Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Proiect nou - 2025-11-19T112022.276

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai cool lansări și campanii.

Primark lansează campania de Crăciun „Sărbători trăite din plin”

Primark lansează campania de Crăciun „Sărbători trăite din plin” și dă startul sezonului festiv, invitând oamenii din întreaga lumea să descopere bucuria de dărui. În această perioadă, vitrinele celor peste 470 de magazine Primark din întreaga lume, alături de  platformele sociale și online de brand, se îmbracă de sărbătoare și transmit povestea momentelor speciale petrecute alături de cei dragi.

Anul acesta, fie că este vorba despre confortul pijamalelor asortate pentru întreaga familie, despre ținute originale pentru petreceri, decorațiuni de Crăciun pentru casă sau cadouri speciale pentru cei dragi, la Primark găsești tot ce ai nevoie, la prețuri accesibile. 

În plus, pentru a transmite mai departe spiritul sărbătorilor, Primark dăruiește pachete cadou în valoare totală de 250.000 £ organizațiilor caritabile locale, sprijinind comunitățile din care face parte.

Stil festiv de sărbători

Pentru cei care vor să strălucească în acest sezon, Primark propune o colecție plină de stil pentru petreceri. Rochia mini cu corset (125 lei) este piesa must-have  pentru un look care va întoarce toate privirile, în timp ce topul peplum poate fi purtat în diferite combinații, fie că ținuta aleasă este una elegantă sau casual. Pentru zilele și serile reci de iarnă, paltonul negru structurat (110 lei) completează cu rafinament orice ținută.

Pentru acest sezon festiv, seturile asortate sunt alegerea momentului. Topul negru cu paiete (90 lei) și pantalonii asortați (RON 110) garantează o apariție spectaculoasă, în timp ce setul crem cu fustă și top cu mâneci bufante poate fi adaptat pentru o ținută de zi sau pentru o ieșire elegantă în oraș.

Și mai multe amintiri amuzante

Pijamalele asortate pentru întreaga familie rămân o tradiție care aduce bucurie și amintiri plăcute an de an. În acest sezon, Primark oferă șapte variante – de la clasicele modele în carouri și imprimeuri de sezon, până la noile modele Grinch și seturile simpatice cu personaje cunoscute.

Colecția de pijamale aduce imprimeuri festive irezistibile – de la funde și bastonașe de zahăr, la imprimeuri cadrilate și ursuleți de pluș – cu prețuri care pornesc de la doar 25 de lei. În premieră, colecția de sărbători include pijamale funcționale din gama de modă adaptativă dedicată femeilor. Pentru ținutele de zi, trendul seturilor confortabile continuă și anul acesta și aduce pulovere asortate pentru femei, bărbați și copii, cu modele tradiționale de Crăciun, la prețuri începând de la doar 50 de lei.

Când vine vorba de produsele pentru decorarea casei, motivul central al colecției este celebra fundă roșie de Crăciun, regăsită pe ceramică, căni, lumânări și accesorii de masă – detalii care aduc instant atmosfera festivă în orice locuință. Noua gamă include și perne, lenjerii de pat și decorațiuni luminoase, la prețuri accesibile.

Inspirație pentru cadouri

Anul acesta, Primark devine locul preferat pentru cumpăturile de Crăciun: o mulțime de idei inspirate, pentru toate gusturile și toate buzunarele. Printre favoritele sezonului se numără pensulele de machiaj Pro Powder, paletele de farduri pentru față și ochi și parfumurile PS, începând cu prețuri de la 34 lei. Pentru un cadou elegant poți alege setul format dintr-o eșarfă și o pereche de mănuși (70 lei), o opțiune rafinată și versatilă. De asemenea, setul cu două perechi de șosete amuzante și călduroase (25 lei), completează perfect selecția.

Cardurile cadou Primark sunt disponibile în toate magazinele și online – www.primarkgiftcards.com – și sunt o alegere inspirată pentru prieteni și familie. La fel ca și anul trecut, binecunoscutele pungi de hârtie Primark revin în ediție limitată și pot fi transformate în hârtie de ambalat, reciclabilă. Modelul în dungi, roșu și maro, are liniile de tăiere predefinite și instrucțiuni clare, oferind o alternativă sustenabilă și accesibilă.

OPI Nature Strong Nails & Skin – frumusețe vegană pentru toate anotimpurile

OPI lansează Nature Strong Nails & Skin, o gamă inovatoare dedicată unghiilor și pielii, care aduce împreună frumusețea, responsabilitatea și performanța. Totodată, colecția OPI Nature Strong se extinde cu 8 noi nuanțe vegane de lacuri de unghii, inspirate de culorile fiecărui sezon, alături de o linie completă de îngrijire cu 11 produse dedicate mâinilor și picioarelor, toate cu ingrediente de origine naturală în proporție de minimum 90%.

Culori de sezon, frumusețe conștientă

Noile lacuri Nature Strong au o rezistență de până la 7 zile, formule vegane* și 65% ingrediente de origine naturală**, iar fiecare sticlă este echipată cu un capac fabricat din materiale reciclate post-consum. Cele 8 nuanțe – de la pasteluri luminoase la tonuri bogate de toamnă – sunt gândite să completeze stilul și starea de spirit în orice anotimp.

O nouă linie de îngrijire pentru unghii și piele

În premieră, OPI introduce și gama Nature Strong Nails & Skin, creată pentru a răspunde celor mai importante nevoi de hidratare și hrănire. Produsele – de la uleiuri și seruri pentru cuticule, la creme, scruburi și balsamuri – sunt formulate cu până la 97% ingrediente naturale, emolienți bogați și tehnologia inovatoare MoodBloom Scent Technology, care adaugă o experiență senzorială unică și o stare de bine la fiecare utilizare.

Tommy Hilfiger și Retromobil Club România prezintă Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger 2025

Tommy Hilfiger s-a alăturat ca partener al Retromobil Club România pentru organizarea primului raliu de regularitate din România dedicat vehiculelor istorice desfășurat în intregime noaptea, pe traseu în afara oraselor. Traseul a avut peste 150km, cu startul din Brașov (din fața mall-ului AFI Brașov) pe 15 noiembrie 2025, ora 17.00 și finish în orasul Covasna la ora 22:00.

Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger propune o plimbare nocturnă, cronometrată, cu mașini clasice: Plimbare, Pasiune si Patrimoniu. Mai mult, data aleasă și locul pentru start sunt semnificative – Brasov, 15 noiembrie. La raliu au participat 15 echipaje a câte doi membri fiecare, din întreaga țară, iar vehiculele istorice pe care le-au condus au vechimi de până la 60 de ani. Cel mai vechi vehicul înscris în competiție datează din 1965, iar cel mai nou din 1995. Printre echipajele înscrise au fost câștigători de Campionate de Regularitate, echipaje cu peste 30 de raliuri la activ, echipaje internaționale și 3 dintre cele 5 echipaje ale echipei naționale „Petre Cristea Heritage Rally Team Romania”, cei care în luna ianuarie vor reprezenta România la vestitul Raliu Monte Carlo Historique 2026. 

Celor 30 de participanți la raliu, li s-au alăturat și sute de pasionați și colecționari de vehicule istorice din toată țara pentru a admira și a fotografia mașinile înainte de startul raliului.   

Evenimentul organizat de Retromobil Club România a fost realizat în parteneriat cu Tommy Hilfiger, unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori încă din 1985. Fascinația designerului pentru sporturile cu motor a evoluat în decenii de implicare, brandul promovând o mai mare incluziune și redefinind modul în care moda apare pe circuit.

The Marmorosch Bucharest deschide oficial sezonul festiv

The Marmorosch Bucharest | Autograph Collection deschide oficial sezonul festiv prin lansarea conceptului „Winter Wonders”, o reinterpretare elegantă a iernii ca simbol al bucuriei de a dărui și al rafinamentului atemporal.

Decorul spectaculos al hotelului transformă clădirea istorică într-un tărâm de iarnă, unde lumina, eleganța și bucuria sărbătorilor se împletesc într-un cadru desprins din povești. De la bradul impozant din hol, până la detaliile sezoniere atent alese în camere, bar și restaurant, fiecare colț denotă un spirit festiv, oferind o experiență de iarnă cu adevărat memorabilă.

„În acest sezon, The Marmorosch devine un loc în care atmosfera iernii prinde viață, iar strălucirea sărbătorilor se îmbină cu eleganța clădirii istorice. Ne-am dorit să conturăm o experiență în care oaspeții să simtă spiritul acestei perioade, prin luminile festive, detaliile de decor și ambientul cald al hotelului. Scopul nostru este ca fiecare moment petrecut aici să fie unul special, influențat de farmecul specific sărbătorilor de iarnă.” – a declarat Tadas Ėvaltas, Director General, The Marmorosch Bucharest | Autograph Collection

Sub umbrela „Winter Wonders”, hotelul lansează o serie de experiențe tematice: 

Tree Lighting Celebration – pe 3 decembrie, un moment simbolic ce marchează aprinderea luminițelor și debutul sezonului, acompaniat de corul de copii Maestra și de o acțiune caritabilă în parteneriat cu Asociația Magic;

Festive Afternoon Tea Ritual – între 15 noiembrie și 25 decembrie, un ritual rafinat al ceaiului de Crăciun, completat de selecții gourmet și deserturi artizanale;

Christmas Brunch – pe 25 decembrie, o celebrare a tradițiilor reinterpretate modern, cu live music și un meniu festiv semnat de Chef Alin Berba;

New Year’s Eve Gala – Glittering Midnight – un eveniment de gală în Ballroom-ul hotelului, unde eleganța și lumina cristalelor se împletesc într-o noapte dedicată noului început.

Toate aceste momente se desfășoară într-un cadru vizual unitar, în tonuri de alb, auriu și champagne, care evocă eleganța Belle Époque și rafinamentul contemporan. 

Black Friday la Trendyol: Jumătate din vânzări au fost generate de comercianții români 

Trendyol, marketplace online internațional de top, anunță astăzi rezultatele celei de-a doua ediții de Black Friday desfășurate în România. În perioada 31 octombrie – 11 noiembrie, platforma a înregistrat 73 de milioane de vizite, iar 47% din totalul vânzărilor au fost generate de cei peste 4500 de comercianți români care au participat la campanie. 

Campania de Black Friday derulată de Trendyol a avut vârful de trafic pe 7 noiembrie, când au fost consemnate 7,2 milioane de vizite și 1,8 milioane de utilizatori activi, de peste două ori mai mulți față de 8 noiembrie 2024, vârful campaniei de anul trecut. În plus, ziua de 7 noiembrie a marcat și cel mai mare număr de tranzacții, cu o creștere de 123% față de ziua de vârf din campania precedentă. „Ora de aur” a campaniei a fost înregistrată pe 7 noiembrie, între 21:00 și 22:00, când au fost plasate circa 11.000 de tranzacții. În plus, între 31 octombrie și 11 noiembrie, Trendyol a fost cea mai descărcată aplicație din toate categoriile, atât în App Store, cât și în Google Play, în România.

Un rezultat important al acestei ediții îl reprezintă și contribuția majoră a comercianților români, 4500 participând în mod direct la campanie.

„Rezultatele remarcabile ale celei de-a doua campanii de Black Friday din România evidențiază atât cât de bine este primită oferta noastră de către clienții români, cât și  consistența parteneriatelor pe care le avem cu comercianții locali. În această perioadă, aproape jumătate din vânzările totale de pe platformă au fost generate de partenerii noștri români, subliniind impactul pozitiv pe care îl construim împreună în ecosistemul local de e-commerce. Ne concentrăm în continuare pe susținerea dezvoltării lor și pe oferirea unei experiențe de cumpărături sigure și captivante pentru clienți”, a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.

În ceea ce privește comportamentul de consum, românii au comandat în principal articole de modă, jucării educaționale și produse pentru casă. Printre cele mai populare produse s-au numărat puloverele, seturile de pijama, hanoracele, jucăriile educaționale și lenjeriile de pat. Brandurile românești care au înregistrat cele mai multe comenzi au fost B&T Shoes, Răspundel Istețel, Nufăr și Uniconf.

Românii pot mânca de regim, sănătos și bun, prin Upgrade Health

Românii sunt din ce în ce mai interesați de sănătatea lor, prevenție, precum și ce pun în farfurie zilnic. Și totuși încă nu există produse ready meals care să acopere toate aceste cerințe. În acest context, reprezentanții companiei românești FoodKit au observat o cerință crescută pentru produse sănătoase și care nu doar să țină consumatorii în formă, dar să le și permită să poată ține regim, atunci când este nevoie. 

Astfel, beneficiind de consilierea și sfatul profesionist oferite de doctorul Alexandru Covaciu și de medicul diabetolog Teodora Pănescu, aleși cu mare atenție în urma unor colaborări anterioare și a expertizei vaste în domeniu deținute de ambii specialiști, FoodKit a lansat pe piață gama de produse Upgrade Health. Cu o varietate de 24 de produse care se vor roti permanent în meniu, noua gamă aduce inovație și creativitate în industria locală de ready meals. rețetele fiind realizate de către Chef Cristian Dumitru, Managing Partner FoodKit.

 

„Am observat că nu există un serviciu care livrează mâncare pentru acest segment de piață: oameni cu regimuri speciale, fără sare, fără zahăr. Astfel, alături de o echipă de specialiști, am gândit un meniu mediteranean cu produse care să corespundă acestor criterii esențiale, cu ingrediente atent alese, care să nu conțină multe grăsimi sau să aibă un indice glicemic mare, dar care să creeze un echilibru nutrițional la fiecare masă,” a spus Mihai Pîslă, CEO FoodKit. 

Proiect nou - 2025-11-19T112022.276

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai cool lansări și campanii.

Primark lansează campania de Crăciun „Sărbători trăite din plin”

Primark lansează campania de Crăciun „Sărbători trăite din plin” și dă startul sezonului festiv, invitând oamenii din întreaga lumea să descopere bucuria de dărui. În această perioadă, vitrinele celor peste 470 de magazine Primark din întreaga lume, alături de  platformele sociale și online de brand, se îmbracă de sărbătoare și transmit povestea momentelor speciale petrecute alături de cei dragi.

Anul acesta, fie că este vorba despre confortul pijamalelor asortate pentru întreaga familie, despre ținute originale pentru petreceri, decorațiuni de Crăciun pentru casă sau cadouri speciale pentru cei dragi, la Primark găsești tot ce ai nevoie, la prețuri accesibile. 

În plus, pentru a transmite mai departe spiritul sărbătorilor, Primark dăruiește pachete cadou în valoare totală de 250.000 £ organizațiilor caritabile locale, sprijinind comunitățile din care face parte.

Stil festiv de sărbători

Pentru cei care vor să strălucească în acest sezon, Primark propune o colecție plină de stil pentru petreceri. Rochia mini cu corset (125 lei) este piesa must-have  pentru un look care va întoarce toate privirile, în timp ce topul peplum poate fi purtat în diferite combinații, fie că ținuta aleasă este una elegantă sau casual. Pentru zilele și serile reci de iarnă, paltonul negru structurat (110 lei) completează cu rafinament orice ținută.

Pentru acest sezon festiv, seturile asortate sunt alegerea momentului. Topul negru cu paiete (90 lei) și pantalonii asortați (RON 110) garantează o apariție spectaculoasă, în timp ce setul crem cu fustă și top cu mâneci bufante poate fi adaptat pentru o ținută de zi sau pentru o ieșire elegantă în oraș.

Și mai multe amintiri amuzante

Pijamalele asortate pentru întreaga familie rămân o tradiție care aduce bucurie și amintiri plăcute an de an. În acest sezon, Primark oferă șapte variante – de la clasicele modele în carouri și imprimeuri de sezon, până la noile modele Grinch și seturile simpatice cu personaje cunoscute.

Colecția de pijamale aduce imprimeuri festive irezistibile – de la funde și bastonașe de zahăr, la imprimeuri cadrilate și ursuleți de pluș – cu prețuri care pornesc de la doar 25 de lei. În premieră, colecția de sărbători include pijamale funcționale din gama de modă adaptativă dedicată femeilor. Pentru ținutele de zi, trendul seturilor confortabile continuă și anul acesta și aduce pulovere asortate pentru femei, bărbați și copii, cu modele tradiționale de Crăciun, la prețuri începând de la doar 50 de lei.

Când vine vorba de produsele pentru decorarea casei, motivul central al colecției este celebra fundă roșie de Crăciun, regăsită pe ceramică, căni, lumânări și accesorii de masă – detalii care aduc instant atmosfera festivă în orice locuință. Noua gamă include și perne, lenjerii de pat și decorațiuni luminoase, la prețuri accesibile.

Inspirație pentru cadouri

Anul acesta, Primark devine locul preferat pentru cumpăturile de Crăciun: o mulțime de idei inspirate, pentru toate gusturile și toate buzunarele. Printre favoritele sezonului se numără pensulele de machiaj Pro Powder, paletele de farduri pentru față și ochi și parfumurile PS, începând cu prețuri de la 34 lei. Pentru un cadou elegant poți alege setul format dintr-o eșarfă și o pereche de mănuși (70 lei), o opțiune rafinată și versatilă. De asemenea, setul cu două perechi de șosete amuzante și călduroase (25 lei), completează perfect selecția.

Cardurile cadou Primark sunt disponibile în toate magazinele și online – www.primarkgiftcards.com – și sunt o alegere inspirată pentru prieteni și familie. La fel ca și anul trecut, binecunoscutele pungi de hârtie Primark revin în ediție limitată și pot fi transformate în hârtie de ambalat, reciclabilă. Modelul în dungi, roșu și maro, are liniile de tăiere predefinite și instrucțiuni clare, oferind o alternativă sustenabilă și accesibilă.

OPI Nature Strong Nails & Skin – frumusețe vegană pentru toate anotimpurile

OPI lansează Nature Strong Nails & Skin, o gamă inovatoare dedicată unghiilor și pielii, care aduce împreună frumusețea, responsabilitatea și performanța. Totodată, colecția OPI Nature Strong se extinde cu 8 noi nuanțe vegane de lacuri de unghii, inspirate de culorile fiecărui sezon, alături de o linie completă de îngrijire cu 11 produse dedicate mâinilor și picioarelor, toate cu ingrediente de origine naturală în proporție de minimum 90%.

Culori de sezon, frumusețe conștientă

Noile lacuri Nature Strong au o rezistență de până la 7 zile, formule vegane* și 65% ingrediente de origine naturală**, iar fiecare sticlă este echipată cu un capac fabricat din materiale reciclate post-consum. Cele 8 nuanțe – de la pasteluri luminoase la tonuri bogate de toamnă – sunt gândite să completeze stilul și starea de spirit în orice anotimp.

O nouă linie de îngrijire pentru unghii și piele

În premieră, OPI introduce și gama Nature Strong Nails & Skin, creată pentru a răspunde celor mai importante nevoi de hidratare și hrănire. Produsele – de la uleiuri și seruri pentru cuticule, la creme, scruburi și balsamuri – sunt formulate cu până la 97% ingrediente naturale, emolienți bogați și tehnologia inovatoare MoodBloom Scent Technology, care adaugă o experiență senzorială unică și o stare de bine la fiecare utilizare.

Tommy Hilfiger și Retromobil Club România prezintă Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger 2025

Tommy Hilfiger s-a alăturat ca partener al Retromobil Club România pentru organizarea primului raliu de regularitate din România dedicat vehiculelor istorice desfășurat în intregime noaptea, pe traseu în afara oraselor. Traseul a avut peste 150km, cu startul din Brașov (din fața mall-ului AFI Brașov) pe 15 noiembrie 2025, ora 17.00 și finish în orasul Covasna la ora 22:00.

Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger propune o plimbare nocturnă, cronometrată, cu mașini clasice: Plimbare, Pasiune si Patrimoniu. Mai mult, data aleasă și locul pentru start sunt semnificative – Brasov, 15 noiembrie. La raliu au participat 15 echipaje a câte doi membri fiecare, din întreaga țară, iar vehiculele istorice pe care le-au condus au vechimi de până la 60 de ani. Cel mai vechi vehicul înscris în competiție datează din 1965, iar cel mai nou din 1995. Printre echipajele înscrise au fost câștigători de Campionate de Regularitate, echipaje cu peste 30 de raliuri la activ, echipaje internaționale și 3 dintre cele 5 echipaje ale echipei naționale „Petre Cristea Heritage Rally Team Romania”, cei care în luna ianuarie vor reprezenta România la vestitul Raliu Monte Carlo Historique 2026. 

Celor 30 de participanți la raliu, li s-au alăturat și sute de pasionați și colecționari de vehicule istorice din toată țara pentru a admira și a fotografia mașinile înainte de startul raliului.   

Evenimentul organizat de Retromobil Club România a fost realizat în parteneriat cu Tommy Hilfiger, unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori încă din 1985. Fascinația designerului pentru sporturile cu motor a evoluat în decenii de implicare, brandul promovând o mai mare incluziune și redefinind modul în care moda apare pe circuit.

The Marmorosch Bucharest deschide oficial sezonul festiv

The Marmorosch Bucharest | Autograph Collection deschide oficial sezonul festiv prin lansarea conceptului „Winter Wonders”, o reinterpretare elegantă a iernii ca simbol al bucuriei de a dărui și al rafinamentului atemporal.

Decorul spectaculos al hotelului transformă clădirea istorică într-un tărâm de iarnă, unde lumina, eleganța și bucuria sărbătorilor se împletesc într-un cadru desprins din povești. De la bradul impozant din hol, până la detaliile sezoniere atent alese în camere, bar și restaurant, fiecare colț denotă un spirit festiv, oferind o experiență de iarnă cu adevărat memorabilă.

„În acest sezon, The Marmorosch devine un loc în care atmosfera iernii prinde viață, iar strălucirea sărbătorilor se îmbină cu eleganța clădirii istorice. Ne-am dorit să conturăm o experiență în care oaspeții să simtă spiritul acestei perioade, prin luminile festive, detaliile de decor și ambientul cald al hotelului. Scopul nostru este ca fiecare moment petrecut aici să fie unul special, influențat de farmecul specific sărbătorilor de iarnă.” – a declarat Tadas Ėvaltas, Director General, The Marmorosch Bucharest | Autograph Collection

Sub umbrela „Winter Wonders”, hotelul lansează o serie de experiențe tematice: 

Tree Lighting Celebration – pe 3 decembrie, un moment simbolic ce marchează aprinderea luminițelor și debutul sezonului, acompaniat de corul de copii Maestra și de o acțiune caritabilă în parteneriat cu Asociația Magic;

Festive Afternoon Tea Ritual – între 15 noiembrie și 25 decembrie, un ritual rafinat al ceaiului de Crăciun, completat de selecții gourmet și deserturi artizanale;

Christmas Brunch – pe 25 decembrie, o celebrare a tradițiilor reinterpretate modern, cu live music și un meniu festiv semnat de Chef Alin Berba;

New Year’s Eve Gala – Glittering Midnight – un eveniment de gală în Ballroom-ul hotelului, unde eleganța și lumina cristalelor se împletesc într-o noapte dedicată noului început.

Toate aceste momente se desfășoară într-un cadru vizual unitar, în tonuri de alb, auriu și champagne, care evocă eleganța Belle Époque și rafinamentul contemporan. 

Black Friday la Trendyol: Jumătate din vânzări au fost generate de comercianții români 

Trendyol, marketplace online internațional de top, anunță astăzi rezultatele celei de-a doua ediții de Black Friday desfășurate în România. În perioada 31 octombrie – 11 noiembrie, platforma a înregistrat 73 de milioane de vizite, iar 47% din totalul vânzărilor au fost generate de cei peste 4500 de comercianți români care au participat la campanie. 

Campania de Black Friday derulată de Trendyol a avut vârful de trafic pe 7 noiembrie, când au fost consemnate 7,2 milioane de vizite și 1,8 milioane de utilizatori activi, de peste două ori mai mulți față de 8 noiembrie 2024, vârful campaniei de anul trecut. În plus, ziua de 7 noiembrie a marcat și cel mai mare număr de tranzacții, cu o creștere de 123% față de ziua de vârf din campania precedentă. „Ora de aur” a campaniei a fost înregistrată pe 7 noiembrie, între 21:00 și 22:00, când au fost plasate circa 11.000 de tranzacții. În plus, între 31 octombrie și 11 noiembrie, Trendyol a fost cea mai descărcată aplicație din toate categoriile, atât în App Store, cât și în Google Play, în România.

Un rezultat important al acestei ediții îl reprezintă și contribuția majoră a comercianților români, 4500 participând în mod direct la campanie.

„Rezultatele remarcabile ale celei de-a doua campanii de Black Friday din România evidențiază atât cât de bine este primită oferta noastră de către clienții români, cât și  consistența parteneriatelor pe care le avem cu comercianții locali. În această perioadă, aproape jumătate din vânzările totale de pe platformă au fost generate de partenerii noștri români, subliniind impactul pozitiv pe care îl construim împreună în ecosistemul local de e-commerce. Ne concentrăm în continuare pe susținerea dezvoltării lor și pe oferirea unei experiențe de cumpărături sigure și captivante pentru clienți”, a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.

În ceea ce privește comportamentul de consum, românii au comandat în principal articole de modă, jucării educaționale și produse pentru casă. Printre cele mai populare produse s-au numărat puloverele, seturile de pijama, hanoracele, jucăriile educaționale și lenjeriile de pat. Brandurile românești care au înregistrat cele mai multe comenzi au fost B&T Shoes, Răspundel Istețel, Nufăr și Uniconf.

Românii pot mânca de regim, sănătos și bun, prin Upgrade Health

Românii sunt din ce în ce mai interesați de sănătatea lor, prevenție, precum și ce pun în farfurie zilnic. Și totuși încă nu există produse ready meals care să acopere toate aceste cerințe. În acest context, reprezentanții companiei românești FoodKit au observat o cerință crescută pentru produse sănătoase și care nu doar să țină consumatorii în formă, dar să le și permită să poată ține regim, atunci când este nevoie. 

Astfel, beneficiind de consilierea și sfatul profesionist oferite de doctorul Alexandru Covaciu și de medicul diabetolog Teodora Pănescu, aleși cu mare atenție în urma unor colaborări anterioare și a expertizei vaste în domeniu deținute de ambii specialiști, FoodKit a lansat pe piață gama de produse Upgrade Health. Cu o varietate de 24 de produse care se vor roti permanent în meniu, noua gamă aduce inovație și creativitate în industria locală de ready meals. rețetele fiind realizate de către Chef Cristian Dumitru, Managing Partner FoodKit.

 

„Am observat că nu există un serviciu care livrează mâncare pentru acest segment de piață: oameni cu regimuri speciale, fără sare, fără zahăr. Astfel, alături de o echipă de specialiști, am gândit un meniu mediteranean cu produse care să corespundă acestor criterii esențiale, cu ingrediente atent alese, care să nu conțină multe grăsimi sau să aibă un indice glicemic mare, dar care să creeze un echilibru nutrițional la fiecare masă,” a spus Mihai Pîslă, CEO FoodKit. 

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă