Fall News: parfumuri inedite și ambasadori noi în industria de beauty

Veștile din industria de beauty vin mereu toamna în număr mare. Am selectat câteva dintre acestea și sper să devină și preferatele tale.
Natalie Portman și parfumul manifest Miss Dior Essence
Miss Dior Essence, creată de Francis Kurkdjian ca un gest uimitor de intensitate, are o concentrație neatinsă anterior în Miss Dior, cu acorduri izbitoare, colorate și gurmande.

Niciodată până acum iasomia sambac nu s-a dezvăluit atât de intens la Dior, în timp ce notele de bază capătă o întorsătură profundă și senzuală datorită unui lemn de stejar bogat și captivant. Această esență bogată este intens gurmandă, oferind o notă de vârf de dulceață de mure suculentă, care se amestecă cu flori de soc.
Profund fructată, gurmandă, lemnoasă și florală, precum un manifest olfactiv care lasă o impresie persistentă și încrezătoare, nou esență revendică intensitatea și încrederea în sine a unei Miss Dior.

„Fructat, delicios, suculent… și senzual! Mi-am imaginat parfumul Miss Dior Essence ca pe o declarație pop-art sexy și ireverențioasă, ca o reflectare a piesei „Comic Strip” a lui Serge Gainsbourg, care sună SHEBAM! POW! BLOP! WIZZ! Această esență colorată este de o frumusețe încântătoare, ca o fată eliberată care îndrăznește să poarte ținutele vibrante și fustele mini fuchsia văzute acum pe podiumurile de modă ale prezentărilor Dior. Așa cum Miss Dior este transformat într-un slogan pe o rochie, parfumul vorbește și el de la sine și merge direct la „esențial”, cu o compoziție fructată plină de viață, soare și energie. Un acord gurmand și suculent de soc și mure, cu fațete de dulceață fructată, care sunt totuși uimitor de proaspete și strălucitoare. O inimă de iasomie rămâne fidelă narațiunii compoziției din 1947. Dar astăzi, caracterul său floral adoptă o abordare îndrăzneață, cu fructe vii, apetisante, accentuate de o bază lemnoasă de stejar închis la culoare și învăluitor. My Miss Dior este cam ca fetele contemporane… intens și concentrat, lasă în urmă un miros viu, captivant, hiper-feminin, dar refuză tot ce ar putea împiedica libertatea. În versiunea sa concentrată Miss Dior Essence, parfumul reprezintă o oglindă olfactivă a feminității încrezătoare. Acest nectar senzual, lemnos, cu o culoare bogată, se topește pe piele și este profund dedicat tinereții impetuoase care refuză să fie mohorâtă.”, explică Francis Kurkdjian, Perfume Creation Director.
Și, desigur, o vedem pe Natalie Portman, în orașul luminilor, Paris.
Ariana Grande și parfumurile vrăjite
Două noi parfumuri, Glinda Bubbly Pink și Elphaba Enchanted, sunt noile parfumuri anunțate de Ariana Grande, pentru 1 octombrie, și vor fi lansate în parteneriat cu Universal Pictures.
Această lansare vine înainte de finalul cinematografic al senzației culturale globale de anul trecut, Wicked, scrie beautypackaging.com.
Sticlele sunt concepute în nuanțele caracteristice personajelor: cel mai încântător roz pentru Glinda Bubbly Pink și o nuanță fascinantă de smarald pentru Elphaba Enchanted.
Fiecare parfum este împodobit cu un capac distinctiv, inspirat de acoperămintele emblematice ale personajului. Coroana fațetată a Glindei, care radiază lumină din fiecare unghi, și silueta elegantă și arhitecturală a pălăriei Elphabei.
„Parfumul a fost întotdeauna o modalitate atât de personală pentru mine de a mă conecta cu oamenii datorită modului în care este capabil să surprindă un sentiment, o amintire, un moment… Am vrut să găsesc o modalitate de a aduce un omagiu acestui capitol și de a onora aceste personaje uimitoare, unice în viață, și de a surprinde cu adevărat ceea ce reprezintă prin parfum – lumina, complexitatea, frumusețea atât a Glindei, cât și a Elphabei. Această lansare este atât un omagiu personal adus unei experiențe care a însemnat totul pentru mine, cât și o invitație de a celebra magia și puterea acestor personaje.”, spune Ariana Grande.
Glinda Bubbly Pink este un amestec magic și efervescent de nectarină, măr roz și lalele, ancorate în note de lemn de santal și mosc.
Elphaba Enchanted arenote de măr verde, prună neagră și floarea lunii, învăluite în oudwood, mușchi de stejar și elixir de vanilie.
Miley Cyrus, noua imagine Maybelline Jingle
Cântăreața aduce vocea, viziunea și energia sa emblematică brandului Maybelline New York, creând o nouă eră care combină muzica și machiajul.
Cyrus va reimagina cu îndrăzneală jingle-ul „Maybe it’s Maybelline”. Asociat de mult timp cu exprimarea de sine și încrederea în sine, jingle-ul intră într-un nou capitol – transformat prin sunetul inconfundabil și energia neînfricată a lui Cyrus.
„Acest parteneriat reunește două părți esențiale din mine. Nu poți șterge machiajul din muzică. În muzică, există performanță și onestitate – machiajul le amplifică pe ambele. Este modul în care îmi spun adevărul fără să scot un cuvânt. Maybelline împărtășește convingerea mea că machiajul ar trebui să fie expresiv, în continuă evoluție. Parteneriatul cu Maybelline, un brand care celebrează valori semnificative, exprimarea de sine și joaca, a părut cea mai naturală potrivire în această etapă a vieții mele.”, a comentat Miley Cyrus.
Foto: PR, hepta.

Veștile din industria de beauty vin mereu toamna în număr mare. Am selectat câteva dintre acestea și sper să devină și preferatele tale.
Natalie Portman și parfumul manifest Miss Dior Essence
Miss Dior Essence, creată de Francis Kurkdjian ca un gest uimitor de intensitate, are o concentrație neatinsă anterior în Miss Dior, cu acorduri izbitoare, colorate și gurmande.

Niciodată până acum iasomia sambac nu s-a dezvăluit atât de intens la Dior, în timp ce notele de bază capătă o întorsătură profundă și senzuală datorită unui lemn de stejar bogat și captivant. Această esență bogată este intens gurmandă, oferind o notă de vârf de dulceață de mure suculentă, care se amestecă cu flori de soc.
Profund fructată, gurmandă, lemnoasă și florală, precum un manifest olfactiv care lasă o impresie persistentă și încrezătoare, nou esență revendică intensitatea și încrederea în sine a unei Miss Dior.

„Fructat, delicios, suculent… și senzual! Mi-am imaginat parfumul Miss Dior Essence ca pe o declarație pop-art sexy și ireverențioasă, ca o reflectare a piesei „Comic Strip” a lui Serge Gainsbourg, care sună SHEBAM! POW! BLOP! WIZZ! Această esență colorată este de o frumusețe încântătoare, ca o fată eliberată care îndrăznește să poarte ținutele vibrante și fustele mini fuchsia văzute acum pe podiumurile de modă ale prezentărilor Dior. Așa cum Miss Dior este transformat într-un slogan pe o rochie, parfumul vorbește și el de la sine și merge direct la „esențial”, cu o compoziție fructată plină de viață, soare și energie. Un acord gurmand și suculent de soc și mure, cu fațete de dulceață fructată, care sunt totuși uimitor de proaspete și strălucitoare. O inimă de iasomie rămâne fidelă narațiunii compoziției din 1947. Dar astăzi, caracterul său floral adoptă o abordare îndrăzneață, cu fructe vii, apetisante, accentuate de o bază lemnoasă de stejar închis la culoare și învăluitor. My Miss Dior este cam ca fetele contemporane… intens și concentrat, lasă în urmă un miros viu, captivant, hiper-feminin, dar refuză tot ce ar putea împiedica libertatea. În versiunea sa concentrată Miss Dior Essence, parfumul reprezintă o oglindă olfactivă a feminității încrezătoare. Acest nectar senzual, lemnos, cu o culoare bogată, se topește pe piele și este profund dedicat tinereții impetuoase care refuză să fie mohorâtă.”, explică Francis Kurkdjian, Perfume Creation Director.
Și, desigur, o vedem pe Natalie Portman, în orașul luminilor, Paris.
Ariana Grande și parfumurile vrăjite
Două noi parfumuri, Glinda Bubbly Pink și Elphaba Enchanted, sunt noile parfumuri anunțate de Ariana Grande, pentru 1 octombrie, și vor fi lansate în parteneriat cu Universal Pictures.
Această lansare vine înainte de finalul cinematografic al senzației culturale globale de anul trecut, Wicked, scrie beautypackaging.com.
Sticlele sunt concepute în nuanțele caracteristice personajelor: cel mai încântător roz pentru Glinda Bubbly Pink și o nuanță fascinantă de smarald pentru Elphaba Enchanted.
Fiecare parfum este împodobit cu un capac distinctiv, inspirat de acoperămintele emblematice ale personajului. Coroana fațetată a Glindei, care radiază lumină din fiecare unghi, și silueta elegantă și arhitecturală a pălăriei Elphabei.
„Parfumul a fost întotdeauna o modalitate atât de personală pentru mine de a mă conecta cu oamenii datorită modului în care este capabil să surprindă un sentiment, o amintire, un moment… Am vrut să găsesc o modalitate de a aduce un omagiu acestui capitol și de a onora aceste personaje uimitoare, unice în viață, și de a surprinde cu adevărat ceea ce reprezintă prin parfum – lumina, complexitatea, frumusețea atât a Glindei, cât și a Elphabei. Această lansare este atât un omagiu personal adus unei experiențe care a însemnat totul pentru mine, cât și o invitație de a celebra magia și puterea acestor personaje.”, spune Ariana Grande.
Glinda Bubbly Pink este un amestec magic și efervescent de nectarină, măr roz și lalele, ancorate în note de lemn de santal și mosc.
Elphaba Enchanted arenote de măr verde, prună neagră și floarea lunii, învăluite în oudwood, mușchi de stejar și elixir de vanilie.
Miley Cyrus, noua imagine Maybelline Jingle
Cântăreața aduce vocea, viziunea și energia sa emblematică brandului Maybelline New York, creând o nouă eră care combină muzica și machiajul.
Cyrus va reimagina cu îndrăzneală jingle-ul „Maybe it’s Maybelline”. Asociat de mult timp cu exprimarea de sine și încrederea în sine, jingle-ul intră într-un nou capitol – transformat prin sunetul inconfundabil și energia neînfricată a lui Cyrus.
„Acest parteneriat reunește două părți esențiale din mine. Nu poți șterge machiajul din muzică. În muzică, există performanță și onestitate – machiajul le amplifică pe ambele. Este modul în care îmi spun adevărul fără să scot un cuvânt. Maybelline împărtășește convingerea mea că machiajul ar trebui să fie expresiv, în continuă evoluție. Parteneriatul cu Maybelline, un brand care celebrează valori semnificative, exprimarea de sine și joaca, a părut cea mai naturală potrivire în această etapă a vieții mele.”, a comentat Miley Cyrus.
Foto: PR, hepta.