Alina Burlacu ∙ March 14, 2024 ∙ 3 min read

Din când în când branduri celebre de modă sau de beauty ne captează atenția cu unele colaborări excepționale din zona food iar din colaborările lor apar delicioase tentații.

Lanțul de fast-food McDonald’s ar putea fi pe cale să îmbutelieze unul dintre mirosurile dulci ale succesului său sub formă de parfum. McDonald’s Japan a tachinat potențiala lansare a unui parfum cu parfum de cartofi prăjiți.

Brandul a distribuit o reclamă pentru parfum pe contul său de Twitter, cu textul: „Am făcut un parfum care miroase a cartofi prăjiți?”

Imaginea arată un model care primește un strop de parfum dintr-o sticlă care seamănă cu simbolicul recipient de cartofi prăjiți McDonald’s.

După cum apare în fotografia lansată ca teaser, McDonald’s ar lansa trei versiuni ale parfumului: cartofi prăjiți sărați obișnuiți, cartofi prăjiți sărați cu alge marine prune nori și cartofi prăjiți cu maioneză cu usturoi și piper negru.

Ultimele două arome sunt exclusive Japoniei.

Alte informații, legate de locul unde și momentul când ar putea fi disponibil parfumul nu sunt menționate.

Chiar dacă pare prea extravagant să fie adevărat, comentariile din rețelele de socializare arată un interesc foarte mare pentru noile esențe și spun că este prea devreme pentru a fi o farsă de 1 Aprilie.

Cât de bine merg mână în mână iubirea, desertul și un brand de lux de haine? Anul acesta, cea mai mare prăjitură de Ziua Îndrăgostiților din lume a fost creată pentru a sărbători un divorț, accesoriul dulce de alături a fost însă unul deosebit. Artista gastronomică britanică Debbie Wingham, în vârstă de 41 de ani, a copt deliciul în formă de inimă, care măsura un metru lungime și un metru și jumătate lățime, pentru o petrecere exclusivă lângă Malaga, în Spania.

Desertul conținea și o selecție de inimioare de zahăr comestibile pe care oaspeții le-au zdrobit cu un topor Louis Vuitton.

Mesajul a fost scris cu cerneală comestibilă pe hârtie de orez.

Prăjitura a fost realizată din 30 de ouă, 12 kg de făină, 10 kg de pastă de zahăr couture, peste 600 de flori comestibile și peste un metru de dantelă de tort.

A fost comandat de o gazdă pentru o petrecere care a vrut să marcheze sfârșitul unei căsnicii, un eveniment alături de prieteni. „Galentines este o sărbătoare minunată a prieteniei și a camaraderiei feminine, în loc să adere la conotațiile romantice tradiționale ale Zilei Îndrăgostiților”.

Dacă de data asta toporul de lux a fost integrat în desert pentru a sfărâma inimile de zahăr, colaborările Loius Vuitton cu zona dulce a atras atenția recent într-un art proiect AI.

Foto: Hepta (Debbie Wingham)

Related Posts

Iutta și Muze Concept vă așteaptă la Alist Designers Boutique, toată luna aprilie (VIDEO)

Alist Designers boutique găzduiește acum două branduri care îți vor readuce zâmbetul pe buze prin detaliile ce definesc…

Falafel verde – rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Falafelul verde este o îmbinare de arome cum doar în poveștile din ”1001 de nopți” mai găsești. Iată…

Roberto Cavalli a încetat din viață la 83 de ani

Roberto Cavalli a încetat din viață seara trecută, la 83 de ani. Desginer vestimentar și inventator al unei…

13-14 aprilie: Vino să trăiești experiențele inedite din Lancôme Skin Science Club!

Grăbește-te să descoperi produsele excepționale și experiențele inedite din Lancôme Skin Science Club, un pop-up deschis pentru publicul…

Cele mai apreciate prezențe de la Fashion Trust US Awards

Vedetele nu spun niciodată nu unei invitații la un eveniment de fashion și acceptă orice ocazie prin care…

Noua colecție Spring Edit disponibilă la CCC

Lasă-te fermecat de colecția Spring Edit de la CCC! Descoperă pantofi și genți la modă de la brandurile…

Jennifer Lopez este mai senzuală ca oricând în cea mai recentă campanie Intimissimi

Jennifer Lopez surprinde din nou prin cea mai recentă campanie a brandului de lenjerie intimă, Intimissimi. Artista arată…

Half is Free vă așteaptă la București

Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al primăverii, vine la BUCUREȘTI, pe 20 aprilie 2024!…

Grace Couture Cakes lansează Vintage Vibes, noua colecție de torturi de nuntă în tendințele anului 2024

Dacă în anii trecuți domina minimalismul, iar accentele erau date de elemente de inspirație Art Deco, marțipan cu…

Depeche Mode, o nouă campanie de fashion pentru un brand de ceasuri

Formația Depeche Mode a afost aleasă de brandul elvețian Hublot ca imagine în noua campanie cu profil caritabil,…