Nicoleta Nicolae ∙ October 1, 2023 ∙ 3 min read

Jonathan Dufour a sosit în România pentru lansarea oficială a Spiritum Paris la Beautik Haute Parfumerie. După ce a participat la tot felul de ceremonii ce au avut ca scop curățarea corpului și a sufletului în profunzimea lui, tânărul parfumier a decis că este timpul să creeze un parfum care să aibă putea de a-i transforma și vindeca și pe cei care îl poartă. Atunci a devenit evident că trebuia să folosească aceste ingrediente care l-au ajutat pe el să se echilibreze, ca note principale în propria colecție de parfumuri. Așa s-a născut Spiritum, iar Spiritum Paris se bazează pe înțelepciunea străveche care transcrie limbajul secret al aromelor parfumate în compoziții unice, menite să armonizeze corpul, mintea și spiritul.

Când ati știut că aceasta este calea pe care vreți să o urmați?

Dorința de a crea Spiritum era evidentă, iar inspirația a venit într-un mod firesc.  

Care este din punctul dvs. de vedere secretul succesului în parfumerie?

Pentru mine, cheia succesului în parfum este ca procesul creativ să vină natural, din inimă, și nu din dorința de a face bani din asta.  

Câte parfumuri ați creat până acum?

Am lansat deja 10 parfumuri, sosesc încă trei la sfârșitul anului și am în jur de 10 proiecte la care lucrez deja și care vor fi lansate în viitor.

Care a fost sursa de inspirație pentru: Spiritum Paris?

Spiritualitatea și iubirea. Spiritualitatea pentru mine înseamnă iubire și autocunoaștere.

Cât durează drumul până la apariția unui nou proiect olfactiv care ne încântă simțurile? 

Durează aproximativ doi ani. Dar nu există reguli. Cu noroc, un parfum bun se poate face în 6 luni sau poate dura 5 ani. Nu e o regulă…

Și cum ia naștere această armonie între minte, corp și spirit?

Când devenim conștienți de cine suntem și de întreaga noastră putere, acest lucru se întâmplă în mod natural. Dorința mea, prin Spiritum, este să ne conectăm cu sinele nostru și să devenim conștienți de ceea ce vrem și trebuie să facem cu viața noastră. Și, bineînțeles, mai presus de toate trebuie ca fiecare dintre noi să ne găsim fericirea. 

Care este partea neștiută și nevăzută a jobului de parfumier?

În ceea ce mă privește, în prezent, sunt aproape singur în operațiuni și-n business. Deci partea ascunsă a jobului meu este că mă ocup de un întreg lanț de producție, de un circuit logistic destul de complex, de aprovizionarea întregului univers spiritual și, bineînțeles, de managementul acestui business și de multe altele…

Cum trece un parfumier de eșecul unui produs? Dacă ceva nu iese asa cum v-ați dorit, cum gestionați situația?

Cred că este o chestiune de ego. Dacă un produs nu funcționează, cred că trebuie doar să-l eliminați sau să-l reformulați. În cazul meu, (deocamdată) nu am nicio referință care să-mi provoace astfel de probleme. Dacă într-o zi ar fi cazul, nu aș avea nicio problemă să-l schimb.

Ce așteptări aveți de la piața din România, după lansarea Spiritum Paris în țara noastră?

După această minunată lansare, așteptările mele sunt ca notorietatea Spiritum Paris să se dezvolte pe teritoriul României. Îmi doresc ca oamenii să testeze acest parfum și să împărtășească și mai mult lumea spiritualității și numerologiei.

Care a fost cea mai frumoasă surpriză legată de jobul dvs, în ultima perioadă?

Am primit un mesaj pe telefon și felicitări de la mea doamnă a cinematografiei franceze, Catherine Deneuve :).

Related Posts

Câștigătorii premiilor Digital Divas Awards 2024

Cea de-a 12-a ediție a premiilor Digital Divas Awards a avut loc în seara zilei de 12 septembrie,…

Jennie Garth, ambasadoare pentru o linie de îngrijire a pielii

Celebră pentru rolul jucat în serialul Beverly Hills, 90210, actrița Jennie Garth, în vârstă de 52 de ani,…

Rihanna, strălucitoare, pe coridoarele Palatului Versailles

Rihanna deschide un nou capitol al colaborării cu brandul Dior, celebra artistă fiind imaginea parfumului emblematic J’adore de…

Descoperă noile tendințe pentru tunsori, adaptate pentru toamnă!

Un nou sezon… un nou început! Curioasă să afli care sunt tunsorile momentului? Soluțiile personalizate și ușor de…

David Beckham, imagine și cofondator pentru brandul de wellness IM8

Legenda fotbalului internațional, David Beckham, și Danny Yeung, creierul din spatele Prenetics, pregătesc lansarea unui nou brand de…

SOS! 4 semne clare că părul tău strigă după ajutor

Radiațiile UV, diversele substanțe chimice, tehnicile și produsele de coafare afectează sănătatea părului tău. Stabilirea unei rutine corespunzătoare…

Cum să alegi corect primerul și care sunt greșelile făcute frecvent

Alegerea celui mai bun primer pentru tenul tău și aplicarea corectă sunt esențiale pentru a obține un machiaj…

Angelina Jolie, imaginea brandului Tom Ford Beauty

Angelina Jolie este prima celebritate ambasadoare a brandului Tom Ford Beauty. Lansarea campaniei a fost anunțată pentru 3…

Dolly Parton a lansat rujurile Heaven’s Kiss

Cântăreața și compozitoarea americană Dolly Parton (78 de ani) a lansat o nouă linie de produse cosmetice cu…

Vedetele celebrează frumusețea la Veneția

Frumusețea merge mână în mână cu arta cinematografică, iar Veneția este locul în care zilele acestea sunt celebrate…