secret

Extravagantele show-uri Victoria’s Secret revin pe catwalk, din toamnă. Gigantul american de lenjerie intimă Victoria’s Secret a anunțat…

Romanian Creative Week: Designeri vestimentari și highlights din lumea modei

A început cel mai mare eveniment de cultură de la noi și suntem nerăbdători să ajungem și anul…

Cum a fost la evenimentul de lansare Alist Designers Boutique, de la începutul lunii mai

Spațiul de la parterul București Mall Vitan a devenit gazda brandurilor românești și în luna mai, printr-o nouă…

Designeri din întreaga lume aduc colecții excepționale la Târgul internațional de bijuterie contemporană AUTOR de la București

Cea de-a 21-a ediție a Târgului internațional de bijuterie conteporană AUTOR va avea loc la Ghica House, în…

MET Gala 2024: Cele mai nefericite alegeri vestimentare de anul acesta 

Saga MET Gala 2024 continuă cu cele mai neinspirate ținute de anul acesta. Evenimentul a căpătat o notă…

DAAR, un nou brand de bijuterii ce poartă ADN-ul TEILOR

Încă de când au apărut și au început să fie folosite ca accesorii, bijuteriile au fost purtătoare de…

MET Gala 2024: Cele mai bune ținute, mai mult sau mai puțin în tema evenimentului

MET Gala 2024 a avut loc seara trecută, în cadrul unui eveniment care stârnește reacție după reacție. Gala…