Divizia de beauty Gucci, preluată de L’Oréal

gucci

Întreaga dizivie de beauty formată din Creed, Gucci, Bottega Veneta şi Balenciaga, a intrat în posesia L’Oréal, în urma unui acord semnat pe 50 de ani.

Grupul global de produse de lux Kering a făcut tranzacția pentru patru miliarde de euro, conform globalcosmeticsnews.

Kering, proprietarul Gucci, a anunțat vânzarea diviziei sale de beauty către firma franceză L’Oréal, pentru suma de patru miliarde de euro. Strategia a venit odată și cu schimbarea noului director general Luca de Meo, ale cărui intenții sunt să reducă datoria grupului de lux și să se concentreze pe afacerea de bază, cea în domeniul modei, transmite Reuters.

Conform acordului, L’Oréal va deține marca de parfumuri Creed a Kering, precum și drepturile de a dezvolta parfumuri și produse pentru îngrijirea frumuseții comercializate sub numele mărcilor de modă ale Kering: Gucci, Bottega Veneta și Balenciaga, beneficiind de o licență exclusivă pe 50 de ani.

Anterior, licența pentru parfumurile Gucci a fost deținută de Coty, iar conform noului acord pe 50 de ani L’Oréal va intra în drepturi depline începând cu 2028.

În primul semestru din 2025, divizia de beauty a Kering a raportat pierderi operaționale de 60 milioane de euro, pe fondul încetinirii vânzărilor celei mai importante mărci, Gucci, afectată de cererea scăzută din China. 

Veniturile Gucci au scăzut și în cel mai recent trimestru cu 25%.

Tot din cauza dificultăților financiare, compania Kering a amânat și planul de a achiziționa integral casa italiană de modă Valentino.

L’Oréal, cel mai important jucător global pe segmentul de beauty, produce deja parfumuri sub marca Saint Laurent, după ce a achiziţionat în 2008 drepturile pentru această marcă de la Kering, pentru 1,15 miliarde de euro.

Foto: hepta.

gucci

Întreaga dizivie de beauty formată din Creed, Gucci, Bottega Veneta şi Balenciaga, a intrat în posesia L’Oréal, în urma unui acord semnat pe 50 de ani.

Grupul global de produse de lux Kering a făcut tranzacția pentru patru miliarde de euro, conform globalcosmeticsnews.

Kering, proprietarul Gucci, a anunțat vânzarea diviziei sale de beauty către firma franceză L’Oréal, pentru suma de patru miliarde de euro. Strategia a venit odată și cu schimbarea noului director general Luca de Meo, ale cărui intenții sunt să reducă datoria grupului de lux și să se concentreze pe afacerea de bază, cea în domeniul modei, transmite Reuters.

Conform acordului, L’Oréal va deține marca de parfumuri Creed a Kering, precum și drepturile de a dezvolta parfumuri și produse pentru îngrijirea frumuseții comercializate sub numele mărcilor de modă ale Kering: Gucci, Bottega Veneta și Balenciaga, beneficiind de o licență exclusivă pe 50 de ani.

Anterior, licența pentru parfumurile Gucci a fost deținută de Coty, iar conform noului acord pe 50 de ani L’Oréal va intra în drepturi depline începând cu 2028.

În primul semestru din 2025, divizia de beauty a Kering a raportat pierderi operaționale de 60 milioane de euro, pe fondul încetinirii vânzărilor celei mai importante mărci, Gucci, afectată de cererea scăzută din China. 

Veniturile Gucci au scăzut și în cel mai recent trimestru cu 25%.

Tot din cauza dificultăților financiare, compania Kering a amânat și planul de a achiziționa integral casa italiană de modă Valentino.

L’Oréal, cel mai important jucător global pe segmentul de beauty, produce deja parfumuri sub marca Saint Laurent, după ce a achiziţionat în 2008 drepturile pentru această marcă de la Kering, pentru 1,15 miliarde de euro.

Foto: hepta.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă