Saint Laurent, desemnat cel mai „Hot” brand al momentului

saint laurent the lyst

Saint Laurent ocupă în premieră primul loc în clasamentul trimestrial realizat de platforma globală Lyst, în topul Celor mai Hot branduri din lume.

Saint Laurent, casa de modă condusă creativ de Anthony Vaccarello, devansează Miu Miu și Loewe, branduri care au dominat topurile ultimilor ani. Ascensiunea casei franceze vine pe fondul unei cereri în creștere pentru estetica sa sofisticată, riguros minimalistă, precum și pe baza vizibilității puternice generate de colecțiile recente și de prezența în cultura pop.

saint laurent the lyst
Saint Laurent

Marea surpriză a ediției actuale este însă COS, brandul de pe segmentul premium al grupului H&M, care ocupă locul al treilea la nivel mondial, imediat după Miu Miu. Poziționarea sa atât de înaltă reflectă apetitul crescut pentru piese cu design curat și prețuri accesibile în raport cu luxul tradițional.

saint laurent the lyst
Saint Laurent

Pe locul patru se clasează The Row, cu o creștere impresionantă de 28% a cererii, urmat de Coach, Prada și Bottega Veneta. Loewe, unul dintre liderii ultimelor sezoane, coboară până pe poziția a opta, semnalând o redistribuire interesantă a preferințelor consumatorilor. În același timp, Burberry urcă patru poziții, ajungând pe locul 13, probabil datorită direcției creative consolidate sub Daniel Lee.

miu miu
Miu Miu

Cum stabilește Lyst cele mai „Hot” branduri din lume

Platforma Lyst analizează lunar comportamentul a peste 200 de milioane de utilizatori care caută, compară și cumpără produse fashion. Algoritmul ia în calcul date complexe: volume de căutări online, creșterea vizibilității în social media, ratele de conversie în achiziții, vânzările efective, precum și impactul cultural măsurat prin viralitate, colaborări sau apariții pe celebrități și influenceri. Combinând aceste variabile, Lyst realizează un barometru relevant al interesului global din industria modei.

Cos
The Row

Clasamentul confirmă dinamismul pieței și demonstrează că interesul consumatorilor se mută tot mai des între lux, premium și branduri emergente, într/un ecosistem digital unde vizibilitatea contează la fel de mult ca estetica.

Foto: hepta

saint laurent the lyst

Saint Laurent ocupă în premieră primul loc în clasamentul trimestrial realizat de platforma globală Lyst, în topul Celor mai Hot branduri din lume.

Saint Laurent, casa de modă condusă creativ de Anthony Vaccarello, devansează Miu Miu și Loewe, branduri care au dominat topurile ultimilor ani. Ascensiunea casei franceze vine pe fondul unei cereri în creștere pentru estetica sa sofisticată, riguros minimalistă, precum și pe baza vizibilității puternice generate de colecțiile recente și de prezența în cultura pop.

saint laurent the lyst
Saint Laurent

Marea surpriză a ediției actuale este însă COS, brandul de pe segmentul premium al grupului H&M, care ocupă locul al treilea la nivel mondial, imediat după Miu Miu. Poziționarea sa atât de înaltă reflectă apetitul crescut pentru piese cu design curat și prețuri accesibile în raport cu luxul tradițional.

saint laurent the lyst
Saint Laurent

Pe locul patru se clasează The Row, cu o creștere impresionantă de 28% a cererii, urmat de Coach, Prada și Bottega Veneta. Loewe, unul dintre liderii ultimelor sezoane, coboară până pe poziția a opta, semnalând o redistribuire interesantă a preferințelor consumatorilor. În același timp, Burberry urcă patru poziții, ajungând pe locul 13, probabil datorită direcției creative consolidate sub Daniel Lee.

miu miu
Miu Miu

Cum stabilește Lyst cele mai „Hot” branduri din lume

Platforma Lyst analizează lunar comportamentul a peste 200 de milioane de utilizatori care caută, compară și cumpără produse fashion. Algoritmul ia în calcul date complexe: volume de căutări online, creșterea vizibilității în social media, ratele de conversie în achiziții, vânzările efective, precum și impactul cultural măsurat prin viralitate, colaborări sau apariții pe celebrități și influenceri. Combinând aceste variabile, Lyst realizează un barometru relevant al interesului global din industria modei.

Cos
The Row

Clasamentul confirmă dinamismul pieței și demonstrează că interesul consumatorilor se mută tot mai des între lux, premium și branduri emergente, într/un ecosistem digital unde vizibilitatea contează la fel de mult ca estetica.

Foto: hepta

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă