Miley Cyrus este prima vedetă aleasă ca imagine Maison Margiela

Maison Margiela, una dintre cele mai îndrăgite, totodată cele mai misterioase case de modă ale tuturor timpurilor, a semnat cu Miley Cyrus ca reprezentată. Este prima vedetă pe care Margiela a aprobat-o într-o astfel de poziție
Maison Margiela a reușit timp de patru decenii să evite asocierea cu vedete în campaniile sale, dar acum a fost luată decizia ca Miley Cyrus să fie imaginea celebrei case de modă. Într-o campanie artistică în stilul consacrat, realizată de legendarul Paolo Roversi, artista pozează mai degrabă ca o statuie în cele mai recente piese vestimentare din colecția toamnă-iarnă 2025/26. Cunoscută pentru lipsa inhibițiilor și a pudorii, Miley Cyrus nu s-a ferit de câteva cadre nud artistice, care amintesc de era în care Martin Margiela și-a început cariera de designer.

Pantofii Tabi și gențile supradimensionate cu etichetă albă continuă să fie piesele-cheie ale colecțiilor Maison Margiela. O jachetă din piele din decada de debut a lui Margiela pare să fie piesa centrală a campaniei, alături de piese deconstruite.
Campania a pornit acum două zile pe instagram cu un cadru care le-a dat fanilor de bănuit. Un ochi albastru cu o privire pătrunzătoare și un chip pictat în alb a fost tot ce le-a trebuit internauților să ghicească personalitatea care astăzi a devenit oficial prima imagine Maison Margiela.
Miley Cyrus a mai colaborat în trecut cu Gucci pentru parfumul Flora, a mai apărut în campanii Converse, însă această colaborare marchează o nouă eră din istoria casei belgiene. Costumele sale de scenă reprezintă o adevărată desfătare vizuală pentru fani, dar stilul său din afara show-ului sunt cele care merită atenția tuturor. În timp, imaginea cântăreței a fost rafinată din ce în ce mai sigur, artista îmbrățisând în general o estetică neo-grunge, cu multe referințe retro, dar și cu accente moderne.
Foto: hepta.ro

Maison Margiela, una dintre cele mai îndrăgite, totodată cele mai misterioase case de modă ale tuturor timpurilor, a semnat cu Miley Cyrus ca reprezentată. Este prima vedetă pe care Margiela a aprobat-o într-o astfel de poziție
Maison Margiela a reușit timp de patru decenii să evite asocierea cu vedete în campaniile sale, dar acum a fost luată decizia ca Miley Cyrus să fie imaginea celebrei case de modă. Într-o campanie artistică în stilul consacrat, realizată de legendarul Paolo Roversi, artista pozează mai degrabă ca o statuie în cele mai recente piese vestimentare din colecția toamnă-iarnă 2025/26. Cunoscută pentru lipsa inhibițiilor și a pudorii, Miley Cyrus nu s-a ferit de câteva cadre nud artistice, care amintesc de era în care Martin Margiela și-a început cariera de designer.

Pantofii Tabi și gențile supradimensionate cu etichetă albă continuă să fie piesele-cheie ale colecțiilor Maison Margiela. O jachetă din piele din decada de debut a lui Margiela pare să fie piesa centrală a campaniei, alături de piese deconstruite.
Campania a pornit acum două zile pe instagram cu un cadru care le-a dat fanilor de bănuit. Un ochi albastru cu o privire pătrunzătoare și un chip pictat în alb a fost tot ce le-a trebuit internauților să ghicească personalitatea care astăzi a devenit oficial prima imagine Maison Margiela.
Miley Cyrus a mai colaborat în trecut cu Gucci pentru parfumul Flora, a mai apărut în campanii Converse, însă această colaborare marchează o nouă eră din istoria casei belgiene. Costumele sale de scenă reprezintă o adevărată desfătare vizuală pentru fani, dar stilul său din afara show-ului sunt cele care merită atenția tuturor. În timp, imaginea cântăreței a fost rafinată din ce în ce mai sigur, artista îmbrățisând în general o estetică neo-grunge, cu multe referințe retro, dar și cu accente moderne.
Foto: hepta.ro