Alina Burlacu ∙ November 18, 2022 ∙ 3 min read

Cum se adaptează brandurile la Generația Z? Care este cel mai căutat ingredient pentru îngrijirea pielii în 2022? Ce se întâmplă cu age diversity? Cele mai noi știri din industria frumuseții, pe scurt.

Cea mai disruptivă generație în materie de beauty

De la schimbarea felului în care brandurile dezvoltă produsele cosmetice până la felul în care le comercializează, generația Z a devenit cea mai disruptivă generație în materie de beauty.  Este prima generație care forțează brandurile să îi urmeze și nu invers.

Reprezentând o treime din populația globală, generația Z, 9-24 de ani (născuți între 1997-2012), i-a depășit pe mileniali ca cea mai mare generație și captează o zonă mai mare din atenția mărcilor de frumusețe.

În 2022, Generația Z a devenit aproape o obsesie pentru industria frumuseții și cu un motiv întemeiat. În 2020, în plină pandemie, a fost singura generație care a determinat creșterea vânzărilor de cosmetice în Marea Britanie, scrie cosmeticsbusiness.com. În plus, stuudii recente arată că generația Z cheltuiește mai mult pentru îngrijirea pielii decât orice altă grupă de vârstă.

70% dintre cumpărătorii de frumusețe din generația Z sunt „beauty enthusiasts (entuziaști ai frumuseții)” care „căută mereu următoarele produse și mărci de frumusețe” potrivit studiului Changing Face of the Beauty Shopper de la PowerReviews. În plus, cu simțul lor puternic al identității și valorile determinate de opinii precize în care cred și pentru care luptă, Gen Z conduce intenționat această schimbare din industria frumuseții.

Prin Social Media, Gen Z își face vocea auzită: 40% din Gen Z spun că diversitatea și incluziunea sunt cele mai importante valori ale mărcii pentru ei atunci când cumpără produsele cosmetice ale unui brand.

Skincare King in 2022: retinol

Retinolul este ingredientul cel mai căutat în îngrijirea pielii, în 2022, cu peste 1,2 miliarde de vizualizări pe TikTok și peste nouă milioane de căutări pe Google. Și cifrele sunt doar pentru prima jumătate a acestui an!

Cele mai populare tendințe de frumusețe din acest an pe Tik Tok au fost dominate atât de îngrijirea pielii, cât și de aspectul de machiaj experimental.

Interesul s-a îndepărtat de produsele cu parfum dure și de îngrijirea pielii cu cofeină, în acest an fiind înlocuit de o atenție mai mare pentru SPF, ceramide și glass skin.

Noile campanii age diversity

În timp ce industria de beauty a făcut pași mari către incluziune, diversitatea de vârstă a fost în mare parte lăsată în urmă. Cele mai recente campanii de beauty încep să se adreseze și categoriei 50+.

Cât de bine reprezintă mărcile de beauty femeile, pe măsură ce acestea îmbătrânesc? Este o întrebare care îți aduce în minte mai multe chipuri cunoscute: Dame Helen Mirren, care a semnat cu L’Oréal Paris la 60 de ani și face parte din brand de șapte ani, și Isabella Rossellini, care s-a întors la Lancôme în 2018.

Recent, Lisa Snowdon a fost anunțată ca fiind imaginea Prai Beauty, iar Kim Cattrall s-a asociat cu Ole Henriksen pentru a conduce noua campanie de îngrijire corporală a mărcii.

Caroline O’Neill, director general al L’Oréal Paris Marea Britanie și Irlanda, spune: „Doar 15% dintre femeile în vârstă de peste 55 de ani consideră că publicitatea încă se adresează lor și nevoilor lor. Și cu mai mulți utilizatori ai produselor de îngrijire în această grupă de vârstă (37%), în comparație cu grupul de vârstă milenar (26%), există o nevoie clară de a sprijini în continuare”, notează cosmeticsbusiness.com.

Foto: PR.

Related Posts

Trendurile verii: 3D Water Drops și Pool Water Nails

Manichiura cu efecte de stropi și luciu ca de apă, aceasta este noua tendință în domeniul artei unghiilor….

Îngrijirea tenului la 40 de ani: 10 sfaturi pentru o piele sănătoasă și luminoasă

Dacă observi că tenul tău începe să aibă un aspect tern, ușor neuniform, cu linii fine și riduri…

Tipsuri pentru o piele mereu tânără

Ești mereu în căutarea celor mai bune rutine și produse care să oprească îmbătrânirea? Te înțelegem extrem de…

7 parfumuri revitalizante, care atrag energia pozitivă

Pe aceste călduri copleșitoare, e important să ne alegem un parfum revigorant, care să ne dea senzația de…

George Soare, sfaturi despre cum să ai un look perfect la festival

Când vine vorba de festivaluri, ideea de libertate și creativitate domină peisajul estetic. Festivalurile sunt ocazii perfecte pentru…

HOT this summer: Island Girl Make-up

Cel mai folosit produs de make-up, din ultimii ani, blush-ul are încă un moment special, vara asta, în…

Sezonul SPF: 4 greșeli în aplicarea SPF-ului, pe care nu știai că le faci în mod constant

În plin sezon de vară, oricare ar fi planurile tale, sigur petreci destul timp în aer liber cât…

Styling tips: cum să obții un efect de lifting cu o coafură anume

În anii ’90, Madonna a dat startul unui trend cu coafura-semnătură a turneului Blonde Ambition: „coada de cal”…

6 soluții pentru îngrijirea tenului gras în caniculă

Ai tenul gras și lucios iar asta te face să nu mai vrei să aplici nimic pe piele?…

Cum ne menținem tenul frumos pe timpul verii

În timpul verii, tindem să căutăm acele soluții care nu sunt doar aliați eficienți ai frumuseții, ci și…