Raluca Hăulică, fondator Alura, a stat de vorbă cu noi și ne-a povestit un pic din ce se întâmplă în spatele modelelor de pantofi pe care îi poți găsit la Alist Designers boutique până la finalul acestei luni, în spațiul de la parterul București Mall Vitan. Dacă ne-ai trecut deja pragul, ai observat că rafturile magazinului dezvăluie câteva piese statement, precum ghetele cowgirl sau pantofii Mary Jane, așa că e momentul să afli cum a pornit totul:
Cum a pornit povestea Alura? Care a fost drumul de la idee, la prima colecție?
Povestea Alura a pornit de la o nevoie personală, aceea de a găsi pantofi confortabili, dar care îmi și plac, actuali, versatili, fără să-mi provoace durere. În 2020 când am pornit, chiar în pandemie, nu aveam un astfel de brand pe care sa îl prefer, local sau internațional, așa că am creat unul. Mi-am dorit modele practice, nu doar din categoria celor pe care le poți admira în vitrină, fără să le poți integra în ținutele tale zilnice.
În colecțiile Alura am regăsit atât referințe victoriene, cât și western. Care este zona estetică pe care o simți cel mai aproape în acest moment? Cum te raportezi la tendințele internaționale?
Filosofia noastră de brand este “timeless with a twist”. Suntem atente la tendințele internaționale, însă încercam să le adaptăm la ce ni se potrivește nouă ca brand. Credem în modelele clasice, adaptate la anul curent, însă nu ne dorim să fim în pas cu toate tendințele, ci mai degrabă încurajăm clientele să poarte modelele noastre mai multe sezoane la rând și să le redescopere în outfiturile lor. Acest obicei este cu adevărat sustenabil.
Care a fost cea mai mare provocare pe care ai întâmpinat-o până acum, ca producător român?
Suntem un brand românesc, însă nu producem în România, ci în cinci țări europene. Ne dorim tare mult să producem și aici, însă avem mari dificultăți în a găsi o fabrică la standardul, calitatea și cantitatea pe care le dorim. Sperăm să avem mai mult noroc la colecția viitoare de genți. Chiar și așa, cea mai mare provocarea este cea logistică. Într-un pantof pot intra până la 50 de piese diferite, de la furnizori diferiți. Încercăm să nu producem cantitate în exces, ci mai mult bazat pe precomenzi, însă procesul de producție este foarte rigid, nu ne permite mai deloc flexibilitate dacă nu avem cantități enorme.
Care este tipologia de client căruia se adresează brandul tău?
Tipologia de client al brandului Alura este cea care prețuiește bunul gust, purtarea îndelungată și confortul. Alura numără printre cliente femei de carieră, din zona juridică, corporate sau medicală, dar și tinere antreprenoare, studente, mămici sau chiar și duo-ul mamă – fiică. Vârsta medie este între 35 și 45 de ani, dar de curând pare că atingem și un segment mai tânăr, ceea ce înseamnă că și noua generatie prețuiește un brand sustenabil, care îndeamnă la purtare îndelungată, mai degrabă decât la modelul fast fashion.
Ce ne poți spune despre piesele pe care le găsim la Alist Designers boutique până la sfârșitul lunii?
Pentru că avem parte de un octombrie neobișnuit de cald, la Alist Designers Boutique veți găsi modele de balerini cu vârful ascutit, pantofi cu toc gros stil Mary Jane, dar și cizme scurte din piele întoarsă sau cizme lungi cowboy.
Te așteptăm până pe 31 octombrie la Alist Designers boutique să te bucuri de piesele Alura, dar și de multe alte surprise fashionable. Alături de noi în proiectul ce susține designerii și brandurile românești, se află partenerii de la București Mall Vitan.
Foto : PR
Zalando: Ce port de Sărbători?
Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…
C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie
Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…
Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg
Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…
Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market
Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…
Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi aflăm mai multe despre Wax’n Magic
Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu Wax’n Magic, brandul de lumânări pe care îl găsești…
Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi ne răspunde ownerul brandului My Perfume Theory
Alist Designers boutique este gazda unei selecții generoase de branduri locale în această perioadă. Astăzi vorbim cu Astrid…
Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze
Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…
Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…
Chestionarul Alist Designers boutique: PoeticAlb completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă astăzi cu PoeticAlb, un brand cu o estetică diafană, sculptată în in,…
Chestionarul Alist Designers boutique: Provocative Concept completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu Provocative Concept, un brand care a pornit dintr-o pasiune pură, pusă…