Marile branduri, dar și start-up-urile au început să investească masiv în beauty tech. Integrarea tehnologiei AI, inclusiv învățarea automată și învățarea profundă, îmbunătățesc nu doar rezultatele, ci ne ușurează și drumul în tot acest proces de trial and error, atunci când suntem în cautarea unui machiaj perfect sau a celor mai potrivite produse pentru îngrijirea tenului.
Un domeniu în care AI are un impact semnificativ este încercarea virtuală a machiajului și găsirea nuanțelor de fond de ten. Utilizând algoritmi de învățare automată, brandurile pot analiza trăsăturile feței și tonurile pielii pentru a oferi experiențe virtuale de testare a produselor, permițând explorarea diferitelor look-uri.
În plus, camerele de înaltă definiție combinate cu procesarea bazată pe inteligență artificială permit folosirea propriul smartphone ca instrument de diagnosticare a pielii, accesibil oricând și oriunde – un skin doctor, 24/7. Tehnologia AR poate crea mai multe straturi de imagini suprapuse pentru a arăta locația exactă a ridurilor, a liniilor fine, a petelor, a texturii neuniforme și a acneei. Evaluarea este obiectivă și precisă. Brandurile de beauty și skincare pot integra aceste instrumente pe canalele lor digitale pentru a oferi clienților o evaluare a pielii și un regim de produse personalizat pe baza acestor rezultate.
Eyebrow Printer, imprimanta pentru sprâncene perfecte
Mult așteptata imprimantă pentru sprâncene vine de la unul dintre cele mai cunoscute branduri de beauty. Sprâncenele perfect modelate și definite sunt accesoriul suprem de frumusețe, schimbă complet expresia feței și, de multe ori, creează și un aspect întinerit al chipului, atunci când forma și culoarea sunt adaptate perfect geometriei faciale. L’Oréal Brow Magic este gadgetul inovator care folosește tehnologia AR pentru a obține perfecțiunea sprâncenelor cu ușurință. Pentru a folosi L’Oréal Brow Magic, tot ce trebuie să faci este să deschizi aplicația Brow Magic, să scanezi fața și să lași magia să te convingă. Poți explora diferite forme, grosimi și efecte folosind AR înainte de a selecta aspectul dorit. Aplicația recomandă chiar efecte similare cu microblading și microshading, oferind opțiuni multiple pentru a îmbunătăți aspectul sprâncenelor. Odată ce ai găsit aspectul perfect, se folosește un primer pentru sprâncene, apoi, cu imprimanta specială se glisează peste sprâncene, la final, se aplică un strat de genul top coat. Spre deosebire de tatuajele semipermanente, rezultatul dat de Brow Magic poate fi schimbat imediat cu demachiant.
HAPTA de la L’Oréal pentru cei cu mobilitate limitată în mâini și brațe
Înainte de a trece mai departe la un alt brand, trebuie să menționez una dintre cele mai noi și integrative noutăți în beauty tech. Industria frumuseții înțelege că toți avem dreptul de a avea controlul asupra look-ului personal, indiferent de capacitatea sau condiția fizică. Dovada acestui lucru a fost evidentă la CES 2023, unde tehnologiile inspirate au modelat modul în care experiența frumuseții poate fi atinsă în moduri imposibil de realizat înainte. HAPTA de la L’Oréal extinde accesul la alegerile asupra frumuseții cu un aplicator de machiaj portabil, computerizat, conceput pentru cei cu mobilitate limitată în mâini și brațe. Dispozitivul de stabilizare a mișcării îi găzduiește pe cei cu dificultăți în ridicarea brațelor și a căror putere limitată de prindere interferează cu aplicarea precisă a rujului sau a rimelului.
Amore Pacific, perfecționarea pielii cu cipuri și algoritmi
Oferind produse de îngrijire a pielii foarte apreciate, Amore Pacific ne aduce acasă noi tehnologii pentru îngrijire și înfrumusețare, prezentate și în cadrul CES 2023 și care, de altfel, au și plecat acasă cu premii pentru Innovation Award pentru COSMECHIP și Color Master de la TONEWORK.
COSMECHIP este un dispozitiv de înfrumusețare de uz casnic care creează produse cosmetice pentru îngrijirea pielii, urmărind schimbările pielii oricând și oriunde este nevoie. „Active-Chip”-ul dispozitivului conține formulări active care oferă o varietate de opțiuni pentru diferite probleme ale pielii. Odată ce utilizatorul și-a ales cip-ul preferat și l-a introdus, apa curge în cip printr-o cale special concepută pentru a completa produsul de îngrijire a pielii. Iar asta rezolvă cam toate probleme pielii, dilemele noastre în a alege concentrația potrivită și ingredientele potrivite, în a le combina fără să facem erori, și, în final, ne transformă pielea în cae mai bună variantă a ei, inclusiv în una întinerită, hidratată, calmată.
Color Master de TONEWORK este un produs cosmetic personalizat conceput pentru a sublinia individualitatea. Folosind algoritmul Authentic Color Master, consumatorii își pot alege cu ușurință culoarea cea mai potrivită pentru machiaj. Tehnologia AI realizează o analiză precisă a culorii în mai mult de 3000 de secțiuni ale feței. Se combină cu un dispozitiv automat de producție cosmetică pentru a produce rapid produse personalizate.
SkinStacks de la Neutrogena, guma 3D nutritivă pentru o piele tânără și sănătoasă
Neutrogena a colaborat cu Nourished, un pionier în suplimentele de sănătate imprimate 3D, pentru a realiza SkinStacks pentru o piele sănătoasă și strălucitoare. Aceste suplimente gumate pot fi personalizate folosind o aplicație Neutrogena. Cum funcționează? Îți faci un selfie, răspunzi la întrebări despre rutina ta de îngrijire a pielii și, pe baza răspunsurilor, vei obține suplimentele SkinStacks personalizate pentru a îndeplini obiectivele pielii. După cumpărare, produsele vegane și fără zahăr sunt livrate acasă.
Skin Coach, pentru cei care nu vor să se desprindă total de fidelitatea către un brand clasic
Revieve a lansat prima experiență Skin Coach, care ajută brandurile de beauty și magazinele de beauty să ghideze clienții în călătoria lor de îngrijire a pielii și după achiziționarea unuor produse cosmetice. Skin Coach permite utilizatorilor să stabilească obiective și să urmărească schimbările din pielea lor de-a lungul timpului după ce au primit recomandări personalizate de rutină și produse de la Revieve AI Skincare Advisor. Skin Coach subliniază că relația client-brand continuă după achiziție. Iar pentru tine, beneficiile sunt acelea că, pe lângă încredere, câștigi și know-how în aplicarea corectă a produselor pentru maximizarea efectelor.
Foto: pexels.com (Andrea Piacquadio)
Cu vara în păr și în suflet, pășim încet către toamnă. Sfaturi de la specialist
Pentru a avea un păr perfect, este necesar să avem grijă de el, deoarece acesta este adesea expus…
Beauty News: Cu ce se laudă Lady Gaga, Selena Gomez și Kylie Jenner?
Luna septembrie este una dintre cele mai aglomerate luni din an pentru lansările de produse cosmetice. Schimbarea de…
Coenzima Q10 – secretul pentru o piele plină de vitalitate
Despre secretele îngrijirii pielii și drumul spre formulele cele mai noi în domeniul anti-ageing am stat de vorbă…
Beauty News: 7 cosmetice nou-nouțe cu care să îți începi bine toamna
Sunt multe schimbări – dorite sau nu – în luna septembrie, așa că ce ar fi să influențezi…
Andreea Marin: „Clarins are grijă ca ingredientele folosite să însemne tot ce are natura mai bun de oferit”
Începând cu anul acesta, Andreea Marin a devenit ambasadorul brandului Clarins. Ce înseamnă Clarins pentru ea și de…
Lecții de frumusețe de la mama: patru femei dezvăluie secretele de îngrijire învățate în alte țări
Când mama îți spune că ești frumoasă, să o crezi. Iar când te învață trucuri de îngrijire și…
De ce avem tenul deshidratat și pătat după vacanța de vară. Cu ce soluții vine specialistul
Vacanța de vară ne-a adus, cu siguranță, multe amintiri de neuitat, dar, din păcate și efecte nedorite asupra…
Din industria frumuseții, în lumea filmului: Unknown Beauty: François Nars
A redefinit frumusețea încă din anii ’70, iar acum este personajul principal în filmul documentar Unknown Beauty: François…
Secretele de beauty ale Vanessei Paradis, la 50 de ani
Vanessa Paradis, actriță și cântăreață franceză și fosta soție a lui Johnny Depp, își păstrează aerul de ingenuă…