TOMMY HILFIGER lansează campania de Toamnă 2025, cu JISOO în rolul principal

Proiect nou - 2025-09-08T130346.708

Tommy Hilfiger dezvaluie campania de Toamna 2025 „The Hilfiger Racing Club”, cu emblematica cantareata de K-Pop JISOO, care aduce increderea sa discreta intr-o zi de cursa reinventata. 

„The Hilfiger Racing Club” este o declaratie de stil globala pentru TOMMY HILFIGER, care imbina nostalgia cluburilor de curse cu farmecul preppy si spiritul contemporan al brandului. Protagonista a campaniei, JISOO, continua sa aduca originalitatea sa fresh familiei internationale Tommy, o familie de artisti, influenceri si creatori de tendinte care mentin brandul ferm in centrul culturii. 

Lansata global pe 26 august, campania va fi amplificata de activari pline de energie pentru toti fanii Tommy din intreaga lume. De la experiente personalizate ale marcii, la colaborari creative si evenimente inspirate de circuitele de curse, programul va demonstra ca aceasta versiune prep se concentreaza mai putin pe reguli si mai mult pe reinventare.

„In calatoria mea de pana acum alaturi de Tommy, am invatat ca el te va duce in cele mai emblematice locuri, asa ca am fost incantata sa pasesc in lumea sa a sporturilor cu motor de lux”, a spus JISOO. „Intotdeauna am avut o pasiune personala pentru masini, iar Tommy a reimaginat acest loc cu stilul sau indraznet si vibrant. M-am simtit confortabil si foarte increzatoare in ultima sa colectie, care se joaca cu codurile clasice ale stilului preppy si pare atat de personala, jucausa si rafinata.”

Fotografiata de Yoon Ji Yong, campania o are in prim-plan pe JISOO, care impartaseste prezenta sa atemporala si individualitatea distincta pe tot parcursul povestirii campaniei. Revenind pentru a patra campanie TOMMY HILFIGER, ea adauga un sentiment de gratie inerenta stilului american clasic al marcii, introducand un strat proaspat de rafinament modern pe aceasta pista de curse legendara.

Pentru colectia de toamna 2025, TOMMY HILFIGER se intoarce la originea brandului sau din New York City pentru a gasi inspiratie, reinterpretand codurile traditionale ale orasului prin noi abordari ale stratificarii si jocului de texturi. JISOO da viata energiei feminine a colectiei, purtand un palton bleumarin in stil universitar, combinat cu un pulover clasic cu emblema, moale, dar structurat, care adauga o nota relaxata tinutei croite. Un look plisat, asociat cu o jacheta sculpturala de culoare camel si un tricot cu dungi, face referire la traditie, dar confera in acelasi timp un aspect proaspat si precis. Este o noua interpretare a garderobei moderne traditionale, care rastoarna traditiile stilului preppy cu radacini newyorkeze prin intermediul acelui Tommy twist, mereu ireprosabil. 

„Reimaginarea stilului preppy a fost in centrul viziunii mele creative timp de 40 de ani”, a declarat Tommy Hilfiger. „De la inceput, am combinat stilul american clasic cu influente culturale vibrante si sunt incantat sa continui aceasta traditie de a sparge tiparele. Acest sezon marcheaza inceputul unui nou capitol, cu „The Hilfiger Racing Club” care deschide cea mai recenta serie de campanii si aduce o nota noua unui moment celebrat in calendarul social preppy.”

Campania marcheaza continuarea „You’re Invited, No RSVP Required” (Esti invitat, nu este necesara confirmarea participarii) – o noua declaratie de stil care inspira sezonurile viitoare si reimagineaza stilul preppy cu rebeliune, libertate si individualitate. A inceput in 1985, anul infiintarii brandului, cand un panou publicitar din Times Square, New York, a plasat cu incredere numele Tommy Hilfiger alaturi de marii designeri ai vremii. De atunci, brandul si-a adus spiritul caracteristic de rebeliune jucausa in momente definitorii ale culturii, de la hip-hop si padocul Formula 1® pana la cele mai importante covoare rosii din lumea modei. Campania globala se bazeaza pe aceasta mostenire, aducand stilul preppy pe pista de curse cu povestea „The Hilfiger Racing Club”, avandu-i in rolurile principale pe actorul Nicholas Hoult si pe supermodelul si simbolul modei Claudia Schiffer.

Colectia de toamna 2025 va fi disponibila pe tommy.com, si in magazinele TOMMY HILFIGER Romania in Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Mall Craiova.

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei din social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger si @sooyaaa__. 

Proiect nou - 2025-09-08T130346.708

Tommy Hilfiger dezvaluie campania de Toamna 2025 „The Hilfiger Racing Club”, cu emblematica cantareata de K-Pop JISOO, care aduce increderea sa discreta intr-o zi de cursa reinventata. 

„The Hilfiger Racing Club” este o declaratie de stil globala pentru TOMMY HILFIGER, care imbina nostalgia cluburilor de curse cu farmecul preppy si spiritul contemporan al brandului. Protagonista a campaniei, JISOO, continua sa aduca originalitatea sa fresh familiei internationale Tommy, o familie de artisti, influenceri si creatori de tendinte care mentin brandul ferm in centrul culturii. 

Lansata global pe 26 august, campania va fi amplificata de activari pline de energie pentru toti fanii Tommy din intreaga lume. De la experiente personalizate ale marcii, la colaborari creative si evenimente inspirate de circuitele de curse, programul va demonstra ca aceasta versiune prep se concentreaza mai putin pe reguli si mai mult pe reinventare.

„In calatoria mea de pana acum alaturi de Tommy, am invatat ca el te va duce in cele mai emblematice locuri, asa ca am fost incantata sa pasesc in lumea sa a sporturilor cu motor de lux”, a spus JISOO. „Intotdeauna am avut o pasiune personala pentru masini, iar Tommy a reimaginat acest loc cu stilul sau indraznet si vibrant. M-am simtit confortabil si foarte increzatoare in ultima sa colectie, care se joaca cu codurile clasice ale stilului preppy si pare atat de personala, jucausa si rafinata.”

Fotografiata de Yoon Ji Yong, campania o are in prim-plan pe JISOO, care impartaseste prezenta sa atemporala si individualitatea distincta pe tot parcursul povestirii campaniei. Revenind pentru a patra campanie TOMMY HILFIGER, ea adauga un sentiment de gratie inerenta stilului american clasic al marcii, introducand un strat proaspat de rafinament modern pe aceasta pista de curse legendara.

Pentru colectia de toamna 2025, TOMMY HILFIGER se intoarce la originea brandului sau din New York City pentru a gasi inspiratie, reinterpretand codurile traditionale ale orasului prin noi abordari ale stratificarii si jocului de texturi. JISOO da viata energiei feminine a colectiei, purtand un palton bleumarin in stil universitar, combinat cu un pulover clasic cu emblema, moale, dar structurat, care adauga o nota relaxata tinutei croite. Un look plisat, asociat cu o jacheta sculpturala de culoare camel si un tricot cu dungi, face referire la traditie, dar confera in acelasi timp un aspect proaspat si precis. Este o noua interpretare a garderobei moderne traditionale, care rastoarna traditiile stilului preppy cu radacini newyorkeze prin intermediul acelui Tommy twist, mereu ireprosabil. 

„Reimaginarea stilului preppy a fost in centrul viziunii mele creative timp de 40 de ani”, a declarat Tommy Hilfiger. „De la inceput, am combinat stilul american clasic cu influente culturale vibrante si sunt incantat sa continui aceasta traditie de a sparge tiparele. Acest sezon marcheaza inceputul unui nou capitol, cu „The Hilfiger Racing Club” care deschide cea mai recenta serie de campanii si aduce o nota noua unui moment celebrat in calendarul social preppy.”

Campania marcheaza continuarea „You’re Invited, No RSVP Required” (Esti invitat, nu este necesara confirmarea participarii) – o noua declaratie de stil care inspira sezonurile viitoare si reimagineaza stilul preppy cu rebeliune, libertate si individualitate. A inceput in 1985, anul infiintarii brandului, cand un panou publicitar din Times Square, New York, a plasat cu incredere numele Tommy Hilfiger alaturi de marii designeri ai vremii. De atunci, brandul si-a adus spiritul caracteristic de rebeliune jucausa in momente definitorii ale culturii, de la hip-hop si padocul Formula 1® pana la cele mai importante covoare rosii din lumea modei. Campania globala se bazeaza pe aceasta mostenire, aducand stilul preppy pe pista de curse cu povestea „The Hilfiger Racing Club”, avandu-i in rolurile principale pe actorul Nicholas Hoult si pe supermodelul si simbolul modei Claudia Schiffer.

Colectia de toamna 2025 va fi disponibila pe tommy.com, si in magazinele TOMMY HILFIGER Romania in Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Mall Craiova.

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei din social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger si @sooyaaa__. 

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă