TOMMY HILFIGER aduce stilul Prep pe pista de curse în campania de TOAMNĂ 2025 și deschide porțile pentru „THE HILFIGER RACING CLUB”, cu Alexia și Aris Eram

tommy hilfiger

Bazându-se pe o tradiție de stil american nonconformist, campania „The Hilfiger Racing Club” reînvie stilul preppy printr-un amestec de nostalgie pentru sporturile cu motor de lux și un spirit îndrăzneț și plin de viață.

Alexia și Aris Eram, doi dintre cei mai cunoscuți influenceri din România, prezintă viziunea lui Tommy asupra culturii prep și întăresc ideea că nu contează cine trece de linia de final într-o cursă, toată lumea câștigă.

Lansată global pe 26 august, campania va fi amplificată de activări pline de energie pentru fanii Tommy din întreaga lume. De la experiențe personalizate ale brandului, la colaborări creative și evenimente inspirate de circuitele de curse, programul va demonstra că această versiune prep se concentrează mai puțin pe reguli și mai mult pe reinventare. 

Cei doi frați celebri ne inspiră cu energia lor, cu prietenia lor, dar și cu ținutele pe care le poartă în fiecare zi. „Tommy creează haine ce îmbină clasicul cu stilul modern și asta îmi place cel mai mult. Piesele din noua colecție sunt comode și reflectă stilul clasic american, cool și lejer în același timp.”, spune Alexia Eram.

În acest sezon, Tommy Hilfiger ne invită într-o cursă în care fiecare spectator are o poveste atât pe pistă, cât și în afara ei.

„The Hilfiger Racing Club” este o campanie pe placul meu. Pentru că mă duce cu gândul la adrenalină și la distracție. Este o plăcere să facem parte din acest proiect, pentru că toate proiectele în care sunt implicat cu Alexia au un vibe bun”, spune Aris Eram.

Campania marchează primul capitol al „Ești invitat, nu este necesară confirmarea participării” — o nouă declarație de stil care inspiră următoarele sezoane ce vor reimagina stilul preppy cu rebeliune, libertate și individualitate. Totul a început în 1985, anul înființării brandului, când un panou publicitar din Times Square, New York, a afișat cu mândrie numele Tommy Hilfiger alături de marii designeri ai vremii. De atunci, brandul și-a adus spiritul caracteristic de rebeliune jucăușă în momente definitorii ale culturii, de la hip-hop și padocul Formula 1® până la cele mai importante covoare roșii din lumea modei.

Pentru colecția Toamnă 2025, TOMMY HILFIGER se întoarce la originea brandului său din New York City pentru a găsi inspirație, reinterpretând codurile tradiționale ale orașului prin noi abordări ale stratificării și jocului de texturi. Cămășile sunt reinterpretate cu noi modele tartan; jachetele de tip hambar sunt actualizate cu finisaje impermeabile; un trenci ușor pentru femei, dintr-un amestec de lână de calitate prezintă un model în carouri remarcabil. Pe măsură ce sezonul avansează, inspirația se regăsește în tradiția New York-ului; gândiți-vă la pantofi Oxford purtați sub pantaloni de rugby și cravate legate lejer pentru un sentiment de confort. Pliseurile sunt reinterpretate într-o notă casual cu hanorace cu emblemă, iar denimul relaxat este accesorizat cu geanta American Icon. Este o nouă interpretare a garderobei tradiționale moderne, care răstoarnă tradițiile preppy cu rădăcini în New York prin twist-ul Tommy, mereu fără rezerve. 

Colecția de toamnă 2025 este disponibilă pe tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Mall Craiova.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media utilizând #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

tommy hilfiger

Bazându-se pe o tradiție de stil american nonconformist, campania „The Hilfiger Racing Club” reînvie stilul preppy printr-un amestec de nostalgie pentru sporturile cu motor de lux și un spirit îndrăzneț și plin de viață.

Alexia și Aris Eram, doi dintre cei mai cunoscuți influenceri din România, prezintă viziunea lui Tommy asupra culturii prep și întăresc ideea că nu contează cine trece de linia de final într-o cursă, toată lumea câștigă.

Lansată global pe 26 august, campania va fi amplificată de activări pline de energie pentru fanii Tommy din întreaga lume. De la experiențe personalizate ale brandului, la colaborări creative și evenimente inspirate de circuitele de curse, programul va demonstra că această versiune prep se concentrează mai puțin pe reguli și mai mult pe reinventare. 

Cei doi frați celebri ne inspiră cu energia lor, cu prietenia lor, dar și cu ținutele pe care le poartă în fiecare zi. „Tommy creează haine ce îmbină clasicul cu stilul modern și asta îmi place cel mai mult. Piesele din noua colecție sunt comode și reflectă stilul clasic american, cool și lejer în același timp.”, spune Alexia Eram.

În acest sezon, Tommy Hilfiger ne invită într-o cursă în care fiecare spectator are o poveste atât pe pistă, cât și în afara ei.

„The Hilfiger Racing Club” este o campanie pe placul meu. Pentru că mă duce cu gândul la adrenalină și la distracție. Este o plăcere să facem parte din acest proiect, pentru că toate proiectele în care sunt implicat cu Alexia au un vibe bun”, spune Aris Eram.

Campania marchează primul capitol al „Ești invitat, nu este necesară confirmarea participării” — o nouă declarație de stil care inspiră următoarele sezoane ce vor reimagina stilul preppy cu rebeliune, libertate și individualitate. Totul a început în 1985, anul înființării brandului, când un panou publicitar din Times Square, New York, a afișat cu mândrie numele Tommy Hilfiger alături de marii designeri ai vremii. De atunci, brandul și-a adus spiritul caracteristic de rebeliune jucăușă în momente definitorii ale culturii, de la hip-hop și padocul Formula 1® până la cele mai importante covoare roșii din lumea modei.

Pentru colecția Toamnă 2025, TOMMY HILFIGER se întoarce la originea brandului său din New York City pentru a găsi inspirație, reinterpretând codurile tradiționale ale orașului prin noi abordări ale stratificării și jocului de texturi. Cămășile sunt reinterpretate cu noi modele tartan; jachetele de tip hambar sunt actualizate cu finisaje impermeabile; un trenci ușor pentru femei, dintr-un amestec de lână de calitate prezintă un model în carouri remarcabil. Pe măsură ce sezonul avansează, inspirația se regăsește în tradiția New York-ului; gândiți-vă la pantofi Oxford purtați sub pantaloni de rugby și cravate legate lejer pentru un sentiment de confort. Pliseurile sunt reinterpretate într-o notă casual cu hanorace cu emblemă, iar denimul relaxat este accesorizat cu geanta American Icon. Este o nouă interpretare a garderobei tradiționale moderne, care răstoarnă tradițiile preppy cu rădăcini în New York prin twist-ul Tommy, mereu fără rezerve. 

Colecția de toamnă 2025 este disponibilă pe tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Mall Craiova.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media utilizând #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă