Shakira lansează Ísima, prima sa linie de îngrijire a părului

Superstarul columbian lansează Ísima, prima sa linie de îngrijire a părului concepută pentru latino hair.
„După patru ani de muncă discretă, sunt mândră să împărtășesc în sfârșit acest lucru cu voi”, a anunțat Shakira pe rețelele de socializare. „Ísima s-a născut din propria mea călătorie și a fost modelată de unele dintre cele mai strălucite minți științifice din industrie. Este vorba despre crearea a ceva mai bun.”
Vedeta pop a explicat că decizia ei de a crea un brand de produse cosmetice are legătură cu moștenirea ei genetică. „(Părul) a fost întotdeauna o parte fundamentală a ceea ce sunt, pe scenă și în viața de zi cu zi. Când privesc în urmă, îmi dau seama cât de mult a definit diferite etape ale vieții mele și cum m-am simțit în fiecare dintre ele”, a declarat cântăreața pentru Women’s Wear Daily.
„Părul latino a fost absolut trecut cu vederea pe piață. Nimeni nu și-a făcut timp să-l înțeleagă. Părul care este fie creț ca al meu, fie doar ondulat, fie doar uscat, poros și supraprocesat – avem nevoie de acel plus de dragoste, hidratare și umiditate, iar toate ingredientele din această linie de produse vizează acele nevoi speciale, complexe.”, a spus Shakira pentru Harpers Bazaar.
„Sunt una dintre acele femei care au plecat de la salon în lacrimi”, a mărturisit ea. „Găsirea produselor potrivite a fost o călătorie lungă, deoarece părul meu are nevoi complexe. A făcut parte din identitatea mea dintotdeauna.”
În industria de beauty, Shakira a intrat în 2010, cu linia sa de parfumuri.
Foto: Hepta

Superstarul columbian lansează Ísima, prima sa linie de îngrijire a părului concepută pentru latino hair.
„După patru ani de muncă discretă, sunt mândră să împărtășesc în sfârșit acest lucru cu voi”, a anunțat Shakira pe rețelele de socializare. „Ísima s-a născut din propria mea călătorie și a fost modelată de unele dintre cele mai strălucite minți științifice din industrie. Este vorba despre crearea a ceva mai bun.”
Vedeta pop a explicat că decizia ei de a crea un brand de produse cosmetice are legătură cu moștenirea ei genetică. „(Părul) a fost întotdeauna o parte fundamentală a ceea ce sunt, pe scenă și în viața de zi cu zi. Când privesc în urmă, îmi dau seama cât de mult a definit diferite etape ale vieții mele și cum m-am simțit în fiecare dintre ele”, a declarat cântăreața pentru Women’s Wear Daily.
„Părul latino a fost absolut trecut cu vederea pe piață. Nimeni nu și-a făcut timp să-l înțeleagă. Părul care este fie creț ca al meu, fie doar ondulat, fie doar uscat, poros și supraprocesat – avem nevoie de acel plus de dragoste, hidratare și umiditate, iar toate ingredientele din această linie de produse vizează acele nevoi speciale, complexe.”, a spus Shakira pentru Harpers Bazaar.
„Sunt una dintre acele femei care au plecat de la salon în lacrimi”, a mărturisit ea. „Găsirea produselor potrivite a fost o călătorie lungă, deoarece părul meu are nevoi complexe. A făcut parte din identitatea mea dintotdeauna.”
În industria de beauty, Shakira a intrat în 2010, cu linia sa de parfumuri.
Foto: Hepta