Dua Lipa lansează The Routine, o linie de cosmetice de îngrijire, în colaborare cu un brand cunoscut

dua lipa augustinus bader

Recent, Dua Lipa a lansat o nouă linie de cosmetice sub numele DUA — creată în colaborare cu renumitul brand german de skincare Augustinus Bader. Colecția cap­sulă „DUA powered by Augustinus Bader Science” include trei produse esențiale pentru rutina zilnică de îngrijire a pielii: un cleanser, un serum (soluție de fermitate / strălucire) și o cremă hidratantă.

Produsele incapsulate sub denumirea The Routine sunt realizate pe baza noului complex patentat TFC5™, o versiune adaptată a tehnologiei istorice a brandului, care stimulează regenerarea celulară, întărește bariera naturală a pielii și contribuie la elasticitate și sănătate pe termen lung.

Balancing Cream Cleanser — un demachiant cremos care se transformă într-o spumă fină, conceput să elimine machiajul, sebumul, SPF-ul și impuritățile acumulate pe parcursul zilei, fără a agresa pielea.

Supercharged Glow Complex — un serum / soluție multifunctională, bogată în vitamine și ingrediente active, menit să lumineze tenul, să uniformizeze tonul, să amelioreze pete post-acneice și să îmbunătățească elasticitatea pielii.

Renewal Cream — o cremă hidratantă ușoară, pentru uz zilnic, care protejează bariera pielii și menține tenul hidratat, prevenind uscarea sau iritațiile.

dua lipa augustinus bader

Dua Lipa a declarat că a lucrat timp de peste trei ani la dezvoltarea acestei linii, încercând să creeze o rutină simplă, eficientă și adaptată stilului de viață activ — inclusiv de turnee, călătorii sau agitația zilnică a vieții publice.

Ce alte colaborări de brand are Dua Lipa

Colaborarea cu Augustinus Bader nu este singura incursiune a artistei în lumea modei, frumuseții sau brandurilor globale. Printre parteneriatele și colaborările notabile se numără:

A fost ambasadoare a brandului jeans/denim Pepe Jeans, în 2019, când a creat împreună cu ei o colecție capsule.

Colaborare cu brandul sport și de streetwear PUMA, pentru care a semnat o colecție-capsulă — „Flutur Drop 2” — cu un logo fluture, simbol al transformării, selectat personal de artistă.

A devenit, din 2019, imaginea parfumului Yves Saint Laurent (YSL Beauty). În 2024 a fost numită ambasadoare globală de make-up a YSL Beauty.

În 2017, a colaborat cu brandul de cosmetică și make-up MAC Cosmetics, lansând un luciu de buze în ediție limitată.

Pe lângă modă și beauty, aceste colaborări evidențiază versatilitatea artistei: de la muzică la modă, frumusețe și stil de viață global.

Ce avere are Dua Lipa

Potrivit celor mai recente estimări publicate în 2025, averea netă a lui Dua Lipa a fost evaluată la aproximativ 129 de milioane de lire sterline — ceea ce o transformă în cea mai bogată artistă britanică sub 30 de ani.

Anterior, în 2024, cifra era estimată la circa 115 milioane de lire sterline.

Astfel, veniturile nu mai vine doar din muzică și din turnee, ci și — semnificativ — din colaborările de brand, afaceri conexe, dar și din lansări personale cum este linia de skincare, ceea ce reflectă transformarea ei într-un veritabil business global de lifestyle.

Foto: duabyab.com

dua lipa augustinus bader

Recent, Dua Lipa a lansat o nouă linie de cosmetice sub numele DUA — creată în colaborare cu renumitul brand german de skincare Augustinus Bader. Colecția cap­sulă „DUA powered by Augustinus Bader Science” include trei produse esențiale pentru rutina zilnică de îngrijire a pielii: un cleanser, un serum (soluție de fermitate / strălucire) și o cremă hidratantă.

Produsele incapsulate sub denumirea The Routine sunt realizate pe baza noului complex patentat TFC5™, o versiune adaptată a tehnologiei istorice a brandului, care stimulează regenerarea celulară, întărește bariera naturală a pielii și contribuie la elasticitate și sănătate pe termen lung.

Balancing Cream Cleanser — un demachiant cremos care se transformă într-o spumă fină, conceput să elimine machiajul, sebumul, SPF-ul și impuritățile acumulate pe parcursul zilei, fără a agresa pielea.

Supercharged Glow Complex — un serum / soluție multifunctională, bogată în vitamine și ingrediente active, menit să lumineze tenul, să uniformizeze tonul, să amelioreze pete post-acneice și să îmbunătățească elasticitatea pielii.

Renewal Cream — o cremă hidratantă ușoară, pentru uz zilnic, care protejează bariera pielii și menține tenul hidratat, prevenind uscarea sau iritațiile.

dua lipa augustinus bader

Dua Lipa a declarat că a lucrat timp de peste trei ani la dezvoltarea acestei linii, încercând să creeze o rutină simplă, eficientă și adaptată stilului de viață activ — inclusiv de turnee, călătorii sau agitația zilnică a vieții publice.

Ce alte colaborări de brand are Dua Lipa

Colaborarea cu Augustinus Bader nu este singura incursiune a artistei în lumea modei, frumuseții sau brandurilor globale. Printre parteneriatele și colaborările notabile se numără:

A fost ambasadoare a brandului jeans/denim Pepe Jeans, în 2019, când a creat împreună cu ei o colecție capsule.

Colaborare cu brandul sport și de streetwear PUMA, pentru care a semnat o colecție-capsulă — „Flutur Drop 2” — cu un logo fluture, simbol al transformării, selectat personal de artistă.

A devenit, din 2019, imaginea parfumului Yves Saint Laurent (YSL Beauty). În 2024 a fost numită ambasadoare globală de make-up a YSL Beauty.

În 2017, a colaborat cu brandul de cosmetică și make-up MAC Cosmetics, lansând un luciu de buze în ediție limitată.

Pe lângă modă și beauty, aceste colaborări evidențiază versatilitatea artistei: de la muzică la modă, frumusețe și stil de viață global.

Ce avere are Dua Lipa

Potrivit celor mai recente estimări publicate în 2025, averea netă a lui Dua Lipa a fost evaluată la aproximativ 129 de milioane de lire sterline — ceea ce o transformă în cea mai bogată artistă britanică sub 30 de ani.

Anterior, în 2024, cifra era estimată la circa 115 milioane de lire sterline.

Astfel, veniturile nu mai vine doar din muzică și din turnee, ci și — semnificativ — din colaborările de brand, afaceri conexe, dar și din lansări personale cum este linia de skincare, ceea ce reflectă transformarea ei într-un veritabil business global de lifestyle.

Foto: duabyab.com

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă