Alina Burlacu ∙ December 1, 2023 ∙ 4 min read

THAIco SPA, lider al pieței serviciilor SPA de lux din România revoluționează prin intermediul programului Wellbeing at Work, dedicat Zonei Corporate, și ne dezvăluie planurile sale de extindere.

E final de an, o perioadă perfectă pentru planuri. Ce ne puteți spune despre ce urmează?

Camelia Pătru, Partener și CEO THAIco SPA: Suntem încântați să vă prezentăm planurile noastre ambițioase pentru THAIco SPA. Ne concentrăm în prezent pe extinderea programului ‘Wellbeing at Work’ în cadrul companiilor, deschiderea a trei noi centre SPA în București și Ilfov, și consolidarea rețelei noastre de francize. Toate aceste inițiative reflectă angajamentul nostru continuu pentru îmbunătățirea calității vieții și a experienței de wellness asociate mărcii THAIco SPA, adresate tuturor clienților și partenerilor noștri.

Cu ce premii se poate lăuda THAIco SPA, în prezent?

Camelia Pătru: La sfârșitul lunii octombrie a acestui an, THAIco SPA a fost distins pentru al patrulea an consecutiv la Premiile World Luxury 2023, câștigând în trei categorii notabile: la nivel de regiune (Europa de Est) “Cel mai bun Escape Urban de Lux” și “Cea mai bună Experiență Spa Unică”; și la nivel de țară (România) “Cel mai bun Spa Hotel de Lux”. Astfel, THAIco SPA se remarcă ca unicul câștigător distins în aceste categorii printre toate centrele SPA din România.

Ce este programul THAIco Wellbeing at Work?

Camelia Pătru: Doresc să subliniez importanța programului THAIco Wellbeing at Work, o inițiativă cheie pentru a aduce starea de bine la locul de muncă, creșterea loialității față de companie și reducerea absenteismului. O caracteristică esențială a programului Wellbeing at Work este creșterea prezenței la birou. Masajul la locul de muncă devine un antidot post-pandemic pentru a compensa perioada îndelungată de izolare socială, oboseală, niveluri crescute de depresie, anxietate, stres și epuizare.

Cât de important este masajul terapeutic la birou?

Camelia Pătru: Un studiu recent realizat de eJobs, cea mai importantă platformă de recrutare din România, evidențiază faptul că masajul terapeutic la birou ocupă locul doi în popularitate printre beneficiile oferite de angajatori, urmat de oferirea gratuită de fructe și cafea.

Care sunt planurile de extindere pentru anul viitor?

Camelia Pătru: Mă bucur să anunț o nouă etapă în povestea THAIco SPA – deschiderea a trei noi locații în București și în județul Ilfov. Această expansiune semnificativă nu reprezintă doar o creștere numerică, ci și o inovație semnificativă în portofoliul nostru. Fiecare locație va oferi experiențe de wellness și relaxare unice și de înaltă calitate. Începând cu anul 2024, THAIco SPA va introduce alte trei locații notabile în această etapă de dezvoltare. THAIco SPA Marriott și THAIco SPA Continental vor deveni repere de wellness în inima Bucureștiului, în timp ce THAIco SPA Pipera va aduce farmecul tradițional asiatic și natural în zona rezidențială din apropierea capitalei.

Cum vedeți piața serviciilor SPA, în următorii ani?

Camelia Pătru: Franciza THAIco SPA reprezintă o oportunitate unică pentru antreprenori de a transforma răsfățul într-un business de succes.Deși piața serviciilor de lux în domeniul masajului și relaxării este bine conturată, centrele SPA adevărate sunt încă foarte puține în România – aproximativ 40 în întreaga țară, inclusiv cele din incinta hotelurilor.

A schimbat pandemia modul de raportare al clienților la SPA?

Camelia Pătru: Conștientizarea generată de pandemie a educat consumatorii în domeniul bunăstării, conducând la o creștere de 37% în industrie începând din 2019. Până la finalul acestui an, THAIco SPA înregistrează o creștere de peste 40%. Numărul de clienți pe piața SPA a crescut de la 140.000 în 2012 la 160.500 în 2015.

Ce sume sunt dispuși românii să cheltuie pentru tratamentele SPA?

Camelia Pătru: Dacă în perioada 2012-2014, un român cheltuia în medie 150 RON pentru un tratament SPA, suma s-a majorat la 160 RON în 2015, iar numărul tratamentelor a atins 212.000. În perioada 2018-2019, un român ajunsese să cheltuie peste 190 RON pentru un tratament SPA, iar numărul tratamentelor depășise 430.000. În ultimii trei ani (2020-2022), industria a înregistrat o creștere anuală de peste 40%. Prognoza pentru următorii doi ani indică o creștere de peste 50% anual în piața serviciilor SPA.

Foto: PR.

Related Posts

Frumusețea prin ochii medicului Elena Martin

Cum arată frumusețea, dar și cele mai reușite intervenții estetice? Și cum arată viața unui medic-femeie, atunci când…

Summer Mood: 5 coafuri de festival și produsele de styling ale verii

În plin sezon de concerte, găsește aici inspirația pentru coafurile de festival cu care să experimentezi noi lookuri….

Summer Must Haves: 10 produse de protecție solară (chiar și pentru păr)

Poate că auzi destul de des, în sezonul cald, că este bine să aplici protecție solară pe piele….

Sofia Vergara, adepta intervențiilor estetice de orice fel

Sofia Vergara a vorbit recent despre operațiile estetice și despre tratamentele de înfrumusețare și a subliniat că e…

Shania Twain: „Nu mi-e frică de îmbătrânire!”

Cântăreața country-pop Shania Twain s-a îmbăcat cu trecerea anilor și la 58 de ani susține că nu îi…

HAIR TIPS: 9 soluții împotriva vârfurilor despicate

Despre problema vârfurilor despicate este întrebat fiecare hairstylist profesionist. Și, de cele mai multe ori, răspunsul cel mai…

Top 5 produse esențiale pentru vară

Vara, rutina ta de îngrijire trebuie să fie la fel de atent pregătită ca și bagajul pentru concediu….

Long Hair Trend: tunsoarea clepsidră

Părul lung are o singură regulă de urmat atunci când vine vara, și anume să fie eliberat de…

Cindy Crawford, secrete de frumusețe la 58 de ani

La 58 de ani, Cindy Crawford încă are atuurile unui model de succes și este una dintre puținele…

New look: Jessica Biel. Tunsoarea aleasă de actriță pentru această vară

Jessica Biel s-a pregătit de vară cu un look fresh. Actrița a renunțat la părul ei lung, ondulat,…