Andreea Leta ∙ November 29, 2024 ∙ 4 min read

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă astăzi cu PoeticAlb, un brand cu o estetică diafană, sculptată în in, pe care ne bucurăm să îl avem alături de noi până pe 31 ianuarie, în magazinul de la etajul 1 din București Mall Vitan. Bianca Elena Nițescu ne spune povestea brandului ei, cum a început, ce o inspiră și care sunt părțile pe care și-ar dori să le schimbe la partea de business. 

PoeticAlb

1. Am pornit pe acest drum pentru că … 
… am fost dintotdeauna atrasă de procesul creativ care precedă lansarea unei colecții. Mi se pare fascinantă partea de multe ori nevăzută, complexitatea de pași, ce stă în spatele unui produs de modă autentic. Cu timpul am înțeles că este nevoie de răbdare pentru a lăsa acest proces să se întâmple și a crea un produs durabil, cu sens, atemporal – așa a luat naștere dorința de a construi un brand slow-fashion – Poeticalb.

2. Cea mai dragă amintire de până acum legată de business este … 
… momentul lansării oficiale, care după multe eforturi, temeri și îndoieli, a venit cu un val neașteptat de susținere și apreciere, ce a validat toată munca de până atunci.

3. Partea mea preferată din business-ul meu este …
… dezvoltarea unei noi colecții – atunci când încep să colectez idei, să aleg tehnicile de producție, să conturez starea colecției, identitatea vizuală, să mă gândesc prin ce călătorie aș vrea să iau împreună cu mine purtătoarele Poeticalb.

4. Partea care îmi place mai puțin/aș vrea să o schimb este … 
… lipsa atenției asupra marketingului și comunicării poveștii brandului. Deși știu cât de important este storytelling-ul, cumva printre toate lucrurile urgente ce intervin într-un business nou înființat, a fost lăsat pe ultima poziție – un aspect asupra căruia o să mă concentrez mai mult în următoarea perioadă.

5. Succesul înseamnă … 
… o continuă dezvoltare. Dar și împăcarea pe care o simți la final de zi că ai muncit cât de mult ai putut pentru a mai adăuga o cărămidă la constuirea visului tău.

6. Am (re)venit la Alist Designers boutique pentru că …
… promovează designul românesc cu multă energie și generozitate, oferindu-ne șansa de a ne expune creațiile alături de alți designeri talentați. În special în momentul în care ne aflăm acum, de început de drum, este o platformă de lansare importantă pentru noi – lucru pentru care suntem recunoscători.

7. Pentru cea mai recentă colecție m-a inspirat …  
… modul în care aș vrea să se simtă persoanele ce vor îmbrăca aceste piese – elegante, feminine, dar în același timp relaxate și lejere. Așadar, colecția ‘à la légère’ propune piese subtil romantice, rafinate și ușor de purtat prin croieli și elemente reglabile, ce se adaptează diferitelor siluete. Fiind totodată și prima noastră colecție, fiecare design a fost gândit îndelung, astfel încât să reflecte ADN-ul brandului și să fie repere pentru următoarele creații.

PoeticAlb

8. Visez la ziua în care … 
… industria modei va folosi cu discernământ conceptul de sustenabilitate, nu doar ca un mod de a-și face publicitate, ci asumându-și cu adevărat responsabilitatea față de mediu și impactul social pe care le are.

9. Dacă nu aș fi fost designer, mi-ar fi plăcut să fiu … 
… cu siguranță tot în zona antreprenoriatului creativ. Am o bucurie aparte să văd concret cum pasiunea și expertiza mea iau forma unui produs finit, ce apoi aduce mulțumire clientului. 

10. Anul acesta am învățat că … 
… ,poate mai mult ca oricând suntem într-o continuă mișcare, într-o continuă evoluție; că această postură de antreprenor, te forțează inconștient la o intensă dezvoltare personală. În aceste prime luni după lansarea oficială, am descoperit lucruri pe care nu le știam despre mine și lucruri la care a trebuit să lucrez mult înainte de a putea merge mai departe.

11. Cadoul perfect de Crăciun este … 
… un produs trainic, realizat cu meticulozitate de designeri români, ce te va bucura mult timp.

Partenerul nostru în proiectul ce susține brandurile și designerii români este București Mall Vitan. Ne găsești în clasicul magazin de la parter, din zona de lounge, dar și în noul spațiu de la etajul 1.

Foto: PR

Related Posts

Demna Gvasalia, noul designer Gucci

Scena modei internaționale e martora unor schimbări majore, de la o zi la alta. După ce Donatella Versace…

„Am învățat cum să am grijă de încălțămintea mea de la Sarah Jessica Parker”, spune Kay Barron, fashion director Net-A-Porter, într-un interviu exclusiv 

„Rețelele sociale au schimbat totul în modă”, spune Kay Barron, fashion director NET-A-PORTER și autoarea cărții Cum să…

Donatella Versace părăsește casa de modă fondată de fratele ei, Gianni Versace

Donatella Versace (69 de ani) a făcut anunțul-șoc conform căruia părăsește casa de modă Versace, fondată de fratele…

Q&A – TOMMY HILFIGER și SOFIA RICHIE GRAINGE, despre cea mai nouă colecție a brandului

În această primăvară, brandul TOMMY HILFIGER colaborează cu SOFIA RICHIE GRAINGE, pentru o colecție autentică ce emană un…

Paris Fashion Week: Șapte colecții Fall-Winter 25/26 pe care trebuie să le vezi

Paris Fashion Week a înregistrat o ediție din care nu a lipsit nimic. De la show-uri controversate, care…

Outfits of the week: Tendințe desprinse din moda străzii de la Paris Fashion Week

Paris Fashion Week continuă pentru încă două zile, dar am reușit deja să desprindem cinci tendințe importante din…

Lily Collins este imaginea Calvin Klein

Calvin Klein dezvăluie campania de Primavara 2025 cu actrita Lily Collins, in debutul sau pentru brand. In campania…

Premiile Oscar 2025: Cele mai frumoase rochii de pe covorul roșu

Seara trecută a avut loc mult așteptata gală a decernării Premiilor Oscar 2025. Ca de fiecare dată, am…

Milan Fashion Week: Colecțiile care dau tonul tendințelor pentru următoarele sezoane

Săptămâna Modei de la Milano a avut parte de o ediție pe cât de spectaculoasă, pe atât de…

Săptămâna Modei de la Milano continuă cu apariții memorabile de-ale vedetelor

Săptămâna Modei de la Milano e în plină desfășurare, iar anul acesta are loc încă o ediție memorabilă…