Robert De Niro şi Al Pacino, doi giganți ai cinematografiei, împreună într-o campanie inedită

Robert De Niro şi Al Pacino, cei doi monștri sacri ai cinematografiei, vor apărea împreună într-o campanie inedită pentru un brand de lux, intitulată ”Warmer Together”. Cei doi actori, ale căror vârste adunate ajung la 167 de ani, revin în atenție sub lentila fotografului Platon, pentru brandul de lux Moncler, într-o campanie dincolo de modă.
Casa de modă originară din Franța, cunoscută în special pentru articolele sale destinate sezonului de iarnă, îşi lansează noua campanie sub sloganul „Warmer Together”, într-un demers ce merge dincolo de simpla promovare a hainelor de iarnă. În centrul ei se află doi giganţi ai cinematografiei: Robert De Niro şi Al Pacino, a căror prietenie de peste 50 de ani devine liantul emoţional al mesajului.

Marii actori s-au lasati fotografiați de celebrul portretist Platon, iar imaginile – alb-negru, minimaliste – au fost realizate în New York, oraş-metaforă care devine fundalul declaraţiei de căldură umană. „Adevărata căldură nu vine de afară, ci din interior”, spune De Niro în clipul teaser al campaniei, iar Pacino adaugă: „Prietenia este cel mai mare lucru pe care îl poţi avea. Prietenii, oamenii cu care împarţi aceeaşi lume”.
Brandul subliniază că, de la fondarea sa în 1952 în Alpi, a protejat alpiniștii de frigul extrem, dar azi îşi propune să protejeze nu doar de frigul exterior, ci de lipsa conexiunilor autentice.

Robert De Niro şi Al Pacino poartă în campanie modelele-emblemă Moncler: Maya 70 (o reinterpretare a clasicului Maya) şi noul Bretagne – o jachetă puffer scurtă, cu glugă, pentru toamnă/iarnă 2025.
Imaginile sunt derulate pe o variantă nouă a piesei clasice Lean on Me de Bill Withers, interpretată de artistul şi ambasadorul Moncler, Tobe Nwigwe, împreună cu soţia sa. Versurile se concentreaza pe prietenie, pe sprijin, pe solidaritate, teme ce oglindesc perfect tema campaniei. Fotografiile alb-negru elimină distragerile cromatice şi pun accent pe expresii, pe relaţii și pe emoţie, iar conceptul de căldura devine palpabil.
Apariția lui Robert de Niro și a lui Al Pacino în campanie nu e întâmplătoare- aceasta apare ca o avanpremiera a sequelului pentru filmul ”Heat”, în care cei doi au jucat împreună în 1995.


Regizorul Michael Mann va regiza și continuarea filmului, intitulat provizoriu ”Heat 2”, iar filmarile vor începe în 2026. Filmul se va baza pe romanul scris de Mann împreună cu Meg Gardiner şi va explora două perioade: una imediat după evenimentele din ”Heat”, alta în 1988, când personajele-cheie (Neil McCauley şi Vincent Hanna) încă se formau drept cei pe care îi cunoaştem din filmul original.
În ”Heat”, De Niro (McCauley) şi Pacino (Hanna) erau adversari, simboluri absolute ale luptei dintre lege şi infracţiune.
Sequelul ”Heat 2”, deşi încă în stadiu incipient, creează anticipaţie: dacă filmul clasic era despre tensiune şi confruntare, continuarea pare să insiste pe ideea că timpul schimbă perspectivele — chiar şi între legende.
Foto: Moncler/ Platon

Robert De Niro şi Al Pacino, cei doi monștri sacri ai cinematografiei, vor apărea împreună într-o campanie inedită pentru un brand de lux, intitulată ”Warmer Together”. Cei doi actori, ale căror vârste adunate ajung la 167 de ani, revin în atenție sub lentila fotografului Platon, pentru brandul de lux Moncler, într-o campanie dincolo de modă.
Casa de modă originară din Franța, cunoscută în special pentru articolele sale destinate sezonului de iarnă, îşi lansează noua campanie sub sloganul „Warmer Together”, într-un demers ce merge dincolo de simpla promovare a hainelor de iarnă. În centrul ei se află doi giganţi ai cinematografiei: Robert De Niro şi Al Pacino, a căror prietenie de peste 50 de ani devine liantul emoţional al mesajului.

Marii actori s-au lasati fotografiați de celebrul portretist Platon, iar imaginile – alb-negru, minimaliste – au fost realizate în New York, oraş-metaforă care devine fundalul declaraţiei de căldură umană. „Adevărata căldură nu vine de afară, ci din interior”, spune De Niro în clipul teaser al campaniei, iar Pacino adaugă: „Prietenia este cel mai mare lucru pe care îl poţi avea. Prietenii, oamenii cu care împarţi aceeaşi lume”.
Brandul subliniază că, de la fondarea sa în 1952 în Alpi, a protejat alpiniștii de frigul extrem, dar azi îşi propune să protejeze nu doar de frigul exterior, ci de lipsa conexiunilor autentice.

Robert De Niro şi Al Pacino poartă în campanie modelele-emblemă Moncler: Maya 70 (o reinterpretare a clasicului Maya) şi noul Bretagne – o jachetă puffer scurtă, cu glugă, pentru toamnă/iarnă 2025.
Imaginile sunt derulate pe o variantă nouă a piesei clasice Lean on Me de Bill Withers, interpretată de artistul şi ambasadorul Moncler, Tobe Nwigwe, împreună cu soţia sa. Versurile se concentreaza pe prietenie, pe sprijin, pe solidaritate, teme ce oglindesc perfect tema campaniei. Fotografiile alb-negru elimină distragerile cromatice şi pun accent pe expresii, pe relaţii și pe emoţie, iar conceptul de căldura devine palpabil.
Apariția lui Robert de Niro și a lui Al Pacino în campanie nu e întâmplătoare- aceasta apare ca o avanpremiera a sequelului pentru filmul ”Heat”, în care cei doi au jucat împreună în 1995.


Regizorul Michael Mann va regiza și continuarea filmului, intitulat provizoriu ”Heat 2”, iar filmarile vor începe în 2026. Filmul se va baza pe romanul scris de Mann împreună cu Meg Gardiner şi va explora două perioade: una imediat după evenimentele din ”Heat”, alta în 1988, când personajele-cheie (Neil McCauley şi Vincent Hanna) încă se formau drept cei pe care îi cunoaştem din filmul original.
În ”Heat”, De Niro (McCauley) şi Pacino (Hanna) erau adversari, simboluri absolute ale luptei dintre lege şi infracţiune.
Sequelul ”Heat 2”, deşi încă în stadiu incipient, creează anticipaţie: dacă filmul clasic era despre tensiune şi confruntare, continuarea pare să insiste pe ideea că timpul schimbă perspectivele — chiar şi între legende.
Foto: Moncler/ Platon