Sydney Sweeney este protagonista unei campanii fashion controversate

Sydney Sweeney

Sydney Sweeney este astăzi în atenția publicului nu pentru un rol dintr-o nouă producție cinematografică de succes, așa cum ne-a obișnuit, ci prin asocierea cu un brand american de haine, pe care o comunitate destul de mare din social media îl acuză de rasism. 

Dacă ne-am obișnuit să o vedem pe Sydney Sweeney în seriale sau filme cu subiecte interesnte din genul thriller, zilele acestea avem din nou ocazia să vorbim despre frumoasa actriță care este protagonista unei campanii marca American Eagle. O comunitate destul de mare din social media o acuză atât pe ea, cât și pe cei care au creat această campanie, de intenții rasiste, din cauza unui joc de cuvinte: „Jeans -> Genes”. Mesajul campaniei, „Sydney Sweeney has great jeans”, i-a făcut pe internauți să explodeze și să o asocieze pe frumoasa actriță cu celebrul rol din Euphoria, producția de mare impact creată de HBO. „You really are Cassie, aren’t you?” este doar unul dintre mesajele vehiculate și menite să stârnească publicul larg împotriva actriței și a brandului. 

Dacă această campanie creată de American Eagle sfidează ceva, acel lucru constă, cu siguranță, în clișeele pe care multe branduri de jeans încearcă să le vândă din anii ’90 încoace. De la promisiuni deșarte despre cum o pereche de pantaloni îți va schimba forma corpului, la un confort sporit, campania atacă rând pe rând toate aceste stereotipuri. 

Sydney Sweeney
Sydney Sweeney în campania American Eagle/ Instagram @americaneagle

„Genele (jeans) sunt transmise din generație și pot determina chestiuni precum nuanța pielii, personalitatea sau chiar culoarea ochilor. Ai mei sunt albaștri”. Cu o atitudine relaxată, cu un beauty look natural și cu ținute compuse din perechi de jeans și topuri albe, Sydney Sweeney vorbește mai degrabă despre un gen de atitudine și despre educație, decât despre acele perechi de pantaloni prezentate întotdeauna ca și cum ar fi pilonii centrali ai existenței.

Brandul fondat în 1977 readuce în lumina reflectoarelor acea estetică arhetipală a americanului rebel care poartă jeans, sugerată de prezența unui Mustang din perioada menționată, într-unul dintre cadre. Dar se îndepărtează de clișeu tocmai prin delicatețea lui Sydney Sweeney și prin lipsa entuziasmului jucat, tipic celorlalte reclame. Tu cum vezi această situație?

Foto: hepta.ro

Sydney Sweeney

Sydney Sweeney este astăzi în atenția publicului nu pentru un rol dintr-o nouă producție cinematografică de succes, așa cum ne-a obișnuit, ci prin asocierea cu un brand american de haine, pe care o comunitate destul de mare din social media îl acuză de rasism. 

Dacă ne-am obișnuit să o vedem pe Sydney Sweeney în seriale sau filme cu subiecte interesnte din genul thriller, zilele acestea avem din nou ocazia să vorbim despre frumoasa actriță care este protagonista unei campanii marca American Eagle. O comunitate destul de mare din social media o acuză atât pe ea, cât și pe cei care au creat această campanie, de intenții rasiste, din cauza unui joc de cuvinte: „Jeans -> Genes”. Mesajul campaniei, „Sydney Sweeney has great jeans”, i-a făcut pe internauți să explodeze și să o asocieze pe frumoasa actriță cu celebrul rol din Euphoria, producția de mare impact creată de HBO. „You really are Cassie, aren’t you?” este doar unul dintre mesajele vehiculate și menite să stârnească publicul larg împotriva actriței și a brandului. 

Dacă această campanie creată de American Eagle sfidează ceva, acel lucru constă, cu siguranță, în clișeele pe care multe branduri de jeans încearcă să le vândă din anii ’90 încoace. De la promisiuni deșarte despre cum o pereche de pantaloni îți va schimba forma corpului, la un confort sporit, campania atacă rând pe rând toate aceste stereotipuri. 

Sydney Sweeney
Sydney Sweeney în campania American Eagle/ Instagram @americaneagle

„Genele (jeans) sunt transmise din generație și pot determina chestiuni precum nuanța pielii, personalitatea sau chiar culoarea ochilor. Ai mei sunt albaștri”. Cu o atitudine relaxată, cu un beauty look natural și cu ținute compuse din perechi de jeans și topuri albe, Sydney Sweeney vorbește mai degrabă despre un gen de atitudine și despre educație, decât despre acele perechi de pantaloni prezentate întotdeauna ca și cum ar fi pilonii centrali ai existenței.

Brandul fondat în 1977 readuce în lumina reflectoarelor acea estetică arhetipală a americanului rebel care poartă jeans, sugerată de prezența unui Mustang din perioada menționată, într-unul dintre cadre. Dar se îndepărtează de clișeu tocmai prin delicatețea lui Sydney Sweeney și prin lipsa entuziasmului jucat, tipic celorlalte reclame. Tu cum vezi această situație?

Foto: hepta.ro

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă