Trăim într-un moment în care femeia resimte din plin presiunea imaginii perfecte, devenită un standard, iar lipsa încrederii în sine continuă să fie alimentată de stigmatizarea unor experiențe sau emoții, de altfel foarte normale, cum ar fi perioada menstruației. Dacă până acum discuțiile despre zona intimă a femeilor și despre trăirile acestora au fost limitate, dacă nu chiar inexistente, fiind considerate un real tabu, Libresse vine cu o abordare îndrăzneață, aducând în prim plan zona V, ca simbol universal al zonei intime.
Libresse s-a remarcat de-a lungul timpului prin recunoașterea trăirilor femeii, iar prin noua poziționare își reafirmă misiunea de a o încuraja pe aceasta să-și exploreze emoțiile și experiențele pe care le are cu zona V. Prin acest prim pas pe care îl face în manifestul de empowerment al femeii, brandul urmărește să arate societății diversitatea de emoții, experiențe și trăiri, pe care fiecare femeie le resimte total diferit, atunci când vine vorba despre corpul ei, dar care, de cele mai multe ori sunt reprimate sau negate.
Noua strategie propune deschiderea conversației în jurul acestor tabuuri, încurajând femeile să-și trăiască viața așa cum își doresc și să aibă încredere în ele, să treacă peste teama de a discuta liber despre tot ceea ce experimentează și simt. O astfel de abordare cât mai asumată și transparentă a zonei intime poate contribui la o schimbare majoră a mentalității legate de imaginea femeii în societate, prin prisma experiențelor și trăirilor cu care se confruntă în anumite etape.
Libresse celebrează zona intimă ca manifestare a feminității
Poziționarea Libresse are în focus reprezentarea pozitivă a trăirilor și a emoțiilor pe care femeia le experimentează în diverse momente ale existenței ei cu scopul eliminării nenumăratelor etichete apărute în jurul lor. Menstruația și zona intimă sunt două din subiectele care rămân în continuare un tabu și care generează sentimente de jenă, insecurități emoționale și psihice. Pentru eliminarea acestor stereotipuri, Libresse explorează un nou teritoriu și vine cu o abordare cât mai deschisă și autentică prin celebrarea feminității și a zonei intime. Cu cât se vorbește mai mult și mai liber despre aceste experiențe, cu atât mai multe femei vor avea o relație mai sănătoasă cu zona V.
Oferă zonei tale intime atenția de care are nevoie
Stigmatizarea subiectelor legate de zona intimă are consecințe mult mai profunde, conducând la teama femeilor de a merge regulat la medicul ginecolog, foarte răspândită în România. Lansarea unui astfel de dialog în ceea ce privește îngrijirea zonei intime ca parte a rutinei zilnice și ca o normalitate în viața fiecărei femei este parte din demersul pe care Libresse îl face în educarea femeilor și în îmbunătățirea calității igienii intime. Acestea ar trebui perceapă vizita la medicul ginecolog sau discuțiile cu părinții, profesorii sau prietenii ca experiențe plăcute, un pas important pentru menținerea stării de sănătate și pentru identificarea din timp a eventualelor probleme.
Experiențele și trăirile femeilor nu sunt niciodată la fel
De la plăcere și dragoste, la durere și ură, femeile experimentează trăiri diverse, unice și deloc predictibile atunci când vine vorba de corpul lor. Însă, de cele mai multe ori, acestea sunt
considerate manifestări ale unei disfuncționalități, iar blocarea exprimării lor are consecințe majore asupra încrederii în sine. În acest context, Libresse vrea să ofere o voce tuturor acestor adevăruri știute, dar ascunse, și să împărtășească realitatea din spatele acestora, aducând la viață zona intimă în toată complexitatea ei.
Cu această nouă strategie, Libresse aduce o schimbare semnificativă în categoria de îngrijire personală, încurajând libertatea femeilor de a-și îngriji zona intimă și de a avea viața pe care și-o doresc, departe de orice stereotipuri.
Trucuri de beauty învățate de Lily Collins în perioada petrecută la Paris
Lily Collins, interpreta personajului principal din celebrul serial ”Emily in Paris”, de pe Netflix, împlinește pe 18 martie…
Secretul unui ten luminos tot timpul anului: tratamentul facial cu laser non-ablativ
Dacă îți dorești un ten impecabil, fără imperfecțiuni, luminos și uniform, tratamentul facial cu laser non-ablativ Ultra poate…
Make-it fun: top 12 produse din colecția de primăvară-vară de la essence
Este timpul pentru beauty refresh! Imaginează-ți cum ar fi să alegi, în acest nou sezon, experiențe multisenzoriale care…
Louis Vuitton lansează prima linie de machiaj
Casa de modă Louis Vuitton va lansa prima linie de machiaj în această toamnă, iar directorul de creație…
Proiectul „Pe Mâini Bune” – un succes viral în social media, cu milioane de vizualizări
Hairstylistul George Soare a devenit recent viral în mediul online printr-un proiect dedicat femeilor care au nevoie de…
Parfumuri cu hedionă, molecula magică ce stimulează centrii plăcerii
Parfumurile sunt accesoriile care completează sau compun o apariție de impact. Printre ingredientele magice care fac parte din…
Agrafele de păr cu clips, din nou în tendințe
Colorate, distractive, versatile: agrafele de păr sunt un accesoriu care îți permite să te joci mult cu coafura,…
Inovații și trenduri în make-up: interviu cu Jessica Deckers, Global Lead of Innovation, Avon
La finalul lunii ianuarie, am răspuns invitației de a vizita cea mai mare fabrică Avon, situată în Garwolin…
5 parfumuri LOVE edition
Cadoul perfect pentru Ziua Îndrăgostiților: parfumul. Unii ar spune că nu poți da greș cu un parfum. Sau…
Bretonul japonez, în trend în acest sezon
Ai simțit vreodată nevoia unei schimbări radicale fără a-ți schimba complet look-ul? Bretonul japonez este răspunsul perfect. Nu…