Jason Momoa, afacerist de succes: Meili Vodka lansată la Ciel Marina, cel mai înalt hotel din lume

Din inima sălbatică a statului Montana până la orizontul strălucitor al Dubaiului, Meili Vodka a debutat oficial în Emiratele Arabe Unite, alături de MPR Group și The First Group Hospitality.
În prezența cofondatorului Jason Momoa, una dintre cele mai premiate vodci din lume în ultimii doi ani (cu 2 scoruri perfecte, 3 medalii de platină și 10 de aur) a prins viață printr-o lansare puternică, inspirată de elementele naturii, la Ciel Dubai Marina, Vignette Collection by IHG, cel mai înalt hotel din lume, ce își va deschide curând porțile, și la TATTU Dubai, unul dintre spațiile emblematice ale hotelului — un concept asiatic modern, premiat, născut în Marea Britanie, care se întinde pe trei etaje (de la etajul 74 la 81).

Evenimentul a fost mai mult decât o simplă lansare de produs — a fost o poveste spusă prin prisma celor patru elemente care definesc spiritul Meili esența Pământului, Apei, Aerului și Focului.
De la Pământ la Apă: Un Masterclass surpriză
Călătoria a început cu Pământul, unde a fost prezentată fundația Meili: grâne cultivate în solul din Montana — 80% porumb — distilate o singură dată pentru a le păstra dulceața naturală, lăsate apoi să se odihnească pentru a dezvălui note fine de miere, vanilie și o textură catifelată.
La etajul 14 al hotelului Ciel Dubai Marina, tema Apei a prins viață în cadrul spectaculos, cu priveliști panoramice asupra Dubai Marina. Cei mai talentați barmani din cadrul The First Group Hospitality s-au reunit pentru un Meili Masterclass, creând cocktailuri inspirate de filosofia brandului: Clean Spirit, Wild Heart.
Punctul culminant a fost apariția surpriză a lui Jason Momoa, care a intrat în sală pentru a gusta creațiile participanților, oferindu-le feedback, încurajări și desemnându-și preferații— o experiență unică pentru mulți dintre barmani.
Jason a împărtășit și povestea Meili, creată alături de Blaine Halvorson — o poveste despre prietenie, explorare și o călătorie de șapte ani pentru a crea o vodcă bazată pe autenticitate, sustenabilitate.
De la expediția în căutarea celui mai pur izvor de apă din Montana, până la designul unei sticle realizate din 100% sticlă reciclată, rezultatul este „a sipping vodka”, menită să fie degustată simplu sau cu gheață.
„Vodca a fost plictisitoare… până acum”, a declarat Jason Momoa. „Meili înseamnă gust, calitate și suflet — un spirit construit de la zero, cu respect pentru natură și pentru oameni.”
„Ciel Dubai Marina a fost scena perfectă pentru o lansare care întruchipează o viziune — una bazată pe inovație, măiestrie și sustenabilitate. Jason împărtășește o viziune asupra calității și autenticității produsului său, creat din elemente naturale. Aceasta reflectă perfect filosofia Ciel Dubai Marina, care onorează aceleași elemente prin arhitectura și designul său, aliniindu-se viziunii noastre de a redefini ospitalitatea de nouă generație în Dubai.”, a adăugat Rob Burns, CEO al The First Group.
Foc: Înălțime și Energie
Sărbătoarea a continuat la TATTU Dubai Sky Pool, la etajul 76 al hotelului Ciel, unde elementul Foc a fost adus la viață într-un moment de neuitat la apus. Pe măsură ce lumina aurie îmbrăca cerul Dubaiului, Jason Momoa a oficiat Prima Servire a Meili Vodka în Dubai, turnând băutura printr-o sculptură de gheață în formă de munte — un tribut simbolic pentru originea sa: apa.
Cu un toast ridicat —„From Montana to Europe and Dubai – Meili goes global!” — evenimentul a atins apogeul într-o atmosferă spectaculoasă.
Oaspeții s-au bucurat apoi de signature cocktails cu Meili Vodka, ce au scos în evidență puritatea și profunzimea gustului, pregătite de mixologii TATTU Dubai, în timp ce Jason a socializat cu invitații, a împărtășit povești și a celebrat noul capitol al călătoriei globale Meili.
O viziune globală prin parteneriate locale
Meili Vodka intră acum pe piața din Dubai, având ca prim partener The First Group, un dezvoltator vizionar în domeniul ospitalității și imobiliarelor, cunoscut pentru Ciel Dubai Marina – cel mai înalt hotel din Dubai, precum și pentru portofoliul său premiat de hoteluri, rezidențe, branduri culinare și spații de lifestyle.
De asemenea, Meili Vodka va fi listată la TATTU Dubai — un brand independent, de familie, fondat de Permanently Unique Group în Manchester (Marea Britanie), în 2015, de frații Adam și Drew Jones.
Renumit pentru spațiile sale spectaculoase și bucătăria asiatică contemporană, TATTU oferă o experiență culinară multisenzorială — meniuri sezoniere, ingrediente premium și un serviciu impecabil — în locațiile sale din Marea Britanie și în noul flagship internațional din Dubai.
Întins pe mai multe niveluri (74, 76 și 81), TATTU Dubai aduce pentru prima dată publicului internațional semnătura artistică, atmosfera și rafinamentul brandului.

„Împreună cu parteneri precum The First Group Hospitality, putem aduce în regiunea Golfului branduri de calitate, sustenabile și cu povești autentice. Dubai reprezintă doar începutul. Ne propunem extinderea Meili Vodka și a portofoliului nostru în Europa și Orientul Mijlociu, consolidând poziția MPR Group ca platformă pentru branduri distinctive, cu identitate și ambiție globală.”, a declarat Radu Moldovan Petruț, CEO al MPR Group.
Foto: PR.

Din inima sălbatică a statului Montana până la orizontul strălucitor al Dubaiului, Meili Vodka a debutat oficial în Emiratele Arabe Unite, alături de MPR Group și The First Group Hospitality.
În prezența cofondatorului Jason Momoa, una dintre cele mai premiate vodci din lume în ultimii doi ani (cu 2 scoruri perfecte, 3 medalii de platină și 10 de aur) a prins viață printr-o lansare puternică, inspirată de elementele naturii, la Ciel Dubai Marina, Vignette Collection by IHG, cel mai înalt hotel din lume, ce își va deschide curând porțile, și la TATTU Dubai, unul dintre spațiile emblematice ale hotelului — un concept asiatic modern, premiat, născut în Marea Britanie, care se întinde pe trei etaje (de la etajul 74 la 81).

Evenimentul a fost mai mult decât o simplă lansare de produs — a fost o poveste spusă prin prisma celor patru elemente care definesc spiritul Meili esența Pământului, Apei, Aerului și Focului.
De la Pământ la Apă: Un Masterclass surpriză
Călătoria a început cu Pământul, unde a fost prezentată fundația Meili: grâne cultivate în solul din Montana — 80% porumb — distilate o singură dată pentru a le păstra dulceața naturală, lăsate apoi să se odihnească pentru a dezvălui note fine de miere, vanilie și o textură catifelată.
La etajul 14 al hotelului Ciel Dubai Marina, tema Apei a prins viață în cadrul spectaculos, cu priveliști panoramice asupra Dubai Marina. Cei mai talentați barmani din cadrul The First Group Hospitality s-au reunit pentru un Meili Masterclass, creând cocktailuri inspirate de filosofia brandului: Clean Spirit, Wild Heart.
Punctul culminant a fost apariția surpriză a lui Jason Momoa, care a intrat în sală pentru a gusta creațiile participanților, oferindu-le feedback, încurajări și desemnându-și preferații— o experiență unică pentru mulți dintre barmani.
Jason a împărtășit și povestea Meili, creată alături de Blaine Halvorson — o poveste despre prietenie, explorare și o călătorie de șapte ani pentru a crea o vodcă bazată pe autenticitate, sustenabilitate.
De la expediția în căutarea celui mai pur izvor de apă din Montana, până la designul unei sticle realizate din 100% sticlă reciclată, rezultatul este „a sipping vodka”, menită să fie degustată simplu sau cu gheață.
„Vodca a fost plictisitoare… până acum”, a declarat Jason Momoa. „Meili înseamnă gust, calitate și suflet — un spirit construit de la zero, cu respect pentru natură și pentru oameni.”
„Ciel Dubai Marina a fost scena perfectă pentru o lansare care întruchipează o viziune — una bazată pe inovație, măiestrie și sustenabilitate. Jason împărtășește o viziune asupra calității și autenticității produsului său, creat din elemente naturale. Aceasta reflectă perfect filosofia Ciel Dubai Marina, care onorează aceleași elemente prin arhitectura și designul său, aliniindu-se viziunii noastre de a redefini ospitalitatea de nouă generație în Dubai.”, a adăugat Rob Burns, CEO al The First Group.
Foc: Înălțime și Energie
Sărbătoarea a continuat la TATTU Dubai Sky Pool, la etajul 76 al hotelului Ciel, unde elementul Foc a fost adus la viață într-un moment de neuitat la apus. Pe măsură ce lumina aurie îmbrăca cerul Dubaiului, Jason Momoa a oficiat Prima Servire a Meili Vodka în Dubai, turnând băutura printr-o sculptură de gheață în formă de munte — un tribut simbolic pentru originea sa: apa.
Cu un toast ridicat —„From Montana to Europe and Dubai – Meili goes global!” — evenimentul a atins apogeul într-o atmosferă spectaculoasă.
Oaspeții s-au bucurat apoi de signature cocktails cu Meili Vodka, ce au scos în evidență puritatea și profunzimea gustului, pregătite de mixologii TATTU Dubai, în timp ce Jason a socializat cu invitații, a împărtășit povești și a celebrat noul capitol al călătoriei globale Meili.
O viziune globală prin parteneriate locale
Meili Vodka intră acum pe piața din Dubai, având ca prim partener The First Group, un dezvoltator vizionar în domeniul ospitalității și imobiliarelor, cunoscut pentru Ciel Dubai Marina – cel mai înalt hotel din Dubai, precum și pentru portofoliul său premiat de hoteluri, rezidențe, branduri culinare și spații de lifestyle.
De asemenea, Meili Vodka va fi listată la TATTU Dubai — un brand independent, de familie, fondat de Permanently Unique Group în Manchester (Marea Britanie), în 2015, de frații Adam și Drew Jones.
Renumit pentru spațiile sale spectaculoase și bucătăria asiatică contemporană, TATTU oferă o experiență culinară multisenzorială — meniuri sezoniere, ingrediente premium și un serviciu impecabil — în locațiile sale din Marea Britanie și în noul flagship internațional din Dubai.
Întins pe mai multe niveluri (74, 76 și 81), TATTU Dubai aduce pentru prima dată publicului internațional semnătura artistică, atmosfera și rafinamentul brandului.

„Împreună cu parteneri precum The First Group Hospitality, putem aduce în regiunea Golfului branduri de calitate, sustenabile și cu povești autentice. Dubai reprezintă doar începutul. Ne propunem extinderea Meili Vodka și a portofoliului nostru în Europa și Orientul Mijlociu, consolidând poziția MPR Group ca platformă pentru branduri distinctive, cu identitate și ambiție globală.”, a declarat Radu Moldovan Petruț, CEO al MPR Group.
Foto: PR.